Gathering of Tweakers

Quicksearch
Verwisselen vervangen door vervangen :)
Ook even een (achtergebleven) overbodige komma verwijderd in 'De Macbook Air, onderging'

nvm

GENETX wijzigde dit bericht 01-02-2008 18:38 (100%)

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

Check

God Bless America | Change We Can Believe In

nieuws: Macbook Air blootgelegd, cpu niet langer exclusief voor Apple

Vierde alinea(, derde regel)
quote:
De Broadcom bcm5974-chip die het multigesture touchpad bestuurt is dezelfde chip die in de iPhone en iPod Touch voor het multitouch-scherm gebruikt wordt. De input van het touchpad wordt wordt waarschijnlijk gebufferd door een stukje flashgeheugen voor
Eentje lijkt mij genoeg :)
Inderdaad.

Pick my icon!

De eerst bug-loze Barcelona's zullen eind maart van de productieband rollen, terwijl massaproductie voor het tweede kwartaal van 2008 gepland staat.
Moet 'eerste' zijn?

Bitage wijzigde dit bericht 02-02-2008 00:03 (20%)

Pick my Icon!
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law

nieuws: Pirate Bay: claims over omzet zwaar overdreven

Naam van de aanklager is fout geschreven, de man heet geen Hakan Roswall, maar Håkan Roswall. Zie de vorige nieuwspost over het onderwerp (word nota bene naar gelinked in het artikel...).
Sol Lucet omnibus

nieuws: Experimenteel spel verstopt slechteriken

Nou ben ik een beetje roestig wat betreft de nieuwe spelling, maar is niet gewoon "slechterikken" ipv "slechteriken"?
edit:Nee, het groene boekje 2005 online geeft het als slechteriken :)
http://woordenlijst.org/zoek/?q=slechterik&w=w

Ik zat ernaast :)

blobber wijzigde dit bericht 02-02-2008 11:20 (20%)

Cracks appear and cobwebs creep and dust rests on the shoulders.Mirrors lie and photographs lie back and laugh...

Fixt.
quote:
blobber schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:43:
nieuws: Experimenteel spel verstopt slechteriken

Nou ben ik een beetje roestig wat betreft de nieuwe spelling, maar is niet gewoon "slechterikken" ipv "slechteriken"?
Haviken, monniken, it's the same ;).

Why can't you see, I'm burning for you
There's no disguising my desires, what can I do?
All you will know give me your heart, give me your soul

Sol Lucet omnibus

quote:
Robin schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:16:
Fixt.
[...]
Haviken, monniken, it's the same ;).
Ja, ik had het gezien, vreemd, ik dacht juist dat ze dat veranderd hadden in de nieuwe spelling, kennelijk niet ;)

blobber wijzigde dit bericht 02-02-2008 11:23 (4%)

Cracks appear and cobwebs creep and dust rests on the shoulders.Mirrors lie and photographs lie back and laugh...

Reg. datum: 10 januari 2007

nieuws: Benchmarks Macbook Air verschenen

Mac Rumors heeft de hdd- en sdd-versie getest,

moet ssd zijn neem ik aan, er staat iig drie keer sdd in het artikel.

Ik heb er nog 1 kunnen wieden, de enige die er nu nog instaat, staat in de bronlink 8)7

all those moments will be lost in time
like tears in the rain...

meuk: nVidia ForceWare 169.32 whql

http://img529.imageshack.us/img529/9260/naamloosir0.png

Tooltip in het Russisch?

PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"

Dat is om de Russische presidentsverkiezingen te steunen zodat Putin niet op slinkse wijze opnieuw aan de macht komt ;) . Anyway, fixed.

quote:
cas.fm schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:35:
Zelfde artikel als hierboven:

[...]

[...]

'Figuurtje dat' en 'bal die' natuurlijk.
Die tweede was juist. De 'dat' slaagt op de rommel en niet op de bal. Dat mag dus terug worden aangepast.

nieuws: Xbox Gold-leden door fout geen toegang tot Katamari-demo

Dus om het ff duidelijk te maken:

Met de bal kan allerlei rommel die in de spellevels ligt, 'opgerold' worden, waardoor de bal steeds groeit.

Moet 'dat' zijn.

Zoutvat wijzigde dit bericht 03-02-2008 03:13 (29%)

"Rommel dat"? Nee hoor, "rommel die" is goed (ter vergelijking: zeg je "dit rommel" of "deze rommel"? Laatste dus: rommel is mannelijk en daarnaar verwijs je dus met "die" of "deze"). Dat laten we dus lekker zo staan :)

all those moments will be lost in time
like tears in the rain...

Het verwijswoord verwijst niet naar rommel, maar naar 'allerlei rommel'. Niet?

Zoutvat wijzigde dit bericht 03-02-2008 12:45 (100%)

nieuws: Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's

In dit artikel word tot driemaal (viermaal als je de titel meerekent) toe over "royalty's" gepraat, maar moet dit geen "royalties" zijn? In het bronartikel gebruiken ze namelijk dat laatste woord ook...

wildhagen wijzigde dit bericht 03-02-2008 13:06 (15%)

Als we een Engelse site zouden zijn, dan zou je verhaal kloppen. In het Nederlands gaat die regel (y --> ies) echter niet op en krijgen we y's als meervoud van Engelse woorden met een y op het eind. Het klopt dus zoals het er staat.
ro·yal·ty (de; royalty’s)

Ow, nooit geweten. Nahja, negeer me dan maar ;)
Nieuws bericht : ook nokia test 3g femtocellen

derde alinea mist het woord `jaar` na beslissend .. lijkt mij.
en in de eerste alinea doet een linkje bij het woord `uitvoeren` het niet.

just so you know

comatoast wijzigde dit bericht 03-02-2008 18:25 (1%)
Reden: typo

Appeltaart <3
Reg. datum: 23 september 2002

meuk: ConvertXtoDVD 2.99.10.700
Zowel op de eerste regel als in de titel wordt gesproken over 2.99.10.700 terwijl dit 2.99.11.700 moet zijn.

Prx wijzigde dit bericht 04-02-2008 16:27 (15%)
Reden: Wrong url

Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's
quote:
Omdat hij liever werkt aan zijn hobby dan in ergens in een ver te land rentenieren, heeft de Japanner de royalty's echter geweigerd.

Canon EOS 400D + EFS 18-55mm F3.5-5.6 (kitlens) + EF 50mm F1.8 II + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

NPC
Reg. datum: 28 september 2000

nieuws: Ook Nokia test 3g-femtocellen
quote:
Nokia Siemens prijst het gebruik van open standaarden door Ubiquisys, en verwacht dat 2008 een beslissend gaat worden voor de technologie.
Nokia Siemens prijst het gebruik van open standaarden door Ubiquisys, en verwacht dat 2008 een beslissend jaar gaat worden voor de technologie.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws