Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD Deel 45

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 oktober 2005

quote:
Nope Last wish is...

Maar grief is ook errug lekker !!!

*Don_holio

technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

quote:
kwakke01 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:07:
[...]

smiter bouwen is niet zo moeilijk;

je neemt een lvl 0 pally, levelt hem tot lvl 76 en hangt er vervolgens op:

heavens light 2shealed/grief PB
Guilaume's face met een um
gore riders/goblins toe
Guardian angel/CoA
Draculs grasp
thundergods
ravenfrost/dwarf
highlords amu
HoZ/sanctuary/spirit (any shield for that matter ^^)
inv vol met resi/life charms en een anni (geen torch ofc, want die ga je halen :P
paar charms met psn dam in het geval van physic immunes

1 punt in smite
20 holy shiels
20 defiance
20 fanaticism
evt zeal
evt sacrifice (als syn van zeal)

en je bent zo ongeveer wel klaar :D

kind kan de was doen, gewoon de bosses eruit pikken, en blijven meppen ;)
Als armor is forti in dusk of ap ook erg lekker en je bedoelt denk ik CoH ipv CoA?
En als schild exile in (pref) eth Sacred Targe of eth Vortex met 40-45@ maar Sacred Rondache bijv werkt ook wel goed. Zelf heb ik exile in een eth royal shield 44@.
quote:
Zoals kwakke al zei is HL +3 sk 2x shael'd ook al erg lekker en stukkie goedkoper maar grief pb is toch wel het lekkerst al is de dmgdisplay bug wel lelijk.. Nja zolang ze maar hard neergaan :)
quote:
Nyazzin schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:24:
Ik ben van plan binnenkort een dodelijke pvp fire soso te maken :)
iemand nog tips wat de beste gear + stash (skillers etc) is, ben er namelijk een tijdje uitgeweest en kan alleen maar builds vinden van paar jaar geleden :P

tnx
quote:
Onizuka-Sensei schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:30:
uhm.... het standaard spul met een ormus robes met +3 fireblast?
(arach, soj, spirit/lidless, +3 unique orb (ben ff naam kwijt...... die hele bekende :P), shako, mara, skillers met +life, torch, anni)
Meeste heeft onizuka al gezegd, ormus met veel +% firedmg en +3fb als enigzins kan met natuurlijk 5/-5 fire rbf erin, shako met 5/-5 rbf, spirit monarch, eschuta's +3 hoog +% firedmg met 5/-5 fire rbf, mara's of crafted/rare amu met +2sk fcr +str +dex res en evt mana + life, anni, torch, skillers, res charms, raven en soj, ww / treks, arach, magefist en wat sc's met res om aan te vullen bijv.
quote:
Timlog schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:26:
[...]

via d2jsp heb ik 2 van de 3 keer binnen 5 minuten um gekregen. Ik zou het dus zeker daarop proberen.
ingame krijg je er ook makkelijk een um voor 40 en anders heb ik wel iemand in me lijst die veel craft en vaak van me over koopt.

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Reg. datum: 17 december 2002

Dedl heeft de andere variant al eens gemaakt: een ctc char.
Ik wil een oskill char maken, op het idee gekomen door het andere schild in de unique palashields section op arraet:

Dragonscale

Defense: 523-582 (varies)(Base Defense: 169-193)
Required Level: 80
Required Strength: 142
Durability: 65
Chance To Block: 52%
Smite Damage: 46 To 46
(Paladin Only)
+170-200% Enhanced Defense (varies)
Adds 211-371 Fire Damage
+15% To Fire Skill Damage
+10 To Hydra*

+5% To Maximum Fire Resist
+15-25 To Strength (varies)
Fire Absorb 10-20% (varies)

Conviction als skill lijkt me een no-brainer.

Als ik wat Trang Oul crap aan doe, dan heb ik nog een level 18 fireball, level 13 firewall en level 10 meteor voor de bonus. Probleem, volgens mij heb ik niets aan meteor, dat kreng kun je alleen maar op je rechtermuis hangen, erg onhandig, want daar zit ook je aura. Dus 4 TO hebben is nutteloos.
Volgend probleem is: elke mob veegt de vloer met je aan, zeker op hell met fast fokking fire immune idiots. Oftewel, deze benadering gaat niet werken.

Hup, volgende kronkel in:
Cleric met supporting attack (Hydra/conviction). De merc moet ook maar eens wat gaan doen. En na mijn IGoTACurseForYou (waarom verzin ik die namen?) ben ik er van overtuigd dat mercs erg lief en vooral main killer kunnen zijn, als je ze maar aardig behandelt.

Maar bij gebrek aan curses, gaan we de merc helpen met wat pala skills. Healing met de holy bolt, wat natuurlijk ook leuk is in party, zoals we allemaal weten uit voorgaande got-cleric.
Voor de rest weet ik het nog niet, ik zou een ice bow op switch kunnen gooien, voor ultieme crowd control, might act 2 merc, zodat hij ook nog eens flink pijn kan gaan doen. Dan een leuk wapen in zijn poten douwen met veel ele damage, zodat conviction ook nog nut heeft. Ik noem een Doom.

Of juist eens een act5 merc, BotD en rattlecage op zijn donder. Dan regelt de pala de physical immunes wel :)

Shoot on it.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

technisch geneeskunde

0skill char lijkt me ook niet haalbaar.
Al kan je natuurlijk wel voor lvl 23+ hydra gaan met maxed HS en Defiance.

Wat mij wel lache lijkt is een holybolt pala met maxed holy bolt, holy shield, fist of heavens, blessed hammers, 1p in redemption, 1p salvation, 1p prereqs en rest van de punten in defiance main purpose is toch dmg doen. Vraag me wel af of concentration niet holy bolt affect in dmg zoals met hammers anders kun je beter daar de remaining points in stoppen en mogelijk redemption schrappen.
Gear:
Shako (Um'd)
Spirit 35fcr in pala shield met 45@
Eni dusk/AP
Mara's / amu +2sk 10+fcr +str +dex etc
2x SoJ
Arach
Hoto
Magefists
Treks / WW
Torch en Anni etc

Eigenlijk gewoon hammerdin gear maar dat lijkt me wel lache, lage manacost hoge magic dmg en 125fcr en lekkere def en knallen maar.

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Nog een smiter die wil helpen met ubers vanavond? Heb zelf wel een aardige hammer. Dus een smiter en nog een goede char zou wel fijn zijn :)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Reg. datum: 19 december 2007

mag ik mee? (hammer)

technisch geneeskunde

Ligt eraan hoe laat anders wil ik wel mee, om ~20:45 moet ik weg want dan gaan we nog even flyeren in de stad voor ons feest morgen :).

Ps gaat om een smiter maar hammerdin of bonewaller is ook mogelijk :)

het GoT-SCL uitstapje naar ubertrist werd helaas vroegtijdig be-eindigd... timlog had steeds timeouts en er waren meerdere lag/timeout problemen... Duri en Izual sneuvelden voordat je polka kon zeggen en alleen lillith maakte een paar slachtoffers vandaag (of vooral haar witch-minions)... over het algemeen... geslaagde mini-uber run

to be continued iig :) ...

En nog steeds geen soj gevonden.. het zit me ook niet mee :+

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

quote:
Timlog schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:26:

likewise :p

Reg. datum: 28 oktober 2005

Zullen we over de HC uberlvl-sessie maar zwijgen dan?

;)

*Don_holio

Reg. datum: 09 oktober 2006

quote:
yago schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:52:

;)
hehe die klotemeph wilde gewoom dat huisje niet in. Voor de rest ging het toch goed :)

Reg. datum: 13 december 2000

ik gebruikte stormlash altijd op me smiter/charger.
Maar ja dat was in 1.10

Lekker vroeg beginnen vandaag, wil ff eindelijk lvl 90 worden.
Gister nog een sc 19 life erbij :>
De charm beginnen dus te komen, zit nu op 2x 20 en 1x 19 sc :>
quote:
yago schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:52:

;)
ik ken dat hele uber niet, dus waaraan ga je zoal dood? DOor de low resist of... ?

DarkY wijzigde dit bericht 20-02-2008 08:34 (34%)

technisch geneeskunde

quote:
Onizuka-Sensei schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:53:
het GoT-SCL uitstapje naar ubertrist werd helaas vroegtijdig be-eindigd... timlog had steeds timeouts en er waren meerdere lag/timeout problemen... Duri en Izual sneuvelden voordat je polka kon zeggen en alleen lillith maakte een paar slachtoffers vandaag (of vooral haar witch-minions)... over het algemeen... geslaagde mini-uber run
quote:
Timlog schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:26:

Haha geweldige samenvatting :)
En dit moeten we zeker vervolgen.

Canon S2 IS

quote:
Maldred schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:11:
[...]

Schijnt wel een leuk wapen te zijn, heb het zelf nog nooit gebruikt op mijn smiters. Heaven's light met 2 shaels werkt ook en is goedkoper
check ;)

en resi doe je krijgen met 13-15@ gc's en 5@ sc's + anni. Evt een str/@ ringetje en een raven voor de cannot-be-frostie-the-snowman

ummetje in je guillaume, en een ummetje in je GA. Dat samen met je Hoz zorgt al voor +@ in hell-diff (samen met de anya's)

heb inmiddels 2 13@'s en 1x 15@ en 2x 5@sc's op mn smiter, dus nog een paar te gaan en ik hoef geen salvation meer te gebruiken :)

moet nog een um in mn ga though, dus dat is mn volgende trade :P
Reg. datum: 09 oktober 2006

quote:
DarkY schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 08:33:

knip

[...]

ik ken dat hele uber niet, dus waaraan ga je zoal dood? DOor de low resist of... ?
Geen doden(gelukkig maar ook :)) maar was niet echt gelukt om te uber lvl'en. De minions gingen steeds in de opening staan van het huisje, en dat was wel lastig. Volgende keer moet goed gaan, filmpje ervan bekeken en de strategie is duidelijker.

1 van de redenen dat het mss wel fout ging was dat ik dacht dat meph kleine huisje in moest, maar blijkbaar moet het het huis in dat net iets groter is... sry daarvoor

Hidihi! is/was er nog een GOT guild op d2jsp? zoja, dan wil ik wel daar deel van uitmaken!

pm Gullecram op d2jsp...

Reg. datum: 30 maart 2006

quote:
XchokeholdX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:46:
Hidihi! is/was er nog een GOT guild op d2jsp? zoja, dan wil ik wel daar deel van uitmaken!

pm Gullecram op d2jsp...
Dit is de guild op d2jsp, kan je jezelf aanmelden en kan kwakke (mits hij het wil >:) ) je accepteren

ook de link even toegevoegd aan de OP

Frunz wijzigde dit bericht 20-02-2008 10:26 (4%)

Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
Maldred schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:20:
[...]

Geen doden(gelukkig maar ook :)) maar was niet echt gelukt om te uber lvl'en. De minions gingen steeds in de opening staan van het huisje, en dat was wel lastig. Volgende keer moet goed gaan, filmpje ervan bekeken en de strategie is duidelijker.

1 van de redenen dat het mss wel fout ging was dat ik dacht dat meph kleine huisje in moest, maar blijkbaar moet het het huis in dat net iets groter is... sry daarvoor
Was wel even schrikken met mijn Necro hoor toen je Meph aan me voorstelde 8)
Howl in UT werkt als een tierelier. Alle minions lopen lekker met een groen sliertje boven hun hoofd rond te rennen. Makkelijk om een safe-zone te creeeren.
Maar goed, nieuwe poging zal wel beter gaan.

quote:
tollo71 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Was wel even schrikken met mijn Necro hoor toen je Meph aan me voorstelde 8)
Howl in UT werkt als een tierelier. Alle minions lopen lekker met een groen sliertje boven hun hoofd rond te rennen. Makkelijk om een safe-zone te creeeren.
Maar goed, nieuwe poging zal wel beter gaan.
Zoals vorige ladder dus, die howler van mij was toen ook zo lekker bezig :D
Kost toch haast geen mana en elke smiter kan rustig meppen. Zal ik eens met de cursemancer komen om echt keet te gaan schoppen? Confuse en gaan :D

Pheno79 wijzigde dit bericht 20-02-2008 12:55 (7%)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:54:
[...]

Zoals vorige ladder dus, die howler van mij was toen ook zo lekker bezig :D
Kost toch haast geen mana en elke smiter kan rustig meppen. Zal ik eens met de cursemancer komen om echt keet te gaan schoppen? Confuse en gaan :D
heb je al een nieuwe smiter gemaakt pheno? of een oskill char??

een fireball pally was toch ook een tijdje "in"?

of mss een leap-barb?? die zie je toch ook neit veel??!?

quote:
kwakke01 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:58:
[...]

heb je al een nieuwe smiter gemaakt pheno? of een oskill char??

een fireball pally was toch ook een tijdje "in"?

of mss een leap-barb?? die zie je toch ook neit veel??!?
Fireball pala heb ik geen zin in. Een cleric die een act5 barb gaat helpen lijkt me wel grappig.
Ook de werebear sorc staat nog in de planning. Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop binnen, vista en de hele santekraam er op, dus ik moet nog wat installeren :')

Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
Pheno79 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:54:
[...]

Fireball pala heb ik geen zin in. Een cleric die een act5 barb gaat helpen lijkt me wel grappig.
Ook de werebear sorc staat nog in de planning. Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop binnen, vista en de hele santekraam er op, dus ik moet nog wat installeren :')
Vista en DE Pinguin ??????

Ik heb nog een Curse-Skiller voor je bewaard :D

Ach, proefpersoon voor onze unit. Core2Duo met 2G ram, dus dat moet wel lopen. En anders ga ik ze hard uitlachen. Het ziet er met dat Aero wel cool uit, vooral die gadgets zijn leuk gejat van MacOS.

Eens kijken of ik een D2 gadget kan schrijven, zo'n itemsearcher ofzo :D

Canon S2 IS

quote:
tollo71 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:21:
[...]

Vista en DE Pinguin ??????

Ik heb nog een Curse-Skiller voor je bewaard :D
en ik 2 ma-skillers :P GOGO PHENOOoooooooooooooo

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: