Hoofdcategorieën
Topicacties

Red Alert 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
I'll Be Back
Reg. datum: 28 februari 2000

quote:
Count schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:50:
Ik vraag me trouwens af of je niet een Mirage tank op 'Hold Fire' mode kan zetten en dan voor de rest van het potje gebruiken als een niet detecteerbare scout. Want er is toch niet zoiets als stealth detectors in RA3?

Je kan altijd nog force-firen op elke boom natuurlijk :)
Op hold fire zetten kan sowieso wel (met zo'n hoerig menuutje wat standaard altijd ingeklapt staat).

Het klopt volgens mij inderdaad wel dat er geen stealth detection in Ra3 zit, want er zitten geen stealth units in, toch?
Topeka, KS, USA

quote:
Rival24 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:04:
[...]

Op hold fire zetten kan sowieso wel (met zo'n hoerig menuutje wat standaard altijd ingeklapt staat).
Dat zullen ze wel fixen met een optie.

Overigens doe je zoiets met sneltoetsen, niet met het menutje :+
quote:
Het klopt volgens mij inderdaad wel dat er geen stealth detection in Ra3 zit, want er zitten geen stealth units in, toch?
Klopt, de mirage tank is de enigste (hij kan ook units rond hem cloaken). Maar that's echt it.

(Subs erbuiten gelaten he)

Gratis iPod!
In de USA.

Reg. datum: 29 januari 2007

Ik speel hem nu ook eindelijk, ach als je goed bent in andere RTS games heb je dit zo te pakken, zodra je de units kent. Eerste potje gelijk al binnen 5 min gewonnen :)

moeh?

quote:
outcast within schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:00:
[...]

dat units in hun 2ndary mode als een andere unit word gezien.

Wanneer je op q drukt zie je alle tank vliegtuigen.
Het zou handiger zijn als je tankvliegtuigen en vliegtuigtanks apart in een groepje ziet
Kijk dit is nou een perfecte suggestie! Nog niet eens aangedacht. Basicly dus als je 4 tengu's hebt geselecteerd hebt waarvan er 2 in Mecha vorm zitten en 2 in plane vorm dat je dus bij je Selection boxes 2 icoontjes hebt, eentje met 2 van Mecha vorm en 2 van tengu's in plane vorm?

Dat mis ik inderdaad ook (nu je het goed verwoord hebt ;) )

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

Fulltime #whatpulsert

Zal vast wel zo zijn dat als een unit dicht in de buurt komt van een Mirage komt, dat deze dan alsnog uncloaked. Ook als hij niet aanvalt. Lijkt me anders nogal lomp, denkt iemand dat hij bugt en sluit hij af: win je alsnog 8)7
Reg. datum: 25 maart 2002

quote:
Patriot schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:22:
Zal vast wel zo zijn dat als een unit dicht in de buurt komt van een Mirage komt, dat deze dan alsnog uncloaked. Ook als hij niet aanvalt. Lijkt me anders nogal lomp, denkt iemand dat hij bugt en sluit hij af: win je alsnog 8)7
Als je alle buildings van je tegenstander sloopt win je hoe dan ook, ook al staan er 10 Mirage tanks gecloacked op de map :P. Het is niet zoals de RA2 mode waarbij je units ook moet slopen.

Die verschillende icoontjes is wel een goed idee idd. Wat wel zo is is dat de game verschil maakt tussen Tengu's in de lucht en op het land. Als ik W gebruik op een Tengu in de lucht selecteert ie alleen lucht Tengu's en geen grond Tengu's.

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

Fok anime topic is ook leuk :)
Reg. datum: 21 september 2005

quote:
Wiebbe schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:16:
[...]

Kijk dit is nou een perfecte suggestie! Nog niet eens aangedacht. Basicly dus als je 4 tengu's hebt geselecteerd hebt waarvan er 2 in Mecha vorm zitten en 2 in plane vorm dat je dus bij je Selection boxes 2 icoontjes hebt, eentje met 2 van Mecha vorm en 2 van tengu's in plane vorm?

Dat mis ik inderdaad ook (nu je het goed verwoord hebt ;) )
ja dat bedoel ik :)

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

Reg. datum: 28 augustus 2000

Dit topic is wel erg ver weggezakt. Laten we eens wat build orders/tactieken posten :)

Soviet:
Barracks, Power, (pak olie), Refinery, Super Reactor, rax:4x Tesla Trooper + 1x Engineer, Airfield, airfield:1x Twinblade

Alle infantry in de Twinblade stouwen, droppen in enemy base, pak je meteen een gebouw (bij voorkeur war factory) en gebruik je de Tesla Troopers om de rest te slopen. Slim gebruik van de EMP ability helpt tegen problematische units (zoals Sickles). Deze BO werkt niet zo goed tegen Rising Sun vanwege Tengu.

Allies:

Barracks, Power, (pak oil), Refinery, 4x Javelin + 1x Engineer, Factory, 2x hovercraft APC, Refinery, (low power) Power

Laad alle infantry in de hovercrafts en rijd naar iemand zijn refinery om karretjes te slopen. Javelins kunnen ook rap gebouwen slopen met de laser lock ability. Hierna rap aanvallen met shotgun IFVs en Guardians is een erg sterke follow up.

Rising Sun

Power, Barracks (rij naar oil), 2x Refinery, Power, Factory, 4x Tengu

Met de 4 Tengu kan je heel rap de refinery trucks slopen

Great minds think in parallel gutters.

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

op zich kan je al met 3 tengu goed ref. trucks slopen; ze zijn eerder dood dan je tengu's weer kunnen opstijgen. Wachten op een 4e tengu is dan ook zonde van je tijd.

Verder wordt jouw Soviet BO érg makkelijk gerushed op kleinere mappen, vooral door de allies.

even inspiratieloos..

"vijf" minuten lang lopen klikken op een engineer om een veteran academy te laten binnenwandelen. Een gat in de muur was niet goed genoeg heb een kwart muur moeten slopen en een stuk muur wou niet kapot want er zat een ander muur stuk voor en de unit was niet slim genoeg om erlangs te rijden zodat hij er wel bij kon

De units bewegen mij allemaal net iets te houterig, dat samen met de crashes, lags, connectivity issues in 2vs2 waarbij je lang moet wachten voordat iedereen met iedereen connect geeft mij het gevoel dat dit niet de rts word waar ik op zoek naar ben

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

aloha
Reg. datum: 27 oktober 2003

quote:
outcast within schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:02:
"vijf" minuten lang lopen klikken op een engineer om een veteran academy te laten binnenwandelen. Een gat in de muur was niet goed genoeg heb een kwart muur moeten slopen en een stuk muur wou niet kapot want er zat een ander muur stuk voor en de unit was niet slim genoeg om erlangs te rijden zodat hij er wel bij kon

De units bewegen mij allemaal net iets te houterig, dat samen met de crashes, lags, connectivity issues in 2vs2 waarbij je lang moet wachten voordat iedereen met iedereen connect geeft mij het gevoel dat dit niet de rts word waar ik op zoek naar ben
BETA != DEMO

SDFNYIRW

quote:
outcast within schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:02:
Connection problemen had ik eerst ook maar dat bleek aan mij te liggen; na de router firewall / NAT filter etc uitgezet te hebben heb ik hier geen problemen mee. De crashes/bugs kun je verwachten met een beta.

EA blijft EA :P
spel komt volgende maand al uit, ze gooien er misschien nog een patch tegenaan, maar schokkende verbeteringen verwacht ik eigenlijk niet van ze

Ik vind het allemaal wel meevallen. De game is in z'n huidige status niet slechter speelbaar dan Zero Hour ofzo. Het enige waar ik grote problemen mee heb (en wat toch niet aangepast wordt) zijn idioten die de graphics veel te hoog hebben waardoor de game trager loopt. Dat zijn gewoon idioten die misschien niet eens door hebben dat de game trager loopt dan hoort :x.

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

I'll Be Back

Op z'n minst verwacht ik nog wel een disconnect screen en dat ze die crashes/freezes bij het quitten oplossen. De pathfinding is ook zeker wel iets waar nog wat aan moet gebeuren, maar verder vind ik het eigenlijk wel prima. Kleine dingen zoals van die 'radartorentjes' bij het connection screen zouden misschien ook wel leuk zijn, alhoewel het "1-2 1-3 2-4" systeem eigenlijk wel praktischer is. Het connecten zal waarschijnlijk altijd wel brak blijven zo lang EA de Sage engine blijft gebruiken.

Over die strategieën hierboven: Ik ben nu al een paar keer getuige geweest van Count's hippe Soviet rush, en het werkt echt heel erg goed op die grotere 4 player map. Op Cabana republic is het inderdaad wat minder praktisch zoals mockingbird al voorspelde.

Zelf heb ik bij soviets eigenlijk nog steeds geen idee wat ik moet doen, maar meestal gebruik ik een crane build order zodat ik met m'n construction yard makkelik kan exanden of er zelfs mee aan kan vallen om units omver te rijden/crushen.
quote:
Om dat gebouw te pakken moet je een stukje muur voor de voordeur eruit slopen, anders is het inderdaad vrij moeilijk om het gebouw over te nemen.
quote:
In dit geval waarschijnlijk niet. :+
Wannabe gamedev

Toch wel typisch dan dat er op het laadscherm doodleuk Demo staat en dat er zo weinig patches uitkomen. Het kan zijn dat ze bij EA een ander idee hebben van een beta, maar ik krijg toch sterk de indruk dat het doel meer is om een hype te creëren dan om de game beter te maken.

Een mening zonder argumentatie is als een kettingzaag op een zoutvlakte: volkomen nutteloos.
Weblog | Specs: Raggebak de rest

quote:
Wezz6400 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:37:
Toch wel typisch dan dat er op het laadscherm doodleuk Demo staat en dat er zo weinig patches uitkomen. Het kan zijn dat ze bij EA een ander idee hebben van een beta, maar ik krijg toch sterk de indruk dat het doel meer is om een hype te creëren dan om de game beter te maken.
Ik denk dat je pas bij de release daadwerkelijk daar over kan oordelen in plaats van speculeren.

I'll Be Back

Dooie boel hier, ik zal eens wat replays posten. Ik speel als sletje123 samen met die persoon boven deze post ;)

Dit gebeurt er als je bijna altijd wint en op een gegeven moment gewoon je best niet meer hoeft te doen.

Hier
nog
een
paar
replays.
TF2: [GoT]Netherlands
Reg. datum: 26 september 2004

quote:
Rival24 schreef op maandag 08 september 2008 @ 00:44:
Dooie boel hier, ik zal eens wat replays posten. Ik speel als sletje123 samen met die persoon boven deze post ;)

Dit gebeurt er als je bijna altijd wint en op een gegeven moment gewoon je best niet meer hoeft te doen.

Hier
nog
een
paar
replays.
Hoe kan ik die replay bekijken?

Dat staat hier: Wmm in "Red Alert 3" :)

De replay bestanden moet je vervolgens in Mijn Documenten/Red Alert 3 Beta/Replays zetten en dan kun je ze ingame openen zoals in die post staat.

Wmm wijzigde dit bericht 08-09-2008 11:05 (54%)

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
Wmm schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:04:
Dat staat hier: Wmm in "Red Alert 3" :)

De replay bestanden moet je vervolgens in Mijn Documenten/Red Alert 3 Beta/Replays zetten en dan kun je ze ingame openen zoals in die post staat.
Ok bedankt, het werkt!

Iemand enig idee wat ik de Key nog vandaan kan halen?

De Beta versie en de patch heb ik reeds gedownload...

Reg. datum: 04 januari 2002

quote:
FFF schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:12:
Iemand enig idee wat ik de Key nog vandaan kan halen?

De Beta versie en de patch heb ik reeds gedownload...
Als je Kane's Wrath koopt en registreert voor 15 september kan je er een krijgen, anders niet volgens mij. http://www.ea.com/redalert/iframe_beta.jsp

Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: