[Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
Reageer Nieuw TopicRoD wijzigde dit bericht 22-06-2008 16:28 (85%)
Hoewel het ergens een beetje raar is er films of lossless muziek op te gaan zetten enkel om onder de file-limiet te blijven en/of je geheugen 'toch maar te vullen'. Met lossless muziek -is de ervaring- dat je afwegingen moet gaan maken in het geval van beperkte opslag (Zune 80 eigenaar + 45gb WMA-Lquote:laropo schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:52:
[...]
Inderdaad. Tot nu toe was er een goede rede om alles om te zetten naar lossy (tenminste... sommige schijnen het daar niet mee eens te zijn). Zeker als je collectie in mp3 formaat het interne geheugen en externe geheugen (16GB in mijn geval) al ruim overschrijd. Al zijn deze kaartjes nog wel veel te duur, flash begint qua geheugen nu eindelijk ergens te komen.
Ook kan je er natuurlijk een aantal films op gooien... dan kom je er ook wel.
Vostro 1700 2048mb/160gb/7200rpm -> X-Fi Notebook PCI-Express -> Denon 1705 -> Dali 505's
Reg. datum: 03 december 2007
File/folder limits van Cowon zijn belachelijk. Maarja.. je moet er het beste van maken.
Reg. datum: 08 juli 2003
johnny mcclane wijzigde dit bericht 28-06-2008 20:57 (4%)
Intel Q6600 @?, Thermalright HR01Plus - GB P35-DS4 - 2x1GB GEIL 800Mhz - GB 8600GT - 2x WD3200aaks Raid0 - Samsung 20xdvdrw - Corsair 520w
Maar zoals J MC Clane al zei, dat is 3.xx only. Wat niet perse de nieuwste firmware is.
Dat wel volgensmij... moet je hier ff kijken http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=21572/ Maak me maar wakker als we een NL-FR FR-NL woordenboek hebbenquote:laropo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:30:
Koreaans - Engels en Engels - Engels is er ook voor de D2. En je hebt best kans dat er nog wel meer zijn...
Maar zoals J MC Clane al zei, dat is 3.xx only. Wat niet perse de nieuwste firmware is.
Intel Q6600 @?, Thermalright HR01Plus - GB P35-DS4 - 2x1GB GEIL 800Mhz - GB 8600GT - 2x WD3200aaks Raid0 - Samsung 20xdvdrw - Corsair 520w
Reg. datum: 09 juli 2006
Ik ga in Augustus naar Amerika, San Jose dus verre reis!, en heb natuurlijk voor onderweg, transfer vermaakt nodig in de vorm van muziek! Waar ik heen ga is een eSports tournooi ( ESWC ) om aan deel te nemen, en ook tijdens het spelen wil ik muziek hebben om me te kunnen concentreren en afzonderen van alles wat om me heen gebeurt.
Nou viel deze op om zijn 52 Uur speeltijd! Echter is dit natuurlijk wel de optimale speeltijd maar mijn vragen zijn:
1. Mijn gemiddelde mp3 collectie is 320kbits, in hoeverre zou de speeltijd zijn met dit soort kwaliteit muziek erop.
2. Ik zag op youtube aantal filmpjes van de user interface, dit ziet er toch wel leuk uit maar kan me voorstellen dat dit veel batterij verbruikt. Als je muziek speelt, schakelt die dit dan bijvoorbeeld uit? Om accu te besparen.
Dank
2. Er zijn 2 vormen van custom user interface, themes en flash skins. Themes zijn gewoon een vervanging van de originele interface, en zal geen vermindering van accuduur met zich meebrengen. Themes werken overal. Flash skins werken alleen in de muziek functie. Flash skins zullen de accu duur wel wat verminderen. Maar, zeker in het begin, hoef je echt niet bang te zijn dat je daardoor een gigantische accuduur misloopt. Flash skins zullen hoogstens 5 a 10% minder accuduur veroorzaken.
3. Misschien wel handig voor jou, aangezien je je vooral op de accuduur hebt geconcentreerd: http://www.batteryuniversity.com/
Hier vindt je een hele hoop over hoe je het beste met dit soort accu´s kan omgaan om er het meeste uit te halen.
4. Mocht je een SD(HC) kaartje er bij willen nemen, dan moet je wel met een accuduur vermindering van 10 a 20% rekening houden.
laropo wijzigde dit bericht 29-06-2008 13:30 (5%)
Reg. datum: 09 juli 2006
Hartelijk dankquote:laropo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:29:
1. Die 52 uur kan je inderdaad vergeten. Dat is in ideale omstandigheden. Maar met muziek in mp3 mag je, in het begin, toch wel op een uurtje of 48 rekenen. Naarmate je hem langer gebruikt zal de accu duur verminderen, dit is niet meer dan logisch. Ga er maar vanuit dat je in het eerste jaar (bij dagelijks gebruik) nog lang niet onder 30 uur per geladen accu gaat zitten.
2. Er zijn 2 vormen van custom user interface, themes en flash skins. Themes zijn gewoon een vervanging van de originele interface, en zal geen vermindering van accuduur met zich meebrengen. Themes werken overal. Flash skins werken alleen in de muziek functie. Flash skins zullen de accu duur wel wat verminderen. Maar, zeker in het begin, hoef je echt niet bang te zijn dat je daardoor een gigantische accuduur misloopt. Flash skins zullen hoogstens 5 a 10% minder accuduur veroorzaken.
3. Misschien wel handig voor jou, aangezien je je vooral op de accuduur hebt geconcentreerd: http://www.batteryuniversity.com/
Hier vindt je een hele hoop over hoe je het beste met dit soort accu´s kan omgaan om er het meeste uit te halen.
4. Mocht je een SD(HC) kaartje er bij willen nemen, dan moet je wel met een accuduur vermindering van 10 a 20% rekening houden.
Iets anders... Als ik een (avi/divx/xvid) film van dik 2 uur op de D2 zet, of mijn sdhc kaartje, hangt de speler als ik een te lang stuk vooruit spoel. Dus binnen een half uur zeg maar gaat het goed, verder hangt de zaak. Ik klik dus gewoon op de tijdbalk als ik wil spoelen. Het is me nog nooit geluk om bij een filmpje door de hele film te searchen/klikken zeg maar. Iemand een oplossing of dezelfde ervaring?
It happens alle tijd hiero.
Denk dat ik gewoon verkenner ga gebruiken, want jetaudio vind ik echt zwaar ruk...
Ltrz,....
Lijkt me een goed plan. Ikzelf heb JetAudio nog nooit gebruikt. Altijd verkenner.quote:Steelo schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:17:
Denk dat ik gewoon verkenner ga gebruiken, want jetaudio vind ik echt zwaar ruk...
If you do something, do it good.
Ik ben er nog steeds niet uit of er een verband bestaat, maar als ik verkenner gebruik i.p.v. JetAudio dan krijg ik regelmatig db-fouten. Vandaar dat ik tegenwoordig nog enkel JetAudio gebruik om bestanden over te zetten.quote:DjWannaB2002 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:25:
[...]
Lijkt me een goed plan. Ikzelf heb JetAudio nog nooit gebruikt. Altijd verkenner.
Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
dus...
Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.
quote:johnny mcclane schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:42:
Iets anders... Als ik een (avi/divx/xvid) film van dik 2 uur op de D2 zet, of mijn sdhc kaartje, hangt de speler als ik een te lang stuk vooruit spoel. Dus binnen een half uur zeg maar gaat het goed, verder hangt de zaak. Ik klik dus gewoon op de tijdbalk als ik wil spoelen. Het is me nog nooit geluk om bij een filmpje door de hele film te searchen/klikken zeg maar. Iemand een oplossing of dezelfde ervaring?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last