Hoofdcategorieën
Reg. datum: 18 februari 2005
Geen matches

quote:
Stancke schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:14:
5 Minuten geleden gebeld naar HTC support. Ze komen hem morgenmiddag (!) reeds ophalen, mocht zelf kiezen vanaf hoelaat. Heb gezegd dat ik normaal thuis ben maar stel dat ik dan toch niet thuis ben, komen ze de volgende dag terug.

Alles gaat vlot voorlopig, vriendelijke nederlander aan de telefoon die mij geholpen heeft!

Knappe service voorlopig! Afwachten nu. I'll keep you updated.

Net ook de 2 mailtjes ontvangen van HTC (mijn naam is wel grandioos verkeerd geschreven, erg?), hopelijk heeft hij m'n adres wel juist geschreven...
Zou ik maar goed opletten. Bij mij hadden ze mijn naam en adres totaal verkeerd geschreven, adres zo verkeerd dat je daarbij nooit mijn adres kunt achterhalen.

Reg. datum: 06 oktober 2007
Geen matches

Ze komen normaal morgen, maar als ze morgen niet zijn geweest. Dan bel ik direct terug.

Reg. datum: 17 augustus 2004
Matched: s710

Ik heb sinds gisteren een probleempje met mijn S710.
Als ik iemand bel of gebeld word hoor ik ongeveer een halve minuut zzzzzz door het gesprek heen. Daarna verdwijnt het.

Heeft iemand hier ervaring mee? Betekent het dat ie defect is of ..? Het is dus maar ongeveer 30 seconden en dus niet de hele tijd..

Geen matches

Hopelijk kan iemand mij een antwoord verschaffen...

GSM is opgehaald en volgens de site van UPS afgeleverd waar hij moet afgeleverd worden. Als ik via track repair kijk op de site van HTC dan staat er nog altijd "awaiting pickup" bij.

Wil dat nu zeggen dat die telefoon gewoon ergens bij de rest ligt in het bedrijf en het status pas verandert wanneer er effectief iemand die GSM vastneemt om hem te vermaken?

Helpdesk helpt mij niet zoals het moet..

Alvast bedankt.

Reg. datum: 29 januari 2005

Beste Tweakers,

MIjn broers hebben laatst een wireless router van Netgear gehaald. Iedereen kan online met de verbinding. Mijn broer heeft een htc touch Diamond waarmee hij online kan. IK zelf heb de s710. Toch kan ik geen verbinding maken met Wifi terwijl ik wel juiste instellingen gebruik. wpa-psk ( tkip ) en het goede wachtwoord invul. Kan iemand mij helpen want ik wil toch wel vanuit mijn bed kunnen internetten :)

It's time to burn
Reg. datum: 12 juni 2003
Geen matches

tja, dat kan vanalles zijn. Router al gecheckt op: Mac adres controle en max DHCP users?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 18 april 2004

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje de S710 en ben er best tevreden mee. Ik had eerst de varioII dus ik moest best even wennen.
Ik heb twee vraagjes waar ik maar niet uit kom.
  1. Hoe kan ik in mijn browser een mijn eigen startpagina zetten?
  2. Ik heb een snelkeuze optie naar het programma spraaknotities. Nu is het zo dat ik Pocket Informant 8 heb draaien. Het gevolg is dat als ik mijn snelkeuze toets intyp, hij naar pocket informant gaat en niet naar het programmatje spraak notities. Ik heb de snelkeuze opties gecontroleerd en die staan goed.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Reg. datum: 24 oktober 2005

Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007, en hij werkte perfect.
Tot gister. Het beeldscherm bleef opeens uit, backlight ging aan, toetsverlichting ging aan, lampje knipperde ook nog bovenin. Ik kon nog wel gebeld worden en bellen. Ik heb de accu eruit gehaald (dat is een soft reset volgens mij), maar dat veranderde er ook niks aan.
Na ongeveer 3 uur deed het beeldscherm het opeens weer, voor 5 min. Toen was hij weer uit.
En later die avond deed hij het weer, en nu nog steeds.
Maar ik vertrouw het alsnog niet, dus ik ben aan het uitzoeken waar hij heen moet.

Ik heb hem bestelt bij GSMWeb. Ik weet nu niet waar ik hem nu beter heen kan sturen, GSMWeb of HTC zelf.
Ik denk HTC, tenzij er iemand is die me kan overtuigen dat GSMWeb ook wel goed is met reperaties..

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Tankiej schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:54:
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007,

(...)

Ik heb hem bestelt bij GSMWeb. Ik weet nu niet waar ik hem nu beter heen kan sturen, GSMWeb of HTC zelf.
Ik denk HTC, tenzij er iemand is die me kan overtuigen dat GSMWeb ook wel goed is met reperaties..
Je hebt nog wettelijke garantie lopen bij GSMWeb. Zij zijn verplicht jouw probleem op te lossen (en sturen hem waarschijnlijk door naar de fabrikant/sturen jou een nieuwe, omdat zulke webshops over het algemeen geen repair-centrum hebben).

quote:
Tankiej schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:54:
Ik heb de S710 nu sinds eind december 2007, en hij werkte perfect.
Tot gister. Het beeldscherm bleef opeens uit, backlight ging aan, toetsverlichting ging aan, lampje knipperde ook nog bovenin. Ik kon nog wel gebeld worden en bellen. Ik heb de accu eruit gehaald (dat is een soft reset volgens mij), maar dat veranderde er ook niks aan.
Na ongeveer 3 uur deed het beeldscherm het opeens weer, voor 5 min. Toen was hij weer uit.
En later die avond deed hij het weer, en nu nog steeds.
Maar ik vertrouw het alsnog niet, dus ik ben aan het uitzoeken waar hij heen moet.

Dat probleem had ik ook, hoe langer ik de GSM in m'n bezit had, hoe meer het gebeurde. Vorige week heb ik hem maar dan laten ophalen voor repair.

Ik heb hier een kapotte S710 liggen. Hij is net nieuw maar blijkbaar was iemand erop gaan zitten. Het scherm werkt nu niet meer (geen krassen ofzo) alleen linksonder zie je nog een stukje, de rest blijft zwart.

Is het het waard om dit nog te laten repareren of zijn de kosten te hoog?

(BTW: had het naar GSMweb gestuurd, die vertelden dat dit niet binnen de garantie viel (opzich wel logisch) maar het kostte wel ff ¤50 om terug te laten sturen)

YoshiBignose wijzigde dit bericht 26-07-2008 11:01 (23%)

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000
Geen matches

Wellicht staat het in het eerste deel, maar daar staat geen link van in de TS.

Maar hoe kan ik andere geluiden als de standaard geluiden gebruiken bij zaken als
- reminder
- Nieuw SMS.

Ik heb diverse dingen geprobeerd. Als wav in de windows dir. Als WMA in de windows dir. Maar geen effect.

Mijn ringtone voor normaal bellen heb ik wel kunnen veranderen.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Reg. datum: 17 augustus 2004
Geen matches

quote:
Cyberpope schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:

Maar hoe kan ik andere geluiden als de standaard geluiden gebruiken bij zaken als
- reminder
- Nieuw SMS.

Ik heb diverse dingen geprobeerd. Als wav in de windows dir. Als WMA in de windows dir. Maar geen effect.

Hoe dat dan :$ ?

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000
Geen matches

MP3 in MyRingtones jassen en die kiezen in settingsmenu.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Reg. datum: 14 juni 2006
Geen matches

quote:
Cyberpope schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:22:

- reminder
- Nieuw SMS.

Plaats je eigen geluidsbestanden in de map 'Application Data\Sounds'. Ze worden dan zichtbaar in de het menu voor geluiden.
In de Windows map zetten werkt alleen voor beltonen.

Inmiddels 28....
Reg. datum: 31 mei 2001
Geen matches

Mijn scherm is gebroken, en nu wil ik kijken of ik dat zelf kan vervangen.
Weet iemand hoe je het toestel openmaakt?

aan de achterkant van het display gedeelte zitten 3 kleine schroefjes. Als ik die verwijder kan ik nog niet veel..

Iemand enig idee hoe je het scherm openmaakt?

Anders staat hier ff iets....

Geen matches

M'n HTC is vermaakt, net 2 mails gekregen en blijkbaar moet ik toch betalen via een link in 1 van de mails en ik krijg steevast volgende foutmelding terwijl m'n serienummer en m'n mailadres kloppen...

Authorization failed. Please enter correct email and Serial number pair.

en

There are no active quotations for this ticket. If you have any questions please contact the customer support.

Morgen eens bellen maar misschien dat iemand mij hier al mee kan helpen...?

Stancke wijzigde dit bericht 29-07-2008 18:58 (28%)

Amiga power!
Reg. datum: 13 juni 2003

Ok ff snel een vraagje, ik wil meedere java apps tegelijk draaien op m'n s710 maar heb nog geen manier gevonden hoe dit kan. Iemand een idee of is dit gewoon niet mogelijk?

Much virtue in herbs - Little in men

Is het iemand hier al eens gelukt om de S710 open te maken? Ik heb hulp nodig...

GoTd*mn
Reg. datum: 01 december 2004
Geen matches

ik heb wel een service manual voor je, misschien heb je daar wat aan:) staat precies in hoe het ding uit elkaar en in elkaar gezet moet worden

Geen matches

Die heb ik ook. Ik word niet wijzer van het open maken met dat plastic tooltje. Het lukt gewoon niet, wat ik ook probeer :'(

GoTd*mn
Reg. datum: 01 december 2004
Geen matches

hmm, als het goed is zitten er plastic haakjes in de rand van het toestel, die je indrukt met dat tooltje (of een pasje, werkt misschien ook!?)

althans, dat is wat ik eruit opmaak:)

Geen matches

Kan niks vinden wat in te drukken lijkt, heb alle plaatjes bekeken. Zit vast aan een soort metaal schuif mechanisme. Snap niet waarom je volgens dat plaatje een heel rondje het toestel moet. Kut zooi :(

Reg. datum: 09 december 2006

Op mijn HTC S710 heb ik Navigon Mobile Navigator geïnstalleerd, dat prima werkt in combinatie met een Nokia LD-1W gps muis. Bluetooth verbinden geen probleem. Alleen de laadtijden staan me de laatste tijd behoorlijk tegen. Moet ik wel bij zeggen dat ik ongeveer geheel Europa heb geïnstalleerd.

Nu staat er ook Google Maps op m'n HTC. Het is wel leuk dat ik ongeveer kan zien waar ik mij op de landkaart bevindt, echter werkt dit via zendmasten en niet via mijn BT gps muis.

Mijn vraag is nu of ik de LD-1W kan gebruiken voor Google Maps? Zo ja, hoe, en heeft dit gevolgen voor het gebruik van MobileNavigator?

Reg. datum: 01 augustus 2002
Geen matches

1. Ga naar het menu 'Start'. 2. Selecteer 'Instellingen' > 'Systeem' > 'GPS' (als deze optie niet aanwezig is, neemt u contact op met de fabrikant van het apparaat.) 3. Controleer of het tabblad 'Hardware' de juiste instellingen voor uw apparaat heeft. Als u een Bluetooth GPS-ontvanger heeft, moeten de instellingen van de GPS-hardwarepoort overeenkomen met de Bluetooth-configuratie. Als u GPS wilt gebruiken in Google Maps, kiest u 'Locatie traceren (GPS)' uit het menu. GPS bepaalt nu de locatie. Zodra de locatie is bepaald, verschijnt er een knipperende punt in het midden van de kaart. Deze geeft uw huidige locatie aan. Als u zich verplaatst, volgt de kaart uw bewegingen. Als u de kaart verplaatst, volgt de punt nog steeds uw positie. Deze knippert echter niet meer en laat ook de kaart niet meer bewegen

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: