Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 september 2008

Ja, maar dat accepteert-ie dus niet...

Reg. datum: 15 september 2004

quote:
PMK schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:31:
Ja, maar dat accepteert-ie dus niet...
heb je geen mail van je internet provider? blaat@upc.com ofzo iets... dat moet vast wel werken.

Leef, zolang je leeft...

Reg. datum: 15 december 2007

Het enige probleem van da QFlashlight vindt ik dat is dat je niet constant je LED aan kan laten, dat ging bij mn w800i wel. Ik moet telkens weer op dat knopje drukken.

Reg. datum: 10 maart 2004

Heeft iemand die dit toestel heeft toevallig ook debitel KPN en mms werkend gekregen? Ik heb de instellingen gedownload via debitel (die je dan verwijst naar de site van kpn) maar de mmsjes worden niet verstuurd. Er wordt geen data verstuurd en ontvangen met het internetprofiel.

Wii: 4013 2134 6202 3976

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Over QFLashLight: zoek even dit of het vorige topic door... er is een programmaatje Torch, die doet hetzelfde, alleen beter. :) (Is een overgezette versie van de G900 ofzo. Zoek maar anders via Google.)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

nightshadow

De Torch werkt hetzelfde als die van de W800i; 1 min aan, aan, SOS, uit..

Is het normaal dat mijn accu niet (goed) oplaadt wanneer ik hem aan de USB zet?
Het icoontje bovenin doet wel alsof hij oplaadt, ook staat hij gewoon aangevinkt dat hij op moet laden via USB, en brandt het groene lampje onderaan. Maar toch verliest hij percentages wanneer hij aan de USB gekoppeld zit in normale modus.

Heeft iemand een idee of hier een oplossing voor is?

nightshadow999 wijzigde dit bericht 26-09-2008 10:37 (4%)

Nightshadow

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
nightshadow999 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:27:
De Torch werkt hetzelfde als die van de W800i; 1 min aan, aan, SOS, uit..

Is het normaal dat mijn accu niet (goed) oplaadt wanneer ik hem aan de USB zet?
Het icoontje bovenin doet wel alsof hij oplaadt, ook staat hij gewoon aangevinkt dat hij op moet laden via USB, en brandt het groene lampje onderaan. Maar toch verliest hij percentages wanneer hij aan de USB gekoppeld zit in normale modus.

Heeft iemand een idee of hier een oplossing voor is?
Ik zie dat hier alleen als ik dan ook aan het internetten ben op laptop via m'n foon, anders laad hij netjes op.
nightshadow

Hmm, ik heb wat energie instellingen aangepast en nu laadt hij wel op (wanneer ik hem niet gebruik), met zo'n 5% per uur.. :/

Nightshadow

Reg. datum: 16 september 2002

Ik ben op zoek naar software om contacts mee te editen, anders dan outlook, want ik word helemaal gek van het voornamen / achternamen comma geneuzel.

Is er niet een manier om gewoon je contacts naar en vanuit excel te pompen?

Reg. datum: 16 september 2002

Is het ook mogelijk om meerdere moods aan de walkman toe te voegen?

quote:
stefan-d schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:19:
Is het ook mogelijk om meerdere moods aan de walkman toe te voegen?
nee, helaas niet

Leef, zolang je leeft...

Reg. datum: 04 juli 2008

quote:
v164 schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:35:
[...]

Is hier nog wat uit gekomen??

Ik heb hetzelfde en getracht dit met een 'update' te verhelpen, maar die installatie kan ik niet doen omdat net nu de touchscreen het nodig vindt niet te functioneren...
Goed, ik heb telefoon naar Rijswijk gebracht voor reparatie en dit viel onder de garantie, gelukkig

Muay Thai..
Reg. datum: 09 december 2005

Op universiteit hebben ze een draadloos netwerk.
Dat met Cisco VPN werkt, dus ik zou een VPN client nodig hebben voor een W960i?

Ik heb al clients geprobeerd maar er werkt geen enkele..
Heeft iemand raad voor mij?

Greetzz

Reg. datum: 30 maart 2007

quote:
DaFreakhead schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:29:
Ik moet zeggen dat ik van de laatste vier dagen twee dagen geen gebruik heb kunnen maken van de touchscreen, omdat die het niet deed. (dag 1 kapot, dag 2 deedie het weer, dag drie weer kapot en nu werkt het weer) Zeer vervelend, aangezien je dan de helft van de functies niet kunt gebruiken.
Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak zitten, of hij ligt op mijn bureau. In mijn zak zit hij altijd in het hoesje. Dat is toch geen raar gebruik van het toestel volgens mij...
Dit probleem heb ik nu ook, heb je er al een oplossing / oorzaak voor gevonden?

Echt irritant kan niet eens master reset doen zonder werkend touchscreen :(

Reg. datum: 04 juli 2008

Had ik dus ook en is het gerepareerd onder garantie.
http://www.gsmrepareren.nl/eindgebruiker/
Brengen en drie dagen later weer ophalen, of met de post, uiteraard.

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
stefan-d schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:14:
Ik ben op zoek naar software om contacts mee te editen, anders dan outlook, want ik word helemaal gek van het voornamen / achternamen comma geneuzel.

Is er niet een manier om gewoon je contacts naar en vanuit excel te pompen?
Ik gebruik My Phone Explorer ! Een heel handig en mooi progje om je contacten te bewerken, SMS'jes te schrijven en te archiveren, etc.

@Dexter_22: Ik heb de w960i nu een klein jaartje. Ook ik vind UIQ en veel features van de telefoon gewoon onhandig, maar... het went. Na een periode weet je niet echt beter. Het gesprek weiger probleem heb ik echter niet (doe je hem wel in het hoesje? Ik wel.) De licht-uit tijd instellen kan wel, maar is uiteraard ook weer niet intuïtief. Zoek maar eens op het forum hoe het moet.

Ondanks dat alles misschien niet even handig is en de telefoon ook wel wat sneller mocht zijn ben ik nog steeds geen telefoon tegengekomen waar ik hem voor in zou ruilen. Het is wel een super flexibel apparaat: smartphone EN goede walkman in 1 apparaat met tevens een heel redelijke camera. Die combi kom je niet vaak tegen.

quote:
Stiggy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:08:
@Dexter_22: Ik heb de w960i nu een klein jaartje. Ook ik vind UIQ en veel features van de telefoon gewoon onhandig, maar... het went. Na een periode weet je niet echt beter. Het gesprek weiger probleem heb ik echter niet (doe je hem wel in het hoesje? Ik wel.) De licht-uit tijd instellen kan wel, maar is uiteraard ook weer niet intuïtief. Zoek maar eens op het forum hoe het moet.

Ondanks dat alles misschien niet even handig is en de telefoon ook wel wat sneller mocht zijn ben ik nog steeds geen telefoon tegengekomen waar ik hem voor in zou ruilen. Het is wel een super flexibel apparaat: smartphone EN goede walkman in 1 apparaat met tevens een heel redelijke camera. Die combi kom je niet vaak tegen.
HTC Touch HD? Daar ruil ik hem direct voor in.. en dan wil ik zelfs 200 euro erbij geven :p :p

Leef, zolang je leeft...

quote:
Felke schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:09:
HTC Touch HD? Daar ruil ik hem direct voor in.. en dan wil ik zelfs 200 euro erbij geven :p :p
Die ziet er op de foto's errug mooi uit ja (maar in het echt vind ik de HTC's altijd een stuk minder dan op foto's :o ) En die heeft vast niet zo'n goede Walkman.

Reg. datum: 08 januari 2004

@ Stiggy: Ik gebruik het hoesje niet in mijn broekzak. Dat heb ik nog nooit met een telefoon gedaan, en zelfs na 2 jaar zien de telefoons er gewoon dan nog als nieuw uit. Gewoon een kwestie van alleen je telefoon in die broekzak hebben, en nooit iets anders erbij (zeker geen sleutels!). Het hoesje gebruiken geeft als nadeel dat hij en dikker is in de broekzak, en onhandig omdat je hem er steeds uit moet halen. Het hoesje wil ik dus niet gebruiken om een gebrek van de telefoon op te lossen.

Ik gebruik nu weer de W810i, en ik vind het echt een verademing. Alles werkt weer lekker snel, logisch, en handig. Ik heb inmiddels de W960i 2 dagen geleden verkocht. De koper vindt de W960i ook behoorlijk tegenvallen, en denkt erover om hem maar weer door te verkopen.

Zonde zonde!!! Ik ben nog steeds SE fan, maar blijf absoluut weg van smartphones, totdat ze in mijn ogen volwassen beginnen te worden.

Muay Thai..
Reg. datum: 09 december 2005

Zou ik mijn W960i omwisselen voor een N95(gewone versie)

Reg. datum: 15 december 2007

@Dexter:
Volgens mij heb jij last van een luxe probleem... Ik bedoel: hij belt goed (iig wel bij mij), en er zitten veel extra functies op. Al1 de interface is wat langzamer maarjah tis een smartphone en geen gewone. Tis gewoon voor-en nadelen tegen elkaar afwegen en ik vind jou nadelen een beetje mieren neuken.

Ik straks maar dat Torch prog. er op zetten, hoop dat dat wat beter werkt an die Qflash.

Verder ben ik nog steeds erg tevreden, geen problemen na bij na een jaar, hijs al1 traag met het laden van filmpjes, maar das al een tijdje zo en mssn komt het doordat ik een paar seizoenen Topgear er op heb staan. Verder is ie overall gewoon snel in.

quote:
X-LimiTed schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:41:
Zou ik mijn W960i omwisselen voor een N95(gewone versie)
wat is dit voor loze reactie als ik vragen mag... Als je niet tevreden bent, dan moet je doen wat je wilt. Begrijp wel dat de N95 geen touchscreen heeft en de interface echt een hel is.

Leef, zolang je leeft...

Hoe werkt zo'n ondertitel

quote:
Felke schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:12:
[...]
Is er misschien een methode om het opnemen en weigeren van gesprekken op een andere manier in te stellen? Zo kan ik namelijk echt niet verder met dit toestel.
[...]

Je bent echt de enige met dit probleem... je kunt het opnemen niet veranderen voor zover ik weet.
Ik heb ook regelmatig dat hij onbedoeld het gesprek wegdrukt terwijl ik de telefoon uit mn broekzak haal.
Was ook al op zoek geweest naar een andere manier om de gesprekken aan te nemen, maar niet gevonden.

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Reg. datum: 28 april 2003

Ik zie dat er veel mensen last hebben van de touchscreen die er mee ophoud.
Bij mij is die touchscreen er ook mee opgehouden maar voor ik de gsm weg breng wil ik mijn contacten synchroniseren. Het nadeel is dat ik op het scherm moet drukken om van snelle bestandsoverdracht af te komen :( Erg onhandig! Is er iemand die een tip hiervoor heeft?

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: