Valt reuze mee, het kan er wel in zitten maar dat betekent niet dat je het HOEFT te gebruiken. Ik gebruik zelf eigenlijk vrij weinig van Joomla aan extra's en het zit me alles behalve in de weg. Joomla 1.5 is flink vooruit gegaan ten opzichte van 1.x als het gaat om de codebase. Veel minder overhead, veel meer controle.quote:raptorix schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:41:
[...]
Naja beetje zelfde als Joomla, heel veel meuk erin, veel aandacht voor features, weinig voor kwaliteit.
Umbraco is hartstikke leuk en aardig maar voor veel mensen net een beetje te ingewikkeld en de user community is veel kleiner dan die van Joomla. Joomla 1.5 is zo bagger nog niet, het volstaat voor heel veel mensen prima. Ik heb een tijd lang zitten twijfelen tussen Typo3 en Joomla 1.5 maar ben uiteindelijk bij Joomla 1.5 uitgekomen omdat er ook mensen mee moeten kunnen werken die 0,0 verstand hebben van websites. Met Joomla 1.5 lukt dat aardig tot op heden en de code die er uit word getuft is vandaag de dag gewoon netjes te noemen mits je er zelf ook wat moeite in steekt.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site