Gathering of Tweakers

Quicksearch
Intern heb je kans dat er niks aan de hand is.
UPC heeft bijvoorbeeld met het knijpen de chello peers onderling met rust gelaten.

Dus een interne test heb je denk ik niet veel aan.

-edit

Je kan alleen wel snel zien of upc de torrents geheel blockt met TPB als tracker.
Maar dat kan op andere manieren ook.

GekkeR wijzigde dit bericht 11-01-2008 15:25 (26%)

IP: 213.93.201.xx
Abbo: Power
Postcode (5507, Veldhoven)
Geen problemen, geen timeout met de link uit de TS en usenet gaat flatout (zonder SSL). Heb ook even de .torrent van Iceman aan gezet, lijkt goed te werken.

Bartjeee wijzigde dit bericht 11-01-2008 15:54 (19%)

chello underground

IP = 80.57.249.xxx

geen probleem met verbinden P2P en goede snelheid
'savonds trage DL Usenet maar met SSL geen probleem ± 2,3MB/s
abo = Extreme
Google foutmelding
PC 1052 Amsterdam
Reg. datum: 26 november 2000

quote:
Iceman B schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:22:
@Squee(en anderen) als je wilt kun je je IP en poort van je client PMen of hier posten, dan probeer ik je handmatig in mn client te mikken.
Ja dan zal het best wel werken, want wat juist geblokkeerd wordt/werd was de communicatie met de tracker... dus als je handmatig peers toevoegt dan zullen die waarschijnlijk gewoon kunnen connecten. Het lijkt me niet zo nuttig om te proberen dus? :?

Please do not contact me telepathically.

Ik heb de netlist weer geupdate. Het valt me op dat de meeste mensen die de laatste tijd hier posten geen problemen hebben, zouden de meesten er dan toch geen last (meer) van hebben? Ik kan zelf namelijk nog steeds niet P2Pen...

Hm, daar zit wel wat in Squee. Ik laat mn torrent nog een weekje lopen en dan delete ik em.
Zelf zou je nog kunnen proberen om een ander IP adres te forceren, wie weet helpt het.

Waarom werken troubleshooters nooit -_-

rommelt ook tijdens onweer

Geen enkel probleem hier met P2P, ook niet met Eweka (18-19 Mbit normaal, 8-10 op drukke tijden). Test-torrent van Iceman B komt ook vlot binnen :)

IP: 24.132.181.xxx
Abo: Extreme
PC: 6545 (Nijmegen)
24.132.79.*
2521 (Den Haag)
urltest komt erdoor, maar merk sinds enkele uren dat torrents trager gaan (<50k, daarvoor ~500K)

quote:
Wassily-UPC schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:46:
Naar aanleiding van de problemen die hier zijn gemeld met betrekking tot de connectivity van o.a. bittorrent en nieuwsgroepen, en de input die we o.a. hier hebben gekregen, hebben we een en ander in het netwerk geherconfigureerd. In onze testopstelling deden de problemen zich hierna niet meer voor. Graag vernemen we of jullie inmiddels het verschil merken.

Reacties kunnen gewoon in dit topic worden geplaatst, we lezen mee.

Een speciaal woord van dank gaat overigens uit naar Squee. De systematisch verzamelde info is voor ons zeer nuttig!
Goed nieuws, bij mij doet hij het inmiddels ook weer (zonder van IP te veranderen). Ik had het al een paar dagen niet geprobeerd dus ik weet niet hoe lang al, maar ik ben blij dat het weer werkt. Sowieso alleen nog maar posts gezien hier de afgelopen tijd van mensen waarbij het wel allemaal werkte (alhoewel eventueel traag/afgeknepen - maar daar ging het niet om), dus ik denk dat dit topic inmiddels wel een beetje 'klaar' is omdat de problemen bij de meesten nu wel verholpen zijn :)

Yer, ik keil mn torrent offline. Ik hoop dat het van enig nut geweest was :)

Waarom werken troubleshooters nooit -_-

ik weet zeker dat ik ok last heb van het UPC torrent probleem. op drie pc in mijn netwerk werkt het niet. ook kreeg ik geen groen vinkje in utorrent terwijl dat normaal altijd goed ging

ik heb het de laatste tijd heel weinig/ niet gebruikt. voor de kerst had ik er nl. al last van.

Vanavond zie ik opeens dat ik met 200kb/s aan het downloaden ben. en ik heb een groen vinkje!
ook zijn de torrents niet rood maar gewoon blauw.

is het probleem nu opeens opgelost? zou wel mooi zijn

Dell D8300 - P4 3Ghz H/T , 2GB RAM, 800MHz, Ati 9800PRO, 120GB SATA, XP Home, SP2

Limewire werkt hier ook alweer 2 dagen achter elkaar, torrents staan nog via Tor, lekker snel :)

Water is een feest als het bij de brouwerij is geweest

Acties: [view][quote]

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
Hier (Nijmegen, 6542, destijds 24.132.207.x) werkte het voor kerst goed, maar in tussentijd niets gedaan met P2P (HDD vol, zowaar IRL nog dingen te doen :z ). Nu weer even gecontroleerd. Ondertussen ander IP, 213.46.155.x - reeks.

Resultaten zijn goed:
150kB/s (1200kbps) zonder encryption bij rtorrent
600kB/s (4800kbps) met encryption bij rtorrent - en tevens het maximum wat ik ingesteld heb in client (6000/1500 Power abo, 4800kbps max ingesteld om de rest nog goed te laten werken :z )

Tor is dus nergens meer voor nodig, gewoon een client wat encryption ondersteunt is zat.
Reg. datum: 06 augustus 2002

Offtopic
Ik zit bij Orange en de link http://www.google.nl/?info_hash=bla geeft bij mij ook een 404, is er dan iets geblokkeerd?

Acties: [view][quote]

Door: wolkje Moderator TMF / T.net Powermod
Blauw
Reg. datum: 01 november 2001

quote:
pinobot schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:40:
Offtopic
Ik zit bij Orange en de link http://www.google.nl/?info_hash=bla geeft bij mij ook een 404, is er dan iets geblokkeerd?
Een 404 hóór je te krijgen ;) Een time-out zou verkeerd zijn.

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)

Jawel!

Sinds gister dus een beetje laat. ;)
IP: 80.56.187.
Abbo: Classic
Postcode (3208, Spijkenisse)
Na jaren lang geen problemen (behalve het cappen) gehad nu met geen enkele tracker verbindbaar...
4private trackers en 3 open trackers. Niets veranderd in mijn systeem.
Google: 404

Zal wel wat raars zijn geweest het werkt weer. :)

UNEXIST84 wijzigde dit bericht 22-01-2008 18:18 (16%)

:)

ik ben er niet zeker van dat dit het zelfde probleem is, maar het lijkt er veel op.

sinds een paar weken is het niet meer mogelijk om torrents (oa van IsoHunt) binnen te halen, ik zie wel # peers/seeders maar krijg geen verbinding met ze.

Chello extreme @ 24.132.20.x

.torrent client: flashget (1.9.7 en 1.8.0) en uTorrent (1.7.7)

met uTorrent is het wel gelukt om de OpenOffice torrent binnen te halen, de andere (oa IsoHunt) torrents lopen ook daar niet.

uTorrent verbindings-test resultaat:

Welcome to the µTorrent Port Checker.
A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened.

Checking port 55723 on 24.132.20.x...

OK! Port 55723 is open and accepting connections.

You will be able to receive incoming BitTorrent connections.

Aikidoka
Reg. datum: 24 november 2001

whow.. mn torrents gingen al verdacht traag!
Ik zal asap mn gegevens posten...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws