:o Mijn systeem: Pentium III 800@866 | 512 MB RAM | ASUS V7700 Pure 64 MB + Crystal Orb
Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicProgramma's die ik eerst gewoon kon installeren, worden nu geweigerd omdat ze zogenaamd niet bestemd zijn voor mijn apparaat :s:s??
Bijvoorbeeld Coreplayer en Worms, waarvan ik de cabs nog op mijn storage card heb staan, worden nu geweigerd.
Iemand enig idee?
Dit is echt wel goed, dat is echt niet goed, etc..
Zo las ik al elders dat men aanraadde om een beschermplasticje op het scherm te houden omdat deze toch snel beschadigd.
Verder zie ik over de batterijduur hele wisselende reacties.
En ik zie verschillende antwoorden over de maximale grootte van de (micro) SD kaart die er in kan.
Iemand nog vergelijkingen met de HTC TyTN II? (en daar bedoel ik mee: ik vind die ook wel wat hebben, is er iemand die bewust wel of niet voor de 710 heeft gekozen omdat...)
Eagle Creek wijzigde dit bericht 07-02-2008 22:34 (13%)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
coreplayer werkt bij mij wel gewoon v1.1.1 build 1600quote:Jaeger schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:20:
Sinds de nieuwe update heb ik een probleem.
Programma's die ik eerst gewoon kon installeren, worden nu geweigerd omdat ze zogenaamd niet bestemd zijn voor mijn apparaat :s:s??
Bijvoorbeeld Coreplayer en Worms, waarvan ik de cabs nog op mijn storage card heb staan, worden nu geweigerd.
Iemand enig idee?
batterijduur is bij mij rond de 3 dagen.
verder beschadigd mijn scherm totaal niet maar heb hem dan ook niet met sleutels oid in mn zak
blanke lak valt er wel af in sommige hoekjes.
Dat lijkt me dan een goede oplossing, wil je me misschien PRECIES vertellen hoe ik dit doe. Ik wil namelijk geen risico lopen het toestel te beschadigen. Ik weet dat het ook vaak kan fout gaan met ROM opnieuw erop zetten, dit wil ik het liefste voorkomen. Bovendien... waar haal ik een legale goede rom vandaan???quote:Hardcore-Maniac schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:43:
dat lijkt me idd het scherm wat je ook krijgt als je een rom upgrade doet... gewoon ff rom opnieuw erop knallen als dat wil.
Bob
denk de rom gewoon op normale manier installeren als het gaat?quote:
dit is de originele HTC rom ,je kunt hem ook van hun website afhalen als je wil, is dezelfde maar dan moet je registreren en s/n invullenquote:
denk de rom gewoon op normale manier installeren als het gaat?
Kan je aanraden om dan voor de S730 te gaan..quote:Eagle Creek schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:08:
Ik zit er dus over te denken om deze knakker aan te schaffen. Na veel reviews doorgelezen te hebben is mjn uiteindelijke vraag aan jullie: zijn er speciale zaken waar ik op moet letten, zaken die tijdens gebruik naar voren komen?
Zo las ik al elders dat men aanraadde om een beschermplasticje op het scherm te houden omdat deze toch snel beschadigd.
En ik zie verschillende antwoorden over de maximale grootte van de (micro) SD kaart die er in kan.
Iemand nog vergelijkingen met de HTC TyTN II? (en daar bedoel ik mee: ik vind die ook wel wat hebben, is er iemand die bewust wel of niet voor de 710 heeft gekozen omdat...)
vanpeltje
Onder andere nieuwer, sneller, meer geheugen en mooier.quote:Hardcore-Maniac schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:17:
waarom? misschien even onderbouwen?
It takes one to know one...
Is idd waar. Ik heb mijn HTC s710 vorig jaar aangeschaft, maar zou hem nu niet aanschaffen omdat er weer andere nieuwe telefoons uit zijn.quote:Dubbeldrank schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:05:
[...]
Onder andere nieuwer, sneller, meer geheugen en mooier.
Reg. datum: 18 december 2004
pven wijzigde dit bericht 10-02-2008 21:42 (75%)
het ligt er ook een beetje aan wat je gewend bent. Het is ff wennen als je naar WM-telefoon overschakelt. Maar voor de rest kan ik hem je wel aanraden....beste WM toestel dat ik tot nog toe heb gehad. Vooral de agenda vind ik handig, mailen/sms/mms werkt ook lekker en browsen gaat ook OK met Wifi. Snelheid kan je tegenvallen als je eerst een echt normaal mobieltje hebt gehad, dit is een smartphone. Wat betreft het scherm: nooit ergens last van gehad.quote:Eagle Creek schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:08:
Ik zit er dus over te denken om deze knakker aan te schaffen. Na veel reviews doorgelezen te hebben is mjn uiteindelijke vraag aan jullie: zijn er speciale zaken waar ik op moet letten, zaken die tijdens gebruik naar voren komen?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
whaha nja had ik ook volgens mij gebeurt dit elke keer als je hem hard reset.. alleen maar blauwe hele schermen vol had ook zon dikke score haha echt vaagquote:Pretorian_ schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:24:
[...]
het ligt er ook een beetje aan wat je gewend bent. Het is ff wennen als je naar WM-telefoon overschakelt. Maar voor de rest kan ik hem je wel aanraden....beste WM toestel dat ik tot nog toe heb gehad. Vooral de agenda vind ik handig, mailen/sms/mms werkt ook lekker en browsen gaat ook OK met Wifi. Snelheid kan je tegenvallen als je eerst een echt normaal mobieltje hebt gehad, dit is een smartphone. Wat betreft het scherm: nooit ergens last van gehad.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037
Ziet er gelikt uit en werkt lekker snel!. Nu even kijken of ik er Nederlandse T9 in kan krijgen (hoewel ik nog amper T9 gebruik). En ik heb ook een ander taalpakket voor Nederlandse menu's.
freakstar wijzigde dit bericht 11-02-2008 13:39 (3%)
Zo ziet er goed uit idd! Is deze rom ook gebaseerd op WM6.1?quote:freakstar schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:39:
Zojuist de "New Guava" rom geinstalleerd.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037
Ziet er gelikt uit en werkt lekker snel!. Nu even kijken of ik er Nederlandse T9 in kan krijgen (hoewel ik nog amper T9 gebruik). En ik heb ook een ander taalpakket voor Nederlandse menu's.
Sonata III - E8400 - 4GB - Jetway 4850 - Asrock P45twins2000 - Spinpoint F1 640GB - 22" Samsung 2253BW
::Fiathless - Heb vertrouwen......
Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC
Je zou Facade kunnen proberen, die heeft een calender tab voor je homescreen.quote:dEjAvU23 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:49:
Ik gebruik het standaard HTC homescreen (grijs) en heb onderaan m'n afspraken staan. Weet iemand of je meer dan 1 (komende) afspraak zichtbaar kan maken? Hij laat nu alleen maar m'n eerstvolgende afspraak zien en ik wil graag 2 of meer afspraken zichtbaar hebben om m'n homescreen.

HP NC8430 - HTC S710
als je niet synchroniseren kiest, moet ie ze niet in je lijst zetten...quote:Vos schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:50:
Ik heb nu opeens dat mijn MSN contacts in mijn contacten lijst staat. Ik heb aangevinkt bij de synchronisatie optie van Live Messenger dat contactpers/Messenger en E-mail gesynched wordt. Is dit goed? Wil niet (weer) hebben dat als ik die MSN contacts verwijder dat ze ook uit mijn MSN weg gaan.
wat je kan doen, is naar start >windows live, toe gaan, en dan "account wisselen" doen, dan is je live profiel weg uit de telefoon, en zijn die contacten ook weg
er is geen IR hoorquote:Frenkeman schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:10:
Ik ben de laatste tijd aan het kijken voor een Vox, en wat me opvalt is dat de specificaties wat betreft infrarood nogal van elkaar verschillen. Veel sites zeggen dat er geen infrarood op zit (bijv. kpn.com), maar volgens andere sites (bijv. hi.nl) heeft hij weer wel infrarood. Zit er nou wel of geen infrarood op, of gaat het over verschillende modellen? (wat niet staat vermeld)
nick_haak wijzigde dit bericht 12-02-2008 21:23 (30%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last