Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view]

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod
quote:
ik222 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:35:
Je hebt of power dat is dan 6/1,5 of je hebt classic dat is 8/1. De door jou genoemde combinatie (8/1,5) kan niet.
Ik twijfelde al over de naamgeving ja. :) Vandaar dat ik de snelheden er bij had gezet.

In elk geval; ik betaal voor Power, ik haal echter zelf zo'n 7-8 mbit/1,5 mbit (uitgaande van 8 mbit = 800 kb/sec). Vrijwel altijd trek ik alles van Eweka met 770 kb/sec naar binnen namelijk.

Ik heb verder dan ook nooit klachten over Chello, nooit gehad ook. Het is altijd al sneller geweest dan het hoorde te zijn, mij hoor je er niet over. :)

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Zie ook deze .Plan

Reg. datum: 22 februari 2003

Arievr.

Geweldig!! Heb even de PC van me vriendin rechtstreeks aan de UPC modem gehangen. Deze pc heeft dus andere MAC. En had direct ander IP adres. Ben van 77.249.93.xx naar 77.249.90.xx gegaan.

Vervolgens router er weer tussen, opnieuw MAC gecloned, deze nam dus gelijk MAC van andere PC aan. Toen andere PC erbij aan, en alles klaar!!!

Usenet doet het weer. Poort 119 doet het weer. Thanks man.

FYI:

MAC adres veranderen is echt eenvoudig, zou heb ik het gedaan met me UPC modem en heb weer tot alles toegang:

Arievr.

Geweldig!! Heb even de PC van me vriendin rechtstreeks aan de UPC modem gehangen. Deze pc heeft dus andere MAC. En had direct ander IP adres. Ben van 77.249.93.xx naar 77.249.90.xx gegaan.

Vervolgens router er weer tussen, opnieuw MAC gecloned, deze nam dus gelijk MAC van andere PC aan. Toen andere PC erbij aan, en alles klaar!!!

Usenet doet het weer. Poort 119 doet het weer. Thanks man.

Reg. datum: 28 december 2007

Cyclon3,

Dat is mooi. Zie overigens dat jij van 77.249.93.xx naar 77.249.90.xx gegaan bent, ik van 80.56.142.xx naar 80.56.146.xx. Volgens mij zijn dat IP's in dezelfde range wat dus het verhaal op een storing in een aantal IP ranges erg ongeloofwaardig maakt en het vermoeden van kwade opzet aan UPC kant alleen maar groter.
Ik hoop dat ik binnen 2 weken mijn ADSL aansluiting heb zodat ik van het hele UPC gezeik af ben.

Dat zou best eens kunnen arie, ik check even of ik nu continu kan connecten. Maar het ziet er nu heel goed uit. Zondag avond was ik nooit in staat usenet te gebruiken. Pas midden in de nacht ofzo. Nu werkt alles prima. En paar uur terug op mijn oude ip kon ik niet connecten met usenet...

Reg. datum: 26 november 2000

En toen waren de topics ineens gemerged en was mijn mooie startpost weg... :?

Nou bedankt voor alle moeite :/

*edit*: Goed hij staat nu ergens halverwege...

Squee wijzigde dit bericht 07-01-2008 10:56 (17%)

Please do not contact me telepathically.

quote:
Squee schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:55:

Ja ik moest ook ff zoeken,
zal thuis ff kijken wat voor een ip range ik heb (heb namelijk hetzelfde probleem)

Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
quote:
Squee schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:55:

Vraag dan anders aan de topicstarter van het originele topic of hij jouw info in zijn topicstart kan vrotten. Dan heb je het wel gelijk op een overzichtelijke plek :)

PODP-83@33MHz, So3 486 mobo, 256MB FP-DRAM, 4MB SiS 6326 PCI - en daar dan WinXP op draaiend :P

Reg. datum: 13 maart 2007

quote:
wolkje schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:42:
[...]

Ik twijfelde al over de naamgeving ja. :) Vandaar dat ik de snelheden er bij had gezet.

In elk geval; ik betaal voor Power, ik haal echter zelf zo'n 7-8 mbit/1,5 mbit (uitgaande van 8 mbit = 800 kb/sec). Vrijwel altijd trek ik alles van Eweka met 770 kb/sec naar binnen namelijk.

Ik heb verder dan ook nooit klachten over Chello, nooit gehad ook. Het is altijd al sneller geweest dan het hoorde te zijn, mij hoor je er niet over. :)
6 * 1024 = 6144 Kb/sec. 6144/8 = 768 KB/sec Je hebt dus power en haalt precies de maximale snelheid van dat abbo (6 Mbit) maar niet meer. Vond het ook al vreemd dat je 7-8 Mbit haalde. UPC die je meer geeft dan waar je voor betaald gaat ook niet samen :P

quote:
dion_b schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:25:
Vraag dan anders aan de topicstarter van het originele topic of hij jouw info in zijn topicstart kan vrotten. Dan heb je het wel gelijk op een overzichtelijke plek :)
Tsja ik begrijp eerlijkgezegd niet waarom deze twee gemerged zijn, beter was die oude gewoon op slot gegaan omdat er nu een schoon en degelijk nieuw topic was, en nu is het gewoon een zooitje. Ik baal dr een beetje van, na alle moeite die ik er in heb gestoken. Sowieso kan ik nu ook moeilijk die lijst in het begin nog bijhouden aangezien het nu niet meer mijn topic is... pff lamaar :/

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod
quote:
ik222 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:44:
6 * 1024 = 6144 Kb/sec. 6144/8 = 768 KB/sec Je hebt dus power en haalt precies de maximale snelheid van dat abbo (6 Mbit) maar niet meer. Vond het ook al vreemd dat je 7-8 Mbit haalde. UPC die je meer geeft dan waar je voor betaald gaat ook niet samen :P
Ah dat is waar. Ik haal dan inderdaad het theoretisch maximum van 6 mbit. :) Zelf reken ik altijd met een factor 10 omdat het meestal zoveel lager uitvalt. Maar nu je het zo zegt, klopt helemaal. Niets speciaals.

Heb net nog even mijn snelheden getest tijdens de 'piek' uren, ook dan is alles okay. Het lijkt het dus op dat mijn verbinding tot nu toe schoon is van enige vorm van beperking. Maar ik ga het, en dit topic, zeker in de gaten houden.

offtopic:
Overigens heb ik vroeger wel een tijd gehad dat ik daadwerkelijk meer kreeg dan ik betaalde, qua snelheid ;) Zelfs als ik uitga van een factor 8.
En is UPC op mijn vorige woonadres (ouders) ook nog eens 5 maanden te laat begonnen met factureren, alleen dat moet je niet doorvertellen B) Een slechte administratie pakt niet per definitie verkeerd uit.

edit:
Nu meng ik me niet graag in dit soort discussies (buiten LA om), maar ik vind dat Squee wel een punt heeft en snap de ergernis. Ik begrijp ook niet waarom de topics op déze manier (of überhaupt waarom) gemerged zijn. Uiteindelijk is het nu Squee zijn topic niet meer, zo simpel is dat.

Squee, misschien dat je het op kunt nemen met de betreffende mod? Al staat er nergens wíe de merge uitgevoerd heeft... En anders maak je een LA topic aan, want dit is niet echt netjes zo.

Cloud wijzigde dit bericht 07-01-2008 20:07 (17%)

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Zie ook deze .Plan

quote:
wolkje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:01:
edit:
Nu meng ik me niet graag in dit soort discussies (buiten LA om), maar ik vind dat Squee wel een punt heeft en snap de ergernis. Ik begrijp ook niet waarom de topics op déze manier (of überhaupt waarom) gemerged zijn. Uiteindelijk is het nu Squee zijn topic niet meer, zo simpel is dat.

Squee, misschien dat je het op kunt nemen met de betreffende mod? Al staat er nergens wíe de merge uitgevoerd heeft... En anders maak je een LA topic aan, want dit is niet echt netjes zo.
Ik zal Xandrios eens toevoegen op ICQ en vragen wat er nou aan de hand is...

Its so hot today here in New York City, that the hookers in Times Square are offering to blow ON you!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws