Hoofdcategorieën
Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
Sypher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:04:
[...]

Ik mis een concrete vraag, maar goed: Nee je kan niet selectief zeggen wat via wat moet.
ik wil als mijn telefoon met de carkit verbonden is AL het geluid via de carkit hebben afgespeeld.

is dat wel mogelijk?

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
Arjandenouden schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:37:
[...]

ik wil als mijn telefoon met de carkit verbonden is AL het geluid via de carkit hebben afgespeeld.

is dat wel mogelijk?
Nee.
Dat heeft te maken met de verschillende profielen bij Bluetooth. Handsfree, headset, Stereo Headset.
Op het moment dat je belt wordt er gekoppeld via het handsfree profiel.

Als je muziek luistert gaat dat via het Stereo profiel.

Ik gebruik Sygic Mcguider en als ik aan het bellen ben met m'n handsfree bluetooth oortje komen de instructies wel door het gesprek heen totdat ik ophang. Dan gaat alles weer via de speaker.

Je zou het kunnen testen op een autoradio die ook het stereoprofiel ondersteunt.

FIA GTR2
Reg. datum: 25 mei 2003

Hallo,

Ik heb nu een half jaar de S710 via Vodafone en wil graag WM 6.1 hebben dus ik wil er een rom van XDA (de Mona Lisa rom) opzetten... echter moet ik dan ook gelijk m'n telefoon unlocken enzo. Kan dit problemen opleveren zoals vervallen van garantie of zelfs een totaal niet werkende telefoon? Ben er wel een beetje huiverig voor... vooral omdat je je huidige rom niet kan backuppen ofzo voor als het mis gaat.

Is MrSuzuki in FIA GTR2

www.pcbaas.nl

Ik heb sinds vandaag mijn eerste smartphone en het is de s710. Ik lees overal dingen over WM6.1 op youtube zie k d701's die het hebben. is het nu mogelijk dit erop te gaan zetten en kan iemand me vertellen hoe dat moet. Verder, wat zijn de apps die je echt nodig hebt op deze phone.. tnx!

Powered by Intel Core-i7

FIA GTR2

Topic is een beetje dood gebloed geloof ik... :/

Is MrSuzuki in FIA GTR2

www.pcbaas.nl

ik heb die mona lisa geinstalleerd werkt echt als een trein

Powered by Intel Core-i7

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

Hebben meer mensen er last van dat de terugkerende afpraken niet goed worden weergegeven als er 1 afspraak verzet wordt? Ik baal er erg van, maar krijg het niet opgelost.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Insert subtitle here

Op vakantie is mijn telefoon over de zeik geraakt van een programma wat automatisch opstart wanneer de telefoon wordt aangezet. Tornado Power Control, Zodra deze opstart reboot de telefoon na een paar sec. Nu wilde ik de telefoon een harde reset geven maar via het menu kan ik er nu niet bij omdat voordat ik daar ben de telefoon al weer aan het rebooten is. De methode van de beide softkeys en de powerknop ingedrukt houden werkt bij mij ook niet. Hij gaat dan gewoon opstarten alsof ik de softkeys niet eens indruk, Heeft iemand een idee hoe ik hem toch een harde reset kan geven?

Honda CB750KZ '79 en CB250N '80

FIA GTR2

quote:
fstieger99 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:17:
ik heb die mona lisa geinstalleerd werkt echt als een trein
Maar jij hebt dus ook de S710 via Vodafone?

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Wat is momenteel zowat de beste third party rom om op de S710 te zetten?

Pentax *Ist DS - 360FGZ - 18-55DA - Sigma 70-210

Ik heb er nu de NEO firmware op staan. Met IE kan op internet over de wifi, maar zowel Opera Mini als Live Messenger klagen over date/time settings die niet juist zouden zijn, terwijl ik deze correct heb ingesteld

Pentax *Ist DS - 360FGZ - 18-55DA - Sigma 70-210

Reg. datum: 28 juli 2004

Reboot in je quicklist.
iets dat ik net zocht, handig.

Druk kort op je aan/uitknop voor je Quicklist.
Als je dit installeert heb je een "reboot" optie erbij ;)

Foto is van mijn eigen HTC S710

http://i34.tinypic.com/20jjrrq.jpg

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

dat is inderdaad superhandig!

edit: heb je misschien een mirror? Om nou voor dat bestandje te registreren...

party42 wijzigde dit bericht 06-10-2008 13:06 (58%)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

quote:
party42 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:59:
dat is inderdaad superhandig!

edit: heb je misschien een mirror? Om nou voor dat bestandje te registreren...
Nee. Eigen browsel van de poster.
Je krijgt meer voor niets bij registratie!

Je kan ook dit doen:
quote:
You need to add these registry settings:

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2ABD8635-9808-4c4c-943B-8173B805FD40}\InProcServer32]
@="HTCquickList.dll"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCQuickList\0]
"ResOver"="1050"
"FilePath"="reboot.exe"
"CmdLine"=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\ResOver]
"1050"="Reboot"

And change this one:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\QuickApp]
"5"="{B7A5E609-3E46-442d-8D32-65926EDA6795}"
"4"="{69E9215B-91B0-461b-A3B6-165EBA32DAE1}"
"3"="{0D519EC6-315A-4693-AF1B-B2DA865AC1C7}"
"2"="{2ABD8635-9808-4c4c-943B-8173B805FD40}"
"1"="{6D48AB52-635C-4c6a-8508-9D32A0F07863}"

Originally you only have four in
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\QuickApp] so you will need to change the order. Number two is the reboot option.

After you've done this you need to copy HTCQuickList.dll and reboot.exe to the /windows folder.

Then you have the reboot option in QuickList as option number two"
Ik heb hem even hier neergezet is 30 dagen beschikbaar.

Dutchphoto wijzigde dit bericht 06-10-2008 22:40 (65%)

aight, thanks dude!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Ik heb mijn HTC S710 hard gereset, alles is eraf, en dat was wat ik wilde.
Nu heb ik hem aan mijn broertje gegeven en hij heeft een kpn simkaart. De telefoon opgestart met de kpn simkaart, alles werkt.
Maar nu blijkt dat hij heel de dag zijn internet heeft aanstaan, ik krijg het niet uitgezet.
Hebben jullie een idee waar ik moet zoeken?

quote:
Denniske schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:35:
Ik heb mijn HTC S710 hard gereset, alles is eraf, en dat was wat ik wilde.
Nu heb ik hem aan mijn broertje gegeven en hij heeft een kpn simkaart. De telefoon opgestart met de kpn simkaart, alles werkt.
Maar nu blijkt dat hij heel de dag zijn internet heeft aanstaan, ik krijg het niet uitgezet.
Hebben jullie een idee waar ik moet zoeken?
Kort op aan/uit drukken. Dan kiezen voor "comm. manager" Daar kun je wifi of welke data dan ook uitzetten.

Reg. datum: 03 december 2006

Ik heb een E650, deze heb ik meerdere malen op mijn windows systeem laten active syncen.
Vandaag koppelde ik de telefoon aan windows vast, maar kreeg ik een foutmelding, dacht dat het aan active sync lag, en heb dus 4.5 er op gezet, en de oude versie weg gedaan. Daarna kreeg ik een vraag met synchronisatie relaties, dat hij niet kon syncen omdat hij met een andere pc in sync stond. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt. :( Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?

quote:
Raznov schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:23:
I. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt. :( Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?
Volgens mij niet. Als je het profiel hebt verwijderd ben je de gegevens die daarbij behoren ook kwijt.
Je zou nog eens kunnen kijken op onderstaande locatie op je PC.

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\ActiveSync\Profiles

Maar ze staan toch nog in je telefoon. Of in MS Outlook?

Meer over ActiveSync hier

Dutchphoto wijzigde dit bericht 20-10-2008 20:18 (13%)

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

De situatie

Ik heb thuis een server staan waarmee ik via internet en draadloos kan syncen (zeg exchange voor het gemak). Maar ik wil ook syncen met de PC op mijn werk. Kan dat tegelijk? of is dat onmogelijk? Ik krijg het niet voor elkaar, want hij wil of via exchange of via windows PC. Maar niet allebei...

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Reg. datum: 19 oktober 2006

Ik heb gisteren een andere rom op mijn S710 gezet, de Gonzo Rose Rom 1.0a. (zie XDA) Het ziet er allemaal erg netjes uit, alleen nu heb ik 2 dingen die ik niet naar mijn zin ingericht krijg:

1. Op het homescreen is alles zwart, behalve de onderste balk:
http://home.kpn.nl/oude0170/homescreen.bmp

Is er een manier oom deze balk ook zwart te krijgen

2. De grijze kleur in het startmenu:
http://home.kpn.nl/oude0170/startscreen.bmp

Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Reg. datum: 22 februari 2005

Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:

1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?

2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?

thx

heb er zelf al een antwoord op gevonden merci!

...Reiko... wijzigde dit bericht 31-10-2008 22:12 (7%)

Reg. datum: 26 oktober 2002

quote:
Arjandenouden schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:
Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.
Als ik me niet vergis kan je dat veranderen in de XML file... Er staat een setting in waar die kleur zit. Even die file naar je PC halen, aanpassen, terugzetten en voila.
quote:
...Reiko... schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:17:
Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:

1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?

2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?

thx
Naar \Windows\Start Menu browsen met bijv Resco Explorer. Kan je ze lekker knippen & plakken waar je ze wil hebben zoals in mapjes. En ja, verwijderen kan je daar ook :)

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 22 februari 2005

net zelf gevonden ;)

Incoming!
Reg. datum: 15 februari 2007

Ik heb sinds kort een HTC S710, hiervoor had ik een nokia 8800 sirocco.
Ik Heb al mijn contacten gesynchroniseerd naar m'n Outlook 2007 (vista 32-bit) Nou dat was dus prima gelukt. Dus ik had daarna al mijn contacten terug gesynchroniseerd naar mijn HTC S710.
Maar nu staan bij sommige contacten GEEN nummer en als ik bij m'n outlook kijk dan staan de nummers onder Overige. Hoe kan ik snel dit oplossen??

Een moderator wijzigde dit bericht 02-11-2008 13:34 (3%)
Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig

There is always a way

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: