Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicJa even snel bij PDAshop.nl.
[edit]
Oh dat is een hele nette prijs zie ik. Zie hier voor de aanbieding. Is volgens mij alleen deze week. Moet je wel iemand kennen met een pasje...
freakstar wijzigde dit bericht 01-07-2008 17:46 (50%)
Reg. datum: 07 januari 2007
Reg. datum: 10 maart 2006
Heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden
Is MrSuzuki in FIA GTR2
Ik heb dit topic gevonden. Misschien helpt het?quote:El_Bandito schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:50:
Weet er iemand toevallig of je de kleur van je lettertype in je homescreen kan wijzigen (Missed calles, text messages etc.)? Als ik een lichte foto als achtergrond neem zie ik de tekst niet omdat deze default wit is...
Heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden
Voor dit soort veranderingen zijn soms klein XML aanpassingen nodig.
Badtothebone wijzigde dit bericht 03-07-2008 11:59 (6%)
Is MrSuzuki in FIA GTR2
Reg. datum: 10 juli 2004
Dit werkt inderdaad erg goed, samen met de fakecursor (gebind aan me volume up knop) kan ik mooi in TomTom straten intikken.quote:mennoo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 06:27:
[...]
Ik heb hem eerst op een oude wm5.0 pda geinstalleerd en vervolgens de map gekoppieerd naar de s710. Moch je geen pda over hebben, dan zal handmatig installeren (cab extracten, en bestandsnamen hernoemen) ook wel lukken.
Alleen kwam ik een probleempje tegen en dat was dat me backlight uit ging en me screentimeout geactiveerd werd. Nu kan ik dat wel elke keer voordat ik TomTom start uitzetten in de settings en na het navigeren weer aan maar dat leek me een beetje te gek worden.
Dus heb ik besloten hier een programmatje voor te schrijven. Deze zet eerst de instellingen uit en start daarna TomTom op. Wordt TomTom afgesloten dan zet hij je instellingen terug naar wat ze waren voordat TomTom gestart werd.
Voor diegene die geďnteresseerd zijn of met hetzelfde probleem zitten, het programmatje is hier te downloaden.
cyberde wijzigde dit bericht 04-07-2008 09:10 (8%)
Reden: Downloadlinkje toegevoegd :)
DoBs Met MovieMeter ondersteuning :)
Reg. datum: 06 oktober 2007
Kan ik upgraden naar 6.1 zonder gebruik te maken van die USB-kabel? Zou het lukken via bluetooth? Heb het hele weekend gezocht voor zo een USB-kabel in de stad maar niets gevonden. Zal dus via internet bestellen zijn maar ik vraag het toch nog even.
Reg. datum: 10 juli 2004
En zi'n mini-usb hebben ze volgens mij bij de MediaMarkt liggen.
cyberde wijzigde dit bericht 03-07-2008 16:17 (15%)
DoBs Met MovieMeter ondersteuning :)
Las het nu pas, nee is niet goed opgelost!quote:Jack Flushell schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:42:
[...]
Mijn toetsenbord verlichting blijft nu ook opeens branden... kost wel accu! Is dat nu bij jou opgelost, dat wordt me nu niet helemaal duidelijk namelijk... Moet ik hem daarvoor dus opsturen? Erg lastig allemaal...
Maar heb nu ff geen zin om hem opnieuw terug te sturen, maar als jij dat wel gaat doen. Meld dan maar heel duidelijk dat hij zachtjes blijft branden want denk dat ze daar de fout gemaakt hebben.
Elke USB->mini-USB kabel voldoetquote:Stancke schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:01:
Ben m'n USB kabel kwijt van m'n HTC dus volgende vraag;
Kan ik upgraden naar 6.1 zonder gebruik te maken van die USB-kabel? Zou het lukken via bluetooth? Heb het hele weekend gezocht voor zo een USB-kabel in de stad maar niets gevonden. Zal dus via internet bestellen zijn maar ik vraag het toch nog even.
www.vdzande.com
Ik hoop dat ze hem goed hebben gerepareerd want ik heb weinig vertrouwen in Eurotwice.
Reg. datum: 10 maart 2006
Iemand dit vaker tegengekomen? Heb niet veel programma's erop staan (TT5 o.a.) en heb het laatste jaar eigenlijk niets verandert...quote:zaskar schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:06:
Super vaag: of ik nu Internet open heb staan, startscherm, whatever: m'n scherm gaat ineens na 7 seconden op zwart. Niet eerst dimmen na 15 seconden en na 30 seconden op zwart (zoals ingesteld), maar gewoon na 7 seconden helemaal op zwart. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?
Hij is goed gerepareerd, ze hebben er een nieuw beeldscherm ingezet.
Daarnaast hebben ze ook de rubbertjes vervangen en een nieuwe toetsenbordje erop gezet, want die waren ook beschadigd. Helaas zit het toetsenbord niet goed vast
Al met al toch blij dat mijn telefoon weer terug is en het weer doet!
Alles viel gelukkig onder de garantie.
Factuur heb ik niet meer van de winkel maar heb wel nog garantie via HTC zélf (nog toch eind dit jaar), is dit ook goed?
Volgende week toch eens bellen naar HTC want na x-aantal weken nog steeds geen reactie op m'n mail.
Wat moet er allemaal bijzitten indien ze hem komen halen? (Doos, USB-kabel, oortjes, oplader?)
Alvast bedankt! U hoort nog van mij
Je moet gewoon HTC bellen, dat is het snelst, zij verbinden je dan weer door met Eurotwice die de telefoon komen ophalen en repareren. Ik had alleen mijn telefoon inclusief batterij ingeleverd in de doos.quote:Stancke schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:46:
Ik denk dat m'n 710 ook naar de vaantjes is....
Factuur heb ik niet meer van de winkel maar heb wel nog garantie via HTC zélf (nog toch eind dit jaar), is dit ook goed?
Volgende week toch eens bellen naar HTC want na x-aantal weken nog steeds geen reactie op m'n mail.
Wat moet er allemaal bijzitten indien ze hem komen halen? (Doos, USB-kabel, oortjes, oplader?)
Alvast bedankt! U hoort nog van mij
Reg. datum: 07 januari 2007
Gewoon HTC bellen? Vroegen ze een kopie van bon of iets dergelijks?
Zelfs m'n nokia 6131 kon dit en had dus wat dat betreft betere synchronisatiemogelijkheden. Heeft iemand misschien een verklaring waarom microsoft dit weg heeft gelaten?
Verdere ergernissen beperken zich tot het hinderlijke rubbertje voor m'n usb ingang en het niet draadloos kunnen syncen zonder op connect te drukken op je foon. Ook dit kon mijn nokia 6131 wel.
Much virtue in herbs - Little in men
Reg. datum: 30 december 2002
..doet vandaag niet wat ook morgen kan!
Ik zie echter nergens een optie om notes te synchroniseren. Ik kan in dat menu aanvinken: Contacts, Calendar, E-Mail, Tasks, Mobile Favorites en Files. Dan is er ook nog Microsoft onenote maar die is greyed out. Nergens outlook notes te bekennen.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Hij hoeft niet automatisch te syncen maar ik wil graag dat hij automatisch met de computer verbindt zodra hij in bereik van die bluetooth zoals die nokia software dat doet. Op dit moment moet ik als ik wil connecten m'n telefoon uit m'n zak halen en daar in die menu's connect via bluetooth zoeken en activeren. Zo heeft die bluetooth connectie weinig zin want dan moet ik hem alsnog uit m'n zak halen. Die usb erin steken is nog sneller gedaan dan door die menu's die connect optie zoeken.
Is er een manier om een bluetooth te initieëren vanuit de computer? Dat zou de boel ook oplossen.
Much virtue in herbs - Little in men
Enige ervaringen van anderen? Ik gebruik facade en PI8. Maar dat zou het niet moeten zijn, omdat die slechts van de database gebruik maken, meer niet.
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Alles gaat vlot voorlopig, vriendelijke nederlander aan de telefoon die mij geholpen heeft!
Knappe service voorlopig! Afwachten nu. I'll keep you updated.
Net ook de 2 mailtjes ontvangen van HTC (mijn naam is wel grandioos verkeerd geschreven, erg?), hopelijk heeft hij m'n adres wel juist geschreven...
Stancke wijzigde dit bericht 14-07-2008 14:16 (16%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last