Nou waarom dan...?XanderDrake schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:31:
Je ziet ook meteen waarom de 900 zo veel mooier is dan de 701.
Juist 'm!GekkePrutser schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:59:
Ik denk dat ik eerst eens ga afwachten wat er allemaal op de markt kom voordat
ik ga beslissen over 9" EEE of iets anders. In de tussentijd voldoet mijn 7"je prima.
Je moet imho geen optimale surfervaring willen op de Asus Eee 701XanderDrake schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 12:33:
Feit is wel dat het 7"schermpje van de EEE zorgt voor een net niet optimale surf ervaring.
Het is gewoon handig en snel en meeeer dan zat om alle sites te bekijken and that's it
Voor een echte optimale surf ervaring ga ik wel achter m'n 40" HD TV zitten bij wijze van
Tsjaa want, stel je voor dat je een 7 inch scherm hebt, daar kun je niks meeKul schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:18:
Er had een 9" scherm in gepast, en ik heb liever 9 dan 7 inch.
Met ^^^Exirion schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:00:
Het verrast me niet. Het zal me ook niks verrassen als de 399 _heel_ erg optimistisch geschat blijkt, en dat de prijs in werkelijkheid meer richting de 500 euro gaat. Kortom: nogsteeds geen spijt dat ik niet gewacht heb en al een maand of 2 de 7" met plezier gebruik.
Ik zou zelf wel Een Asus 900 kopen met 12GB SSD, Bluetooth en 'n 1024x600 (of wat dan ook) voor 500,- btw
XP erop, Bluetooth erin, grote SD kaart en je hebt echt een suuuuperapparaatje imho
Bijna alle pakketjes worden gecontroleerd ja, heeft niks te maken met Eee import hoorXanderDrake schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:26:
Ligt het aan mij of wordt bijna iedereen gepakt tegenwoordig...
Ze leren het snel bij de douane
En tsjaa het is hun goedrecht. Natuurlijk hoop je dat je geen extra kosten krijgt, mja hoort erbij!
Yepz, best leukGizz schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:41:
Hebben jullie trouwens ook veel bekijks bij het gebruiken van de EEE in het openbaar?
Heb jij 16GB kaartjes van SanDisk gevonden dan?Gizz schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:51:
Je komt verder vooral bij Sandisk kaartjes uit, die meteen 1,5x zo duur zijn.
En wat blaat iedereen die geen 701 heeft over de resolutie zeg...
'Tsjaa en dit en dat en de 900 is beter en ik wacht daarop want, zus en zo en blablabla...
CLB heeft het idee dat jullie een beetje jaloers zijn op de mensen die momenteel wel 'n 701'tje hebben

Heeft iemand trouwens een tutorial gevonden of kan er (snel) eentje maken waarin uitgelegd staat hoe je Windows XP op een SD kaartje kan installeren en er voor kan zorgen dat XP opstart als dat specifieke SD kaartje in de Eee zit...? Zal neem ik aan in de BIOS veranderd moet worden qua bootvolgorde en dergelijke alleen ben ik daar echt 'n n00b in. Ik zou graag gebruik willen maken van het draadloos netwerk op school maar, aangezien die toch echt geen Linux blijken te ondersteunen

Voor al het overige werk is de standaard Linux distro meer dan zat en ook voor m'n moeder die de Eee weleens gebruikt dus alleen XP is geen optie! Dual boot zou ook nog kunnen maar, liever niet ivm grootte HDD en je moet dan telkens kiezen welk OS je wilt opstarten wat een extra handeling is. Alvast bedankt!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit