Gathering of Tweakers

Quicksearch
Spaart...
Reg. datum: 08 september 2003

Ik wil hem ook bij plasma-discounter gaan bestellen. Lijkt me idd een goed idee om de bestelling voor zover mogelijk samen te plaatsen, als de timing voor iedereen uitkomt. Ik zit te denken aan eind juni. We kunnen dan vast wel wat korting lospeuteren :9.

...voor een HTS-upgrade

Reg. datum: 05 december 2006

Bij digitalstreet is ie trouwens nu 848 euro, er staat alleen niets bij over of dit 'n NL versie is?
Weet iemand misschien meer over de ruis waarvan melding wordt gemaakt bij 't afspelen vanSD content?

NIKDCC wijzigde dit bericht 11-05-2008 18:56 (33%)

Reg. datum: 18 december 2007

Bij redoon staat hij nu ook (met goede naam 42 PG 6000 ipv 42 BG 6000) voor 869 euro.
Ik wil hem denk ik hier bestellen. Of hebben mensen veel slechte ervaringen met Redcoon? Zit er veek verschil met Plasma discounter?

Reg. datum: 30 maart 2008

quote:
NIKDCC schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:55:
Bij digitalstreet is ie trouwens nu 848 euro, er staat alleen niets bij over of dit 'n NL versie is?
Wat maakt het uit waar dat ding vandaan komt? Je blijft 2 jaar onsite garantie hebben van LG. Wat is overigens veel te kort vind, want ze geven op de LG site aan dat dat ding 100000 branduren heeft.

Levertijd bij DigitalStreet onbekend. (Jammer want ik woon op een paar km van die winkel)
Bij Redcoon heb ik al eens een Beamer gekocht, ging prima. Overigens, als het geen Ned model maar een Europees model is kan het zijn dat bij reparatie de tv naar het buitenland wordt verstuurd.
En het is dan ook de vraag of de garantie bepalingen ook hetzelfde zijn als in Nederland .Redcoon bijv, stuurd de plasma naar LG in Duitsland bij een probleem.

Ik zou de levertijden sowieso met een korreltje zou nemen. Ik heb mijn TV 21 april besteld en hij is nog niet binnen, terwijl de leverindicatie van de winkel 2-3 dagen staat en op voorraad bij leverancier;)

Ik geloof niet dat LG de TV gaat versturen bij reparatie. Ze komen gewoon bij je thuis, denk ik, al dan niet met refurbisht model. Wat ik overigens niet wil, want daar heb ik slechte ervaringen mee.

Dit was de reaktie van Redcoon op mijn vraag wat er gebeurt als de tv een reparatie nodig heeft.

"Dit wordt door ons servicecentrum in Duitsland behandeld en beoordeeld.Dus hij wordt inderdaad naar het buitenland verstuurt."

quote:
Melbury schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:51:
Dit was de reaktie van Redcoon op mijn vraag wat er gebeurt als de tv een reparatie nodig heeft.

"Dit wordt door ons servicecentrum in Duitsland behandeld en beoordeeld.Dus hij wordt inderdaad naar het buitenland verstuurt."
Gewoon via LG proberen.

quote:
ABD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:48:
[...]
Wat maakt het uit waar dat ding vandaan komt? Je blijft 2 jaar onsite garantie hebben van LG.
Het is natuurlijk het fijnste wanneer je gewoon onsite garantie hebt in het geval dat er iets stuk mocht gaan. Digitalstreet en Redcoon geven beide aan 'n jaar garantie te bieden, wanneer de TV buiten deze termijn stuk gaat wordt het natuurlijk wel lastiger om garantie te claimen (daarvoor hebben we dan altijd nog 'n rechtsbijstandverzekering) want er geldt gewoon dat zo'n apparaat 'n redelijke levensduur moet hebben.

Poepen = ultieme ontspanning
Reg. datum: 30 januari 2000

Zojuist de 50PG6000 uit de doos getrokken en opgesteld (aanrader: Doe dit met z'n tweetjes, alleen is een kolereklus!). Wat een TV zeg, fantastisch. Even wat geprobeerd en ik ben er erg tevreden mee.

Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

Reg. datum: 10 december 2003

Ik ga de mijne morgen halen>:) 42PG6000

http://www.tweakers.net/gallery/131188/sys 3dmarks2001:25000+ # 3dmark2003:10500+ # 3dmark2005:4500+ # pifast:38+sec http://specs.tweak.to/10270

Als het goed is komt mijn 42PG6000 ook morgen binnen.

overigens besteld bij redcoon, was daar vrij snel weg, maar die GLS bezorgdienst is een drama

Dinosys 70 mage, Balnazzar

Ik ben erg benieuwd naar jullie eerste ervaringen met de tv.

quote:
Ferry82 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:10:
Ik ga de mijne morgen halen>:) 42PG6000
Waar heb jij 'm gekocht en ben je tevreden?

quote:
NIKDCC schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:05:
[...]

Waar heb jij 'm gekocht en ben je tevreden?
Ik heb hem gekocht bij mediamarkt voor 1025 euro.

Ik heb een nu een paar uurtjes draaien en ik ben helemaal verkocht ik heb nog geen 1 foutje kunnen ontdekken over welk gescheven nagatief punt dan ook.
Snelle beelden met voetbal gaan prima!
En ik hoor mensen klagen over ruis??? welke ruis??? hier dus echt niet te zien! en ja ik heb me bril op! heb wel een goede kabel misschien dat dat scheelt?

Ik ga weer verder into the blue kijken want ik beleef deze hele film opnieuw!

http://www.tweakers.net/gallery/131188/sys 3dmarks2001:25000+ # 3dmark2003:10500+ # 3dmark2005:4500+ # pifast:38+sec http://specs.tweak.to/10270

"Ik heb een nu een paar uurtjes draaien en ik ben helemaal verkocht ik heb nog geen 1 foutje kunnen ontdekken over welk gescheven nagatief punt dan ook."

Leuk dat je zo snel gepost hebt en gefeliciteerd met je aankoop.

Zal later een uitgebreide review geven maar kan je nu al zeggen dat dit gewoon een top plasma is die onderschat word.

Reg. datum: 30 april 2008

Wil je weten hoeveel uren jou tv heeft gedraaid? Druk op de menu toets van je afstandsbediening en dan ook op die van de tv (beide vasthouden). Er wordt dan om een wachtwoord gevraagd. Wachtwoord=0000 en je komt in een menu waarin UTT staat. UTT=used total time. Mijn tv heeft al 540 uurtjes gedraaid.
Fouten ontdekt (bugs): Wanneer je een zender bv NED1 op zoom2 hebt staan en naar de teletext gaat en dan weer terug naar NED1 zal het nog wel op zoom2 staan maar in een andere verhouding, gewoon weer als 16:9. Je moet dan opnieuw de beedlverhouding instellen wanneer je de zenderlogo's (eerste 200-400uur) niet in beeld wilt hebben.
Componenten aansluiting met een sd signaal geeft een zwarte balk aan de rechterzijde van het beeld. Ik heb dit gecheckt met verschillende kabels en spelers en zelfs gezien op zowel 42"als mijn 50PG6000. Waarschijnlijk een softwareupdate nodig.

Reg. datum: 30 april 2008

PS: Wanneer je in die menu zit en niet meer weet wat je moet doen druk je gewoon weer op de return toets van de afstandsbediening. Pas wel op wat je in die service menu doet!!!!

Die van mij heeft er 197 :9

vanillakoyak wijzigde dit bericht 14-05-2008 00:27 (84%)

Poeh, al veel gelezen en gister even wezen kijken bij de mediamarkt en deel de mening van de meesten hier. De pana px80 heeft misschien iets mooier beeld, maar als je ze dan even uit zet... Tsja liever een mooie plaat glas dan een zwart plastic bakbeest.

Wat ik me nog af vroeg is hoe goed werkt de teletekst? Ik ben nogal een intensief teletekst gebruiker en ben erg gehecht geraakt aan de functie om de geopende pagina uit te schakelen en dan een notificatie te krijgen bij een update van de pagina. Erg handig bij voetbaluitslagen. Mijn huidige philips heeft dit, maar ik ken ook tv's die dit niet hebben.

Heeft deze LG dit of soortgelijke functie ook? Is verder de navigatie door teletekst lekker vlot en makkelijk/intiutief?

Hopelijk kan iemand die deze heeft wat informatie geven?

heb em binnen! eerst even bij de mediamarkt een dvi->hdmi kabel opgehaald en al even wat 1080p sources geprobeerd.

het is echt verschrikkelijk mooi beeld, helemaal nog niks negatiefs.
geen ruis, geen last van image retention en eigenlijk helemaal niks te klagen.

UTT: 82

Hoe heb je de tv ingesteld Dinosys, want ik wil wel weten hoe je "geen image retention" voor elkaar hebt gekregen?

Ik heb hem momenteel op Bioscoop contrast 50 helderheid 50 scherpte 40 dit om in te spelen.
Beeld is iets donker maar geen last van image retention of wat dan ook.

alles op 50 m.u.v. sharpness op 60

is inderdaad nog een beetje donker, maar is ook voor het inspelen

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws