Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD Deel 45

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 december 2006

:D :D :D :D :D :D :D :D Net uber crap gesolo'd !!1 :D :D :D :D :D :D :D :D

Hele matron's den gecleared met smiter. Duriel stond in forgotten sands al te wachten, was ook snel weg. Toen met light sorc furnace of pain schoongeveegd. Had ofc geen zin in Im )

toen door naar trist. Ik discte iets van 3x vanwege de bs mob op het scherm :') "DiabloIIReageert ni" staat er nog steeds in de taakbalk :') Maar was goed te doen, al haalde meph me één keer neer. Ik kon hem niet meer beuken omdat ie omringd was met skeletten enz :') Toen teruggegaan ofc en die zooi schoongeveegd. Rising sun bleek wel onmisbaar, nice amu :) Samen met raven en thundergods was ik vrij sterk daar. De fists of heaven en meteors vlogen in het rond! Zo zinloos ook, prachtig :')

Al die prebuff nonsens met treachery en bo's etc doe ik dan ook maar resoluut af als overbodig.

In ieder geval toch nog wat redemption voor mn pala, die al die maanden alleen maar wat pitruns deed zo af en toe :') Oh ja en games joinde van het kaliber 'n ancients o ist' :')

morew0rk wijzigde dit bericht 18-05-2008 04:50 (30%)

Reg. datum: 17 december 2002

Uhm, je vergeet 1 ding, wij (HCL) hebben die prebufs redelijk nodig. Jij op SCL kan neer en er is niets aan de hand. Op HCL is je char weg, dead=game over, replace char, press any key when ready ;)
OP SCl: ja, overbodig, op HCL: nah, je zou maar net dat momentje hebben dat je mis gaat....

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

Buh :(
Ben voor het eerst gescammed op d2jsp.
2 Lo runes voor 46fg echt waar wat een gast had die 5min daarvoor van een van de andere users die 2 Lo rune offerden 2 Lo runes gescammed en bood hij mij aan.
Wel lelijk dikke multiacc scammer met meer dan 3 verschillende accounts waarmee bij vandaag dan al 3 mensen gescammed had.
Nja opzich kan ik het wel leiden daar niet van maar toch het zuigt wel natuurlijk :(
Heb sowieso een van zijn multiaccounts locked gold kunnen geven al had ie het natuurlijk allang verplaatst. Als het goed is zijn ze bezig met een scammer tag :)

Maar goed zal de komende tijd wel weer wat voorzichtiger zijn dat sowieso.

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Nieuwsbericht voor de old hcl'ers: morp2 >:)
The duo returns 8)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

hardcore, lol wie heeft het over hardcore tt

Dit spel naait je vaak genoeg al keihard. Dan moet ik zeker ook nog toekijken hoe mn level 92 sorc voor mn ogen overlijdt aan lag. NO THX :')

technisch geneeskunde

Ondanks mijn tegenslag vanmiddag ben ik alweer druk in business, 2 eth bugged forti's gemaakt waarvan een bijna perfect, 30@ 1.37Life / clvl | 3348 def, en de andere iets minder perfect, 28@ 1Life / clvl. De laatste is dan ook alweer verkocht. Vanochtend ook weer heel veel keysets ingeslagen dus mochten er nog mensen meewillen met miniubers killen zo moeten ze maar een gil geven :)
Als er meer mensen bij zijn kunnen we ook wel een organsetje openen ;)

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

quote:
morew0rk schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:44:
hardcore, lol wie heeft het over hardcore tt

Dit spel naait je vaak genoeg al keihard. Dan moet ik zeker ook nog toekijken hoe mn level 92 sorc voor mn ogen overlijdt aan lag. NO THX :')
Vandaar heb je op hardcore die prebufs op zich wel nodig :P
En ach, zo erg is hardcore niet, je leert anders spelen dan op scl. En natuurlijk is hcl tig keer spannender en l33ter :7

;)

technisch geneeskunde

Ben ik trouwens de enige die opeens niet op d2jsp kan of ligt de site er opeens uit.
Kreeg een pm druk op me inbox en kan al 15min er niet meer op..

Uhm..
Reg. datum: 21 oktober 2001

quote:
Pheno79 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:18:
[...]

Vandaar heb je op hardcore die prebufs op zich wel nodig :P
En ach, zo erg is hardcore niet, je leert anders spelen dan op scl. En natuurlijk is hcl tig keer spannender en l33ter :7

;)
Jah, nu alweer een paar keer (in jullie ogen nog niet zo hoog) een lvl 40+ char kwijtgeraakt en hoezeer dat ook balen is, de kick van het maar 1 leven hebben maakt HCL zo veel leuker dan SCL. De adrenalinerush van een neardeath > all :D

Of lag O+ Gisteren ook een paar keer, in nm vipertombje O+
Leuk, die lui chargen, ik ook :D
Alleen die joef in level 2 was wat oppassen. Amped sucker.
Met een eenvoudige bonesnap doe ik nu 1k-1.5k damage, synergies nog niet gemaxxed (ben level 49). Gezien een elite thundermaul of wat dan ook van nature een stuk pijnlijker is dan een bonesnap...

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:59:
Of lag O+ Gisteren ook een paar keer, in nm vipertombje O+
Leuk, die lui chargen, ik ook :D
Alleen die joef in level 2 was wat oppassen. Amped sucker.
Met een eenvoudige bonesnap doe ik nu 1k-1.5k damage, synergies nog niet gemaxxed (ben level 49). Gezien een elite thundermaul of wat dan ook van nature een stuk pijnlijker is dan een bonesnap...
rofl, 1.5K dam op 49 :o

ik heb gister toevallig nog eff naar mn lvl 21 charger gekeken, en die doet met 250%coldres 1.8K dam :P

oh, en dan heeft ie nog geen helm op, en 90%coldres van de hawkmail...

GOGOGO pheno, 1.5K chargedam is voor mietjes O-)

met mn dreamer wat cs-runs gedaan gister, en en passant een 3/14/17 sc gevonden :) c/o 35 fg
daarnaast een 19l/13m sc gevonden met mn soso, waarmee ik samen met tollo een aantal keer bij baal/dia op bezoek ben geweest }:O infi/insight combo rules :)

soso is inmiddels lvl 90, en de eerste 2soso/10 fcr amu is al van de band gerold :P nu nog een 18%+ 2 pally resi amu (heb nu een 18fcr 15@ amu op mn dreamer)
Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
Pheno79 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:54:
Nieuwsbericht voor de old hcl'ers: morp2 >:)
The duo returns 8)
Heeeej, je broertje ook weer actief??? Mooi, mooi :) Ben benieuwd naar je plannetjes Pheno, om UT te doen zonder standaard-build. ALs ik kan helpen (lvl-en, gear) hoor ik het wel.

Dit weekend ook HawkEye weer online gezien, ook zo'n "old-skool" GoT-er.

@Kwakke: de "Lightening-sisters" is inderdaad een heel lekker duo! Insight&Infi samen is super-lekker.

quote:
kwakke01 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:20:
[...]

rofl, 1.5K dam op 49 :o

ik heb gister toevallig nog eff naar mn lvl 21 charger gekeken, en die doet met 250%coldres 1.8K dam :P

oh, en dan heeft ie nog geen helm op, en 90%coldres van de hawkmail...

GOGOGO pheno, 1.5K chargedam is voor mietjes O-)

met mn dreamer wat cs-runs gedaan gister, en en passant een 3/14/17 sc gevonden :) c/o 35 fg
daarnaast een 19l/13m sc gevonden met mn soso, waarmee ik samen met tollo een aantal keer bij baal/dia op bezoek ben geweest }:O infi/insight combo rules :)

soso is inmiddels lvl 90, en de eerste 2soso/10 fcr amu is al van de band gerold :P nu nog een 18%+ 2 pally resi amu (heb nu een 18fcr 15@ amu op mn dreamer)
Sorry, ik heb geen zin om overpaid damage jewels er in te proppen. Zoals gezegd, een cheap bonesnap en meer heb ik niet, volgens mij ren ik nog rond in een breastplate :') Misschien een forti als eindbitch.

Aan de andere kant wil ik geen fg uitgeven, omdat ik geen zin heb in dat overloze gezeur van mensen die de hoofdprijs willen hebben voor een normala gezien kutitem. Als ik nu een elite unique spear of een hon sundan wil hebben durven ze er zeker 10 fg voor te vragen :')

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:08:
[...]
Sorry, ik heb geen zin om overpaid damage jewels er in te proppen. Zoals gezegd, een cheap bonesnap en meer heb ik niet, volgens mij ren ik nog rond in een breastplate :') Misschien een forti als eindbitch.

Aan de andere kant wil ik geen fg uitgeven, omdat ik geen zin heb in dat overloze gezeur van mensen die de hoofdprijs willen hebben voor een normala gezien kutitem. Als ik nu een elite unique spear of een hon sundan wil hebben durven ze er zeker 10 fg voor te vragen :')
hehe, heb 2 hones liggen voor je, of een kelpie :P

leuk to-armor voor de frw ook nog wel :P
ar-ringetjes, str ringen; je geeft maar een gil als je iets zoekt. Als je het niet erg vindt om een zod te kopen heb ik zelfs een eth horizon tornado voor je :o dan doe je zeg maar 'echte' dam :o

zal wel eens een pc op dat ding vragen; lijkt me best een leuk pvp ding eerlijk gezegd :o
Reg. datum: 14 mei 2007

Heeft iemand wat tips om Diablo te verslaan?
Ben een full-summoner necro lvl 28 (SKILLS (ongeveer): 6 skeleton mages, 10 skeletons, 6 skeleton mastery, 2 earth golem/blood golem/iron golem, 4 golem mastery, 2 summon resist inclusief wand met +1 to summoning skills)

Skellies zijn redelijk nutteloos.
Golems overleven niet veel langer.
Idem voor de (Act3 frozen) Merc.
En necro zelf is uiteraard niet uitgerust om te vechten ^^.
Which makes going up against him pretty hard ^^.

Ik kan natuurlijk lvlen tot 30 en voor een Fire Golem gaan.
Ik kan ook wat verder lvlen en OFWEL bone spear/bone spirit halen en zo tegen Diablo opgaan, OFWEL iron maiden halen en zo Diablo zich (hopelijk) kapot laten lopen op veel golems.

Iemand nog een ander idee? Of een voorkeur voor een van deze tactieken?

technisch geneeskunde

quote:
Kwakkel schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:22:
Ben een full-summoner necro lvl 28 (SKILLS (ongeveer): 6 skeleton mages, 10 skeletons, 6 skeleton mastery, 2 earth golem/blood golem/iron golem, 4 golem mastery, 2 summon resist inclusief wand met +1 to summoning skills)

Ik kan ook wat verder lvlen en OFWEL bone spear/bone spirit halen en zo tegen Diablo opgaan, OFWEL iron maiden halen en zo Diablo zich (hopelijk) kapot laten lopen op veel golems.

Ik zou niet teveel punten verspillen door bijv. bonespear etc erbij te nemen.
Ook zou ik maar 1 punt in fire golem stoppen, clay golem die heeft toch wel meeste life/def.

Canon S2 IS

quote:

het volgende command intypen en een minuutje of 3 wachten... Dan zou die wel dood moeten zijn :o

/f m HELP, dia moet DooD maar mn skelliemancer zuigt :( kan iemand me helpen in xxx/xxx

ik zou het zo rond 8en proberen, dan heb je een redelijke kans dat er wel iemand online is ;)

oh, en voeg dan wel eff de *names toe aan je friends list die in de OP verstopt staan :P

alternatief zou zijn punten in summon-resist stoppen, en je golum mastery pompen. als je clay golum dia eenmaal heeft geraakt is ie iig een stuk langzamer. Een a2 merc met een kelpie is ook zeer aan te raden als je zelf geen deuk in een pakje boter slaat...

speel je trouwens HC of SC?

je kan ook nog proberen alle minions naar het penta te lokken voor je ze killt; dan kan je daarna dia spawnen en CE proberen }) kijken wie er echt evil is :P

vwb je eigen tactieken moet ik je helaas teleurstellen; dia heeft teveel leven om zichzelf dood te slaan. daarbij killt ie met name met de firewave en de lightflame, niet met physic dam...

spear moeten te veel punten in om effectief te zijn... een waste of points dus als je die niet al als 2ndary skill wilde.
fire golum zuigt; sonde vd punten...

kwakke01 wijzigde dit bericht 19-05-2008 16:31 (9%)

technisch geneeskunde

Precies, als je SCL bent en hulp wilt vanavond of nu dat kan ook nog wel add*: kyozu en kyozu2.
Heb dan ook wel wat betere gear voor je wrs :).

Btw daarstraks heel verhaal getyped en ondertussen andere dingen doen zoals op d2jsp.
Sluit ik huppa me browser af omdat ik naar de stad zou gaan.. 8)7
Zat net echt van "huh heb daarstraks toch gepost :?"...

* adden doe je met /f a accname mocht je dit niet weten

@Kwakke: vond dat m'n skelliemancer t best wel vlot deed ... tot ik dus tegenover Diablo kwam te staan :p
heb eigenlijk wel nooit de moed gehad direct tegen Diablo op te gaan ... altijd lekker vanop afstand gedaan :p
en ik kan er niet aan doen dat die bakboter zo verdomd hard is als die uit de ijskast komt hoor :p

@psychoclown: Speel SC (tot ik Diablo/Baal weer eens verslagen heb :p), dan kan ik weer eens n HC char maken =)
en als je t niet erg vind probeer ik liefst nog effe zelf (1: om de reden die ik nog eens voorbij heb zien komen: dan heb ik t wel zelf gedaan ;p en 2: omdat ik momenteel niet veel tijd heb) ... als t tegen vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend niet gelukt is, kom ik je nog wel n keertje zoeken ;) (haast is er niet echt bij hoor :) )

thx voor de tips alletwee
eneuh, als jullie nog tips hebben voor een leuke skelliemancer die Diablo WEL dood krijgt (of toch minstens een pakje boter aankan), houd ik mij aanbevolen =)

Erm. Decrep + clay golem + doodtikken met crushing blow van Strength runeword ofzo. Houd hem op je merc of doe het zelf, moet niet veel uitmaken.

Firegolem suckt niet imo, de manier waarop ie wezens aantrekt is vrij nice. Maar hij zal diablo niet neerkrijgen.

Heb je 2 punten in elke golem gestopt? Vrij zonde als dat zo is, imo, maar niet fataal ofzo voor een summoner :)

Niet zomaar punten in bone stuff gaan stoppen enzo.

En vervang die act3 merc met een defiance act2 merc (defensive). Weer wat extra verdediging tegen dia. Niet vergeten je pro equip van je act3 gast af te halen voordat je hem hiret :')

En dia in melee is zeker niet zo gevaarlijk als dia op afstand. Je moet ook niet té bang zijn om dood te gaan he, het maakt bitter weinig uit of dat gebeurt.

morew0rk wijzigde dit bericht 19-05-2008 17:56 (59%)

Heb telkens maar 1 puntje per golem, maar heb n wand met +1 to summoning skills :)

Zal (thuis) eens kijken wat decrep juist doet *shame* ... kan misschien nutiig zijn :)
Thx alvast :)

Heb vroeger met n Firegolem Diablo meermaals plat gekregen: Diablo concentreert zich op FG, en zelf was k Diablo aan t bestoken met een of andere goede javelin of maiden spear ofzo
Kostte wat tijd, maar t lukte wel :)

Alleen ... nu ben ik nog maar lvl28, dus moet nog 2 lvls tot 30 :p
Dus dacht: zal eens horen of er andere mogelijkheden zijn ;)

Canon S2 IS

[
quote:
Kwakkel schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:56:
Heb telkens maar 1 puntje per golem, maar heb n wand met +1 to summoning skills :)

Zal (thuis) eens kijken wat decrep juist doet *shame* ... kan misschien nutiig zijn :)
Thx alvast :)

Heb vroeger met n Firegolem Diablo meermaals plat gekregen: Diablo concentreert zich op FG, en zelf was k Diablo aan t bestoken met een of andere goede javelin of maiden spear ofzo
Kostte wat tijd, maar t lukte wel :)

Alleen ... nu ben ik nog maar lvl28, dus moet nog 2 lvls tot 30 :p
Dus dacht: zal eens horen of er andere mogelijkheden zijn ;)
dia concentreerd zich op elke golem (elke boss eigenlijk ;) )

als je dan een a2 merc hebt die redelijke dam doet, dan gaat ie wel neer.

een alternatief is een psndagger nec; dan gaat ie ook neer
als je echt met IM wilt werken, zul je prisons om hem heen moeten zetten en im casten. dan moet je de flamewaves wel kunnen overleven. de golem cast je dan in de prison, en de merc moet erbuiten staan (een a2 merc heeft een grote reach, dus die prikt wel over de prison heen ;)

contunie blijven casten die prison, zodat ie niet wegkan :)

daarme krijg je hem (uiteindelijk) ook wel dood. Maar zou wel eff de a3 merc swichen, want die doet atm geen dienst voor je (net zo zwak als een skellie mage :x )

quote:

IM schiet niet op, hij doet meer magical spells dan echt slaan. Skellies gaan idd erg snel neer op laag level. Ik zou een decreptify wand kopen, en dan eens kijken hoe die jaap zich houdt. Clay golem moet hem kunnen weerstaan, of blijf iig hem summonen. skellies is een no-go.Clay golem zal hem slaan waardoor hij iets slowed, smaen met decrep heeft je a2 merc genoeg tijd om auch te gaan doen. Koop een act 2 defiance of blessed aim. Healing boeit nu niet, die gaat je zeker niet helpen. Support hem door de clay golem precies naast dia te summonen, mocht je clay golem dood gaan. Die twee zouden het moeten kunnen doen.

Investeren in skillpoints om even dia normal te doen is zonde. Al is 1 punt in decreptify one point wonder, maar daar kun je later aan werken. Straks kun je dia hell simpel aan met je skellies als je eenmaal hoog bent.

Oh, act 3 mecs icm met skelliedude is zzonde. Straks koop je toch een act 2 might merc (kan pas in nm). Dan doen je skellies uiteindelijk 2x meer damage :~
imho beste merc voor summoning chars.

quote:
kwakke01 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:
[...]

hehe, heb 2 hones liggen voor je, of een kelpie :P

leuk to-armor voor de frw ook nog wel :P
ar-ringetjes, str ringen; je geeft maar een gil als je iets zoekt. Als je het niet erg vindt om een zod te kopen heb ik zelfs een eth horizon tornado voor je :o dan doe je zeg maar 'echte' dam :o

zal wel eens een pc op dat ding vragen; lijkt me best een leuk pvp ding eerlijk gezegd :o
Nah, hones niet nodig. Charge heeft geen ias nodig, dus het nut van horizons ontgaat me even.
Ik zou heel graag een (eth) spire of honor of zo willen hebben: +3 combat skills, flinke damage wanneer je die upped (300 minimaal, en dan de %dam van charge +syns er over heen: zeg 1500%).
En tegen demons nog eens een kleine 100% meer, al boeit dat weinig. Eigenlijk zijn er bar weinig wapens voor een 2-handed charger. Ik zoek nog even door. heb wel die eth windhammer nog van p0wnsthemall. Ik heb ook nog een earthshifter (auch, 400 damage average), alleen heeft die die verdomde fissure als neveneffect.En volgens mij gaat mijn game daar van snokken, zie een torch bij een te snelle strafezon :)
Ethe edge (altijd al eth, maar indestructable) is ook wel leuk, 320 average damage, met een leuke fire absorb er naast.
Een tombreaver (2 sockets heb ik) kan ook nog. Veel res erbij.
Forstwind heb ik ook nog, maar ja, dan moet ik er zo'n schild bij, wara je een zooi bugs er voor de bonus bij krijgt. Maarr de specs liegen er ook niet om.

Een grandfather (AUCH) is ook leuk: + (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)zeg 200*1500%, alleen al als bonus stat :D 3k damage door die ene regel O+ Dan nog Two-Hand Damage: (145-203) To (289-649) (217-426 Avg) <-x15. Oef. 9k damage zonder enige gear die nog wat extra doet.

Een buri heb ik ook nog, Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg) <-- x15
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level) <-- x15
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Freezes Target +3
Up that sucker :D Cold damage wordt nog eens door een conviction versterkt, dus dat is helemaal lekker.

Baranas star zou om die reden ook leuk zijn. Alleen te weinig base ele-damage: 1 in het slechtste geval.

Of een full (-1) IK set.

Dus genoeg wapens om mee te experimenteren.
Nu nog de tijd vinden :')

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: