Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 326
Reg. datum: 18 april 2004
Reg. datum: 18 april 2004
Weet iemand hoe je het today scherm kan aanpassen? Ik kan het nergens vinden.
Ik heb sinds een poosje ook wm6.1, en vind het écht een stuk beter (functioneler) dan 6.0, buiten eventuele performance of technische dingen om. Threaded sms, een homescreen met alles voor handen, maken het echt betere software. En het ziet er gewoon nice uit
.
Vraagje: Is er een manier om geluiden te vervangen voor wanneer een email/msn bericht binnenkomt? Ik heb geprobeerd wma'tjes in de windows folder te droppen maar die worden niet gevonden. Overschrijven kan niet en hernoemen ook niet... Is het mogelijk?
Vraagje: Is er een manier om geluiden te vervangen voor wanneer een email/msn bericht binnenkomt? Ik heb geprobeerd wma'tjes in de windows folder te droppen maar die worden niet gevonden. Overschrijven kan niet en hernoemen ook niet... Is het mogelijk?
warsow.net
Overschrijven kan wel. Maar dat moet je vanaf het toestel zelf doen, en niet via het kabeltje.
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
Reg. datum: 01 mei 2005
Reg. datum: 01 mei 2005
Kan iemand mij de Nederlandstalige handleiding sturen van de HTC S710?
Ik heb op internet gezocht maar kan hem echt niet vinden.
Ik heb op internet gezocht maar kan hem echt niet vinden.
There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
Hallo,
Wie kan mij helpen met de vraag tot hoeveel GB aan MicroSD kaartjes de S710 ondersteund?
k Wil een 2GB kaartje kopen maar misschien kan ie ook wel 4GB aan..? Danke 
Wie kan mij helpen met de vraag tot hoeveel GB aan MicroSD kaartjes de S710 ondersteund?
Is MrSuzuki in FIA GTR2
Als ik deze website van Sandisk moet geloven, is de maximaal ondersteunde capaciteit van een S710 8GB.
Schrik trouwens niet van de prijzendie erbij staan, in Nederland zijn deze kaartjes voor de helft van het geld verkrijgbaar
Schrik trouwens niet van de prijzendie erbij staan, in Nederland zijn deze kaartjes voor de helft van het geld verkrijgbaar
Arthas wijzigde dit bericht 31-05-2008 14:11 (9%)
Reg. datum: 06 november 2007
als je een rom update uitvoert ben je dan echt al je instellingen kwijt
dus vooral voor mobiel internet e.d. ???
laat maar 
ben er net achter dat ik al de laatste rom versie heb
wou em wel ff flashen
Enige kans op er op een legale manier wm 6.1 op te krijgen ?
ben er net achter dat ik al de laatste rom versie heb
Enige kans op er op een legale manier wm 6.1 op te krijgen ?
Reg. datum: 07 januari 2007
De laatste versie van 6.1 is legaal (het is de emulatie van MS), alleen niet officieel van HTC. Die schijnt te komen. Een eerdere versie was illegaal omdat MS hem toen nog niet had uitgebracht.
Reg. datum: 17 augustus 2004
Reg. datum: 17 augustus 2004
Heeft iemand van jullie ervaring met een andere battery, bijvoorbeeld van 2250mAh, van ebay?
Ik vind dat de batterij best snel leeggaat (mp3/wifi/bluetooth) dus zoek een krachtigere batterij, maar ik weet niet of die van ebay wel goed zijn?
Ik vind dat de batterij best snel leeggaat (mp3/wifi/bluetooth) dus zoek een krachtigere batterij, maar ik weet niet of die van ebay wel goed zijn?
Zullen wel goed zijn. Heb even gekeken maar volgens mij is hij een stuk dikker. Bij degene die ik zag op ebay zag ik er een backcover bij zitten met diepte. Ik hoef zo'n ding niet te hebben, vind m al dik zat 
Heb telefoon nu op 252MHz overgeklokt. Met WM6 erop had ik voorheen altijd een onderbreking van geluid bij uitschuiven/inschuiven wat nu bijna niets meer is.
Heb telefoon nu op 252MHz overgeklokt. Met WM6 erop had ik voorheen altijd een onderbreking van geluid bij uitschuiven/inschuiven wat nu bijna niets meer is.
Honda CB750KZ '79 en CB250N '80
Reg. datum: 01 juni 2008
hallo
ben helemaal nieuw hier en heb alles doorgelezen en een stuk terug kwam ik de vraag tegen:
hoe het geluid bij het openschuiven te veranderen cq mogelijk is.
maar ben daar geen antwoord van tegen gekomen.
dus bij deze stel ik hem nog een keer :
is dit mogelijk?
groeten rob
ben helemaal nieuw hier en heb alles doorgelezen en een stuk terug kwam ik de vraag tegen:
hoe het geluid bij het openschuiven te veranderen cq mogelijk is.
maar ben daar geen antwoord van tegen gekomen.
dus bij deze stel ik hem nog een keer :
is dit mogelijk?
groeten rob
Dit staat ook in de handleiding:
Start - Instellingen - Geluiden en dan bij Toetsenbord in/uit: Geen kiezen als je geen geluid wilt, anders heb je ook keuze uit andere geluiden
Start - Instellingen - Geluiden en dan bij Toetsenbord in/uit: Geen kiezen als je geen geluid wilt, anders heb je ook keuze uit andere geluiden
Hallo,
Ik heb een bizar probleem met de s710. Ik ben dit weekend op pinkpop geweest en heb daar 's nachts mijn telefoon uitgezet om batterij te besparen. Toen ik hem gisterochtend weer aan had gezet bleek het display storingen te vertonen. Kleuren worden niet goed weergegeven. Als ik een menu of sms bericht ben heb ik aan de rechterkant een geel verloop.
En nee, hij is niet in bier gevallen, hij is ook niet gestuiterd. Het is gebeurd sinds ik hem weer aan heb gezet.
Nu heb ik zojuist de laatste rom versie opgezet, dus het lijkt me niet dat het de software is. Blijft over het display zelf. Echter is nu het vreemde, als ik het toestel openklap draait de storing ook mee...
Nogal wiedes allemaal. Iemand enige ervaring met dit probleem? Ik ga namelijk morgen voor drie weken naar Zwitserland en zou het niet fijn vinden als mijn telefoon daar overlijd....
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb een bizar probleem met de s710. Ik ben dit weekend op pinkpop geweest en heb daar 's nachts mijn telefoon uitgezet om batterij te besparen. Toen ik hem gisterochtend weer aan had gezet bleek het display storingen te vertonen. Kleuren worden niet goed weergegeven. Als ik een menu of sms bericht ben heb ik aan de rechterkant een geel verloop.
En nee, hij is niet in bier gevallen, hij is ook niet gestuiterd. Het is gebeurd sinds ik hem weer aan heb gezet.
Nu heb ik zojuist de laatste rom versie opgezet, dus het lijkt me niet dat het de software is. Blijft over het display zelf. Echter is nu het vreemde, als ik het toestel openklap draait de storing ook mee...
Nogal wiedes allemaal. Iemand enige ervaring met dit probleem? Ik ga namelijk morgen voor drie weken naar Zwitserland en zou het niet fijn vinden als mijn telefoon daar overlijd....
Alvast bedankt voor de hulp!
ha arthasquote:Arthas schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:07:
Dit staat ook in de handleiding:
dat had ik ook al begrepen maar dat is niet wat ik bedoelde,heb het eigenlijk ook verkeerd gevraagd ,
wat ik bedoelde is ,of je ook andere geluiden kunt gebruiken ipv de standaard geluiden.
dus bv een stukje mp3 ofzo.
alvast bedankt voor je reactie
rob
Hoe zeker is het nou dat de S710 meer dan 2GB ondersteund? PDAshop.nl verteld namelijk dat zij van HTC hebben doorgekregen dat de S710 tot max. 2GB ondersteund en ik heb gisteren een 4GB SD-tje besteld van Kingston omdat ik hier las dat er mensen waren met SD-tjes van meer dan 2GB 
Is MrSuzuki in FIA GTR2
Dit is een leuke. De drie keuzes, die je hebt, staan in de Windows map van je S710.quote:brummy schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:21:
[...]
ha arthas
dat had ik ook al begrepen maar dat is niet wat ik bedoelde,heb het eigenlijk ook verkeerd gevraagd ,
wat ik bedoelde is ,of je ook andere geluiden kunt gebruiken ipv de standaard geluiden.
dus bv een stukje mp3 ofzo.
alvast bedankt voor je reactie
rob
Ze zijn onder andere genaamd 0.wav, 0_in.wav en 0_out.wav, de andere zijn 1 en 2. De eerste, dus 0.wav, is een combinatie van de in en de out. Ik denk dat je hier iets moet proberen. Een echt antwoord heb ik dus eigenlijk niet.
oke arthas
das een goed idee !
ik ga hier is mee aan de slag,kijken of ik er iets zinnigs van kan maken
bedankt
rob
das een goed idee !
ik ga hier is mee aan de slag,kijken of ik er iets zinnigs van kan maken
bedankt
rob
iemand die NOSmobiel app al geprobeerd? http://m.nos.nl/nosmobiel
Heb hem geinstalleerd, en ik moet zeggen: nice and smooth.
tenminste, teletekst doet het niet echt....maar goed dit is slechts de eerste versie.
Heb hem geinstalleerd, en ik moet zeggen: nice and smooth.
tenminste, teletekst doet het niet echt....maar goed dit is slechts de eerste versie.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik heb hem ook geinstalleerd, bevalt wel ja. Er zou gewoon zo'n portal moeten zijn waarmee je overal live tv kan kijken via internet. Dat komt dan binnenkort van KPN maar daar heb je een speciale telefoon voor nodig en een abbonement van 10 euro per maand. Waarom als het ook via internet kan.. achja laten we hopen dat dat ooit zo komt. NOS doet het in ieder geval goed want we kunnen straks sport evenementen live kijken op de mobiel, best wel handig!
Reg. datum: 14 juni 2006
Ik heb er één van Sandisk van 6 Gb (MicroSD HC) inzitten. Daar krijg je ook een handige USB adapter/lezer bij zodat je hem op je pc kan vullen.quote:El_Bandito schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:50:
Hallo,
Wie kan mij helpen met de vraag tot hoeveel GB aan MicroSD kaartjes de S710 ondersteund?k Wil een 2GB kaartje kopen maar misschien kan ie ook wel 4GB aan..? Danke
Hiervoor gebruikte ik een 1 gb van Sandisk en die was wel 4x langzamer met lezen. Vooral bij gebruik met navigatie en bij MP3's merk je verschil in de snelheid.
Ja.quote:bvdf schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:02:
als je een rom update uitvoert ben je dan echt al je instellingen kwijt
Maar je kunt een hoop backuppen door gebruik te maken van PPCPIMBackup voor je belgegevens contacten, smsjes etc.
Verder je eigen documenten op een SD kaart plaatsen of tijdelijk op je PC opslaan.
Synchronisere met Outlook van je contacten en agenda helpt ook.
Programma die je zelf geinstalleerd hebt, zul je opnieuw moeten installeren. Ook als ze op de SD kaart zijn geinstalleerd.
Dat is al zeker een jaar zeker want zolang heb ik al een 6 Gb SD HC kaartje erin...quote:El_Bandito schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:24:
Hoe zeker is het nou dat de S710 meer dan 2GB ondersteund? PDAshop.nl verteld namelijk dat zij van HTC hebben doorgekregen dat de S710 tot max. 2GB ondersteund en ik heb gisteren een 4GB SD-tje besteld van Kingston omdat ik hier las dat er mensen waren met SD-tjes van meer dan 2GB
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last