quote:
ik222 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:44:
6 * 1024 = 6144 Kb/sec. 6144/8 = 768 KB/sec Je hebt dus power en haalt precies de maximale snelheid van dat abbo (6 Mbit) maar niet meer. Vond het ook al vreemd dat je 7-8 Mbit haalde. UPC die je meer geeft dan waar je voor betaald gaat ook niet samen

Ah dat is waar. Ik haal dan inderdaad het theoretisch maximum van 6 mbit.

Zelf reken ik altijd met een factor 10 omdat het meestal zoveel lager uitvalt. Maar nu je het zo zegt, klopt helemaal. Niets speciaals.
Heb net nog even mijn snelheden getest tijdens de 'piek' uren, ook dan is alles okay. Het lijkt het dus op dat mijn verbinding tot nu toe schoon is van enige vorm van beperking. Maar ik ga het, en dit topic, zeker in de gaten houden.
offtopic:
Overigens heb ik vroeger wel een tijd gehad dat ik daadwerkelijk meer kreeg dan ik betaalde, qua snelheid

Zelfs als ik uitga van een factor 8.
En is UPC op mijn vorige woonadres (ouders) ook nog eens 5 maanden te laat begonnen met factureren, alleen dat moet je niet doorvertellen

Een slechte administratie pakt niet per definitie verkeerd uit.
edit:
Nu meng ik me niet graag in dit soort discussies (buiten LA om), maar ik vind dat Squee wel een punt heeft en snap de ergernis. Ik begrijp ook niet waarom de topics op déze manier (of überhaupt waarom) gemerged zijn. Uiteindelijk is het nu Squee zijn topic niet meer, zo simpel is dat.
Squee, misschien dat je het op kunt nemen met de betreffende mod? Al staat er nergens wíe de merge uitgevoerd heeft... En anders maak je een LA topic aan, want dit is niet echt netjes zo.
Cloud wijzigde dit bericht 07-01-2008 20:07 (17%)