Yuh, wit is misschien wat stijlvoller maar wordt wel sneller vies...
C2D E44400 ES @ 3.0Ghz || Gigabyte P35-DS3P|| 2 x Crucial Ballistixx PC8500 EPP || Sapphire HD3850 256MB
Klopt. Wit is erg mooi (vooral ook i.c.m. een zwarte leren etui), en als ik het ding puur voor "kantoor" doeleinden zou gebruiken, zou ik ook gauw voor wit gaan. Maar ik gebruik hem nogal eens in hufterige omgevingen (podiumtechniek, on stage, in de truss, op de FOH, enz), en dan is de kans dat het ding smerig wordt door geknoeid bier, sigaretten of minder oplettende mede-technici iets meer aanwezig. Vandaar zwart, en het feit dat Qbit alleen de 4G Surf op het moment van bestellen in zwart op voorraad hadquote:OcGuru schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:43:
Yuh, wit is misschien wat stijlvoller maar wordt wel sneller vies...
Stoney3K wijzigde dit bericht 09-02-2008 22:21 (3%)
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
een zwarte wordt natuurlij knet zo makkelijk smerig.
dat je het niet ziet is logisch.
Maar ik heb de mijne nu bijna 2 maanden en wordt dagelijks gebruikt.
heb hem nog niet een keer schoon hoeven maken omdat ie vies was.
Geen problemen maken die er niet zijn dus
dat je het niet ziet is logisch.
Maar ik heb de mijne nu bijna 2 maanden en wordt dagelijks gebruikt.
heb hem nog niet een keer schoon hoeven maken omdat ie vies was.
Geen problemen maken die er niet zijn dus
Reg. datum: 10 november 2007
Ik heb gister mijn Witte 4G in ontvangst mogen nemen
. Ik heb er snel WinXP Home op gezet met nLite en hij start binnen de 20 seconde op. Helaas moet ik nu wachten tot mijn UK->EU stekker converter er is
. Gister besteld, ik denk dat ik hem overmorgen binnen heb
. Ik ga hem het meest voor (middelbare) school gebruiken: hij is super stil (niet storend voor andere leerlingen dus) en compact voor op kleine tafels. Wat nog wel echt cool zou zijn, is een mooie sticker er op die ook weer makkelijk eraf te halen is, weet iemand hier een leuke shop voor?
P.S. Ik heb deze er ook meteen bij besteld :):
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=336915
En nog een vraagje, is deze extra ram compitabel met de eee? :
http://shop.transcend.nl/....asp?ItemID=TS128MLQ64V8J
En hoe zijn jullie ervaringen met een 512 MB, wat ik zit nog steeds te twijfelen of 1GB niet een overkill is.
P.S. Ik heb deze er ook meteen bij besteld :):
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=336915
En nog een vraagje, is deze extra ram compitabel met de eee? :
http://shop.transcend.nl/....asp?ItemID=TS128MLQ64V8J
En hoe zijn jullie ervaringen met een 512 MB, wat ik zit nog steeds te twijfelen of 1GB niet een overkill is.
Jiz wijzigde dit bericht 10-02-2008 10:47 (23%)
Reg. datum: 20 februari 2000
Je moet iig notebookgeheugen hebben (so-dimm). Dat linkje naar transcend toont een normale dimm.
Maar ik had eerst ook 1GB gekocht, maar heb ondertussen alweer de standaard 512MB erin. Met de simpele applicaties die je op je eeepc draait heb je aan 512MB ook ruim genoeg (ik heb zelfs de pagefile ook nog uitstaan). Maar de voornaamste reden is dat ik hibernate gebruik (soort standby waarbij die je geheugen opslaat op de harddisk) en met 512MB kost dat heel wat minder van je kostbare schuifruimte dan 1GB...
Maar ik had eerst ook 1GB gekocht, maar heb ondertussen alweer de standaard 512MB erin. Met de simpele applicaties die je op je eeepc draait heb je aan 512MB ook ruim genoeg (ik heb zelfs de pagefile ook nog uitstaan). Maar de voornaamste reden is dat ik hibernate gebruik (soort standby waarbij die je geheugen opslaat op de harddisk) en met 512MB kost dat heel wat minder van je kostbare schuifruimte dan 1GB...
[specs]
Ok bedankt, maar gebruik jij dan pagefile/temp op je RAMdisk?quote:Palomar schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:21:
Je moet iig notebookgeheugen hebben (so-dimm). Dat linkje naar transcend toont een normale dimm.
Zelf heb ik er een 2GB rammetje in gestopt, werkt toch iets lekkerder in Vice City.
Maar mijn 512 reepje ligt hier ook nog, en die stop je er in een paar minuten in terug.
Maar mijn 512 reepje ligt hier ook nog, en die stop je er in een paar minuten in terug.
nee, die heb ik gewoon helemaal uitgezet. Zolang je niet tig applicaties tegelijk open hebt staan die samen meer dan 512MB verbruiken dan heb je aan enkel die 512MB wel genoeg. Ik gebruik mn eeepc toch praktisch alleen maar om op te surfen. Het ligt er dus ook een beetje aan wat je ermee gaat doen. Mocht ik in de toekomst toch meldingen krijgen dat er te weinig geheugen is dan zet ik die 1GB er wel in of zet ik de swap-file aan.quote:Jiz schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:54:
[...]
Ok bedankt, maar gebruik jij dan pagefile/temp op je RAMdisk?
[specs]
wie wil er hardop met mij meedenken om deze dvb-t conax tuner

http://www.erconline.nl/c...vbt-conax-v40-p-2662.html
werkend in de EEE te proppen?
uiteraard helemaal uit elkaar te halen, want hij hoeft uiteraard niet dit formaat te behouden, gezien je het chipje van de digitenne kaart natuurlijk schoon kunt snijden uit de kaart.

uiteraard helemaal uit elkaar te halen, want hij hoeft uiteraard niet dit formaat te behouden, gezien je het chipje van de digitenne kaart natuurlijk schoon kunt snijden uit de kaart.
Ja dat is voor digitenne, maar is dit wel een tuner? het lijkt op een soort verloopstuk tussen het ene soort smartcard en het andere oid? deze moet wel lukken maar is denk ik te groot.
Hallo allemaal, ik ben weer terug! 
Je kan trouwens 4G surfs krijgen bij Komplett, ze liggen er bij de vleet.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Bij de vleet?quote:XanderDrake schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:15:
Welkom terug, vakantieverhalen hoef ik niet, maar hoop dat het leuk was
hij staat bij het kopje ontvangersquote:Jazzle schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:41:
Ja dat is voor digitenne, maar is dit wel een tuner? het lijkt op een soort verloopstuk tussen het ene soort smartcard en het andere oid? deze moet wel lukken maar is denk ik te groot.
Weet je zeker dat dat ook de tuner is? Want volgens mij moet zo'n module worden aangesloten op de tuner om signaal te decoderen. Lijkt me eerlijk gezegd heel wat werk om een tuner én dit ding in de eee te bouwen. Je moet daarnaast ook nog een antenne hebben, dus geheel intern kan het sowieso niet.quote:paQ schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:24:
wie wil er hardop met mij meedenken om deze dvb-t conax tuner
[afbeelding]
[specs]
Reg. datum: 29 december 2006
Reg. datum: 29 december 2006
Inderdaad dit is de module die je in een CI-slot van b.v. jouw satellietontvanger stopt.
Dat is alleen een CAM module, in principe heeft de EEE een CI slot, hoef je alleen nog een USB DVB-T decoder uit elkaar te halen en die laten communiceren met de EEE 
V350!
waar heeft de eee een ci slot??quote:SgtStrider schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:35:
in principe heeft de EEE een CI slot
[specs]
Ik dacht trouwens dat Komplett een Nederlandse winkel was, maar het blijkt dus een keten te zijn met meerdere vestigingen in heel Europa. Niks mis mee, maar wat ik appart vind is dat alle winkels precies dezelfde voorraad en leverwachte leverdata hebben. Dus ik gok dat het kantoor ze in de UK ze op voorraad heeft en mocht je hem bestellen hij eerst nog naar Nederland verstuurd moet worden. Maar goed, dat is mijn gokquote:XanderDrake schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:15:
Dan ben ik verder ook wel benieuwd naar hoe de bestellingen eruit zien, en dat niet eerst de UK uitgeleverd wordt en wat er overblijft naar de Nederlandse bestellers gaat
Hmmm die heb ik er zelf bijgefantaseerd.. my badquote:
V350!
http://www.onzetaal.nl/advies/vleet.phpquote:Tomino schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:18:
Bij de vleet?
Ja, ik zal mezelf on topic houdenquote:Welkom terug, vakantieverhalen hoef ik niet, maar hoop dat het leuk was![]()
Mijn ervaring met Komplett is simpel: hebben ze het product dan hebben ze het product. Verzending is snel en je hebt em dan binnen 3 dagen thuis, waar ie ook vandaan mag komenquote:LearnDriver schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:23:
Ik dacht trouwens dat Komplett een Nederlandse winkel was, maar het blijkt dus een keten te zijn met meerdere vestigingen in heel Europa. Niks mis mee, maar wat ik appart vind is dat alle winkels precies dezelfde voorraad en leverwachte leverdata hebben. Dus ik gok dat het kantoor ze in de UK ze op voorraad heeft en mocht je hem bestellen hij eerst nog naar Nederland verstuurd moet worden. Maar goed, dat is mijn gok
Dan ben ik verder ook wel benieuwd naar hoe de bestellingen eruit zien, en dat niet eerst de UK uitgeleverd wordt en wat er overblijft naar de Nederlandse bestellers gaat
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
In Duitsland is hij nu redelijk verspreid.
M'n vader had al een EEE in een van de foldertjes zien staan

Marantz SR4300 | KiSS DP500 | Wharfedale Valdus 400 (x2)
En als ik het goed lees is dat niet de surf maar de gewone 4G, 299 is een mooie prijs. Het is dat ik niet dicht bij de grens woon, anders zou ik er toch wel even voor naar de oosterburen rijden...quote:Kul schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:22:
In Duitsland is hij nu redelijk verspreid.
[afbeelding]
Reg. datum: 11 juni 2004
Reg. datum: 11 juni 2004
Denk eraan dat er ook een QWERTZ tobo op zit he.quote:Walkman schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:51:
[...]
En als ik het goed lees is dat niet de surf maar de gewone 4G, 299 is een mooie prijs. Het is dat ik niet dicht bij de grens woon, anders zou ik er toch wel even voor naar de oosterburen rijden...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.