Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicOm zoveel mogelijk afspraken in je scherm te zien is SBSH Facade denk ik het beste programma,quote:Cyberpope schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:14:
Nou... heb toch maar de kogel door de kerk gejaagd en ben voor dit telefoontje gegaan. de 100 euro voor de 370 hou ik maar even in mijn zak. Zeker omdat de 710 ook kleiner is.
Maar ik lees nu (na veel, heel veel) leeswerk verschillende berichten gezien. Dan lees ik dat TomTom 5.2 de enige versie is die hierop draait, maar zie ook mensen 6.0 van tomtom roepen. Moet je dan alles doen via z'n fake cursor? Daar zit ik niet op te wachten.
En welk programmatje kan ik nu het best installeren om zo veel mogelijk afspraken in mijn scherm te zien?
Wat betreft tomtom 6, zover ik weet kan het alleen met fake cursor, maar ik kan er naast zitten.
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Nu is het afwachten op een spoedig herstel.
Reg. datum: 14 juni 2006
Route66 Nav. 7 en Sygic McGuider 7.52 werken beide prima op de HTC S710.quote:Cyberpope schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:39:
Daar was ik al bang voor... zit nu naar mcguider te kijken. Maar is weinig over te vinden moet ik zeggen. Wel gecertificeerd voor de HTC 710.
Route66 ondersteunt het numerieke toetsdeel. Tijdens navigatie kun je bepaalde functies direct gebruiken door een nummertoets in te drukken.
McGuider is weer beter met het plannen van een route. Je kunt van te voren een reisplan maken en hiervan de route bekijken. Deze kun je ook als demo laten draaien.
McGuider ondersteunt ook het uitschuif keyboard voor het invoeren van gegevens. (straten, adressen etc.)
De kaarten van McGuider zijn recenter dan die van Route66.
De weergave tijdens navigatie is bij Route66 iets beter.
Route66 zou direct naar een contact moeten navigeren maar dat werkt bij mij niet. McGuider doet dit helemaal niet.
Qua POI's hebben beiden voldoende mogelijkheden.
McGuider heeft nog een GPS-log mogelijkheid maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Reg. datum: 04 oktober 2001
Reg. datum: 29 september 2004
Reg. datum: 18 januari 2007
TomTom 6 werkt ook zonder fakecursor. Enige nadeel is dat je niet alle functies kan gebruiken... Bij navigeer naar moet ik bijvoorbeeld het de naam van de plaats zover intikken dat deze bovenaan komt te staan. Daarnaast werkt het QWERTY toetsenbord niet goed. Ik zie dit echter niet als een probleem.quote:Jaeger schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:34:
[...]
Wat betreft tomtom 6, zover ik weet kan het alleen met fake cursor, maar ik kan er naast zitten.
Wat betreft de installatie.. Ik heb deze hier ergens gevonden. En dat werkte direct:
01. Koppel je BT GPS muis aan je S710.
02. Zet een vinkje bij seriele poort
03. Koppel de BT GPS ontvanger aan een COM-poort en onthou dit nummer
04. Alle bestanden van Tomtom 6 naar je SD kaartje kopieren.
05. Stop je SD kaartje in de S710
06. Installeer Tomtom 6 middels het bestand tomtom_navigator_6.cab
07. Stel alles in Tomtom in.
08. Indien je een ander merk BT Muis hebt, kies: andere BT GPS ontvanger
09. Sluit Tomtom vervolgens af.
10. Zoek in je S710 ( middels File Explorer ) naar het bestandje "navigator.cfg".
11. Kopieer dit bv naar je Bureaublad.
12. Open dat bestand in een HEX programma. (ik heb HEX-editor NEO gebruikt)
13. Wijzig het nummer achter COM in het nummer van jouw gekoppelde COM poort
14. Sla het bestand op en plaats het terug op je S710 en ovetschrijf het.
15. Start Tomtom op en alles zou moeten werken.
16. Ga niet meer naar het GPS menu in Tomtom want dan wordt alles weer overschreven...
Overigens lees ik iets over TomTom 7? Hoe kom je daar aan? TomTom heeft toch alleen maar de versie tot en met tomtom 6 uit voor de PDA/smartphones??
Groeten Hans.
In Duitsland wordt bij de Touch Diamond Tomtom 7 geleverd. Deze werken op vele andere pda's en smartphones.quote:Honfje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:05:
[...]
...
Overigens lees ik iets over TomTom 7? Hoe kom je daar aan? TomTom heeft toch alleen maar de versie tot en met tomtom 6 uit voor de PDA/smartphones??
Groeten Hans.
Reg. datum: 14 juni 2006
Bij de Buetooth apparaten kun je het apparaat bewerken via Menu, Bewerken.quote:vanWalsum schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:02:
Ik zit met het volgende probleem, ik het een autoradio (sony mex bt2500) welke fungeert als mijn carkit, maar ook af en toe fungeert om via mijn telefoon (a2dp) muziek te streamen. Wat echter het probleem is dat wanneer de radio van de stroom is geweest hij de telefoon wel herkend zijnde handsfree, maar niet als draadloze stereo. Dit moet ik dan iedere keer weer instellen in mijn telefoon "gebruiken als draadloze stereo" bij de bleutooth instellingen. Hoe kan ik het instellen dat dit automatisch gevonden wordt? Ik draai nu even de 96dpi rom, wm6.1. Maar met 6.0 was dit ook
Ga naar het 'Diensten' schempje en vink de optie 'Handsfree' uit.
Nu zou hij automatisch als BT Stereo moeten werken.
Reg. datum: 12 september 2002
Kan je mij uitleggen hoe je deze erop hebt gekregen? Bij mij wil hij niet instaleren. Hij geeft een melding dat de versie niet compatible is of iets van die strekking. Heb meerdere cabs geprobeerd...quote:mennoo schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:28:
Zijn er al mensen die tomtom7 draaiend hebben. Ik heb hem er opstaan, het "naar beneden scrollen" kan iig via de pijltjes toest. Alleen wanneer ik een adres wil invoeren, werken niet alle knoppen van het qwerty toestenboard en via het nummerieke toestenboard krijg ik alleen cijfers te zien. Iemand die hier een oplossing voor weet?
Had tt6 er al af gegooid dus zou tegek zijn als deze werkt. ivb met nieuwere kaarten.
Reg. datum: 29 september 2004
Oké, maar dan werkt hij dus niet meer als hands free denk ik?quote:OutofFocus schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:55:
[...]
Bij de Buetooth apparaten kun je het apparaat bewerken via Menu, Bewerken.
Ga naar het 'Diensten' schempje en vink de optie 'Handsfree' uit.
Nu zou hij automatisch als BT Stereo moeten werken.
Ik heb hem eerst op een oude wm5.0 pda geinstalleerd en vervolgens de map gekoppieerd naar de s710. Moch je geen pda over hebben, dan zal handmatig installeren (cab extracten, en bestandsnamen hernoemen) ook wel lukken.quote:timbels schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:59:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe je deze erop hebt gekregen? Bij mij wil hij niet instaleren. Hij geeft een melding dat de versie niet compatible is of iets van die strekking. Heb meerdere cabs geprobeerd...
Had tt6 er al af gegooid dus zou tegek zijn als deze werkt. ivb met nieuwere kaarten.
Mijn toetsenbord verlichting blijft nu ook opeens branden... kost wel accu! Is dat nu bij jou opgelost, dat wordt me nu niet helemaal duidelijk namelijk... Moet ik hem daarvoor dus opsturen? Erg lastig allemaal...quote:JPstyle schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 06:27:
[...]
De mijne is laatst ook opgestuurd geweest omdat mijn toetsenbord verlichting niet meer uit gaat. Althans blijft heel licht branden.
Ik heb de mijne opgestuurd en ongeveer een week weer netjes terug ontvangen.
- Het rubber ding voor me SD is vervangen (niet om gevraagd)
- Hetzelfde bij me usb poort (niet om gevraagd) die is er trouwens gelijk weer afgerukt ivm de cradle
Leuke service dacht ik gelijk... TOT ik hem aanzette... Ik heb besloten hem ff bij te houden en als het me echt weer irriteerd of teveel accu kost stuur ik hem weer op. Je hebt 2 jaar garantie vanuit hun en die datum ligt ergens in 2009 dus voor die tijd gaat hij zo wie zo nog een keer terug
Maar goed, wat ik dus bedoel is dat er heel leuk op de brief stond klacht niet geconstateerd!! Dus als ik de volgende keer bel zal ik ff HEEL duidelijk moeten zeggen denk ik dat het licht niet voluit blijft branden maar heel lichtjes.
Dus ik heb gemengde gevoelens erover. Service is niet heel slecht maar de mensen aan de telefoon zijn wat dommer. en schrijven niet juist op wat je ze doorgeeft.
Wakkereburgers.nl - Het Geweten van het Web
Reg. datum: 07 januari 2007
Het is ook zeker niet zo dat ik er onzorgvuldig mee omga, ik ben er heel voorzichtig mee maar schijnbaar door schuring in mijn broekzak komt het rubber er toch vanaf. Het scheurtje in de lichtsensor baart me zorgen, maar er staat ook een enorme spanning daarop als je op een van de knoppen drukt.
Een vriend van me heeft de 730, je merkt dat ze daar alles hebben gedaan die problemen te vermijden. De telefoon is van een heel ander materiaal en heeft harde klepjes op de sd en usb poort.
Ik baal er best wel van, en vraag me af of meer mensen dit meemaken. Als het zo doorgaat koop ik straks, ondanks mijn abonnement, toch maar een nieuwe telefoon. De nieuwe diamond lijkt me bijvoorbeeld geweldig. Maar ik heb zo mijn twijfels, weet iemand of daar ook zo'n "kwaliteitsprobleem" rondhangt? Ik hoor van meer mensen dat er problemen zijn met de bouwkwaliteit van de S710, maar hoor graag de ervaring van mensen hier! En wat zij daaraan gedaan hebben, of juist niet.
Reg. datum: 30 december 2002
..doet vandaag niet wat ook morgen kan!
Ik wacht er nog mee echt een nieuwe te kopen, maar ik denk dat de HTC diamond wel een leuke is.
Bedankt hé!
Ik krijg alleen nog maar het bootloader scherm ervoor. Heb zo'n beetje alles geprobeerd maar met geen mogelijkheid krijg ik hem meer aan.
Iemand een idee?
Gister is de accu van het toestel wel helemaal leeg geweest, maar daarna opgeladen en geen problemen gehad. Nu net zou ik even het toestel rebooten omdat synchen niet goed ging en nu is het in de war.
freakstar wijzigde dit bericht 30-06-2008 19:29 (33%)
Naja mooi kloten dus, weet er iemand hier of je bij onze vrienden van HTC 1 of 2 jaar fabrieksgarantie krijgt?! Thnx alvast!
www.vdzande.com
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Opnieuw rom erop zetten hielp. Nu wel alles eraf en instellingen weg enzo, dat is wel jammer... Ben ook al bijna uitgekeken op het toestel dus nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.quote:freakstar schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:14:
WTF mijn toestel wil niet meer booten.
Ik krijg alleen nog maar het bootloader scherm ervoor. Heb zo'n beetje alles geprobeerd maar met geen mogelijkheid krijg ik hem meer aan.
Iemand een idee?
Gister is de accu van het toestel wel helemaal leeg geweest, maar daarna opgeladen en geen problemen gehad. Nu net zou ik even het toestel rebooten omdat synchen niet goed ging en nu is het in de war.
Is er een bepaald iets waardoor die bootloader getriggerd wordt? Ik kon nog steeds niet synchroniseren dus herstartte ik het toestel weer, krijg ik de bootloader er dus weer voor.
freakstar wijzigde dit bericht 01-07-2008 14:17 (11%)
Ja die heb ik er zelf uitgehaald, die viel constant op en en (door het warme weer?) gaan ze alleen maar losser zitten. Tevens is het niet zo'n ramp als de usb poort open is, was bij mijn vorige telefoon ook zo. Het gaat mij vooral om de coating die langzaam aan loslaat, vraag me af of het beter is alles eraf te halen maar dan ziet hij er miss helemaal niet meer uit.quote:Pretorian_ schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:48:
ik heb geen problemen met de bouw hoor, alleen dat rubbertje onderaan is een beetje...uhm losjes.
Ach, het is een fijn toestel verder, en tot de tijd dat hij echt kapot is gebruik ik hem nog altijd graag. Al lonkt die Diamond wel bij mij, oef.
Orginele rom teruggezet?quote:freakstar schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:12:
[...]
Opnieuw rom erop zetten hielp. Nu wel alles eraf en instellingen weg enzo, dat is wel jammer... Ben ook al bijna uitgekeken op het toestel dus nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.
Is er een bepaald iets waardoor die bootloader getriggerd wordt? Ik kon nog steeds niet synchroniseren dus herstartte ik het toestel weer, krijg ik de bootloader er dus weer voor.
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last