Hoofdcategorieën
FIA GTR2
Reg. datum: 25 mei 2003
Geen matches

Weer een vraagje... klopt het zodra je de instellingen van de camera op de hoogste resolutie zet, je niet meer kan inzoomen? Zodra je hem op resolutie 4 (1M, 960x1280) zet kan je wel weer inzoomen. Wat is dat voor onzin :?

Is MrSuzuki in FIA GTR2

FIA GTR2
Geen matches

quote:
JPstyle schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:07:
[...]

Dit kan gewoon in dat zelfde scherm. Trillen en beltoon.
Volgens mij toch niet hoor.. zie manual?

http://img80.imageshack.us/img80/1759/vibrateti2.jpg

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Reg. datum: 17 september 2005
Matched: s710

quote:
El_Bandito schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:49:
Is het nou al mogelijk om met een Vodafone S710 een update naar Wm6.1 te gaan ?
Ik heb geen flauw idee: :X als het nog lang duurt, zit ik eraan te denken om dan toch maar een onofficiële rom erop te zetten...beetje huiverig though

Een ander probleem: ik was een keer in dans-café; waar flink gerookt werd. Toen ik mijn S710 later uit mijn zak haalde, stonk deze ook een uur in de wind. :/

Nu, ruim 4 weken later, ruikt mijn S710 nog steeds naar rook, als je 'm onder je neus houdt. Ik heb er verder geen last van, maar wil er wel graag vanaf. Iemand tips? :S

* EDIT: All electrical components work on smoke....ik weet het :Y)

Edit: Laat maar, plastic stinkt dus ook :X |:( 8)7

Muscrerior wijzigde dit bericht 12-06-2008 11:32 (8%)

HTC S710
Reg. datum: 05 mei 2006
Geen matches

quote:
El_Bandito schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:34:
[...]

Volgens mij toch niet hoor.. zie manual?
Geen idee, ik lees de manual nooit.

Maar ik weet 100% zeker dat het wel kan omdat ik het zelf ook zo ingesteld heb..... Dus laat ik even niet de beroerdste zijn en een screentje gemaakt te hebben om het te bewijzen.

http://img178.imageshack.us/img178/1661/screenrm2.jpg

JPstyle wijzigde dit bericht 11-06-2008 23:22 (22%)

FIA GTR2
Geen matches

quote:
JPstyle schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:16:
[...]

Geen idee, ik lees de manual nooit.

Maar ik weet 100% zeker dat het wel kan omdat ik het zelf ook zo ingesteld heb..... Dus laat ik even niet de beroerdste zijn en een screentje gemaakt te hebben om het te bewijzen.

[afbeelding]
Dat kan ik dus niet instellen onder Home > Settings > Sounds :?

In welk schermpje doe jij dit dan? En hoe maak jij zo'n mooi screenshotje daarvan :P

El_Bandito wijzigde dit bericht 11-06-2008 23:35 (4%)

Is MrSuzuki in FIA GTR2

HTC S710
Reg. datum: 05 mei 2006
Geen matches

De mijn is in NL dus weet niet hoe ze het exact vertaalt hebben maar als je in het schemrpje bent om een beltoon te kiezen zit je fout. Je moet er dan 1 terug en naar het profielen beheer gaan.

Dan met de rechterknop op normaal en bewerken kiezen. Daar kan je dit allemaal instellen. Althans ik kan dit wel, heb jij toevallig een branded?

En dat progje is dit: http://www.mymobiler.com/

Ik gebruikt wel een oudere versie omdat de nieuwste kreeg ik toen niet goed aan de praat, en gewoon uit gemak zucht weer de oude versie gepakt ;)
Reg. datum: 06 november 2007

*weg*

Dit heeft niets met de S710 van doen.

pven wijzigde dit bericht 15-06-2008 15:39 (84%)

FIA GTR2
Geen matches

quote:
bvdf schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:00:
Is er mischien ook de mogelijkheid om een inkomend nummer te blokkeren, ik word lastig gevallen door een nummer dat begint met +21 (ik geloof dat dat marokko is) en zou daar wel graag van af willen
Weet niet of je er iets aan hebt, maar bij Vodafone kun je aangeven dat je overlast hebt van een bepaald nummer en die kun je laten blokkeren...

Is MrSuzuki in FIA GTR2

FIA GTR2
Geen matches

quote:
JPstyle schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 07:30:
De mijn is in NL dus weet niet hoe ze het exact vertaalt hebben maar als je in het schemrpje bent om een beltoon te kiezen zit je fout. Je moet er dan 1 terug en naar het profielen beheer gaan.

Dan met de rechterknop op normaal en bewerken kiezen. Daar kan je dit allemaal instellen. Althans ik kan dit wel, heb jij toevallig een branded?
Thanks, gelukt! :) Is't trouwens mogelijk om het Vodafone logo'tje eruit te slopen? :P

El_Bandito wijzigde dit bericht 12-06-2008 16:36 (6%)

Is MrSuzuki in FIA GTR2

*weg*

Dit heeft niets met de S710 van doen. Als je het via je provider wilt spelen, dan moet je eens in Telecomproviders kijken.

pven wijzigde dit bericht 15-06-2008 15:40 (83%)

Reg. datum: 07 januari 2007
Geen matches

Zit het niet in de instellingen bij telefoon om een nummer te blokkeren? Vind de oplossing "ander nummer nemen" erg onproffesioneel van primafoon.

FIA GTR2
Geen matches

-edit

El_Bandito wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:24 (114%)

Is MrSuzuki in FIA GTR2

FIA GTR2
Geen matches

Weet iemand of het mogelijk is om de plaatjes die je toegekend hebt aan je contacten groter te zien als ze bellen of smsen? Ik vind het een beetje erg klein...

El_Bandito wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:24 (107%)

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Reg. datum: 18 januari 2007

Hallo,
hopelijk kan iemand mij helpen...
Ik heb sinds kort een HTC S710, leuk apparaat werkt op zich fijn. Ook TomTom 6 werkt er mooi op.
Alleen met email en de vodafone Live! pagina heb ik problemen.
Ik heb alles netjes ingesteld zoals op de vodafone website staat aangegeven...
Wanneer ik nu via internetexplore naar google ga kan ik daar gewoon zoeken enzo via mijn GPRS. Maar zodra ik naar live.vodafone.com toe surf, dan geeft ie aan:"De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw". :(

Wanneer ik mijn vodafone mail wil ophalen, krijg ik de volgende foutmelding: "Uw internetverbinding is niet juist geconfigureerd. Controleer uw instellingen bij Verbindingen".

Nu heb ik het toestel die reeds automatisch laten configureren maar ook dat werkt niet. Vervolgens alles eruit gegooid en weer volgens de vodafone website ingesteld, maar ook dat werkt niet.

Iemand met suggesties??? Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

Groeten Hans.

Reg. datum: 10 december 2007

Ik heb even een vraagje, stel dat ik de S710 haal en daarbij in mijn telefoon abo. zorgloos internet erbij neem (voor 10 euro per maand) kan ik dan normaal op internet met een HTC, dus geen WIFI? en wat gebruik ik dan :O gprs of umtp ofzo iets. k snap dat gedoe even niet. :'(

fatihbatur wijzigde dit bericht 19-06-2008 10:48 (21%)

"Inspiration is our weapon"

quote:
fatihbatur schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:47:
Ik heb even een vraagje, stel dat ik de S710 haal en daarbij in mijn telefoon abo. zorgloos internet erbij neem (voor 10 euro per maand) kan ik dan normaal op internet met een HTC, dus geen WIFI? en wat gebruik ik dan :O gprs of umtp ofzo iets. k snap dat gedoe even niet. :'(
Voor zover ik weet kan je dan via GPRS gewoon op internet. Let wel even op, ook aan zorgeloos internet zit volgens mij een maximaal verbruik...
Wifi is gewoon internet via wireless lan-routers, dat gaat evengoed, maar heeft verders niks met die GPRS te maken.

Reg. datum: 07 januari 2007

wi-fi is inderdaad voor thuis, GRPS voor buiten (de S710 ondersteunt geen UMTS e.d.). GPRS werkt perfect, is niet razendsnel maar voor de meeste mobiele sites makkelijk te doen. Inderdaad moet je daar op je kosten letten, je betaald je gek als je geen zorgeloos/onbeperkt online neemt bij je abbo. Ook dan heb je inderdaad een limiet (fair use policy) maar zoals de naam zegt is dat om te zorgen dat je het eerlijk houd en je telefoon niet als internet ontvanger voor je notebook gaat ontvangen. Maar die limiet is bij de meesten rond de 750MB, iets waar je me GRPS echt niet zomaar komt ;).

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen UMTS + GPRS? en daarnaast zou het verstandig zijn om zorgeloos internet te nemen?, zou de S710 het ondersteunen :O?

ik heb van de week de dr gonzo rom geinstalleerd op me s710, werkt perfect op 1 ding na.

ik kan gewoon bellen gebeld worden sms verzenden maar ik kan geen sms meer ontvagen :S
ik snap er niks van.

heeft iemand dit mischien ook gehad en opgelost of weet iemand hier meer van ?

wil dit echt oplossen zonder een andere rom te installeren want vind deze echt geniaal

bvd

Nevermind. original rom terug geflasht en toen weer terug naar gonzo's en sms werkt weer :D

bvdf wijzigde dit bericht 19-06-2008 23:29 (11%)

Geen matches

bvd? k denk dat het beter is om contact met je provider op te nemen, k had dit ook vodafone heeft het binnen dag gefixed.

Geen matches

nevermind check edit

Geen matches

Weet iemand of de Vodafone HTC simlocked is? of simlockvrij want ik wil mijn andere abonoment (SIM ONLY) ook gebruiken :P

Geen matches

Heeft er nog iemand suggesties voor mijn GPRS instellingen? Ik kom nog steeds niet op de vodafone live! pagina en ook mijn vodafone email ophalen lukt niet...
Zie mijn vorige berichten voor een uitgebreide beschrijving...

Hopelijk kan iemand helpen!

Groeten Hans.

FIA GTR2
Geen matches

quote:
fatihbatur schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:21:
Weet iemand of de Vodafone HTC simlocked is? of simlockvrij want ik wil mijn andere abonoment (SIM ONLY) ook gebruiken :P
Als je hem los koopt istie simlock vrij ja. Via Vodafone in elk geval niet.

Is MrSuzuki in FIA GTR2

FIA GTR2
Geen matches

quote:
El_Bandito schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:41:
Weet iemand of het mogelijk is om de plaatjes die je toegekend hebt aan je contacten groter te zien als ze bellen of smsen? Ik vind het een beetje erg klein...
Weet iemand dit?

En heb weer iets nieuws.. zodra ik een sms stuur met meer dan 2 messages in 1 bericht (dus langer dan 160 (?) karakters) dan komt het tweede deel heel raar binnen bij de ander en soms zitten er zelfs teksten in van vorige smsjes 8)7

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: