Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 23 december 2007

quote:
KeeZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:11:
Koop een joypad dan... Daar is deze game voor gemaakt tenslotte...
Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..

Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.

Q6600@3.4 - Maximus Formula - 8800GTX - X-fi ExtremeGamer - Samsung 206BW - Vista Ultimate

Deze game dient gewoon om met een gamepad te spelen...
Ik ben namelijk erg blij dat hij op de pc verschijnt want een PS3/X360 is me veel te duur.
Je hebt al een gamepad voor 10-15 euro en daar heb je dan erg lang plezier van dus ik snap het probleem niet.

Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
eX0duS schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:15:
Moet je hiervoor perse een xbox 360 controller hebben, of kan dat ook met iets anders?

Is een xbox controller eventueel nog handig voor andere spellen in de toekomst? Speel nu altijd met keyboard (speel eigenlijk nooit spellen), maar sommige spellen zijn met keyboard niet echt fijn te spelen...
ik speel het met een Logitech Cordless Rumblepad II en dat speelt prima, hoefde ook niks in te stellen. enige grote nadeel is, zoals eerder gezegd, dat ze niet eens de moeite hebben genomen om de knopjes zoals ze die weergeven in oa de tutorial even te vervangen naar de knopjes zoals je ze zelf instelt. nu moet ik elke keer denken "oja, de rode a knop is bij mij 1", jammer.

Lost Planet is ook een shooter, dus logisch dat muis + toetsenbord wel goed werkt. DMC4 is echter geen shooter, maar een hack n slash game. En dat genre leent zich nu eenmaal niet goed voor een muis + toetsenbord combo...

Reg. datum: 04 januari 2003

quote:
Pap3rclip schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
Deze game dient gewoon om met een gamepad te spelen...
Ik ben namelijk erg blij dat hij op de pc verschijnt want een PS3/X360 is me veel te duur.
Je hebt al een gamepad voor 10-15 euro en daar heb je dan erg lang plezier van dus ik snap het probleem niet.
PC is goedkoop. :')
Xbox 360 kost maar: 199 euro, koop daarvan maar een PC die nieuwste games goed speelt. ;)
jericho

als hij al een pc heeft , dan is 15-200 keuze snel gemaakt ;)

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

DMC4 / Celeron 430 / 1800MHz @ 3785 MHz.
Celeron FTW. :P

http://infomb.googlepages.com/DevilMayCry4_Benchmark_DX10Results2r.jpg
http://infomb.googlepages...enchmark_DX10Results2.jpg

nFo wijzigde dit bericht 11-07-2008 17:06 (70%)

jericho

als ik een game save op bijvoorbeeld 59,23 minuten, en ik sluit de game af , vervolgens wil ik weer verder spelen , maar dan moet ik steeds weer van voor of aan beginnen in de missie? terwijl hij wel het spel opslaat in de minuten , iemand hier ook last van , of hoe zorg ik er voor dat ik gewoon weer kan beginnen waar ik gesaved heb

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Gaat niet....
Vind ik ook maar vervelend :(.

jericho

hmm, dat is indd wel erg vervelend , was net bij die grote brandende draak , moet ik weer helemaal opnieuw beginne!

Ja je speelt nu eenmaal per level. de tijd is alleen de totaal gespeelde tijd. Dus nooit stoppen midden in een lvl. Zou ook niet eerlijk zijn als je telkens als je een groepje vijanden voorbij bent kan saven. Gebruik desnoods items om eindbazen te verslaan. Krijg je geen S ranking maarja dat kan later nog nadat je wat meer geoefend hebt. ;)

jericho

ja, maar ik heb niet de tijd, om zolang door te spelen , dus vind ik best wel jammer, dan

Levels duren maximaal 15 min, meestal rond de 10. Als je teminste de weg weet welke over het algemeen niet zo heel moeilijk te vinden is.

Voor mensen die het intresant vinden hieronder in de link de tijden en stylepoints die behaald moeten worden voor een S ranking. Verder naar onder op de site is ook de berekening voor rankings te vinden.

http://www.achieve360poin...ms/showthread.php?t=70599

HenkieGeertstra wijzigde dit bericht 11-07-2008 20:14 (49%)

http://cgi.ebay.com/PC-GA...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

PC Games uit Thailand zijn wel lekker cheap.
Met verzending zit je op: ¤ 21,-
Ook gelijk Mass Effect gekocht, ook al heb ik die al voor de Xbox 360.

nFo wijzigde dit bericht 11-07-2008 23:49 (33%)

quote:
HenkieGeertstra schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:11:
Levels duren maximaal 15 min, meestal rond de 10. Als je teminste de weg weet welke over het algemeen niet zo heel moeilijk te vinden is.
Torture chamber, altijd lachen *zucht* :P Ik hoop dat de PC gamers zich daar een beetje doorheen kunnen slaan met keyboard+muis... Met gamepad ging het nog net zo ruk als op de PS3 ;)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Reg. datum: 08 augustus 2004

Heerlijke game
Gewoon lekker hakken, hakken, hakken en nog meer hakken *O*

En deze game moet natuurlijk gewoon met een gamepad gespeeld worden :P

Not in a million lightyears

quote:
Roopert schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:52:
[...]

Wat is dan het nut dat er een PC versie van verschijnt. Consoles -> joypad en computer -> muis + toetsenbord en daarmee uit. Als je dan nog niet de moeite doet om het deftig speelbaar te krijgen zonder een joypad, tja..

Als ik bijvoorbeeld denk aan Lost planet, dit was ook een rip-off van de xbox waar voortdurend de joypad van de xbox getoond werd. Maar het was wel goed speelbaar met MUIS en toetsenbord.
Mensen kopen racesturen, gitaren, sambaballen, drumsets, flightsticks, webcams, eyetoys, lightguns, stepapparaten, dansmatten en weet ik veel wat nog meer voor troep en jij zit je serieus af te vragen wat het nut van een gamepad op de pc is ? Ik heb denk ik al minstens 10 jaar een gamepadje liggen (natuurlijk niet dezelfde), da's echt niet console exclusief en daar wordt je pc'tje echt niet minder stoer van hoor.

Dit spel bewijst het nut, geen discussie mogelijk. Voor 2 tientjes heb je een prachtige gamepad, dus voor het geld hoef je het niet te laten, dus puur omdat je iets teveel op je principes vaart ervaar je het spel niet zoals het bedoeld is. Zelf weten, ik ga nog even lekker verder hakken.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Reg. datum: 30 augustus 2004

ik ben ook een pc gamer, maar het staat gewoon vast dat een joypad voor dit type spel gewoon de beste keuze is. ze zouden de gameplay teveel aan moeten passen om het voor muis+tobo geschikt te maken. muis en tobo is in de regel meer geschikt voor spellen met veel diepgang, dit is gewoon simpel vermaak. als er gemikt moet worden is een muis onmisbaar, maar als er sprake is van auto-aim zoals hier is een joypad ideaal.

pc is niet alleen muis+tobo, het is juist een van de sterke punten van het platform dat je alles kan aansluiten.

De diepgang in DMC is anders prima te doen met een gamepad en zo goed als onmogelijk met tobo+muis...

affijn moddersmijten genoeg, vermaakt iedereen zich wat met de PC versie ?

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

[FIXED]

Ik heb een probleem... DMC4 draait grafisch als een zonnetje op mijn hd4850, maar ik hoor totaal geen geluid. Ik heb een Gigabyte DS3R met een Realtek onboard geluidskaart erop. Ik lees her en der op internet wat posts van mensen die ook geen geluid hebben in dezelfde situatie, maar niemand draagt een oplossing aan behalve "drivers checken". Heeft iemand een andere suggestie?

Overigens: ik draai het op een Intel Q9450 met hd4850, 4 gb ram en Realtek audio onboard dus.

Ok, het probleem was weg toen ik mijn Xbox 360 controller eruithaalde, want Windows stelt de headsetuitleg als default in bij mij... goed, het was laat ;).

Stephaninos wijzigde dit bericht 16-08-2008 02:58 (34%)

Stephaninos... de enige echte

Ik heb ook een probleem, ik heb een radeon 4850 achter een 22' samsung tft scherm.
Als ik in het speloptiescherm de resolutie wil wijzigen dan gaat de resolutie niet verder dan 1280 bij 1024. Als ik dan een hogere resolutie wil, springt ie weer naar 640*480 en begint het rijtje weer opnieuw!
Ik wil m graag in 1650*1050 ;)
Misschien zie ik iets simpels over het hoofd. Heeft iemand een oplossing?

Requiem80 wijzigde dit bericht 19-08-2008 11:19 (4%)

jericho

ik krijg hem hier ook niet hoger dan 1280x1024 , begint bij mij ook weer opnieuw

Dus, ik ben niet de enige! Misschien weet iemand hoe we de resoluties hoger krijgen?

Not in a million lightyears

Om een breedbeeldresolutie te kunnen kiezen (in mijn geval 1920x1200, HD4870) moest ik de Display Frequency op 59Hz zetten, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Het is gelukt nu @ 59 Hz.

Dank je wel!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws