Canon 450D 12MP dSLR
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 last
Reageer Nieuw TopicHeeft dit niets met je sluitertijd te maken, 1/200?quote:Lt. Marx schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:52:
In mijn sig staat een link naar picasa, daar kan je wat probeersels vinden. Die close up van dat boterbloempje is gewoon niet helemaal scherp zoals ik gehoopt had bijvoorbeeld.
Heb zelf de 450D en ben hier zeer tevreden over.(onder ISO 400)
Werk wel niet meer met de kitlens misschien doet dit erook iets aan?
Ik ben vandaag terug geweest naar de MM, zij hebben naar dit probleem gekeken en het bleek geen stof te zijn maar een "krasje op de spiegel" volgens een medewerker. Dat ik dacht dat het leek te bewegen heb ik me dan wellicht ingebeeld. Daarna hebben ze hem probleemloos geruild voor een nieuwe body. Ik ben weer tevreden.quote:mig29 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:43:
Dit is absoluut geen reden voor iets als garantie oid. Valt in de categorie gebruikersellendeen cosmetische "schade".
Everything is possible if you really want it.
Sowieso schrijf je zo!
40D | HF100 | PS3 | 115pk/250Nm
Ik heb em ook (vorige week vrijdag) bij de MM (Heerlen) gehaald,quote:anthonycd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:16:
[...]
Bij de MM zat die er niet bij... Misschien van de week even langs gaan en oppikken maar, lijkt me wel een aardige cursus, maar mensen met ervaringen idd?
en daar zat inderdaad ook geen coupon bij....
Reg. datum: 12 februari 2006
Heb vandaag de coupon opgehaald bij de MM (utrecht), ze hebben hem liggen bij de foto/video afdeling... dus als je wilt, nog even met je factuur/bon langs gaan.quote:patrieckske schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:14:
[...]
Ik heb em ook (vorige week vrijdag) bij de MM (Heerlen) gehaald,
en daar zat inderdaad ook geen coupon bij....
Nog een vraag aan jullie.. gebruiken jullie alleen orginele Canon accu's of ook van een ander merk? En als het een ander merk is, nog voorkeuren voor een bepaald merk of heb je een willekeurige E-bay accu met hoge capaciteit? Wil zelf nog 1 of 2 accu's kopen, weet alleen niet of een 'E-Bay' chinese accu of gewoon ergens in een winkel halen... scheelt wel een bak met geld... maar ja... twijfels over de kwaliteit / levensduur accu-> camera. Of maakt dat niets meer uit?
anthonycd wijzigde dit bericht 20-06-2009 21:50 (37%)
Reden: vraag accu
Bijvoorbeeld de accu's die bij een BG-E5 namaakexemplaar worden geleverd zijn heel goed, je trekt daadwerkelijk 1000+ foto's uit de twee accu's bij elkaar (en grip+accu's zijn 60e)
edit: ohja, mijn mindere ervaringen zijn met een ebay accu van 4 dollar voor mijn telefoon. Hij werkt wel, maar hij gaat van 100 naar 80% in 1,5 uur, en daarna doet hij 4 dagen over ontladen naar 30%. Toen hij net nieuw was ging 100->80% een stuk langzamer...
ssj3gohan wijzigde dit bericht 20-06-2009 22:13 (15%)
Body - lens - lens - lens - lens - lens - lens - flitser - filter - tas - behoorlijk duur kaartje.
Gebruik zelf ook zo nu en dan een reserve 'namaak' accu. Op het gebied van third party staat Phottix goed aangeschreven. Bevalt mij tot op heden prima, merk geen verschil met de originele en dat is best vernoemenswaardig want ik ben ontzettend tevreden over de accuduur! Het duurt zo ontzettend lang voordat ik er ook maar een streepje vanaf krijg... Nog nooit een accu helemaal leeg kunnen trekken... Voor de aankomende vakantie neem ik voor de zekerheid drie accu's mee (1x origineel 2x Phottix Titan) zodat het wel heel raar moet lopen wil ik zonder stroom eindigenquote:anthonycd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:08:
[...]
Heb vandaag de coupon opgehaald bij de MM (utrecht), ze hebben hem liggen bij de foto/video afdeling... dus als je wilt, nog even met je factuur/bon langs gaan.
Nog een vraag aan jullie.. gebruiken jullie alleen orginele Canon accu's of ook van een ander merk? En als het een ander merk is, nog voorkeuren voor een bepaald merk of heb je een willekeurige E-bay accu met hoge capaciteit? Wil zelf nog 1 of 2 accu's kopen, weet alleen niet of een 'E-Bay' chinese accu of gewoon ergens in een winkel halen... scheelt wel een bak met geld... maar ja... twijfels over de kwaliteit / levensduur accu-> camera. Of maakt dat niets meer uit?
Okeej, 16 dollar voor 2 phottix titan ga ik dan denk ik maarquote:Banjy schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:31:
[...]
Gebruik zelf ook zo nu en dan een reserve 'namaak' accu. Op het gebied van third party staat Phottix goed aangeschreven. Bevalt mij tot op heden prima, merk geen verschil met de originele en dat is best vernoemenswaardig want ik ben ontzettend tevreden over de accuduur! Het duurt zo ontzettend lang voordat ik er ook maar een streepje vanaf krijg... Nog nooit een accu helemaal leeg kunnen trekken... Voor de aankomende vakantie neem ik voor de zekerheid drie accu's mee (1x origineel 2x Phottix Titan) zodat het wel heel raar moet lopen wil ik zonder stroom eindigen
En die namaakexemplaar BG-E5, is dat toevallig deze:
Zit er nog over te twijfelen of ik een grip echt nodig heb. Voorlopig gaat het zo goed. Misschien dat ik na verloop van tijd er wel achter kom dat ik iets mis en dan kan ik em altijd nog aanschaffen... voorlopig dus maar die 2 phottix titans bestellen denk ik
Body - lens - lens - lens - lens - lens - lens - flitser - filter - tas - behoorlijk duur kaartje.
Terryb47 wijzigde dit bericht 21-06-2009 00:02 (23%)
Hebben meer mensen dit wel eens meegemaakt en, zo ja, kan iemand vertellen hoe lang de reparatie ongeveer duurde?
Be yourself, no matter what they say ...
Flickr
Canon: EOS 450D | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: EX 50mm f/1,4 DG | EX 18-50 mm f/2,8 Macro | EX 50-150 mm f/2,8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2
Reg. datum: 26 oktober 2008
Ben er zeer tervreden mee, alleen de 18-270mm lens maakt het fotograferen wel minder leuk, omdat die zo zwaar is. Met de kitlens en 50mm kan ik naar mijn gevoel beter foto's maken die in mijn stijl passen, nl zoomen met je voeten.
Enige nadeel dat ik kan bedenken over deze camera is mijn gebrek aan ervaring om betere foto's te maken, maar ja. Kan ook niet alles hebben, aangezien dit pas mijn eerste dslr is.
Crashcat @ PSN. にほんごのがくせいです。
Flickr
En waarom zijn die cursussen op door de weekse dagen
anthonycd wijzigde dit bericht 22-06-2009 20:16 (8%)
een lens inruilen vanwege gewicht? als je het over een baksteen als de 24-70 hebt kan ik me nog wat voorstellen...maar dat terzijde. Ik vind zelf de plastic fantastic veel te licht.quote:universal creations schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:29:
Dus de tamron wordt ingeruild voor een 55-250IS, of niet?
@crashcat: wat ik je zeker kan aanraden is een grip, zorgt voor veel beter balans (vooral met zwaardere glas), maar goed ik vind 500gram niet echt zwaar. Ik hebzelf ook de Tamron, puur gekocht als vakantielens omdat ik niets anders mee wilde zeulen. Maar ik denk dat ik em nu ga houden, ben er zeer tevreden over.
Flickr
Reg. datum: 02 april 2004
volgens mij was het verlengt naar 30 juni, dat is tijd om je in te schrijvenquote:anthonycd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:15:
Van de mensen die de fotocursus gaan doen, wie heeft zijn coupon bij de MM vandaan van afgelopen actie? Kwam er net achter, nadat ik em speciaal ben gaan ophalen nog weer, dat deze coupon een datum heeft tot 30 maart ipv 30 juni... maakt dat nog iets uit verder of kijkt Canon daar niet naar?
En waarom zijn die cursussen op door de weekse dagener zijn ook mensen die moeten afstuderen / werken
Of moet ik het zien dat een 450D door een gepensioneerde gekocht wordt?
de cursussen worden gegeven op verschillende werkdagen en de zaterdagen zitten gewoon snel vol
Van het kastje naar de muur lopen...
Hoort dit, lijkt mij niet en is er nog niets wat ik moet/kan checken voor ik concludeer dat mijn lens niet ok is? If so, dan moet ik binnenkort weer ff op en neer naar Singapore
I want to be the minority! - Olympus E-3, 9-18, 14-45, 40-150, 70-300
Al is het in geval van een compositie minder opvallend, ik heb toch het idee dat dit redelijk overduidelijk aanwezig is en kan zijn...
Foto genomen op f/8
deWit wijzigde dit bericht 23-06-2009 14:54 (12%)
Reden: Foto erbij
Pagina: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 last