time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Reg. datum: 20 augustus 2006
zit momenteel @ 75k, veel pillagen helpt daarbij, meestal wel rond de 1000 wood per pilage en/of 500 sulpher/wine/crystal/marble en dat verkoop ik dan. Eco is positief atm met:quote:ulekai schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:59:
Resources kopen gaat me niet eens lukken, ik kom niet boven de 20k, heb nu 4 cultural treaties, dus dat zou mijn inkomsten weer moeten opdrijven..
Maar nu begint het weer krap te worden met max inwoners
Income - upkeep - amount
469 - 235 - 233
Met een klein leger van 2 balistic ships en 10 phalanxes en 46 scientists
Nu verkoop ik minder hout om wat marble mines en wine te upgraden
2 eilanden met +115 hout per uur en 1 met +134 per uur dus dat zit wel snor
Reg. datum: 10 mei 2004
Gewoon op "delete account" drukken, 7 dagen wachten, en dan opnieuw joinen?
Of kan je ook tegelijk op 2 werelden spelen?
Dat zou helemaal mooi zijn, natuurlijk.
rkzR wijzigde dit bericht 06-03-2008 11:51 (21%)
-Je maakt mij de pis niet lauw-
Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.
Reg. datum: 20 augustus 2006
Join the club, valt bij mij dan nog wel mee maar heb er nu 10k hout in zitten bij mij main eiland en de rest in totaal ook iets van 10k, een hoop met 0 die dan wel 134 workers hebben, dan is er maar 1 optie over voor mij en dat is pillage.quote:lex schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:52:
...stelletje slackers.
Het lijkt erop dat ze terugkomen?
Het is namelijk een van je eigen trade schepen die terugkomen naar je eiland van een trade route of iets dergelijks. Geen reden tot zorgen dus
Ik heb net mijn palace af en mijn eerste kolonie is straks een feit! Marble en wine komen dan binnen, erg fijn dacht ik
DikVoet wijzigde dit bericht 06-03-2008 12:36 (9%)
"If Quizzes are quizzical, what are tests?"
Ik heb dus al die dingen in de guide gedaan tot en met town hall level 2... en nu?
Nu kan ik dus gaan beslissen welke kant ik op wil ofzo? Meer een beetje traden of oorlog voeren? En als ik oorlog wil voeren ga ik barracks expanden en anders m'n trading port ofzo?
Ik raad aan je trading port in iedergeval niet te ver up te graden. Mocht je aangevallen worden dan bepaald het niveau daarvan hoeveel de aanvaller maximaal op je kan veroveren. Aangezien een lager niveau trading port minder per minuut in laad en hij 20 minuten spullen mag inladen...quote:Gimbooze schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:57:
Ben ook begonnen met dit spel.. waarom zit er nou nooit eens een goede tutorial bij dit soort spellen. Heb nu die guide gevolgd tot het laatste punt en zit nu voor m'n scherm met een "wtf?" uitdrukking op m'n gezicht.
Ik heb dus al die dingen in de guide gedaan tot en met town hall level 2... en nu?
Nu kan ik dus gaan beslissen welke kant ik op wil ofzo? Meer een beetje traden of oorlog voeren? En als ik oorlog wil voeren ga ik barracks expanden en anders m'n trading port ofzo?
Klein trucje dat ik las op het forum: gewoon je Port vernielen voordat je aangevallen wordt.quote:Banjy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:11:
[...]
Ik raad aan je trading port in iedergeval niet te ver up te graden. Mocht je aangevallen worden dan bepaald het niveau daarvan hoeveel de aanvaller maximaal op je kan veroveren. Aangezien een lager niveau trading port minder per minuut in laad en hij 20 minuten spullen mag inladen...
Ik begreep dat je je resources toch terug kreeg.
Zelf nog niet in de praktijk gebracht hoor
Hehe dat zou natuurlijk ook nog kunnen, sneaky hoorquote:rkzR schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:15:
[...]
Klein trucje dat ik las op het forum: gewoon je Port vernielen voordat je aangevallen wordt.
Ik begreep dat je je resources toch terug kreeg.
Zelf nog niet in de praktijk gebracht hoor.
Oke, handige tipquote:Banjy schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:11:
[...]
Ik raad aan je trading port in iedergeval niet te ver up te graden. Mocht je aangevallen worden dan bepaald het niveau daarvan hoeveel de aanvaller maximaal op je kan veroveren. Aangezien een lager niveau trading port minder per minuut in laad en hij 20 minuten spullen mag inladen...
Dus, eerst een goede muur maken en phalanxes zodat je defenses in orde zijn en dan researchen.
Turtle-tactic
Ik ben 2 keer aangevallen, 1e keer omdat ik 2 dagen niet had ingelogd en level 2 was.
De andere op een pas gevestigde kolonie van level 1.
finality waits outside
Hoe bedoel je dat?quote:ulekai schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:53:
Als je defensie nodig hebt, ik heb 3 eilanden, een krijgsmacht bestaande uit 1 slinger die ik gebruik om cheese te pillages..
Ik ben 2 keer aangevallen, 1e keer omdat ik 2 dagen niet had ingelogd en level 2 was.
De andere op een pas gevestigde kolonie van level 1.
rkzR wijzigde dit bericht 06-03-2008 15:16 (0%)
Reden: /spelfout
finality waits outside
Reg. datum: 31 oktober 2004
Wat gebeurt er met het geld dat je gebruikt in trade marked?
Heb heel wat in me andere kolonies op buy gezet. Zo dat ik niet meer 100k heb maar 4k.
Heb nog niet zo heel erg veel units. Worden nu wel gemaakt. Straks maar eens een leger bouwen.
15 units from Palace of Oto are on their way to block the port of GoT Kalolo
Dit betekent toch dat ze me haven gaan blokkeren?
Dat wordt aanvallenquote:Heraclius schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:56:
Zit op Zeta en ben flink bezig, heb een wijneiland maar heb echt marmer nodig. Ik PM dan echt iedereen op zo'n eiland van marmer en niemand reageert. Dan houdt het voor mij wel een beetje op
Calamor wijzigde dit bericht 06-03-2008 17:01 (46%)
Reg. datum: 08 mei 2007
Vraag het anders even hier, ik heb recent nog 600 marble voor wine geruild. Kan nog wel wat meer ruilen als je wilt.quote:Heraclius schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:56:
Zit op Zeta en ben flink bezig, heb een wijneiland maar heb echt marmer nodig. Ik PM dan echt iedereen op zo'n eiland van marmer en niemand reageert. Dan houdt het voor mij wel een beetje op
edit: ow je zit op zeta
Bosmonster wijzigde dit bericht 06-03-2008 17:13 (3%)
Zo, nu eerst even wat anders.
Reg. datum: 17 februari 2008
Heb whine
300
Beiden 1:1
Coordinaten [70:21]
Je weet dat je maar maximaal 6x een persoon per uur mag aanvallen? En dat als je het vaker doet en de persoon gaat klagen je meteen je account kwijt bent?quote:
Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(
Huh? Waarom coden ze dat er niet in dan? Beetje raar verhaal (niet van jou)quote:Denniswerf schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:50:
[...]
Je weet dat je maar maximaal 6x een persoon per uur mag aanvallen? En dat als je het vaker doet en de persoon gaat klagen je meteen je account kwijt bent?
Reg. datum: 08 mei 2007
Klik maar even op 'Board' op Ikariam.org en dan topic 'In-game rules'.quote:MrAngry schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:59:
[...]
Huh? Waarom coden ze dat er niet in dan? Beetje raar verhaal (niet van jou)
Staat dat je max. 6 aanvallen mag doen in 24 uur.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.