Hoofdcategorieën
Reg. datum: 21 oktober 2002
Geen matches

Iemand dit meegemaakt?

Ik hoop dat ik nog garantie heb, anders maar op zoek naar een nieuwe cover.

http://www.dumpjeplaatje.nl/images/R5B76942.jpg

http://www.dumpjeplaatje.nl/images/YWV77043.jpg

Intel Q6600@2,8 GHz, Gigabyte GA-EP35-DS3R, 2 GB Kingston, 1x 8800GTS, 500GB Raid 0

Powered by HD5870
Reg. datum: 26 juni 2000
Geen matches

En hoe is dat gebeurd? Vast niet spontaan zodat je garantie dit zal vergoeden ;).

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

Reg. datum: 17 november 2001
Geen matches

quote:
YoshiBignose schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:46:
Kan niks vinden wat in te drukken lijkt, heb alle plaatjes bekeken. Zit vast aan een soort metaal schuif mechanisme. Snap niet waarom je volgens dat plaatje een heel rondje het toestel moet. Kut zooi :(
Je moet helemaal rond om hem zo voorzichtig open te wrikken. Ik heb het met een mes gedaan, ging vrij eenvoudig.

Reg. datum: 21 oktober 2002
Geen matches

quote:
Vos schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:14:
En hoe is dat gebeurd? Vast niet spontaan zodat je garantie dit zal vergoeden ;).
Ik haalde hem uit mijn zak, en ben bang dat het lipje van de mem card is blijven hangen.

Dus eigenlijk wel een beetje spontaan :)

Intel Q6600@2,8 GHz, Gigabyte GA-EP35-DS3R, 2 GB Kingston, 1x 8800GTS, 500GB Raid 0

Reg. datum: 18 april 2004
Geen matches

quote:
freakstar schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:23:
[...]

Je moet helemaal rond om hem zo voorzichtig open te wrikken. Ik heb het met een mes gedaan, ging vrij eenvoudig.
Heb ook met zakmes geprobeerd maar er gebeurd gewoon niks. Zou je iets gedetailleerder uit kunnen leggen naar wat voor dingen ik moet zoeken? De linkerkant is sowieso niks, daar glijdt mijn mes gewoon doorheenn, dan kom ik aan de bovenkant bij die bochten zit iets maar daar krijg ik geen beweging in :'( Hoe diep moet je gaan?

Reg. datum: 17 november 2001
Geen matches

Tussen de metaalkleurige rand van het grote toetsenbord en de zwarte achterkant he. En heb je alles er wel uit (mem, sim, accu)?
Dan beginnen waar ze aangeven op de afbeelding en voorzichtig wrikken, steeds een beetje draaien. Hoeft niet diep, dat kan ook niet want het is maar een klein randje. Op een gegeven moment heb je het eerste stukje en dan gaat het heel makkelijk.

Reg. datum: 18 april 2004
Geen matches

Thnx

Reg. datum: 29 maart 2004
Geen matches

Weet er iemand hoe je zo een HTC open krijgt ? ik zou graag van 2 defecte htc's 1 werkende willen maken maar ik kan nergens een repair manual ofzo vinden

1080Wp + 500Ltr Zonneboiler
Reg. datum: 27 januari 2001
Geen matches

bij mij werkt de "joystick" niet meer, althans naar rechts alleen niet meer
Is die eraf te halen? misschien zit er vuil tussen?

Of kan ik het hele nummerieke toetsenbord verwijderen of zoiets?
Reg. datum: 10 juli 2004
Geen matches

Volgens mij niet.
Bij mij was dat joystickje er helemaal afgebroken in mijn broekzak, maar heb het gelukkig kunnen repareren met wat super-glue. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat je het er alleen af kan halen als je wat afbreekt (wat bij mij dus gebeurd was)...

DoBs Met MovieMeter ondersteuning :)

Reg. datum: 29 september 2004
Matched: s710

Verdomme! Net mijn S710 na een jaar trouwe dienst uit mijn broek laten vallen op stenen, nu is het beeldscherm van het toetsenbord af, en de flatcable is gescheurd, einde verhaal. Moet helaas weer terugvallen op mijn oude S200. Echt klote weer!

Reg. datum: 25 december 2001
Geen matches

Gvd, inmiddels mn telefoon al acht weken weg |:(
Hebben een paar weken geleden van T for Telecom gebeld dat ze em terug hebben gekregen maar zelf vanuit de winkel weer terug gestuurd hebben omdat ie niet gemaakt was :S wat een gepruts!

www.vdzande.com

Reg. datum: 07 januari 2007

Voor de liefhebber, ik verkoop mijn half jaar oude S710 met windows mobile 6.1. Ik doe hem weg omdat ik gisteren een Diamond heb gekocht. Er zijn gebruikssporen, zo heeft de coating in de hoekjes losgelaten en is op de plaats waar de lichtsensor zit het knopje gebroken. Mocht iemand hem zo kunnen gebruiken of willen, stuur me dan even een pm. Anders laat ik hem repareren en verkoop hem dan.

Weet iemand hoe HTC omgaat met garantie in die richting? Ik heb hem altijd netjes in mijn broekzak gehouden, maar toch liet de coating los en brak er een toetsje af. Ik hoop dat ze hem gewoon in garantie repareren.

Reg. datum: 22 augustus 2008

quote:
YoshiBignose schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:36:
Is het iemand hier al eens gelukt om de S710 open te maken? Ik heb hulp nodig...
Hoi allen,

Het is mij gisteren gelukt om mijn HTC S710 open te maken.
Ik had het toestel enkele begin augustus aangekocht en na 5 dagen liet ik die vallen ... resultaat: het glas gebarsten. Ik kon vloeken als geen andere op dat ogenblik.

Dan maar even polsen wat de herstelling ervan zou kosten: 180 euro. :(
Dan kon ik nog meer vloeken.

Herstellen aan die prijs zag ik helemaal niet zitten. Ik zocht naar een ander alternatief en had die gevonden. :> Ik moet wel zeggen .... die openmaken is niet makkelijk, want nu kan ik ook fluiten naar garantie op het toestel.

Hoe heb ik het gedaan !!! Want er zijn er waarschijnlijk wel onder jullie die dit willen weten. _/-\o_
1. De volledige behuizing vor dit toestel wordt aangeboden op Ebay. Ik had iets van 35 euro betaald voor deze behuizing met levering vanuit China. Ik stond er wat sceptisch tegenover, maar soit het was er op of er onder. De verkoper is "easyworldwidetrading"
Gisteren (na 6 dagen) kreeg ik die behuizing intact in de bus (al was ik dar iets bang voor)

2. De handleiding om deze te openen kun je ook downloaden van het net: nl de "service manual" die normaal vertrouwelijk is. :+ Maar je kunt die vinden ... je hebt die ook nodig, want zonder gaat het echt niet. Die kun je vinden op http://www.mikechannon.net/
of de directe link voor de HTC s710 (http://www.mikechannon.net/PDF%20Manuals/HTC%20VOX%20Service%20Manual.pdf)
3. Dan maar begonnen het het openmaken van de HTC s710. het zweet brak me uit, want van electronica ken ik nagenoeg niets. Uiteindelijk is het me toch gelukt om in 2 uur tijd de klus te klaren (openen en sluiten). Want het scherm demonteer je als laatst, daar je de smartphone opent achteraan.

Veel succes aan jullie die het erop wagen .......
Let wel .... het vergt oplettendheid en doe dit in alle rust en kalmte met alle voorbereiding vandien

http://members.lycos.nl/supermike28/HTC%20S710%20broken.jpg
VOOR

http://members.lycos.nl/supermike28/HTC%20s710%20fixed.jpg
NA

supermike wijzigde dit bericht 22-08-2008 14:37 (10%)

Reg. datum: 22 augustus 2008

Iets anders nu: INTERNET CALLING !!

Op Youtube is mooi een filmpje te zien hoe die kerel VOIP gebruikt op zijn HTC s710.
Blijkbaar zit er onder instellingen > telefoon: INTERNET CALLING, waardoor je makkelijk via (in dit geval voipbuster) gratis telefoongesprekken kunt houden, mits gebruik van WiFi.

Ik wil hier wel het fijne van weten, want ik gebruik Voipbuster op mijn PC en wil dit ook kunnen gebruiken via mijn GSM.

Ik weet dat je een propgramma kunt downloaden (via je account binnen voipbuster) om via hun diensten te kunnen bellen (VoipCALL noemt dit) maar dit is niet hetzelfde. Hier moet je eerst een nummer bellen binnen je land om daarna via VOIP verder te bellen. helemaal gratis is dat niet meer want je betaald je binnenlands gesprek.

Wie weet het antwoord?
Ik denk dat dit eerder de reden is waarom er VOX bij dit type staat:

Ziehier de link naar dat filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=rCSRqpvAdQ4

Reg. datum: 07 januari 2007
Geen matches

Wow 180 euro voor repareren? Ik stuur hem op naar HTC, en schijnbaar krijg ik eerst een prijsopgaaf voor ze hem repareren als het uit de garantie valt. Bij mij is de lichtsensor namelijk gebroken, en dus zijn de 2 knoppen (groen en rode knop) los van elkaar. Ik ben er altijd rustig mee omgegaan, dus zie dit niet als schade voor mij.

Hoop dat het goedkomt.

Reg. datum: 26 juli 2002

Enige tijd geleden mijn scherm ook een mooie barst gegeven (vermoedelijk met autosleutels in de broekzak). Na een maandje is het scherm dan raar beginnen doen en licht niet altijd meer op.

Ik heb hem nu voor herstelling naar eurotwice verstuurd, dus eerst eens afwachten hoeveel de herstelling gaat kosten. Voor de rest wel super tevreden van de s710. Zeker in combinatie met wifi thuis, de kalender in thunderbird,...

Reg. datum: 26 oktober 2002

quote:
supermike schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:16:
Iets anders nu: INTERNET CALLING !!

Op Youtube is mooi een filmpje te zien hoe die kerel VOIP gebruikt op zijn HTC s710.
Blijkbaar zit er onder instellingen > telefoon: INTERNET CALLING, waardoor je makkelijk via (in dit geval voipbuster) gratis telefoongesprekken kunt houden, mits gebruik van WiFi.

Ik wil hier wel het fijne van weten, want ik gebruik Voipbuster op mijn PC en wil dit ook kunnen gebruiken via mijn GSM.

Ik weet dat je een propgramma kunt downloaden (via je account binnen voipbuster) om via hun diensten te kunnen bellen (VoipCALL noemt dit) maar dit is niet hetzelfde. Hier moet je eerst een nummer bellen binnen je land om daarna via VOIP verder te bellen. helemaal gratis is dat niet meer want je betaald je binnenlands gesprek.

Wie weet het antwoord?
Ik denk dat dit eerder de reden is waarom er VOX bij dit type staat:

Ziehier de link naar dat filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=rCSRqpvAdQ4
op XDA staat een cab file (meerdere eigenlijk) waarmee je het aan de praat krijgt.
Probleem is dat het instellen enzo nogal vervelend is. Maar ik heb het hier aan de praat, enige wat ik moet doen is zodra het gesprek is opgezet even op Mute en Unmute drukken. Anders hoort men me niet. Maar verder werkt het wel.

Toch gebruik ik nu Fring voor Voip.

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 14 juni 2006

Ik heb sinds kort ook het navigatieprogramma CoPilot Live 7 van ALK werkend op mijn S710.

Ziet er leuk uit met een mooie interface.
Het rekent vrij vlot en neemt niet extreem veel geheugenruimte in beslag.
Bovendien ondersteunt het programma het uitschuifbare keyboard.

Reg. datum: 03 oktober 2007

hhmm ziet er goed uit..

Hoe kan ik het op mijn S710 installeren?

Reg. datum: 28 mei 2007
Geen matches

quote:
siempie76 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:07:
Iemand dit meegemaakt?

Ik hoop dat ik nog garantie heb, anders maar op zoek naar een nieuwe cover.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb dat ook! :(

Reg. datum: 29 januari 2005
Geen matches

Beste Tweakers,

Ik heb een vraag waar ik zelf niet op kan uitkomen. Hoe kan je nou muziek verwijderen uit je HTC.
Ik heb de handleiding doorzocht en op internet gekeken, maar kan er niet op uit komen.
Kan iemand mij aub helpen ?

Reg. datum: 17 september 2005

quote:
Samad schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:26:
Ik heb een vraag waar ik zelf niet op kan uitkomen. Hoe kan je nou muziek verwijderen uit je HTC.
Ik heb de handleiding doorzocht en op internet gekeken, maar kan er niet op uit komen.
Kan iemand mij aub helpen ?
Je kunt de bestanden verwijderen m.b.v. de File Explorer. Of als je m.b.v. WMP synchoniseert, kun je dat stoppen. Of je hangt je S710 aan je PC en gebruikt Windows Explorer om de bestanden te verwijderen. Of ... of ...

Hangt helemaal van je situatie af :)
Reg. datum: 19 oktober 2006
Geen matches

even een vraagje...

Ik heb in mijn auto een parrot carkit zitten (een CK3100). Is het mogelijk dat als mijn telefoon verbonden is met deze carkit dat al het geluid over deze carkit gaat.Dat dus de instructies van tomtom, maar ook het geluid van een smsje o.i.d. via de carkit wordt afgespeeld?

Reg. datum: 26 oktober 2002
Geen matches

quote:
Arjandenouden schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:45:
even een vraagje...

Ik heb in mijn auto een parrot carkit zitten (een CK3100). Is het mogelijk dat als mijn telefoon verbonden is met deze carkit dat al het geluid over deze carkit gaat.Dat dus de instructies van tomtom, maar ook het geluid van een smsje o.i.d. via de carkit wordt afgespeeld?
Ik mis een concrete vraag, maar goed: Nee je kan niet selectief zeggen wat via wat moet.

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: