Hoofdcategorieën
Reg. datum: 01 juni 2008
Geen matches

hoi
heb ook de nos mobiel apps geinstalleerd,werkt best! maar ik kan geen stream afspelen
bij jullie wel?
rob

Reg. datum: 07 januari 2007
Geen matches

Ik kan geen eens een stream vinden, tis meer een nieuws site nu. Waar vind je de streams? Lijkt me zo rond de tour de france erg makkelijk ;)

Reg. datum: 18 februari 2005
Matched: s710

Ik heb een groot probleem met mijn S710.
Het beeldscherm doet enorm vaag, hij geeft allemaal rare kleuren.
Soms doet hij het wel goed, maar meestal knippert hij raar en zijn de kleuren anders.
Ik heb al geprobeerd de telefoon paar keer opnieuw aan en uit te zetten, maar dat is niet het probleem.
Heeft iemand enig idee?

Ik lees net dat iemand anders in dit forum hetzelfde probleem heeft, heb je dat al opgelost?

Jaeger wijzigde dit bericht 05-06-2008 10:32 (12%)

Geen matches

Ik heb toch maar besloten mijn telefoon niet meer te gebruiken.
Hij wordt morgen opgehaald en naar Belgie toegebracht waar ze hem verder gaan onderzoeken.
Hopelijk valt het gewoon onder de garantie...ik heb ten slotte niks fout gedaan.

Reg. datum: 26 oktober 2002
Geen matches

Zolang hij niet is gevallen of val/waterschade heeft komt het allemaal wel los.

Mijn telefoon moet ook nog opgehaald worden, maar moet nu eerst een doosje op de kop tikken voor ik TNT weer langs kan laten komen.

Ben wel wat huiverig, dus ik hoop dat jij mij kan vertellen hoe het gaat. Of je bijv een track/trace code krijgt of bewijs van verzending

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Geen matches

quote:
Sypher schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:50:

Mijn telefoon moet ook nog opgehaald worden, maar moet nu eerst een doosje op de kop tikken voor ik TNT weer langs kan laten komen.

Ben wel wat huiverig, dus ik hoop dat jij mij kan vertellen hoe het gaat. Of je bijv een track/trace code krijgt of bewijs van verzending
Ik zal mijn bevindingen hier wel op het forum posten.
Ik heb in ieder geval al wel een soort van klant nummer gekregen en een telefoonnummer dus ik kan ze sowieso bellen hoe het er mee staat. Ik zou ook een email krijgen maar heb nog niks ontvangen.
Maar als ik het goed begrijp moet ik hem in de doos mee geven, ook de batterij en adapter etc?
Ik bel ze morgen nog wel even voor de zekerheid en zal dan wel om meer informatie vragen.

FIA GTR2
Reg. datum: 25 mei 2003

Kut Vodafone. Ze zeiden tegen mij dat de HTC S710 van hun simlock vrij is. Stop ik mijn oude Prepaid kaart erin (mijn nr wordt volgende week pas overgezet), istie simlocked, moet ik een unlock code opgeven :(

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Reg. datum: 17 september 2005

quote:
El_Bandito schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:13:
Kut Vodafone. Ze zeiden tegen mij dat de HTC S710 van hun simlock vrij is. Stop ik mijn oude Prepaid kaart erin (mijn nr wordt volgende week pas overgezet), istie simlocked, moet ik een unlock code opgeven :(
Vodafone bellen en vragen/eisen om een unlock-code. Heb je bewijs van de toezegging dat ie simlock-vrij zou zijn...?
Reg. datum: 06 mei 2003

Ik heb nu inmiddels een paar maanden de HTC S710 en ik vind hem erg maar dan ook mega super traag :S is daar iets aan te doen?

Powered by HD5870
Reg. datum: 26 juni 2000

quote:
genesisfm schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:17:
Ik heb nu inmiddels een paar maanden de HTC S710 en ik vind hem erg maar dan ook mega super traag :S is daar iets aan te doen?
Sluit je wel de 'programma's' af of staan die hij anders constant in het geheugen houdt? En je kunt hem ook wat overclocken.

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

Reg. datum: 14 augustus 2004

Inderdaad gewoon overclocken, met Tornado Power Control (zie ook http://htcvox.blogspot.com/2007_09_01_archive.html). Overigens, bij mij is 252 Mhz de maximaal werkbare en probleemloze snelheid.
Werkt feilloos, maar inderdaad, sluit ook af en toe openstaande programma's.
Succes! ;)
quote:
genesisfm schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:17:

Reg. datum: 17 augustus 2004
Geen matches

Overklok & installeer WM 6.1. Daar wordt ie ook een stuk sneller van!

Geen matches

Die Belgen bij HTC kunnen echt niks.
Ze zouden me een email sturen met informatie voor het ophalen.
Ik had niks ontvangen dus bel ik ze, hadden ze mijn email adres fout getypt.
Nou vooruit, daarna lees ik hun email...staat mijn adres helemaal verkeerd geschreven + verkeerd huisnummer. Dus ik weer opnieuw bellen, en ze zouden hem vrijdag of zaterdag dan komen ophalen.
Ik heel vrijdag en zaterdag thuis, maar niemand die hem kwam ophalen.
Vandaag probeerde ik ze te bellen, blijkt dat hun nummer niet meer werkt, maar er nu een ander 0900 nummer is wat 80 cent per minuut kost!
Lekkere service bij HTC, misschien toch maar mijn telefoon naar de winkel brengen?

FIA GTR2
Geen matches

Iemand die weet hoe je het weer op je "desktop" krijgt? Had ik iemand zien doen in dit topic, maar kan het niet meer vinden :)

El_Bandito wijzigde dit bericht 09-06-2008 19:01 (110%)

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Reg. datum: 06 november 2007
Geen matches

Weet iemand of er ooit nog een officieele rom komt met wm6.1 ?

FIA GTR2

Is het nou al mogelijk om met een Vodafone S710 een update naar Wm6.1 te gaan ?

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Reg. datum: 06 november 2007
Geen matches

dan moet je bij vodafone kijken.

HTC S710
Reg. datum: 05 mei 2006
Geen matches

quote:
Sypher schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:50:

De mijne is laatst ook opgestuurd geweest omdat mijn toetsenbord verlichting niet meer uit gaat. Althans blijft heel licht branden.

Ik heb de mijne opgestuurd en ongeveer een week weer netjes terug ontvangen.

- Het rubber ding voor me SD is vervangen (niet om gevraagd)
- Hetzelfde bij me usb poort (niet om gevraagd) die is er trouwens gelijk weer afgerukt ivm de cradle

Leuke service dacht ik gelijk... TOT ik hem aanzette... Ik heb besloten hem ff bij te houden en als het me echt weer irriteerd of teveel accu kost stuur ik hem weer op. Je hebt 2 jaar garantie vanuit hun en die datum ligt ergens in 2009 dus voor die tijd gaat hij zo wie zo nog een keer terug

Maar goed, wat ik dus bedoel is dat er heel leuk op de brief stond klacht niet geconstateerd!! Dus als ik de volgende keer bel zal ik ff HEEL duidelijk moeten zeggen denk ik dat het licht niet voluit blijft branden maar heel lichtjes.

Dus ik heb gemengde gevoelens erover. Service is niet heel slecht maar de mensen aan de telefoon zijn wat dommer. en schrijven niet juist op wat je ze doorgeeft.
Reg. datum: 26 oktober 2002
Geen matches

Mijn probleem is echt vaag. Eerst kwam het probleem zo ongeveer permanent voor, later minder en nu heb ik al 2 dagen geen problemen.

Dus ik wacht wel met opsturen :P

Al met al toch netjes dat ze die rubbertjes vervangen. Die worden wel snel slecht..

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

FIA GTR2
Geen matches

Vraagje:

Zit al eventjes te zoeken maar kan het niet vinden.... kan je als bericht (of bel) signaal een ringtone PLUS vibratie instellen :? Ik kan volgens mij alleen maar een trilsignaal OF een ringtone instellen... :{ Ik wil beide, zoals ik bij mijn Nokia 6101 wel kan instellen.

El_Bandito wijzigde dit bericht 11-06-2008 16:22 (72%)

Is MrSuzuki in FIA GTR2

Geen matches

quote:
JPstyle schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 06:27:
[...]

Dus ik heb gemengde gevoelens erover. Service is niet heel slecht maar de mensen aan de telefoon zijn wat dommer. en schrijven niet juist op wat je ze doorgeeft.
Ik word gek van de service, zoals ik hier al eerder heb vermeld wil het niet vlotten.
Had nog maar keer gebeld naar de nederlandse service desk, kreeg een engelsman aan de lijn, opzich geen probleem maar hij zou zorgen dat ik zou worden teruggebeld, maar heb uiteraard tot op heden niks gehoord.
Ben ook even langs de primafoon gegaan, maar daar word ik al helemaal niet vrolijk van de service.
Bij HTC is het als volgt: als het je eigen schuld is dat er een defect is, betaal je of 40 euro om je telefoon terug te krijgen..of de reparatie kosten. De gast bij de primafoon vertelde dat het bij hen niet zo werkt. Wanneer dan mijn telefoon kapot is, ben ik verplicht om de schade zelf te betalen of ik krijg hem niet terug. Ik vond het een rare constructie en wat dat betreft is dan de service van HTC beter, maar goed, dan moeten ze eerst mijn telefoon ophalen.

HTC S710
Geen matches

quote:
El_Bandito schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:00:
Vraagje:

Zit al eventjes te zoeken maar kan het niet vinden.... kan je als bericht (of bel) signaal een ringtone PLUS vibratie instellen :? Ik kan volgens mij alleen maar een trilsignaal OF een ringtone instellen... :{ Ik wil beide, zoals ik bij mijn Nokia 6101 wel kan instellen.
Dit kan gewoon in dat zelfde scherm. Trillen en beltoon.
HTC S710
Geen matches

quote:
Jaeger schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:59:
[...]

Ik word gek van de service, zoals ik hier al eerder heb vermeld wil het niet vlotten.
Had nog maar keer gebeld naar de nederlandse service desk, kreeg een engelsman aan de lijn, opzich geen probleem maar hij zou zorgen dat ik zou worden teruggebeld, maar heb uiteraard tot op heden niks gehoord.
Ben ook even langs de primafoon gegaan, maar daar word ik al helemaal niet vrolijk van de service.
Bij HTC is het als volgt: als het je eigen schuld is dat er een defect is, betaal je of 40 euro om je telefoon terug te krijgen..of de reparatie kosten. De gast bij de primafoon vertelde dat het bij hen niet zo werkt. Wanneer dan mijn telefoon kapot is, ben ik verplicht om de schade zelf te betalen of ik krijg hem niet terug. Ik vond het een rare constructie en wat dat betreft is dan de service van HTC beter, maar goed, dan moeten ze eerst mijn telefoon ophalen.
Tja, heb zelf ook in een telefoon zaak gewerkt. Je moet kunnen aan geven als het eigen kosten worden dat ze hem ongerepareerd terug sturen. Maar idd, dan ben je wel de onderzoeks kosten kwijt.

Ik belde ook eerst NL service desk, kreeg ook een engelsman aan de lijn. Die wist trouwens wel waar hij over sprak. Maar belde mij binnen 5 minuten terug met een Belgisch nummer dat ik daar een afspraak moest maken ivm het ophalen.

Ik kan kijken of ik ergens nog een nummer heb liggen als je dat wilt?
Geen matches

quote:
ja dat zou fijn zijn, ik heb het volgende nummer:003211230447
Maar dat nummer klopt dus niet meer, en dan krijg je een telefoonstem die het nieuwe 0900 nummer vertelt wat vervolgens 80 cent per minuut kost.