[Browser MMOG] Ikariam - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 43 44 45 last
Nieuw Topic
Zoals je kan zien gaat het om een level 9 sawmill. Op de wiki is ook te vinden dat er maximaal 154 mensen kunnen werken. Echter hebben een paar mensen het toch voor elkaar gekregen dat er meer mensen werken. Hoe kan dat?
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Reg. datum: 03 november 2005
Ik vermoed dat dit mogelijk is nadat "Helping Hands" ge-researched is, die maakt dit mogelijk !quote:cardinal808 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:01:
Zoals je kan zien gaat het om een level 9 sawmill. Op de wiki is ook te vinden dat er maximaal 154 mensen kunnen werken. Echter hebben een paar mensen het toch voor elkaar gekregen dat er meer mensen werken. Hoe kan dat?
Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?
Reg. datum: 03 juli 2004

Ik vind dit knapper eigenlijk. 73k tegenover 20k van de rest.
Die gast staat nr 26.

pasta wijzigde dit bericht 11-03-2008 14:12 (4%)
Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?
lol, welk level is datquote:jip_86 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:05:
[afbeelding]
Ik vind dit knapper eigenlijk. 73k tegenover 20k van de rest.
Die gast staat nr 26.
True, later als je meerdere kolonies hebt wordt het wel wat drukker. Maar je loopt dan weer snel aan tegen de niet toereikende resources. Het is dus echt voor in de pauze en 's avonds. Maar dat is juist wel fijn vind ik.quote:tollo71 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:59:
Ik ben vanmorgen begonnen op Epsilon, Crystal eiland. Na het eerste uurtje bouwen moet ik nu al lang wachten voordat er weer iets gebeurd (research af).
Ik vermoed dat dit een spelletje is waar je 1 of 2x per dag inlogd om iets te doen? Wel lekker in de pauze op je werk en dan 's-avonds nog eens.
Ben beniewd of het me kan blijven boeien.
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Volgens mij zit ik helaas niet echt in de buurt van mede-Gottersquote:MrFl0ppY schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:48:
[...]
True, later als je meerdere kolonies hebt wordt het wel wat drukker. Maar je loopt dan weer snel aan tegen de niet toereikende resources. Het is dus echt voor in de pauze en 's avonds. Maar dat is juist wel fijn vind ik.
Zit pas met een lvl2 dorp dus het duurt nog wel even voordat ik aan het handelen/oorlogvoeren/diplomatie begin.
Als ik hier zo de screenshots zie heb ik nog een heeeeeele lange weg te gaan
Level 14quote:
Wijn is level tien, daar heeft hij ook al 60k gedoneerd. 40k meer dan de rest.
Reg. datum: 13 november 2007
Je zit redelijk dicht bij mij in de buurt. Ik had je nog berichtje terug gestuurd.quote:tollo71 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Volgens mij zit ik helaas niet echt in de buurt van mede-Gotters. Ik heb er 2 die een beetje in de buurt zitten een berichtje gestuurd dus we wachten maar af.
Zit pas met een lvl2 dorp dus het duurt nog wel even voordat ik aan het handelen/oorlogvoeren/diplomatie begin.
Als ik hier zo de screenshots zie heb ik nog een heeeeeele lange weg te gaan
Misschien kunnen we als je je town wat hebt opgezet wat resources uitwisselen
Het is echt een probleem om marble en sulphur te krijgen via handelen. Best irritant, want voor ik m'n 3e kolonie op een eilandje met marble kan starten heb ik eerst nog wat marble nodig om m'n palace te upgraden.. en daar is dus op dit moment niet aan te komen.
Gelukkig is m'n alliantie collega zo vriendelijk geweest om me wat te sturen, maarja die zit op 1 dag van mij
Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
Niet zo zeuren, ben er over een uurtje of 12 alquote:B-Buster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:06:
[...]
Gelukkig is m'n alliantie collega zo vriendelijk geweest om me wat te sturen, maarja die zit op 1 dag van mij
Trouwens, mn kolonie is morgen om 19u ook al klaar en dan gaat het gewoon wat sneller.
Maar valt me wel op dat mensen zo snel van die belachelijke prijzen gaan vragen. 99 goud per stuk is echt gewoon teveel.
Maarja, qua ontwikkeling van ikariam gaat het ook niet zo denderend snel heb ik het idee.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Dat zeg ik. Je bent immers al sinds vanmiddag onderwegquote:Martinspire schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:10:
[...]
Niet zo zeuren, ben er over een uurtje of 12 al
Mja, heel irritant. Het is me ondertussen wel paar keer gelukt een akkoordje te sluiten met iemand dichtbij om wat resources uit te wisselen, maar als ik echt wat tekort kom en het wil inkopen dan kan ik het tot op heden vaak schudden, of het druppelt met kleine hoeveelheden binnen.quote:Maar valt me wel op dat mensen zo snel van die belachelijke prijzen gaan vragen. 99 goud per stuk is echt gewoon teveel.
Maarja, qua ontwikkeling van ikariam gaat het ook niet zo denderend snel heb ik het idee.
En dan bied ik ze toch een hele aardige prijs, als ik kijk naar wat anderen ervoor willen geven bij offers.
Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555
Moet je alleen wel aardig wat schepen kopen, maar dat haal je er heel snel weer uit.
Een grote tradingpost is dan ook wel belangrijk.
Maar zoals zovelen heb ik het idee dat ik over een tijdje (maandje at the most) al enigszins tegen de randen aan zit van wat nu mogelijk is. De meeste zinvolle upgrades heb ik dan wel gehad en qua researchen ook wel. Vraag me af of daar nog iets aan gedaan gaat worden.
En trouwens, een speed server zou ook wel wenselijk zijn denk ik.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Reg. datum: 30 oktober 2007
heb inmiddels ook al tegen de 300k gold en 3 steden met een town hall van min. lvl 10 ^^
Ah, kijk eens aanquote:B-Buster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:06:
[...]
Je zit redelijk dicht bij mij in de buurt. Ik had je nog berichtje terug gestuurd.
Misschien kunnen we als je je town wat hebt opgezet wat resources uitwisselen
Het is echt een probleem om marble en sulphur te krijgen via handelen. Best irritant, want voor ik m'n 3e kolonie op een eilandje met marble kan starten heb ik eerst nog wat marble nodig om m'n palace te upgraden.. en daar is dus op dit moment niet aan te komen.
Maar da's nog een paar dagen weg vrees ik, want Winepress uitvinden duurt 12 uur....
Reg. datum: 20 augustus 2006
quote:Calamor schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:06:
Heb een beetje lopen kijken. Maar ben er achter gekomen dat je niet meer dan 4 kolonies kan maken nu nog.
Je kan de spullen die nodig zijn voor upgraden niet opslaan.
En er is geen skill die de stoge vergroot of een skill die het bouwen laag maakt, dat het wel weer lukt.
Dus voor heel veel lvl's van gebouwen kan je gewoon iet halen.
Aan het einde wordt suprhur, wijn en crystal het belangrijkst.
Marble heb je niks meer aan als je niks kan upgraden.
Als er nog een reset is kunnen we beter op theta beginnen. Mensen keizen het meeste voor de middelste, boven of onderaan.
En dan proberen om zo dicht in de 40,40 te komen. Of duurt het een tijd om weer in de zelfde server te starten?
Hey, Ik zit ook in Theta. We kunnen zowieso al een alliance beginnen.quote:VraatJ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:02:
Ik stop officieel met epsilon server.
Zit te kut, weinig got'ters om me heen + vind Theta server op het moment leuker.
Iedereen die Theta speelt --> 63:39 is coords, word waarschijnlijk geen GoT clan daar want zullen niet genoeg mensen voor komen. Khoop nog wat mensen daar tegen te komen.
Ik zit in Anaxandros op 61:80.
Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!
Wie wil er met mij Sulphur tegen Crystal traden? 300 tegen 300 zoiets?
Ik zit op Episilon uiteraard, 66,21 en de town naam is GoT Strife.
WoW Nighthoof 70 Shaman ~ Naulion 70 Druid Argent Dawn RP-PvE
Reg. datum: 20 augustus 2006
ik heb je zojuist een message gestuurd @ ikariam,quote:Crowmeister schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:15:
Speel nu een weekje denk ik, gaat behoorlijk goed. Mijn main island is Crystal en mijn 1e kolonie is Wijn. Steen krijg ik van een vriend, wat ik nu nodig heb ik Sulphur. Dit omdat een irritant gastje mijn wijn kolonie aanvalt, hij wil dat ik meer share. Heb net als beginnende kolonie 150 in de mill gestoken en toen ik wealth had ook 150 in de wijn, dus ik vind het wel goed. Ik ga gewoon hem aanvallen en pillagen met mijn main island![]()
Wie wil er met mij Sulphur tegen Crystal traden? 300 tegen 300 zoiets?
Ik zit op Episilon uiteraard, 66,21 en de town naam is GoT Strife.
We komen er denk ik wel uit
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.