Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 97 98 99 100 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 maart 2008

Vraag je voor Rensz:
Ik ben aan het proberen Xp op mijn Eee te zetten dmv jou tutorial!
Bij het volgende punt loop ik vast:
Type 1 en dan enter. Dit scherm zal erschijnen en klik op de cd-drive of de map waarin de iso is uitgepakt. Vervolges klikken we op "OK"

Heb ik iets gemist? Had ik iets van te voren moeten installeren aangezien ik geen mapje EEE op mijn gewone pc heb?

Ja sorry, ik ben een leek.......

Opterpr0n

quote:
Tuxie schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:05:
Was deze hier al eens gepost?

[afbeelding]

Kun je precies het verschil tussen de 7'' en de 8,9'' zien. Iets groter touchpad ook trouwens.
Die is al gepost ja, maar toch bedankt, want nu kan ik em in de OP knallen ;)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

1365Watt-piek op ons dak!

Zijn de buitenmaten van de 9" ook groter dan van de 7" of zie ik dat verkeerd?

Mijn zonnepanelen en wat testritten met elektrische voertuigen: www.solarwebsite.nl

Opterpr0n

quote:
CanonG1 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:31:
Zijn de buitenmaten van de 9" ook groter dan van de 7" of zie ik dat verkeerd?
Jep de 9" groter en dikker. Maar we hebben het over slechts milimeters.
quote:
Crazyanz schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:18:
mensen op eeeuser.com forum hadden ook nog wat benchmarks gevonden.
Ik wacht nog steeds :)

1365Watt-piek op ons dak!

quote:
XanderDrake schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:45:
Jep de 9" groter en dikker. Maar we hebben het over slechts milimeters.
Het kan zijn dat de foto een verkeerde indruk geeft maar ik vind hem toch flink groter lijken... vooral het deksel lijkt 'hoger'.

Mijn zonnepanelen en wat testritten met elektrische voertuigen: www.solarwebsite.nl

Opterpr0n

quote:
CanonG1 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:12: