quote:
Roopert schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:52:
[...]
Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..
Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.
Mensen kopen racesturen, gitaren, sambaballen, drumsets, flightsticks, webcams, eyetoys, lightguns, stepapparaten, dansmatten en weet ik veel wat nog meer voor troep en jij zit je serieus af te vragen wat het nut van een gamepad op de pc is ? Ik heb denk ik al minstens 10 jaar een gamepadje liggen (natuurlijk niet dezelfde), da's echt niet console exclusief en daar wordt je pc'tje echt niet minder stoer van hoor.
Dit spel bewijst het nut, geen discussie mogelijk. Voor 2 tientjes heb je een prachtige gamepad, dus voor het geld hoef je het niet te laten, dus puur omdat je iets teveel op je principes vaart ervaar je het spel niet zoals het bedoeld is. Zelf weten, ik ga nog even lekker verder hakken.
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs