Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Gevonden, heet een oogschelp....
[ Voor 15% gewijzigd door kw_nl op 10-06-2011 13:17 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik heb er een paar gekocht uit china, kost 1,50 ofzo en die zit veel beterkw_nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:14:
Het rubbertje dat om zoeker zit ben ik kwijt. Iemand een idee of je die los kan kopen? Zo ja, hoe noem je zoiets?
Gevonden, heet een oogschelp....
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb je een URL toevallig? Ben die van mij ook kwijt namelijk.Royz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:09:
[...]
Ik heb er een paar gekocht uit china, kost 1,50 ofzo en die zit veel beter
dealextreme.com verkoopt ze o.a.theturtle schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Heb je een URL toevallig? Ben die van mij ook kwijt namelijk.
Idd via DE: http://www.dealextreme.co...-400d-500d-dslr-slr-26729theturtle schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Heb je een URL toevallig? Ben die van mij ook kwijt namelijk.
Deze valt er niet meer af
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb hier één IR-foto aan de muur en die was nogal prijzig, incl. administratiekosten CJIB...
Dit is wel de 20D maar ik vermoed dat als je deze tutorial volgt je een heel eind komt.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ja dat klopt, die had ik al gevonden. Hier nog twee links, maar daar heb je wel een handigheid voor nodig.breinonline schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 07:03:
http://www.lifepixel.com/...d-diy-tutorials/canon-20d
Dit is wel de 20D maar ik vermoed dat als je deze tutorial volgt je een heel eind komt.
http://ir-photo.net/index.html
http://ghonis2.ho8.com/rebelmod450d1.html
Er was geen reactie, geen scherpstelling, .. kortom er gebeurde niets.
On/Off bracht geen resultaat. Nadat ik de lens had verwijderd, contacten terug schoongemaakt was er nog steeds geen reactie. Daarna maar de batterij er uitgehaald, eventjes gewacht er terug in werkte hij weer wel fatsoenlijk.
Echter vind ik wel dat m'n lens niet meer zo soepel is met het automatisch scherpstellen hierna. Kan dit?
Is dit voorval soms een voorteken van lens die stuk is of zelfs m'n camera?
Mogelijk heb je de lenscontacten minder goed "schoongemaakt", wat de AF zou kunnen beïnvloeden?
Krijg je die melding altijd, ook bij het nemen van een enkele foto bijvoorbeeld?Vjenne-ICT schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:45:
Onze Canon 450D meld de hele tijd 'BUSY' en duurt even voordat je een foto kunt maken. Ik dacht eerst dat het aan het SDHC kaartje kon liggen, deze vervangen en nog steeds het zelfde probleem. Waar kan dit aan liggen, lees de accu, kan dat?
Geheugenkaartje heb jezelf al uitgesloten, wat je kan proberen is de camera terug naar fabrieksinstellingen zetten. batterij er even uit halen. Kijken of het daarmee verholpen is?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dat en geef even aan welk type geheugenkaart je had en je er nu in hebt zitten. Misschien is de geheugenkaart die je gebruikt gewoon niet snel genoeg om de al genomen foto's weg te schrijven dan je nieuwe maakt.Terryb47 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:28:
[...]
Krijg je die melding altijd, ook bij het nemen van een enkele foto bijvoorbeeld?
Geheugenkaartje heb jezelf al uitgesloten, wat je kan proberen is de camera terug naar fabrieksinstellingen zetten. batterij er even uit halen. Kijken of het daarmee verholpen is?
[LTS][MTS][HTS]
Ik heb de problemen alleen als ik snel achter elkaar meerdere foto's wil maken, dus 1X foto schieten en kort daarna nog een, dan gaat het dus mis. Het is vaak niet meteen bij de eerste foto.
Terug brengen naar de 'fabrieksinstellingen' heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik zeker nog doen.
Recent heb ik het volgende geheugenkaartje aangeschaft: SanDisk SDHC 16.0GB ULTRA CLASS 10
Hoe zit het met de accu, kan dat ook nog het probleem zijn? Ik lees dat namelijk op internet. Deze is al enkele jaren oud.
Dan nog ene vraag over de firmware, is er ook en nieuwe firmware beschikbaar voor de Canon EOS 450D en waar kan ik die vinden? Op de canon site kan ik helemaal geen firmware vinden.
Kan nu even niet nakijken welke firmware er op staat, maar zal dat vanavond nakijken.
Geheugenkaartje is snel genoeg. Schiet je foto's in RAW (of RAW+JPG)? Want dan moet de camera in een burst van een aantal shots redelijk wat data wegschrijven. Maar dan zou de camera nog wel gewoon moeten functioneren, hooguit dat je nog maar 1 foto per seconde kunt schieten en niet meer op volle snelheid.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:01:
Bedankt voor jullie snelle reactie/input.
Ik heb de problemen alleen als ik snel achter elkaar meerdere foto's wil maken, dus 1X foto schieten en kort daarna nog een, dan gaat het dus mis. Het is vaak niet meteen bij de eerste foto.
Terug brengen naar de 'fabrieksinstellingen' heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik zeker nog doen.
Recent heb ik het volgende geheugenkaartje aangeschaft: SanDisk SDHC 16.0GB ULTRA CLASS 10
Hoe zit het met de accu, kan dat ook nog het probleem zijn? Ik lees dat namelijk op internet. Deze is al enkele jaren oud.
Dan nog ene vraag over de firmware, is er ook en nieuwe firmware beschikbaar voor de Canon EOS 450D en waar kan ik die vinden? Op de canon site kan ik helemaal geen firmware vinden.
Kan nu even niet nakijken welke firmware er op staat, maar zal dat vanavond nakijken.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II