Xboxic - Playstatic - Nintendic || Xbox 360 Gamertag || PSN: Rivalz0r
Dat zullen ze wel fixen met een optie.quote:Rival24 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:04:
[...]
Op hold fire zetten kan sowieso wel (met zo'n hoerig menuutje wat standaard altijd ingeklapt staat).
Overigens doe je zoiets met sneltoetsen, niet met het menutje
Klopt, de mirage tank is de enigste (hij kan ook units rond hem cloaken). Maar that's echt it.quote:Het klopt volgens mij inderdaad wel dat er geen stealth detection in Ra3 zit, want er zitten geen stealth units in, toch?
(Subs erbuiten gelaten he)
Gratis iPod!
In de USA.
Reg. datum: 29 januari 2007
Kijk dit is nou een perfecte suggestie! Nog niet eens aangedacht. Basicly dus als je 4 tengu's hebt geselecteerd hebt waarvan er 2 in Mecha vorm zitten en 2 in plane vorm dat je dus bij je Selection boxes 2 icoontjes hebt, eentje met 2 van Mecha vorm en 2 van tengu's in plane vorm?quote:outcast within schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:00:
[...]
dat units in hun 2ndary mode als een andere unit word gezien.
Wanneer je op q drukt zie je alle tank vliegtuigen.
Het zou handiger zijn als je tankvliegtuigen en vliegtuigtanks apart in een groepje ziet
Dat mis ik inderdaad ook (nu je het goed verwoord hebt
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
Als je alle buildings van je tegenstander sloopt win je hoe dan ook, ook al staan er 10 Mirage tanks gecloacked op de mapquote:Patriot schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:22:
Zal vast wel zo zijn dat als een unit dicht in de buurt komt van een Mirage komt, dat deze dan alsnog uncloaked. Ook als hij niet aanvalt. Lijkt me anders nogal lomp, denkt iemand dat hij bugt en sluit hij af: win je alsnog
Die verschillende icoontjes is wel een goed idee idd. Wat wel zo is is dat de game verschil maakt tussen Tengu's in de lucht en op het land. Als ik W gebruik op een Tengu in de lucht selecteert ie alleen lucht Tengu's en geen grond Tengu's.
I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
ja dat bedoel ikquote:Wiebbe schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:16:
[...]
Kijk dit is nou een perfecte suggestie! Nog niet eens aangedacht. Basicly dus als je 4 tengu's hebt geselecteerd hebt waarvan er 2 in Mecha vorm zitten en 2 in plane vorm dat je dus bij je Selection boxes 2 icoontjes hebt, eentje met 2 van Mecha vorm en 2 van tengu's in plane vorm?
Dat mis ik inderdaad ook (nu je het goed verwoord hebt)
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
Soviet:
Barracks, Power, (pak olie), Refinery, Super Reactor, rax:4x Tesla Trooper + 1x Engineer, Airfield, airfield:1x Twinblade
Alle infantry in de Twinblade stouwen, droppen in enemy base, pak je meteen een gebouw (bij voorkeur war factory) en gebruik je de Tesla Troopers om de rest te slopen. Slim gebruik van de EMP ability helpt tegen problematische units (zoals Sickles). Deze BO werkt niet zo goed tegen Rising Sun vanwege Tengu.
Allies:
Barracks, Power, (pak oil), Refinery, 4x Javelin + 1x Engineer, Factory, 2x hovercraft APC, Refinery, (low power) Power
Laad alle infantry in de hovercrafts en rijd naar iemand zijn refinery om karretjes te slopen. Javelins kunnen ook rap gebouwen slopen met de laser lock ability. Hierna rap aanvallen met shotgun IFVs en Guardians is een erg sterke follow up.
Rising Sun
Power, Barracks (rij naar oil), 2x Refinery, Power, Factory, 4x Tengu
Met de 4 Tengu kan je heel rap de refinery trucks slopen
Great minds think in parallel gutters.
Verder wordt jouw Soviet BO érg makkelijk gerushed op kleinere mappen, vooral door de allies.
even inspiratieloos..
De units bewegen mij allemaal net iets te houterig, dat samen met de crashes, lags, connectivity issues in 2vs2 waarbij je lang moet wachten voordat iedereen met iedereen connect geeft mij het gevoel dat dit niet de rts word waar ik op zoek naar ben
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
BETA != DEMOquote:outcast within schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:02:
"vijf" minuten lang lopen klikken op een engineer om een veteran academy te laten binnenwandelen. Een gat in de muur was niet goed genoeg heb een kwart muur moeten slopen en een stuk muur wou niet kapot want er zat een ander muur stuk voor en de unit was niet slim genoeg om erlangs te rijden zodat hij er wel bij kon
De units bewegen mij allemaal net iets te houterig, dat samen met de crashes, lags, connectivity issues in 2vs2 waarbij je lang moet wachten voordat iedereen met iedereen connect geeft mij het gevoel dat dit niet de rts word waar ik op zoek naar ben
SDFNYIRW
Connection problemen had ik eerst ook maar dat bleek aan mij te liggen; na de router firewall / NAT filter etc uitgezet te hebben heb ik hier geen problemen mee. De crashes/bugs kun je verwachten met een beta.quote:outcast within schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:02:
spel komt volgende maand al uit, ze gooien er misschien nog een patch tegenaan, maar schokkende verbeteringen verwacht ik eigenlijk niet van ze
I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
Over die strategieën hierboven: Ik ben nu al een paar keer getuige geweest van Count's hippe Soviet rush, en het werkt echt heel erg goed op die grotere 4 player map. Op Cabana republic is het inderdaad wat minder praktisch zoals mockingbird al voorspelde.
Zelf heb ik bij soviets eigenlijk nog steeds geen idee wat ik moet doen, maar meestal gebruik ik een crane build order zodat ik met m'n construction yard makkelik kan exanden of er zelfs mee aan kan vallen om units omver te rijden/crushen.
Om dat gebouw te pakken moet je een stukje muur voor de voordeur eruit slopen, anders is het inderdaad vrij moeilijk om het gebouw over te nemen.quote:"vijf" minuten lang lopen klikken op een engineer om een veteran academy te laten binnenwandelen. Een gat in de muur was niet goed genoeg heb een kwart muur moeten slopen en een stuk muur wou niet kapot want er zat een ander muur stuk voor en de unit was niet slim genoeg om erlangs te rijden zodat hij er wel bij kon
Beta = Pre-Demo??quote:
In dit geval waarschijnlijk niet.quote:
Ik denk dat je pas bij de release daadwerkelijk daar over kan oordelen in plaats van speculeren.quote:Wezz6400 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:37:
Toch wel typisch dan dat er op het laadscherm doodleuk Demo staat en dat er zo weinig patches uitkomen. Het kan zijn dat ze bij EA een ander idee hebben van een beta, maar ik krijg toch sterk de indruk dat het doel meer is om een hype te creëren dan om de game beter te maken.
Dit gebeurt er als je bijna altijd wint en op een gegeven moment gewoon je best niet meer hoeft te doen.
Hier
nog
een
paar
replays.
Hoe kan ik die replay bekijken?quote:
TF2: [GoT]Netherlands
De replay bestanden moet je vervolgens in Mijn Documenten/Red Alert 3 Beta/Replays zetten en dan kun je ze ingame openen zoals in die post staat.
Wmm wijzigde dit bericht 08-09-2008 11:05 (54%)
Ok bedankt, het werkt!quote:Wmm schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:04:
Dat staat hier: Wmm in "Red Alert 3"
De replay bestanden moet je vervolgens in Mijn Documenten/Red Alert 3 Beta/Replays zetten en dan kun je ze ingame openen zoals in die post staat.
TF2: [GoT]Netherlands
Reg. datum: 22 mei 2000
De Beta versie en de patch heb ik reeds gedownload...
Als je Kane's Wrath koopt en registreert voor 15 september kan je er een krijgen, anders niet volgens mij. http://www.ea.com/redalert/iframe_beta.jspquote:FFF schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:12:
Iemand enig idee wat ik de Key nog vandaan kan halen?
De Beta versie en de patch heb ik reeds gedownload...
Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.