Gathering of Tweakers

Quicksearch
Uhm..

quote:
tollo71 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:28:
Gisteren een rondje Uber Trist gedaan met Don, Kwakke, Boom en Maldred. Verliep waanzinnig soepel! De mini-ubers werden eerst zeldzaam eenvoudig genekt door een combinatie Kicker-Zmiter-Dreamer. Hierna zette Maldred met zijn Hammer Uber-Meph vast in zijn "huisje" en kon het feestje beginnen.
Alles ging perfect, full game. Don en Maldred hamerde, ik deed met Necro de walls en liet mijn light-soso leechen van 55 --> 80 in een uurtje.
Totale safety, ondanks dat Kwakke uit verveling met zijn light-soso in het rond ging knallen 8)
Zeer zeker voor herhaling vatbaar, guys! Heel mooi clubje zo :)

btw. wat voor torch dropte er uiteindelijk?
Enne guys, tnx voor de boots&schild!
Zodra ik mijn MF sorc weer een beetje qua lvl op nivo heb wil ik zeker ook een keer mee leechen :P
Vooralsnog gister maar even mijn Skellienec naar NM gebracht :)

@Pheno, is het niet zo dat na 3 maanden van geen activiteit je account vervalt?

Gister dacht ik, ik ga ff wat nilhitak killen voor wat destruction keys.
25 runs later log ik uit frustratie uit...
Log weer in en begin weer te runnen.
20 runs later log ik weer uit :(
Nog steeds geen key gevonden...
Log nog een keer in om nog 1 keer te proberen...
Dropt er een Gul terwijl ik erheen loop en uit nilhitak 2 destr keys 8)7

Soms heb je pech en soms geluk...

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

technisch geneeskunde

quote:
kwakke01 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:53:
[...]

een pally torch (d8 17/15) die die vervolgens verkocht heeft aan akara (zie igotforum) ^^

goeie drop dus, zal veel gold hebben opgelevert (max 35K gamegold)
Stijl :P, haha wel zonde opzich wel redelijk lekker nl.
quote:
Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:10:
Gister dacht ik, ik ga ff wat nilhitak killen voor wat destruction keys.
25 runs later log ik uit frustratie uit...
Log weer in en begin weer te runnen.
20 runs later log ik weer uit :(
Nog steeds geen key gevonden...
Log nog een keer in om nog 1 keer te proberen...
Dropt er een Gul terwijl ik erheen loop en uit nilhitak 2 destr keys 8)7

Soms heb je pech en soms geluk...
Haha ja dat is echt mooi, zelf nog nooit meegemaakt dat er 2 keys (tegelijkertijd uit dezelfde boss wel 2 in 1 zelfde game) droppen. Gulletje van nithamobs niet verkeerd :)
Meestal had ik dat een van de keys bijna niet dropte maar de andere 2 wel regelmatig.
Beste keyrunavond van mij ligt nog steeds op 9 keys in ~uur tot anderhalf uur.
Tis gewoon echt geluk hebben en je tempo moet hoog liggen met de runs, liefst alledrie ook in 1 game anders is het zonde :)

psychoclown wijzigde dit bericht 15-05-2008 13:31 (58%)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

He jongens. Ik gebruik nu een sorc als Mule.. Wil die straks ook een beetje gaan builden als afwisseling met mijn barb.. Zelfde ben ik van plan met een Pala nog later...

Een Sorc heeft natuurlijk zoveel mogelijkheden, daar kom je amper wijs uit.. Heb ook weinig ervaring in een Sorc builden.. Heb ooit een ChainLightning Sorc gemaakt, maar das al paar jaar geleden..

Wil toch gaan voor de Frozen Orb.. Hoe ik die skills moet invullen snap ik allemaal nog wel, ook de stats wel.. Maar welke skill kun je het beste erbij pakken als 2e elemental attack? Of moet je zelfs voor 3 gaan op Hell? Zo ver ben ik nooit gegaan...

Welke Sorc doet de meeste damage? Meteor? Blizzard? Frozen Orb Chain Lightning?

quote:
PiekJans schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:29:
He jongens. Ik gebruik nu een sorc als Mule.. Wil die straks ook een beetje gaan builden als afwisseling met mijn barb.. Zelfde ben ik van plan met een Pala nog later...

Een Sorc heeft natuurlijk zoveel mogelijkheden, daar kom je amper wijs uit.. Heb ook weinig ervaring in een Sorc builden.. Heb ooit een ChainLightning Sorc gemaakt, maar das al paar jaar geleden..

Wil toch gaan voor de Frozen Orb.. Hoe ik die skills moet invullen snap ik allemaal nog wel, ook de stats wel.. Maar welke skill kun je het beste erbij pakken als 2e elemental attack? Of moet je zelfs voor 3 gaan op Hell? Zo ver ben ik nooit gegaan...

Welke Sorc doet de meeste damage? Meteor? Blizzard? Frozen Orb Chain Lightning?
Meeste Damage een Frozen Orb + Meteor Sorc.
Waarom Orb Killed goed en Meteor maakt korte metten met Act bosses.
Koop bij akara een Wand met Lower Resist Curses, dit helpt best goed.
iig wel bij mijn Phoenix Striker Assassin.

Mijn going to be sorc wordt nog steeds een Trés Elemetress.
FireWall / Orb / Nova op switch Lower Resist wand.
Physical Damage Merc (Obediance + Duress denk ik)
Met gear hopelijk +/- 12 extra skills

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

technisch geneeskunde

Lightning sorc doet samen met blizz sorc meeste dmg. Maar dat is wel met goede gear.
Meteorb is wel een goede combo of orbfireballer.

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

Ga dan denk ik toch voor FO en CL..

CL raakt volgens mij veel meer dan Meteorb.. Dus wel een sneller killer.. Enige probleem is dan Act bosses.. Maar ja.. static.. Lightning en FO moeten het dan doen..

FO alleen killed al hoor.
CL zonder genoeg synergie's vindt ik zelf te weinig doen, maar dat is persoonlijk.

Meteor + Orbs is betere combinatie imo.
Cold Immunes Zwermen om jouw merc heen, cast meteor op jouw merc en die hele pack pakt damage rest doe je met Static field. Cold / Fire immunes is lastiger maar Static zal jouw hierbij helpen.

Act bosses met de combinatie Cold + een Kelpie Merc en Meteor is veel damage cast tussen meteor een orb voor de extra damage.

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

Gaat er vanavond iemand spelen? Ik ga denk ik wel een uurtje levellen met mijn barb.. Misschien wat proberen te traden.. Hoeveel is een arreat's face waard tegenwoordig? Hoeft niet perfect te zijn..

technisch geneeskunde

quote:
PiekJans schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
Gaat er vanavond iemand spelen? Ik ga denk ik wel een uurtje levellen met mijn barb.. Misschien wat proberen te traden.. Hoeveel is een arreat's face waard tegenwoordig? Hoeft niet perfect te zijn..
Ja ik ben denk ik ook nog wel eventjes online.
Wat betreft een arreats, dat is bijna niks waard je kan wel voor paar pgms krijgen.

PiekJans weet je al of je acc name Piek is?
Ik add je anders wel gewoon en dan zie ik wel of je online bent.

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

technisch geneeskunde

quote:
Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:06:
Ja idd wel goed om te weten idd :)

quote:
Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:06:
Volgens mij wel.. Maar ik add jou wel anders.. Wat was het ook alweer? Anders zoek ik het wel even terug in de posts...

wat was het ook al weer... /f add naam
pfff is zo lang geleden ben echt alles half kwijt.. zit ver weggestopt haha..

Een arreat's wil ik wel hebben.. is altijd een handige helm om te hebben als je lvl 45 bent..
+30 res is sowieso een pré als je overgaat op Nightmare..
paar Pgems moet geen probleem zijn.. Dan ga ik dus daarvoor en dan nog 5 levels up om naar Nightmare te gaan...

Daarnaast heb ik nog 2 one hand axes nodig.. BotD zit er voorlopig nog niet in haha.. Maar wat kan ik dan het beste voor gaan.. Rond lvl 50 char.. en niet te duur... Moet wel fast attack speed zijn.. En redelijk wat damage doen..
Misschien toch als tussenpoos een 2 handed axe?

Mijn acc name: Kroga
Psychoclown acc name: kyozu & kyozu2
Yawn acc name: Yawn

Allemaal SCL btw...

Je kan beter HCL spelen, meer fun :)

Me <--- Rambo _/-\o_
HCL > Kroga 8)7

quote:
Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:09:
Mijn acc name: Kroga
Psychoclown acc name: kyozu & kyozu2
Yawn acc name: Yawn

Allemaal SCL btw...
Ik zal jullie vanavond even toevoegen.. /f add naam was het toch he?

Een tijdje geleden vroeg ik wat een goed character was voor het killen van de übers en toen werdt mij een Smither aangeraden.
Nu vroeg ik me af wat is een goed character om gewoon hordes monsters snel neer te hakken?
Alvast bedankt!

Reg. datum: 30 maart 2006

hammerdin is altijd heel erg snel...of het een cookiebuild is: JA...en duur
voorderest doet de corpse explosion necro het erg snel (als er veel packs op elkaar zitten)
De torch was van Boom hé, ik heb mijn eigen (low) pala torch verkocht aan Akara, deze morgen met mijn ogen op half zeven....

Heeft nog iemand dracs liggen btw?
Dacht dat ik er nog ergens had maar heb ze blijkbaar weggegeven (of aan Akara verkocht...)

yago wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:39 (34%)

*Don_holio

quote:
Frunz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:50:
hammerdin is altijd heel erg snel...of het een cookiebuild is: JA...en duur
voorderest doet de corpse explosion necro het erg snel (als er veel packs op elkaar zitten)
Duur ? kwa wat ? euro's ?

technisch geneeskunde

quote:
Haha same here, doe mij maar SCL hoef ik me iig geen zorgen te maken of de tientallen risico's die ik altijd neem vind het al vervelend genoeg als ik doodga in SCL :D.
quote:
PiekJans schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:24:
[...]

Ik zal jullie vanavond even toevoegen.. /f add naam was het toch he?
Ja /f a accname :)
quote:
Duur als in fg / runes / pgms, iig wat je ook al "betaalmiddel" neemt in d2 je hebt er veel van nodig ;)
Bij de equip van een hammer moet je denken aan een eni, hoto, spirit palashield/Zaka, shako (niet duur), sojs/bks, torch, anni, magefists (niet duur), arach en Treks/WW's (niet duur). Nja aantal items zijn goedkoop en sommige andere worden goedkoper de laatste tijd zoals bk3/Zaka/Anni/Arach maar wel duur als je net weer begint :)

quote:
psychoclown schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:01:
Duur als in fg / runes / pgms, iig wat je ook al "betaalmiddel" neemt in d2 je hebt er veel van nodig ;)
Bij de equip van een hammer moet je denken aan een eni, hoto, spirit palashield/Zaka, shako (niet duur), sojs/bks, torch, anni, magefists (niet duur), arach en Treks/WW's (niet duur). Nja aantal items zijn goedkoop en sommige andere worden goedkoper de laatste tijd zoals bk3/Zaka/Anni/Arach maar wel duur als je net weer begint :)
Oh oke, maar dat moet toch geen probleem zijn als je wat langer speelt ? die runes etc. komen vanzelf wel, nu heb ik alleen nog voor ieder char een lijst me de beste gear nodig, misschien dat iemand hier me daaraan kan helpen of kan doorverwijzen naar een site oid.

Ik wil dan de gear voor: Hammerdin, Smither, WW Barbarian.

Jongens heb jullie toegevoegd.
Mijn acc is piek1983
voeg maar toe..
iemand online toevallig?
ik wel dus zie het vanzelf wel

technisch geneeskunde

quote:
Maarten Kroon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Oh oke, maar dat moet toch geen probleem zijn als je wat langer speelt ? die runes etc. komen vanzelf wel, nu heb ik alleen nog voor ieder char een lijst me de beste gear nodig, misschien dat iemand hier me daaraan kan helpen of kan doorverwijzen naar een site oid.

Ik wil dan de gear voor: Hammerdin, Smither, WW Barbarian.
Nee als je wat langer speelt niet idd, heb nu aardig wat fortuin moet ik zeggen mede door d2jsp :)
Dus als je wat langer speelt kun je je wat meer gaan permiteren, probeer ook slimme deals te maken.
Laag bieden en dan omhoog totdat je zelf teveel vind of de ander tevreden is. Of eerst vragen wat ze ervoor willen en dan omlaag halen, ken de stats is mijn motto ;).

Zelf loop ik atm binnen door organsetshop op d2jsp, goedkoop keys/keysets vinden, organsets ophalen en goedkoper dan de rest verkopen. Zelf verkoop ik ze voor 8fg en kan via iemand keysets voor 4fg krijgen. Laagste keyprijs die ik ben tegen gekomen tot nu en sell als een van de laagste mijn keys ;) Zo maak je vanzelf winst waar je bijv. weer andere dingen van kan kopen. Ingame kan het ook zoals Kroga laat zien ;) maar ik heb dat geluk niet zo gevonden ingame.

Smiter build - kijk vooral ook naar de 2e opties zo is forti zoveel lekkerder voor een smiter dan een CoH en ik kan het weten want heb beide geprobeerd :).
Hammerdin build - heb zo mijn bedenkingen over een aantal items maar atm is dit de betere guide op d2jsp (had zelf van diabloii maar die wiki is ontzettend sloom + kan er niks meer vinden :().
quote:
PiekJans schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:57:
Jongens heb jullie toegevoegd.
Mijn acc is piek1983
voeg maar toe..
iemand online toevallig?
ik wel dus zie het vanzelf wel
Ok is goed had je al geadd als piek maar was dus niet helemaal goed :)
Ja ben ook online alleen ff afk maar nu niet meer :)

psychoclown wijzigde dit bericht 15-05-2008 21:05 (24%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws