Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Heb je een bron en eventuele plaatjes, want dit klinkt erg leuk!

Apple MacBook Pro | PS3

Reg. datum: 07 augustus 2002

Het is een artikel van play magazine, geen plaatjes nee.

Reg. datum: 31 juli 2005

quote:
One of our team is tearing round the runway on a baggage trolley, mowing down NOOSE members. Yes! Now, this is what GTA multiplayer should be about!
En zo is het d:)b

Ik kan niet wachten op deze game, heb bij Bart Smit gepreorderd en ga mij zeker de eerste week vermaken :)

Reg. datum: 07 december 2004

quote:
SCIxX schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:03:
Even tussen het pc/console gezeik door hoor

[...]
Die toon mag je ook wel achterwege laten. Het is niet aan jou om de inhoudelijke lijn van de discussies in dit topic te dicteren. Als het je niet bevalt dan start je maar op een normale manier een ander discussiepunt.

Feit is dat mensen ten onrechte een ongefundeerde afkeer hebben van consoles, terwijl deze game net op consoles hoort gespeeld te worden. Veel mensen achten zich daarnaast nog eens zwaar superieur want pc zijn immers heilig en al de rest is voor gamen00bs.

Een discussie over welk platform deze game het meeste tot z'n recht laat komen is ook ontopic en heeft alles te maken met de game.

www.martinspire.nl/

quote:
alvi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:30:
[...]
Die toon mag je ook wel achterwege laten. Het is niet aan jou om de inhoudelijke lijn van de discussies in dit topic te dicteren. Als het je niet bevalt dan start je maar op een normale manier een ander discussiepunt.

Feit is dat mensen ten onrechte een ongefundeerde afkeer hebben van consoles, terwijl deze game net op consoles hoort gespeeld te worden. Veel mensen achten zich daarnaast nog eens zwaar superieur want pc zijn immers heilig en al de rest is voor gamen00bs.

Een discussie over welk platform deze game het meeste tot z'n recht laat komen is ook ontopic en heeft alles te maken met de game.
Sorry hoor, dit heeft echt totaal niets met deze game te maken. Dit zie je veel minder in andere topics over multiplatform games en daarin wordt gewoon gepraat over de inhoud van de game en wat er bekend is.

Aangezien er nog geen officiele mededeling is gedaan over de pc versie zou ik de mods willen verzoeken om deze discussie gewoon ergens anders voort te laten lopen en het hier gewoon te hebben over de graphics, gameplay, opties, nieuwberichten en vergelijkingen met andere GTA of free roaming games.
Dat jij het niet mee eens bent dat hij zo reageert is misschien wel zo, maar ik begin het ook wel een beetje zat te worden om telkens dit gezever er tussendoor te moeten lezen, want ik ben meer benieuwd naar de nieuwe screens die rockstar laat zien en eventuele andere nieuwtjes!

@ gameplay modussen
Ziet er inderdaad erg cool uit. Ben benieuwd of er nog problemen zullen zijn met Lag zoals in Saints Row of dat het eindelijk net als bv Rainbow Six een beetje relaxed te doen is online.

Voordeel van Saints Row is dan weer dat je daarmee COOP kunt doen, maar aangezien er een hoop multiplayer modussen zijn, verwacht ik dat ik die de komende paar weken/maanden niet ga missen!

Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire

Reg. datum: 07 december 2004

quote:
Martinspire schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Sorry hoor, dit heeft echt totaal niets met deze game te maken. Dit zie je veel minder in andere topics over multiplatform games en daarin wordt gewoon gepraat over de inhoud van de game en wat er bekend is.

Aangezien er nog geen officiele mededeling is gedaan over de pc versie zou ik de mods willen verzoeken om deze discussie gewoon ergens anders voort te laten lopen en het hier gewoon te hebben over de graphics, gameplay, opties, nieuwberichten en vergelijkingen met andere GTA of free roaming games.
Dat jij het niet mee eens bent dat hij zo reageert is misschien wel zo, maar ik begin het ook wel een beetje zat te worden om telkens dit gezever er tussendoor te moeten lezen, want ik ben meer benieuwd naar de nieuwe screens die rockstar laat zien en eventuele andere nieuwtjes!
Ik begin nooit over pc versies. Dat komt allemaal van gefrustreerde tweakers die wel quadcores en 9800gtx kunnen kopen, maar liever gta downloaden voor pc en dan ook geen budget hebben voor een goedkope xbox van 200 euro of zo.

Het zal me worst wezen of deze game op pc verschijnt of niet, want het is geen pc game. GTA komt het beste tot z'n recht op een console. Dat iedereen hier maar blijft speculeren over een pc versie, die nog niet eens is aangekondigd, daar kan ik niets aan doen. Het zou zomaar kunnen dat die er zelfs nooit komt. Dat er gereageerd wordt op mensen die echter onterecht lopen te zeuren dat de game niet of nog niet op pc komtis onvermijdelijk. Het is nog altijd aan rockstar om te beslissen wat ze daarmee doen, maar als een bedrijf zich niet honderd percent plooit naar de wensen van tweakers, dan is het meteen 3v1l en commercieel en weet ik wat nog allemaal.

De discussie of een game als gta beter tot z'n recht komt op een console-platform of een pc-platform kan mijns inziens wel. Dat is rechtstreeks gerelateerd aan gameplay-implementatie, en er is vergelijkingsmateriaal uit het verleden (VC, en SA). Voorlopig valt er trouwens toch niets of weinig te discussiëren. De game is nog niet uit en er is slechts beperkt nieuws of screens beschikbaar, dus wat mij betreft kan het daar wel over gaan. Dan nog is het niemands recht (tenzij die van mods) om bepaalde discussies zomaar belachelijk te maken of te torpederen omdat meneer in kwestie liever iets anders wil lezen. Het is nu eenmaal een forum met een verscheidenheid aan stellingen en opinies.

Concreet: mods en adaptaties zullen het gros van de gamers echt niet overhalen om voorkeur te geven aan een pc. De doorsnee gamer weet niet eens wat een mod is. En een paar uitzonderingen niet te na gesproken zijn de meeste mods die ik al gespeeld heb, van erg bedenkelijke baggerkwaliteit. Laat een professionele studio met professionele mensen m'n gamecontent maar bedenken. En niet een paar pubers met wat l33t 3dmax skills die mij wel eens zullen zeggen hoe de game er wel had moeten uitzien. Instabiele patches, fucked up content, nee dank je.
(uitzonderingen zijn mods op games met goede engines zoals IDsoftware games)

Ook de online mod van SA is iets wat met haken en ogen aan elkaar hangt en waar redelijk wat getweak bij komt kijken. Daar krijg je niemand warm voor. Geen support, dwaze gameplay, zolderkamerprogrammeerwerk, noema maar op. Laat Rockstar maar een uitdagende gebalanceerde multiplayer-ervaring maken, dat interesseert me veel meer.

Eén van de meest belachelijke opmerkingen die ook steeds terugkomen is dat GTA een shooter zou zijn, en daarom alleen op de pc goed kan gespeeld worden. GTA is geen shooter!! net zomin als oblivion tekken is. Schieten is nodig voor de beleving van het soort spel, maar niet waarond GTA gebouwd is. Net zomin als GTA een race-sim zou zijn. Of ik nu zelf de controle heb om te richten, of gewoon met autolock relax een paar gangsters kan neerschieten, geef mij dan maar het tweede. Het gaat om de actie: schieten=>dood, niet om de skills van het schieten. Dan koop je maar CoD of unreal. GTA op een toetsenbord is veel stroever en minder gemakkelijk dan met een controller. Als mensen het zichzelf graag oncomfortabel en moeilijk maken moeten ze dat zelf weten.

Specualtie over pc versies is idd ongewenst. Gameplay gerelateerde inhoud waar de pc ter sprake komt kan dan weer wel imo. Verder is er nog altijd de TR om daarover te klagen en de mods op de hoogte te brengen.

She could be you

quote:
alvi schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:57:
[...]

GTA komt het beste tot z'n recht op een console.
Vind jij. Mensen kunnen best zelf een mening vormen hoor, daar hebben we jou niet voor nodig.
Dank U. :)

Ik ben het met je eens dat de PC versus console discussie hier vaak niet veel bijdraagt aan de algehele game discussie, maar ga alsjeblieft niet jouw mening als de enige waarheid verkopen, daar heeft ook niemand wat aan.
www.martinspire.nl/

Woei, nog 38 nachtjes slapen!

Reg. datum: 07 januari 2007

We kunnen idd ook de nachtjes tellen ;)

Feit is dat het vet wordt en dat het hopelijk een nieuwe standaard wordt :)

Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
Rookert_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:19:
We kunnen idd ook de nachtjes tellen ;)

Feit is dat het vet wordt en dat het hopelijk een nieuwe standaard wordt :)
In de nieuwste Power unlimited heben ze een preview van Saints Row 2 en zeggen daarin dat hij nu al minder goed gaat worden dan GTA4 en dat terwijl het wel een tof spel wordt met een hoop verbeteringen ten opzichte van het eerste deel... Met zulke opmerkingen kan ik dus bijna echt niet meer wachten *O*

Ik denk dan ook dat je er redelijk goed van uit mag gaan dat het inderdaad een neiuwe standaard wordt. :)

Kaasje123 wijzigde dit bericht 23-03-2008 11:26 (9%)

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 28 februari 2008

Ik vind GTA 100x beter op de pc, denk eens aan multiplayer, mods en GEEN auto-aim waar ik me zo aan erger.

Om de kaas op te doen.
Reg. datum: 01 december 2002

Natuurlijk komt GTA IV op de pc uit. anders zou het de eerste zijn die niet op de pc uit kwam, zo gek is rockstar niet. en GTA is toch imo bij uitstek een spel om op de pc te spelen :)

Maar idd, het spel ziet er wel uber vet uit!

Met gratis kaasplankje!

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
Zamoraak schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:47:
Ik vind GTA 100x beter op de pc, denk eens aan multiplayer, mods en GEEN auto-aim waar ik me zo aan erger.
GTA 4 op de consoles heeft geen auto-aim weer, maar wel multiplayer. Mods zijn IMHO een leuk extratje, maar niet veel meer dan dat. Ik heb tot nu toe nog geen enkele GTA mod gezien waarvan ik dacht dat ik iets zou missen als ik die niet installeerde(op de multiplayer mod na, maar die is nu overbodig).

Ik vind het besturen van de auto's op de PC zonder controller niet te doen. Je kunt alleen vol gas geven of geen gas, er zit niets tussen in. Het nadeel van de consoleversies is weer dat het richten wat lastiger gaat, maar de verbeterde besturing tijdens het auto rijden maakt dat IMHO meer dan goed. Het richten schijnt op de consoles nu veel meer in de stijl van RE4 te zijn, wat wel slechter is dan een muis, maar een enorme verbetering ten opzichte van vroeger.
quote:
Visgek24 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:50:
Natuurlijk komt GTA IV op de pc uit. anders zou het de eerste zijn die niet op de pc uit kwam, zo gek is rockstar niet. en GTA is toch imo bij uitstek een spel om op de pc te spelen :)
Het is al weer bijna 3 jaar geleden dat Rockstar voor het laatst een PC spel heeft uitgebracht. Zelfs andere series die wel op de PC uitkwamen, zoals bijvoorbeeld Manhunt, komen nu niet meer op de PC. De PC gamesmarkt schijnt het door het vele downloaden vrij slecht te doen momenteel, het kan zijn dat het voor Rockstar niet rendabel meer is om een PC poort te maken omdat teveel mensen het spel zouden downloaden.

MetroidPrime wijzigde dit bericht 23-03-2008 12:00 (26%)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Kaasje123 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:25:
[...]

In de nieuwste Power unlimited heben ze een preview van Saints Row 2 en zeggen daarin dat hij nu al minder goed gaat worden dan GTA4 en dat terwijl het wel een tof spel wordt met een hoop verbeteringen ten opzichte van het eerste deel... Met zulke opmerkingen kan ik dus bijna echt niet meer wachten *O*

Ik denk dan ook dat je er redelijk goed van uit mag gaan dat het inderdaad een neiuwe standaard wordt. :)
Saints Row 2? Die komt pas rond de herfst uit dus het is geen concurrent. De developers zijn meer volgers van GTA. Geen slecht idee hoor! Misschien koop ik SR2 wel maar eerst natuurlijk GTA IV. En met maanden verschil in wanneer her uitkomt!

Hoe dan ook maar nog maar een paar weekjes wachten! Dit wat dat betreft is net zoiets als MSG4 kwa release! De spanning, de stukjes nieuwe content hier en daar, de hype (maar het zal vast de hype waard zijn) en vooral dat voor weken al iedereen er naar uitkijkt.

Het is een hype die een shooter niet zal krijgen, waarom? Er zijn al ZAT shooters en al is je shooter top dan zit wel nogsteeds naast 4 andere shooters. GTA heeft weinig te duchten, SR2? Die komt later!

En tja GTA, GTA IV zal natuurlijk wel wat dingetjes hebben die sommige spelers niet leuk vinden. Elke GTA heeft rotmissies gehad bijvoorbeeld. Toch zal het zeker de koning blijven waar concurrenten blij mogen zijn met de kruimels. GTA leid het pak! Er zijn genoeg games die hebben geprobeerd om GTA de loef af te steken maar vele slaagde niet om in de buurt te komen. Ophemeling? Verre van voor een serie waarbij je de vinger op de fouten kan leggen blijft het verslavend.

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Reg. datum: 16 augustus 2002

quote:
Visgek24 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:50:

Maar idd, het spel ziet er wel uber vet uit!
De "stories" versie van GTA3 zijn ook niet op de PC uitgekomen. Aangezien dat de laatste GTA's waren zou het weleens niet zo vanzelfsprekend hoeven te zijn.

peeth wijzigde dit bericht 23-03-2008 13:39 (5%)

Vincere Per Belli

Reg. datum: 07 augustus 2002

Ik heb van iemand gehoord die de multiP heeft gespeeld (game recensent) dat de multiplayer echt super gaaf is.

Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
SCIxX schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:29:
Ik heb van iemand gehoord die de multiP heeft gespeeld (game recensent) dat de multiplayer echt super gaaf is.
Lees anders even de post van SCixX op op de vorige pagina ;)

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 14 november 2007

Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?

Reg. datum: 24 februari 2007

quote:
roel17 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:34:
Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?
Maar niet zo massaal natuurlijk als bij de pc, dat kon je zelf ook wel bedenken.

Ik snap trouwens niet waarom R* geen info geeft over een pc versie, waarom moeten ze ons zo lang in spanning houden. Scheelt ook heel wat pc vs console gezeur..

Reg. datum: 29 januari 2007

Dit spel gaat echt zo ontzettend gaaf worden, ik ga er zelfs een xbox 360 voor kopen. Ik heb zo'n gevoel dat hij of heel laat en brak (zoals vice city/ san andreas) voor de pc komt of helemaal niet. En het lijkt me gewoon gaaf het op een 40" full hd tv te spelen :P

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Adlermann schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:51:
Dit spel gaat echt zo ontzettend gaaf worden, ik ga er zelfs een xbox 360 voor kopen. Ik heb zo'n gevoel dat hij of heel laat en brak (zoals vice city/ san andreas) voor de pc komt of helemaal niet. En het lijkt me gewoon gaaf het op een 40" full hd tv te spelen :P
Controller in de hand, biertje/koffie erbij en lekker voor de televisie gaming. En dat natuurlijk op minstens 720p!

Als GTA IV hier is dan ben ik de eerste dag zeker 5 uur kwijt al wordt het een late nacht! Geloof me dat ik picky ben en dat ik niet een gamer ben die snel iets leuk vindt. GTA is gewoon een zwakte van mij en zelf de mindere GTA's zijn nog steeds beter in mijn ogen dan behoorlijk wat van de games op de markt! GTA is een som van factoron en als je een of twee dingen niet leuk vindt, dan kun je daar overheen kijken en de rest wel leuk vinden.

Meer realisme? Ja zie dat wel komen! Zal wel werken! Hell een GTA waar voor het eerst de mensen in de buurt ook gewoon wapens hebben! Auto's? Ga zeker snel op jacht naar de leukere auto's! Radio uit en luisteren naar het geluid van de motor. Weet je dat GTA beter motor geluiden heeft dan bepaalde budget racegames? Klein detail groot effect!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Reg. datum: 24 januari 2008

mijn ps3 staat geduldig naast mn tv'tje te wachten tot hij eindelijk GTA IV kan gaan lezen :)
damn wat heb ik hier belachelijk veel zin in :) release datum is precies na mijn tentamen periode :)

Mighty Finder!
Reg. datum: 16 september 2005

take it easy on the :) smilie
www.martinspire.nl/

quote:
Surgue schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:40:
[...]

Maar niet zo massaal natuurlijk als bij de pc, dat kon je zelf ook wel bedenken.

Ik snap trouwens niet waarom R* geen info geeft over een pc versie, waarom moeten ze ons zo lang in spanning houden. Scheelt ook heel wat pc vs console gezeur..
Wat denk je van een Deal met MS en/of Sony. Als ze al gaan aankondigen dat er een PC versie komt, lopen die een hoop gamers mis die dan alsnog wachten. Nu er niets over bekend is, gaat men toch maar een console halen.

Trouwens, ik vind dat er in een hoop reacties veel teveel speculaties staan. Hou je es wat meer aan de feiten en minder aan de dingen die helemaal niet bevestigd zijn!

Reg. datum: 26 juli 2005

Sommigen zeggen dat GTA geen PC spel is.. het spel begon op de PC! De aller eerste GTA spel kwam in 1997 uit voor op de PC.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: