We gaan weer verder hier
Daarom haal ik de saaie blauwe leds van de fan eraf. Hier alvast naar buiten gebogen:
Dat waren overigens 3mm leds, dus ik moest de fan eerst uitboren naar 5mm. De foto is nog redelijk gelukt, al is het in het echt veel paarser:
Daarna ben ik verder gegaan met het lijmen van de onderdelen, en toen zag het er al redelijk af uit
Ik vond hem nog niet goed genoeg zo, ik vond dat er nog wat meer zwart bij moest. Daarom ben ik maar wat gaan zagen:
Deze stukjes kwamen daaruit
En met behulp van dit geprintje papiertje zorgde ik ervoor dat ze op exact de goede plek vastgelijmd worden:
Eentje vast:
En twee vast. Het meeste werk is nu gedaan, maar klaar is het nog niet:
Even nog een fotootje van de onderkant:
Ik post het eindresultaat nu maar gelijk
De finale van de BEP Modding Trophy is begonnen!
Specs ♦♦♦ Bouw mee aan Tweakcity !
Canon EOS 450D + EF-S 18-55 mm IS + EF-S 55-250 mm IS
Nu nog met fan inderdaad.
Gemberthee: water met een smaakje.
Wie dit leest leest mijn sig
hihihihi
eyelock
Reg. datum: 18 april 2008
Maar de afwerking dan! Ongelooflijk hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt!
Jij hebt echt een helse casemoddersskills-coktail
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Juist een vraagje hoe ga je hem op de fan vastmaken
'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)
Alleen al die fangril is een kunstwerk op zichzelf.
brinkdinges wijzigde dit bericht 31-08-2008 11:43 (4%)

My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc
Reg. datum: 31 oktober 2004
Soms lijk het echt zo makkelijk te maken.
Reg. datum: 31 oktober 2002
Het ziet er echt super mooi uit... maar ben je niet bang voor een hoop herrie... al die randjes van je grill... zorgen voor weerstand in de airflow..quote:brinkdinges schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:38:
En op de dag van de deadline heb ik nog even wat foto's in het donker, met UV licht, gemaakt. Helaas is de grill nog niet gemonteerd op een plaat of case, maar dat komt wellicht ooit nog wel
fit is
A ) minder airflow
B ) meer geluid...
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc
Reg. datum: 31 oktober 2002
Nogmaals... het ziet er super uit. .... ik dacht.... Ik moet niet denken!quote:brinkdinges schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
Die fan maakt zelf al een pokkeherrie, dan maakt dat beetje extra ook niet veel uitDaarnaast is er genoeg ruimte voor de lucht om langs de grill te stromen, ik denk dat er hier meer lucht door kan dan door de meeste standaard grills. En als laatste, hij is ontworpen voor een contest, niet voor goede performance
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
Mwah, hoeft niet persé maar er zou wel minder mogelijk blijvenquote:Frenkie123 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:13:
pesies, als we alles alleen maar mogen maken wat efficient en praktisch is, dan zaten wij casemodders toch mooi met de duimen te draaien thuis........
Lukt niet altijd overigens