Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Denniswerf schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:06:
[...]

Je weet dat je maar met 1 persoon per IP adres mag spelen dus dat je account verwijderd wordt als jullie beiden vanaf thuis spelen (ook al is het een andere PC) behalve als je toestemming hebt?
Ja dat weet ik, ticket al verstuurd :) toch bedankt voor de heads-up

Leerkracht in opleiding
Reg. datum: 12 januari 2007

quote:
vincent86 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Ja dat weet ik, ticket al verstuurd :) toch bedankt voor de heads-up
Ok, maar zelfs als je toestemming hebt dan mag je toch niet recources naar elkaar sturen lijkt mij?

Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(

quote:
Denniswerf schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:09:
[...]

Ok, maar zelfs als je toestemming hebt dan mag je toch niet recources naar elkaar sturen lijkt mij?
ik heb het legitimately getrade voor hout en sulphur, zie het probleem niet

quote:
vincent86 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:05:
[...]

Ik heb net 300 wijn naar mijn broer verstuurd.... :P

Maar zodra ik de wijn heb stuur ik ze!! in batches van 100/200 gaan ze dan naar je toe :)

PS: ik stuur 1e 100 nu

Waar kan ik zien welke coordinaten jij zit? O+
Beyios 38:17, GoT Bosmonster

En bedankt, hoeft inderdaad niet in 1x, maar dan kan ik iig vast mn tavern activeren :P

KLIK HIER!!! >>> Mooie foto's van mijn vriendinnetje! <<< KLIK HIER!!!

quote:
Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:40:
[...]

Beyios 38:17, GoT Bosmonster

En bedankt, hoeft inderdaad niet in 1x, maar dan kan ik iig vast mn tavern activeren :P
100 wijn is onderweg ^^ ik wacht met de volgende lading wel tot de 300, anders heb ik te weinig schepen ;) en met die 100 kan je toch 33 uur vooruit ^_^

Om 6 uur vanavond stuur ik nog 300 wijn, en dan morgen ochtend de laatste 200!

vincent86 wijzigde dit bericht 05-03-2008 10:18 (9%)

quote:
Denniswerf schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:06:
[...]

Je weet dat je maar met 1 persoon per IP adres mag spelen dus dat je account verwijderd wordt als jullie beiden vanaf thuis spelen (ook al is het een andere PC) behalve als je toestemming hebt?
Oe dat wist ik niet. Mijn broertje is ook besmet met het ikariam virus.

quote:
vincent86 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:08:
[...]
100 wijn is onderweg ^^ ik wacht met de volgende lading wel tot de 300, anders heb ik te weinig schepen ;) en met die 100 kan je toch 33 uur vooruit ^_^

Om 6 uur vanavond stuur ik nog 300 wijn, en dan morgen ochtend de laatste 200!
Nice thanks!

Damn, wat is dit toch een grappig spelletje. En het kost me niet meer dan een half uurtje per dag max :P (en dat is nog grotendeels naar mn scherm staren)

Bosmonster wijzigde dit bericht 05-03-2008 11:38 (5%)

http://img404.imageshack.us/img404/9738/plaatjeay8.jpg

Wie kan hier wijs uit worden ?

Mijn eigen leger gaat me aanvallen ? 8)7
offtopic:
Ik heb niet eens een leger

quote:
MochiGohan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:46:
[afbeelding]

offtopic:
Of iemand heeft zijn town gerenamed naar die van jou om je in verwarring te brengen? :P

quote:
MochiGohan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:46:
[afbeelding]

offtopic:
Dat is je eigen (lege) tradeship dat terug komt van een opdracht.. geen leger ;) Zie ook aan de linkerkant van je scherm het kadertje met "Attacking Enemies" , staat op 0

Thrilled wijzigde dit bericht 05-03-2008 12:29 (10%)

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

quote:
Thrilled schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:29:
[...]

Dat is je eigen (lege) tradeship dat terug komt van een opdracht.. geen leger ;) Zie ook aan de linkerkant van je scherm het kadertje met "Attacking Enemies" , staat op 0
Aha, bedankt. wel een beetje raar dat er dan staat "Attack on GoT Polished"

quote:
MochiGohan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:35:
[...]

Aha, bedankt. wel een beetje raar dat er dan staat "Attack on GoT Polished"
Wel beetje wazig ja, wel goed om te weten :P M'n tradeships komen vanavond terug van hun eerste missie.

Iemand geïnteresseerd in een cultural treaty?

Edit\ @ hieronder, invitation verstuurd :)

Banjy wijzigde dit bericht 05-03-2008 15:45 (34%)

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk I have a work station

God van Seks!

quote:
Banjy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:01:
Iemand geïnteresseerd in een cultural treaty?
Zeker! Bied me een "Kulturgüterabkommen anbieten" aan aan GoT Minileum (Rinaldo) @ Leukaos [37:73]
(op mijn stadje klikken, op scroll+veer klikken naast Rinaldo en dan in pulldown menu de goede optie kiezen)

Die stad heeft namelijk nog een leeg museum ;)

Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!

Wo... Ik heb iemand op me eiland zitten die waarschijnlijk een pishekel aan me heeft...

Aanval 1: Blokkering van me haven en al me bootjes gaar

Aanval 2: Niet gewonnen, geen loot

Aanval 3: Niet gewonnen, geen loot (inmiddels al me manschappen dood)

Aanval4: Gewonnen en zeer veel loot. Aanval gestart van een andere kolonie van deze dude.

Alles binnen 2 uur tijd..... Zo maar eens een mailtje versturen om hem vriendelijk de tyfus te wensen en dat ie vooral zo door moet gaan :D...

ps. Kan je nog in aanmerking komen voor de GoT Alliance??

Gold Squadron Reporting In!

Mijn palace is klaar, even sparen en ik kan een nieuwe colonie beginnen :)

Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ATi 9800 Pro 256MB DDR2,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg. Kingston, ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg. Kingston, HD 3850 AGP.

quote:
Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:38:
[...]

Nice thanks!

Damn, wat is dit toch een grappig spelletje. En het kost me niet meer dan een half uurtje per dag max :P (en dat is nog grotendeels naar mn scherm staren)
Als je dadelijk meer dan 4 kolonies hebt gaat het toch denk ik iets meer tijd kosten ;)

me on gunz>> http://nl.youtube.com/watch?v=BgoYAMIPZPE

quote:
idutcher schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:47:
[...]

Als je dadelijk meer dan 4 kolonies hebt gaat het toch denk ik iets meer tijd kosten ;)
Aan het begin wel, maar als al het bouwen min. een paar dagen duurt gaat die tijd weer snel omlaag :P

Als je met z'n 2en op 1 IP zit, dan maakt het volgens mij niet veel uit hoor. Tenzij je samen gaat handelen e.d. Als je beiden apart dingen doet etc. en niet met elkaar lijkt mij alles goed. Dit even melden bij Gamemasters is natuurlijk altijd wel even slim.

quote:
idutcher schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:47:
[...]

Mjah ach, blijft beter dan 20-30 uur per week WoW'en :P

Reg. datum: 07 augustus 2006

Ben inmiddels een paar keer benaderd om Marble te ruilen. Er is dus nog steeds interesse voor. Heb inmiddels 61K op me bankrekening in het spel :P
Marble tegen Wijn ruilen komt mij wel goed uit totdat mijn kolonie voor wijn gereed is :9
Sulphur kom ik niet echt van af, heb momenteel een voorraad van 3412 Sulphur :> :)

Momenteel is er een schip met Marble onderweg naar GoT Rotterdam :)

Cubic X wijzigde dit bericht 05-03-2008 17:19 (9%)

quote:
jip_86 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:22:
[...]

Oe dat wist ik niet. Mijn broertje is ook besmet met het ikariam virus.
Pardon ,ik zit ook op het forum :P
quote:
redwing schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:03:
[...]

Aan het begin wel, maar als al het bouwen min. een paar dagen duurt gaat die tijd weer snel omlaag :P
Ja das waar, maar ik ben nog niet zo hoog en speel het spel nog geen week dus daar wist ik nog niks vanaf :P

idutcher wijzigde dit bericht 05-03-2008 17:32 (42%)

me on gunz>> http://nl.youtube.com/watch?v=BgoYAMIPZPE

Reg. datum: 07 augustus 2002

Ik heb echt alle grondstoffen gewoon 1 eiland ver weg, dus via mijn trade gebouw kan ik aan alles komen voor 20gold per stuk. Op ETA server btw.

quote:
SCIxX schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:02:
Ik heb echt alle grondstoffen gewoon 1 eiland ver weg, dus via mijn trade gebouw kan ik aan alles komen voor 20gold per stuk. Op ETA server btw.
20G per stuk... ben ik gek of is dat nogal aan de prijzige kant? :P

Ik trade liever 1 voor 1.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws