Hoofdcategorieën
Reg. datum: 24 oktober 2005
Geen matches

quote:
Bazz0847 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:07:
Hmm ik heb net perongeluk het icoontje van mijn Spellen-map verwijderd via Total Commander. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit mij toe te sturen (basverm AT live.nl)? Het staat gewoon in "Windows/Start menu/Games/icon.lnk" geloof ik. Als je die delete is het Spellen-mapje-icoon weg :P

Alvast veel dank!
Heb een emailtje naar je gestuurd, met het icoontje. ;)

Reg. datum: 18 mei 2004
Geen matches

Woei, bedankt! :D

Reg. datum: 14 augustus 2004
Matched: s710

quote:
Spyroman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:
Ik heb sinds gisteren een S710 (via mijn provider gratis gekregen bij verlenging van mijn huidige abbo)

Maar nu wil ik via WMDC gaan syncen met de exchange server van kantoor dus in het begin na installatie WMDC (heb dus Vista) en de reboot zag WMDC eindelijk mijn S710 en kon ik de gegevens invullen, maar syncen blijft een issue:
[afbeelding]

Maakt via dezelfde instellingen als ik voorheen mijn PDA aansloot connectie naar de Exchange server, allen kan dus niet syncen :(

En als ik dan de smartphone loskoppel van de usb en dan weer aansluit en WMDC start krijg ik:
[afbeelding]

WMDC is versie 6.1

Iemand enig idee waar het fout gaat?
Helaas heb ik géén oplossing, sterker nog, syncen middels WMDC is mij ook nog nooit gelukt terwijl ActiveSync in WinXP altijd feilloos is verlopen. Verder heb ik géén problemen met Vista, toch is dit lastig (hierdoor draai ik nu alleen voor het syncen Outlook met ActiveSync op een Pentium III met WinXP).

Ook ik hou mij aanbevolen voor elke oplossing! :?

Een moderator wijzigde dit bericht 24-01-2008 09:24 (0%)
Reden: Groet/dank is niet nodig.

Reg. datum: 08 januari 2008
Geen matches

Modbreak:
Route66.com misschien? of kijk eens is bij je lokale telecomboer

Ginz wijzigde dit bericht 24-01-2008 09:25 (80%)

Reg. datum: 12 februari 2003

quote:
roel-online schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:25:
In het vorige topic kwam het al even aan de orde: mijn telefoon wil niet verbinden met WiFi accespoints. Het leek te liggen aan de AP zelf, maar inmiddels werkt het! (Ik heb helaas voor niets een ander accesspoint gekocht, anyway:)

Waarom dan toch hier een post? Nou, het werkt niet echt handig. Mijn E650 maakt prima verbinding met allerlei AP's, maar zodra ik Internet Explorer gebruik, email check of via Windows Media Player audio wil streamen springt er weer een GPRS-icoontje in de rechterbovenhoek. Hij negeert dan gewoon weer mijn Wifi verbinding en gaat lekker GPRS'en. Dat heb ik nu kunnen omzeilen door de verbinding in IE en Mail maar op 'Werk' te zetten. Met de instelling 'Automatisch detecteren' aangevinkt en de keuze voor verbinding 'Internet' gaat mijn E650, heel eigenwijs, de WiFi verbinding negeren en GPRS'en.

Wie-o-wie weet wat er verkeerd is ingesteld? Ik heb al zitten prutsen met de instellingen onder 'Verbindingen', maar ik kom geen steek verder.

De instellingen nu (onder 8. Instellingen - 6. Verbindingen - Menu - 1. Geavanceerd) zijn:

Internetverbinding: Automatisch
Werkverbinding: Automatisch
WAP-verbinding: Orange World
Beveiligde WAP-ver: Automatisch
Ik heb ditzelfde probleem met messanger ik heb mail en ie ook op werk gezet en die gaan nu via wi fi echter msn wilt die nog steeds via gprs doen. Kan je je verbinding ook ergens in msn instellen? of zorgen dat de s710 standaard wi fi gebruikt en als dat niet beschikbaar is dan pas gprs gaat gebruiken?

Reg. datum: 08 juli 2004

ik heb een vraagje, mijn HTC S710 start niet meer op... er komt een zwart scherm en dat blijft zwart.... niks anders. Wel staat de telefoon aan, want ik kan gebeld worden etc. heel raar, nooit gehad... alvast bedankt

Een moderator wijzigde dit bericht 24-01-2008 09:25 (3%)
Reden: Aanhef niet nodig

Reg. datum: 12 februari 2003

Nog een andere vraag iemand al flash werkend gekregen op de s710?

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
JoHnStEn schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:17:
Nog een andere vraag iemand al flash werkend gekregen op de s710?
Ik heb de Flash Player 7 geprobeerd maar die installeert niet. Is alleen voor WiMo 5
Adobe is bezig met Flash Lite 3 die zeker ook op WiMo 6 gaat werken maar die kun je nog niet downloaden.

Reg. datum: 08 januari 2008

Zie: cpt.bert in "Het HTC S710 topic - Deel 2"

Maar volgens keer mag je ook op het edit knopje drukken.

Ginz wijzigde dit bericht 24-01-2008 09:27 (175%)

Reg. datum: 26 oktober 2002
Geen matches

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

1080Wp + 500Ltr Zonneboiler
Reg. datum: 27 januari 2001
Geen matches

weet iemand of de usb kabel gewoon een standaard miniusb is? aangezien de aansluiting verschild tov een originele usbmini
Reg. datum: 18 februari 2007
Geen matches

ja is gewoon mini usb al ziet de headset aansluiting er anders uit.... maar ik gebruik standaard mini usb kabel

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
Spyroman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:
Ik heb sinds gisteren een S710 (via mijn provider gratis gekregen bij verlenging van mijn huidige abbo)

Maar nu wil ik via WMDC gaan syncen met de exchange server van kantoor dus in het begin na installatie WMDC (heb dus Vista) en de reboot zag WMDC eindelijk mijn S710 en kon ik de gegevens invullen, maar syncen blijft een issue:
[afbeelding]

Maakt via dezelfde instellingen als ik voorheen mijn PDA aansloot connectie naar de Exchange server, allen kan dus niet syncen :(

En als ik dan de smartphone loskoppel van de usb en dan weer aansluit en WMDC start krijg ik:
[afbeelding]

WMDC is versie 6.1

Iemand enig idee waar het fout gaat?
Ga eens naar Settings en kies daar voor: Connections, More..., USB to PC en schakel het vinkje daar UIT. Werkte voor mij :).

1080Wp + 500Ltr Zonneboiler
Reg. datum: 27 januari 2001
Geen matches

yep, zelfde probleem had ik ook

is er, behalve outlook, nog een andere manier om je contacts to organiseren/editen in windows?
You talking to me?
Reg. datum: 06 april 2000
Geen matches

Bij mij wil het lipje bij de mini-usb niet meer dicht. Als ik het rubbertje erin druk floept ie er zo weer uit.. kan ik het lipje ook geheel verwijderen?

Reg. datum: 26 oktober 2002
Geen matches

quote:
CAP-Team schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:43:
Bij mij wil het lipje bij de mini-usb niet meer dicht. Als ik het rubbertje erin druk floept ie er zo weer uit.. kan ik het lipje ook geheel verwijderen?
Ja dmv "brute force" of een schroevendraaiertje.

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 17 november 2001
Geen matches

Batterijklepje eraf en voorzichtig lipje omhoog duwen moet genoeg zijn.

Reg. datum: 02 februari 2002
Geen matches

Twee of drie keer je geheugenkaart verwijderen en ook dat rubbertje kun je weggooien. Best vervelend voor een telefoon van ruim 300 Euro.

Weet iemand of die dingen niet ergens los in te kopen zijn?

:o Mijn systeem: Pentium III 800@866 | 512 MB RAM | ASUS V7700 Pure 64 MB + Crystal Orb

Reg. datum: 27 juni 2001
Geen matches

quote:
BiLLY_daKid schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:10:
Twee of drie keer je geheugenkaart verwijderen en ook dat rubbertje kun je weggooien. Best vervelend voor een telefoon van ruim 300 Euro.

Weet iemand of die dingen niet ergens los in te kopen zijn?
hahah ik heb dat probleem ook. Ik heb ook zo'n los lubberend ding aan de zijkant van mijn telefoon hangen. :|

Canon 450D + Tamron 17-50 F2.8 + Canon 18-55 F3.5-5.6

Reg. datum: 04 oktober 2002
Geen matches

ik had ergens gelezen dat het mogelijk was om je mail (of toch zeker de attachements) te bewaren op je storage card ipv het interne geheugen...

ik heb de methode van http://forum.xda-develope...e/index.php/t-298646.html geprobeerd, maar zonder succes.

Heeft er iemand dit werkend gekregen?

Reg. datum: 24 januari 2008

hi, ik probeer sdhelper op een s710 te gebruiken maar kan niet echt een manual vinden en snap niet helemaal hoe ik met sdhelper moet werken. iemand ervaringen hiermee?

Geen matches

Ik heb onlangs het programma startup manager geïnstalleerd op men htc710.
Nu wilde ik wat tijd besparen in het starten van het toestel en ik denk, ik kieper die service van WIFI eraf... Allemaal goed en wel maar nu kan ik geen wifi connectie meer maken omdat het stuurprogramma niet geladen is.
Kan iemand me vertellen hoe die service juist heet zodat ik hem opnieuw kan starten. (Deze service wordt automatisch geladen bij het starten van je gsm, je kan hem zien staan via dit progje). Ik heb hem niet gevonden in men windows folder.

Thx

wcelis wijzigde dit bericht 27-01-2008 11:44 (23%)

Reg. datum: 18 februari 2005
Geen matches

quote:
GAEvakYD schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:32:
[...]

hahah ik heb dat probleem ook. Ik heb ook zo'n los lubberend ding aan de zijkant van mijn telefoon hangen. :|
Zelfde probleem, aan de zijkant en aan de onderkant

Reg. datum: 11 oktober 2006

Ik heb net mijn s710. Ziet er erg mooi uit! Ik heb mijn contacten van simkaart naar het telefoongeheugen gekopieerd maar nu staan in de adresboek alle nummers dubbel. Kan ik de nummers die op mijn simkaart staan verbergen? Ik veronderstel dat dat wel mogelijk is maar ik vind er niets van in het boekje.

quote:
honingpot schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:36:
Ik heb net mijn s710. Ziet er erg mooi uit! Ik heb mijn contacten van simkaart naar het telefoongeheugen gekopieerd maar nu staan in de adresboek alle nummers dubbel. Kan ik de nummers die op mijn simkaart staan verbergen? Ik veronderstel dat dat wel mogelijk is maar ik vind er niets van in het boekje.
Om hier op verder te gaan: is er een mogelijkheid om een back up van je contactgegevens te maken op je pc? Of een programma waarmee je je contactpersonen kan beheren?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: