Hoofdcategorieën
Reg. datum: 21 oktober 2002

quote:
Mtyn schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:15:
Werkt de USB wel? Hoor/zie je op je pc dat er een apparaat is aangesloten?

Wel heel vreemd, ik heb dit ook eens een aantal keer gehad maar dan hielp activesync of windows mobile device centre opnieuw installeren altijd.
Ik hoor/zie niet dat windows het apparaat herkend.

Ik zal de boel nog een deinstalleren, anders weet ik het ook niet meer.

Intel Q6600@2,8 GHz, Gigabyte GA-EP35-DS3R, 2 GB Kingston, 1x 8800GTS, 500GB Raid 0

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
siempie76 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:00:
Ik heb het volgende probleem: ik kan niet meer syncen met usb kabel.

Ik heb Active sync opnieuw geinstalleerd, verschillende pc's geprobeerd, verschillende usb kabels geprobeerd, vista geprobeerd maar geen succes.

Het vreemde is dat hij het via bluetooth wel doet :|

Opnieuw firmware flashen lukt niet, want dat doet hij alleen via USB.

Iemand???
Ditzelfde probleem had ik ook, alleen liep active sync ook nog elke keer vast bij mij.
Misschien dat het hetzelfde probleem is, dus probeer dit eens:
Ga met je telefoon in het 'Start menu' naar 'Instellingen'. Dan naar 'Verbindingen', dan 'Meer...' en dan 'USB aan pc'. Als er het vinkje daar aanstaat bij Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen, moet je die uitschakelen. Dan kan je daar weer weg, en nog eens proberen te verbinden met Active Sync.
Bij mij werkte het toen wel :)

Reg. datum: 07 januari 2007

Het is wel vreemd dat geen enkele pc waarop je hem aansloot liet merken dat er een USB apparaat werd aangesloten. Denk dat je eerder hardwarematig naar een probleem moet zoeken, zelfs zonder de juiste instellingen herkent je PC dat er een USB apparaat word aangesloten. Nog zo'n testje, als je hem aansluit laad je telefoon dan wel op?

Reg. datum: 21 oktober 2002

Geavanceerde netwerkfunctionaliteit was de boos doender.

Thanks

Intel Q6600@2,8 GHz, Gigabyte GA-EP35-DS3R, 2 GB Kingston, 1x 8800GTS, 500GB Raid 0

Powered by HD5870
Reg. datum: 26 juni 2000

Had mijn S710 tijdje terug weg gebracht omdat afdichtklepje voor lader los ging hangen en niet meer dicht wilde. En ik weer ophalen, hadden ze de complete onderste helft van het toestel vervangen. Dus incl. camera, keypad, e.d. Echter na paar uurtjes viel spontaan het scherm uit, of scherm heel vaag leesbaar... Heb hem vrijdag dus weer weggebracht, misschien iets te snel gemonteerd ofzo ;).

De afdichtklepjes leken wel van een ander materiaal trouwens. Het voelde steviger en meer solide.

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

Reg. datum: 11 mei 2003

Ik heb de mijne 9-4-2008 weg gebracht voor reparatie, morgen 14-5-2008 kan ik hem weer ophalen 8)7

Naja, iig mijn S710 weer terug :)

Extreme Edition of koekoek
Reg. datum: 23 januari 2005

Ik zit er ook aan te denken dit toestel aan te schaffen, ik had hiervoor een spv m3000 met touchscreen dat beviel me wel uitstekend, nu zit ik te dubben tussen deze s710 en de htc TyTN
de TyTN is volgensmij de opvolger van de spv M3000

voordeel van de TyTN is het touchscreen 3g en hsdpa en een 400Mhz processor
het nadeel is wm5.0
De s710 heeft dan weer wm6.0 en cijfer toetsen aan de bovenkant.

Wat mag ik van een 2ehands toestel verwachten kwa prijs? ik heb contact met 2 personen 1 verkoopt een TyTN en de ander een spv e650 allebij ongeveer 150euro, op marktplaats zie ik er niet veel staan voor die prijs weet iemand ongeveer wat deze toestellen 2ehands waard zijn?

En als die orange spv e650 gesimlockt is kan ik er dan mee naar de winkel om die lock eraf te halen? ik heb namelijk t-mobile en over een maand vodafone.

diontjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:32: [...] Spongebob pants-off natuurlijk :+

Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
koekoek2003nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:27:
Ik zit er ook aan te denken dit toestel aan te schaffen, ik had hiervoor een spv m3000 met touchscreen dat beviel me wel uitstekend, nu zit ik te dubben tussen deze s710 en de htc TyTN
de TyTN is volgensmij de opvolger van de spv M3000

voordeel van de TyTN is het touchscreen 3g en hsdpa en een 400Mhz processor
het nadeel is wm5.0
De s710 heeft dan weer wm6.0 en cijfer toetsen aan de bovenkant.

Wat mag ik van een 2ehands toestel verwachten kwa prijs? ik heb contact met 2 personen 1 verkoopt een TyTN en de ander een spv e650 allebij ongeveer 150euro, op marktplaats zie ik er niet veel staan voor die prijs weet iemand ongeveer wat deze toestellen 2ehands waard zijn?

En als die orange spv e650 gesimlockt is kan ik er dan mee naar de winkel om die lock eraf te halen? ik heb namelijk t-mobile en over een maand vodafone.
Heb nu ook een S710, maar mis het touchscreen wel, Zo wie zo voor tomtom en zo.
Wel vind ik het toetsenbordje super handig, dat is stukken beter dan telkens met je pennetje een sms tikken.

Mijn volgende toestel wordt wel weer met touchscreen, en een toetsenbord.

Prijs zou ik zo niet weten, maar zou persoonlijk voor de TyTN gaan dan.

Effe kijken op xda-developers, daar staan wel goede topics over hoe met een simlock om gegaan moet worden ;).

Als je daar wat voor vind... let me know;)

Reg. datum: 16 november 2001

Ik heb een bluetooth autoradio waar in ik mijn contacten naar toe kan sturen.

Weet iemand hoe ik met mijn S710 meer dan 1 contact tegelijk via bluetooth kan sturen (beamen)

quote:
stimpyrulez schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:57:
[...]

Heb nu ook een S710, maar mis het touchscreen wel, Zo wie zo voor tomtom en zo.
Wel vind ik het toetsenbordje super handig, dat is stukken beter dan telkens met je pennetje een sms tikken.

Mijn volgende toestel wordt wel weer met touchscreen, en een toetsenbord.

Prijs zou ik zo niet weten, maar zou persoonlijk voor de TyTN gaan dan.

Effe kijken op xda-developers, daar staan wel goede topics over hoe met een simlock om gegaan moet worden ;).
Ik sluit mij helemaal aan bij dit verhaal, ik had ook eerst een SPV M3000, en nu de S710. Hij bevalt uitstekend, maar soms mis ik toch het touchscreen. Volgende keer inderdaad een toestel met WM én een toetsenbord én een touchscreen.

Jim

Pff.. ik was zo blij met mijn apparaatje, maar nou krijgt ie de afgelopen weken flink wat kuren. Batterij gaat abnormaal kort mee sinds een week of 4 en heel vaak als ik bel of gebeld word (met of zonder BT) valt mn telefoon gewoon uit, dan is opnieuw opstarten het enige wat werkt. Lekker is dat als je in een gesprek zit :X

Heb de telefoon 1,5 week terug hard gereset maar dit mocht ook niet baten.. heeft iemand dit meegemaakt of tips?!

Ik hoor het graag, super bedankt alvast!

www.vdzande.com

quote:
ApOE schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:48:
Mijne is ook al 3weken weg, ze zijn niet echt snel met reparaties :/
Mijn S710 is een keer voor reparatie weg geweest en ik had hem in exact een week weer terug.

Website - Aprielan 55 Fury Warrior - Sarion 11 Paladin - Miraljon - 80 Unholy DK

quote:
Rosmalen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:50:
Pff.. ik was zo blij met mijn apparaatje, maar nou krijgt ie de afgelopen weken flink wat kuren. Batterij gaat abnormaal kort mee sinds een week of 4 en heel vaak als ik bel of gebeld word (met of zonder BT) valt mn telefoon gewoon uit, dan is opnieuw opstarten het enige wat werkt. Lekker is dat als je in een gesprek zit :X

Heb de telefoon 1,5 week terug hard gereset maar dit mocht ook niet baten.. heeft iemand dit meegemaakt of tips?!

Ik hoor het graag, super bedankt alvast!
Op de E-club site staat een update onder 'Other downloads' wat misschien je probleem zou kunnen oplossen. ;)
quote:
Dropped calls sometimes occur when Bluetooth is on. If you encountered the same problem, please download this Bluetooth Hot Fix and install it on your device.

Note: Only the 18125.0.2 OS build and earlier versions have this problem and need to be installed with the hot fix. Later versions do not need to be installed with the hot fix. To check the OS version on your device, press Start > Settings > More > About.

Website - Aprielan 55 Fury Warrior - Sarion 11 Paladin - Miraljon - 80 Unholy DK

hmm, ik kan niet inloggen op E-Club. Geeft telkens dezelfde fout: Server Error in '/' Application.
weet iemand wat te doen?!

www.vdzande.com

Reg. datum: 19 oktober 2006

Zijn er mensen die I-Go navigatie op hun S710 hebben draaien? Is dat mekbaar beter dan TomTom?
ik hoor geruchten dat het sneller is dan TomTom. is dat ook daadwerkelijk zo?

quote:
letinon schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:27:
[...]

Mijn S710 is een keer voor reparatie weg geweest en ik had hem in exact een week weer terug.
6-4-08 ingeleverd, 16-5-08 terug.
Reparatie is via KPN gegaan(Garantie), dus dat zal het probleem zijn geweest..!

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
Arjandenouden schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:47:
Zijn er mensen die I-Go navigatie op hun S710 hebben draaien? Is dat mekbaar beter dan TomTom?
ik hoor geruchten dat het sneller is dan TomTom. is dat ook daadwerkelijk zo?
Ik heb i-Go 8 (2008) geprobeerd.
Hij installeert wel maar bij het opstarten moet je een taal kiezen maar dat lukt niet. De telefoon stopt er helemaal mee en ik moest de batterij er uit halen om opnieuw op te starten. Daarna iGo weer verwijderd.
Een collega met een ETEN X500 krijgt het met wat moeite wel aan de praat.
Route 66 en Sygic McGuider doen het prima..

quote:
ApOE schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:39:
[...]

6-4-08 ingeleverd, 16-5-08 terug.
Reparatie is via KPN gegaan(Garantie), dus dat zal het probleem zijn geweest..!
Grote kans van. ;) Ik heb m'n telefoon en abonnement bij de Belcompany vandaan. De reparatie had ik dus ook via de Belcompany geregeld.

Ik heb, toen Windows Mobile 6.1 uit kwam, een mailtje gestuurd naar HTC en heb daar vandaag een reactie op gekregen.
quote:
I am so sorry but the wm 6.1 update is not still ready for your pda.
please check after time in e club in the secvtion support.
Het woordje still duidt er misschien op dat ze bezig zijn met een update. :)

Reg. datum: 07 januari 2007

Laten we het hopen! Ik heb hem van modaco er nu op staan, dat is dan de emulatie die windows heeft gereleased omgezet naar de s710. Werkt uitstekend, vind er veel voordelen op zitten. Hij blijft je herinneren dat je een smsje of gemiste oproep hebt gehad door te trillen, werkt erg handig. Tevens is het tabbladen systeem erg goed, en werkt hij sneller en is cleaner dan de 6.1 die er eerst was op modaco. Maar als HTC met zijn versie komt gaat die er weer op, kon alleen niet wachten omdat ik zijn nieuwe functies wel erg handig vond.

Reg. datum: 02 december 2007

Heb een hele vreemde error; als ik me mobiel unlock dan locked die hem direct weer automatisch. Kan dus helemaal niks doen. Iemand dit ooit gehad, kan niks vinden via google.

Reg. datum: 09 december 2006

quote:
OutofFocus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:42:
...
Overigens.. welke versie van Navigon heb jij ?
k heb al verschillende versies geprobeerd maar krijg ze niet geinstalleerd of er zit geen installatie bij (6.5.1.). Bij opstarten van de mn6.exe krijg ik dan een foutmelding dat er bepaalde bestanden ontbreken en dan stop hij.

Tot nu toe werken alleen Route 66 en Sygic McGuider 7.52 vlekkeloos op mijn HTC S710.
Heb ook een aangepaste versie van TomTom 6 geprobeerd maar die was niet te gebruiken omdat het kiezen uit lijsten niet werkte met het keyboard.
Ik gebruik de 6.5.0 (klik)

SICKFUXX

Voor het geval er interesse is, ik heb mijn handen kunnen krijgen op wat reserve onderdelen voor S710 eigenaren! Het gaat hierbij o.a. om accu's, beeldschermen, toetsenbordjes en behuizingen. Als iemand ergens interesse in heeft mail dan even, hier ligt het een beetje 'over' te zijn. lostrebel@gmail.com

[ Samsung LE32S71 | Xbox 360 | Playstation III | Pioneer VSX-859RDS ]

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
Klikkerdeklik ! :
"
Compatibiliteit van MobileNavigator 6 Download Windows Mobile Smart Phone met uw eindapparaat

Dit eindapparaat hebt u geselecteerd

Fabrikant: HTC
Eindapparaat: S710
Besturingssysteem: Windows Mobile 6.0

De MobileNavigator 6 Download Windows Mobile-software is met S710 niet compatibel.
"

Hoe heb je dat dan gedaan ??

Reg. datum: 09 december 2006

quote:
OutofFocus schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:23:
...
Hoe heb je dat dan gedaan ??
Via de PDAshop besteld en vervolgens gewoon op een nieuw (tegelijk besteld) 2 GB kaartje geinstalleerd. De winkel adverteert zelfs met een combipakket van de S710 samen met de Navigon. Zij geven ook aan dat:
"De Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa is getest met en geschikt bevonden voor:

* HTC MTeoR
* HTC S620
* HTC S710
* Qtek/HTC 8300
* Qtek/HTC 8310
* Qtek/HTC 8500
* Samsung SGH-i600"

Nadat ik de klik-link in de vorige post gegeven had, heb ik ook eens die compatibiliteit-test gedaan en inderdaad S710 zou niet kunnen werken met de Navigon. Hij doet het toch écht hier.
Het navigatieprogramma moet wel geactiveerd worden, voor het gebruikt kan worden.

Extra info van mijn kant, de S710 ROM versie 1.34.405.1

Edit: Ik zie nu net dat het bij de Navigon-site om "MobileNavigator 6 Download Windows Mobile-software" gaat. Ik heb de DVD-versie. Misschien dat het hem daar in zit?

Arthas wijzigde dit bericht 27-05-2008 18:11 (8%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: