Onderstaande berichten zijn deels afgesplitst van een ander topic waardoor de volgorde wat onlogisch kan overkomen. De originele startpost van dit topic vind je @ RoelJewel in "Cameratools.nl" 
Ik kreeg ineens net een nieuwsbrief van een winkel cameratools.nl binnen, dit is een nieuwe winkel in Apeldoorn die morgen open gaat en het lijkt een beetje op konijnenberg als ik het zo zie.
Heb alleen wel even een mailtje gestuurd over de prijs van de inkt want die was echt niet normaal (zie onder).
PS. Ik ken de hele winkel niet, dit is dus ook geen reclame maar gewoon even om te laten weten.
Ik kreeg ineens net een nieuwsbrief van een winkel cameratools.nl binnen, dit is een nieuwe winkel in Apeldoorn die morgen open gaat en het lijkt een beetje op konijnenberg als ik het zo zie.
Heb alleen wel even een mailtje gestuurd over de prijs van de inkt want die was echt niet normaal (zie onder).
PS. Ik ken de hele winkel niet, dit is dus ook geen reclame maar gewoon even om te laten weten.
Geachte heer/mevrouw,
Zojuist ontving ik uw nieuwsbrief (ik kan me echter niet herinneren mezelf ooit ingeschreven te hebben, wat mijn spamfilter kon bevestigen, maar jullie zitten toevallig in de buurt en ik kende de winkel nog niet).
Ik had echter een klein foutje gevonden op de website, dus vandaar dat ik even mail.
Ik zag bij de Canon BCI-6 inkpatronen een schrikbarende prijs staan van €15,95, terwijl deze op veel plaatsen om en nabij de 10 euro te verkrijgen zijn (Foto Konijnenberg 9,75 - Mediamarkt 10,50).
Dit zal ongetwijfeld een typefoutje zijn, dus vandaar even een berichtje.
Misschien dat ik binnenkort eens even binnenloop, de foto's van de winkel zijn veelbelovend!
PS.
Bij uw contactgegevens op de website staat bij het KvK en BTW nummer "123" in plaats van het werkelijke nummer viel me zo op.
Overigens mijn complimenten voor de opzet van de website, Heel fris, overzichtelijk en netjes, erg mooie site!
Met vriendelijke groet,
[ Voor 8% gewijzigd door Zoefff op 07-02-2008 21:59 ]