Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicZiet er naar uit dat deze Release Candidate de nodige problemen heeft, ikzelf heb RC09 gedraait op mijn S08 en die zorgde ervoor dat ik binnen NoTime geen gebruik meer kon maken van applicaties buiten STK, RC09 er vervolgens afgegooid en nu draai ik RC08 al een tijdje Flawless.quote:fraQ schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:21:
Ik gebruik sinds een paar maanden SmartToolkit (atm RC09 Core 1), wat ik eigenlijk als onmisbare software op mijn telefoon beschouw. Echter heb ik wel het gevoel dat dit programma vrij onstabiel wordt als je het gebruikt in combinatie met de HTC Live Home(grey) homescreen.
Zijn er mensen die dit ook ervaren hebben? Of ligt het ergens anders aan? Ik probeer STK nu eens te draaien in combinatie met een andere homescreen, kijken of het nu beter werkt.
Benieuwd of ik RC09 Core2 (oid) wel weer fatsoenlijk kan draaien op mijn S730 want vind dit programma toch echt wel een verrijking van mijn Toestel
Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik ben de tool en naam kwijt, maar je kunt shortcuts maken voor programma's. Stop deze dan in je Windows Startmenu map en je kunt Speeddial gebruiken.
Smart Toolkit RC8 icm 6.1 en HTC Gregory home is een D R A M A. Dus ik draai nu lekker zonder ST en mis het eigenlijk niet meer. Het werkt leuk, maar toch vertragend. Alleen de shortcuts voor programs zag ik als een plus. Maar daar kan ik inmiddels wel weer zonder
Smart Toolkit RC8 icm 6.1 en HTC Gregory home is een D R A M A. Dus ik draai nu lekker zonder ST en mis het eigenlijk niet meer. Het werkt leuk, maar toch vertragend. Alleen de shortcuts voor programs zag ik als een plus. Maar daar kan ik inmiddels wel weer zonder
..doet vandaag niet wat ook morgen kan!
Ik heb windows mobile 6.1 geiinstalleerd (niet officiele versie) en moet zeggen dat het apparaat 710 erdoor helemaal nieuw aanvoelt! Even wennen, dat threaded sms en af en toe toch wel iets te traag, bijvoorbeeld als je een zwaardere app als nav4all afsluit,
De update maakt het mooier en makkelijk om direct vanaf het homescreen alles te bedienen.
De update maakt het mooier en makkelijk om direct vanaf het homescreen alles te bedienen.
Kan je die even doorsturen via PM? Ben je dan alle berichten/contactpersonen/bestanden op geheugenkaart kwijt?quote:fldq schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:21:
Ik heb windows mobile 6.1 geiinstalleerd (niet officiele versie) en moet zeggen dat het apparaat 710 erdoor helemaal nieuw aanvoelt! Even wennen, dat threaded sms en af en toe toch wel iets te traag, bijvoorbeeld als je een zwaardere app als nav4all afsluit,
Thx
Ik denk/hoop dat htc t.z.t. vanzelf met een update komt. Ze zijn meestal niet zo snel en het is ook goed mogelijkk dat voor dit type deze update helemaal niet gaat komen. Ik kon alleen niet wachten en heb met google op internet gezocht naar een 'home made' 6.1 rom voor de 710 en verdere instructies gevolgd.quote:Stancke schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:54:
[...]
Kan je die even doorsturen via PM? Ben je dan alle berichten/contactpersonen/bestanden op geheugenkaart kwijt?
Thx
Je bent sowieso alles wat op je gsm staat kwijt bij zo'n actie, het is als het ware een clean install na een format, maar dan op je gsm. m.a.w. zoeken met google en vooral lezen - ook over de waarschuwingen.
Ok... nieuw probleem...
Daarnet geprobeerd te syncen met laptop. Lukt maar als ik nu kijk bij contacten blijven alleen diegene over die op m'n simkaart stonden.... De andere (meer dan de helft) vind ik niet meer terug. Als ik dan kijk bij SMS berichten staat er bij alle afzenders de naam waaronder ik heb ze heb opgeslaan en zijn ze daar wel beschikbaar dus ik veronderstel dat ze toch nog ergens op m'n GSM staan.
Anyone? Alvast bedankt!
Daarnet geprobeerd te syncen met laptop. Lukt maar als ik nu kijk bij contacten blijven alleen diegene over die op m'n simkaart stonden.... De andere (meer dan de helft) vind ik niet meer terug. Als ik dan kijk bij SMS berichten staat er bij alle afzenders de naam waaronder ik heb ze heb opgeslaan en zijn ze daar wel beschikbaar dus ik veronderstel dat ze toch nog ergens op m'n GSM staan.
Anyone? Alvast bedankt!
Als het goed is ligt mijn S710 nu bij HTC. Paar weken geleden kwamen er opeens allemaal zwarte strepen in beeld en af en toe werd het beeld blauw.
Waarschijnlijk een software fout... ben hem nu wel tussen de 2 en 4 weken kwijt
Waarschijnlijk een software fout... ben hem nu wel tussen de 2 en 4 weken kwijt
Mijne is ook al 3weken weg, ze zijn niet echt snel met reparaties 
Gaarne ontopic te blijven en dus niet hier steeds melden hoe lang je toestel wel niet weg is of weg geweest is. Hier heeft niemand wat aan 
Zijn er nog mensen die (regelmatig?) last hebben van het scherm dat gewoon zwart wordt terwijl je bezig bent? Soms gebeurt het dat ik gewoon bezig ben met m'n HTC en het scherm zwart wordt. Batterij uithalen etc. werkt dikwijls niet van de eerste keer.
Is dit de bekende backlightbug? Heb nochtans de laatste nieuwe firmware waar dit verholpen zou moeten zijn.
Is dit de bekende backlightbug? Heb nochtans de laatste nieuwe firmware waar dit verholpen zou moeten zijn.
nope, de backlight bug is juist dat de verlichting niet vanzelf uit gaat.
ik weet toevallig dat als je het deurtje van je simcard slot open doet, de telefoon uit gaat.... zou dat het kunnen zijn? dat die niet goed dicht zit.
ik weet toevallig dat als je het deurtje van je simcard slot open doet, de telefoon uit gaat.... zou dat het kunnen zijn? dat die niet goed dicht zit.
De telefoon gaat niet uit, het scherm valt gewoon uit. Als ik dan toetsenbord blokkeer (puur op de tast want ik zie niets) en dan terug ontgrendel, dan werkt het scherm wél terug en paar sec. later gaat het terug uit. Nuja, het is geen vast stramien, veranderd soms. Rebooten en batterij eruit halen helpt meestal niet. Na een tijdje verdwijnt het probleem dan weer.
Weet iemand toevallig waar ik de sms-centrale vinden kan?
Heb alles al afgezocht maar kan niets vinden. Zal wel ergens goed verstopt zitten!
Heb alles al afgezocht maar kan niets vinden. Zal wel ergens goed verstopt zitten!
Apple Iphone (8gb US) en HTC TyTN2
Nu heb ik dit topic en het vorige een beetje lopen door spitten maar het is me niet duidelijk.
Sinds gisteren wil de backlight verlichting van mijn toetsenbord niet meer uit gaan! Het gaat heel zachtjes branden maar gaat niet uit.
Ik heb de telefoon al een hard reset gegeven maar dat mocht niks helpen! Wie ow wie kan mij helpen want de backlight bug waar iedereen het over heeft daar begrijp ik uit dat het om het scherm zelf gaat maar die gaat gewoon uit bij mij.
Sinds gisteren wil de backlight verlichting van mijn toetsenbord niet meer uit gaan! Het gaat heel zachtjes branden maar gaat niet uit.
Ik heb de telefoon al een hard reset gegeven maar dat mocht niks helpen! Wie ow wie kan mij helpen want de backlight bug waar iedereen het over heeft daar begrijp ik uit dat het om het scherm zelf gaat maar die gaat gewoon uit bij mij.
Start, Instellingen, Telefoon, Gespreksopties...quote:gerwinbrouwer schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:10:
Weet iemand toevallig waar ik de sms-centrale vinden kan?
Iemand? Weet dat ik ongeduldig ben maar mijn telefoon staat nu in noob modus omdat ik niet weet of ik hem misschien nog een keer moet gaan resetten. Mis dus wel een aantal functies die ik normaal erop zet.quote:JPstyle schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:59:
Nu heb ik dit topic en het vorige een beetje lopen door spitten maar het is me niet duidelijk.
Maar ik stoor me vreselijk aan de verlichting van het toetsenbord wat blijft branden omdat ook mijn accu duur daardoor een stuk minder wordt...
Tevens ben ik al aan het bedenken dat het misschien gewoon een fout gaat zijn die ik niet kan oplossen omdat ook een hard reset niet geholpen heeft.
JPstyle wijzigde dit bericht 07-05-2008 17:30 (7%)
Helpt het als je je lichtsensor uitzet? (bij instellingen, energie)
Misschien is die vervuilt of werkt niet meer helemaal naar behoren.
Hoop dat dat het oplost!
Hoop dat dat het oplost!
Al geprobeerd maar helpt niks.quote:Mtyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:58:
Helpt het als je je lichtsensor uitzet? (bij instellingen, energie)
Hoop dat dat het oplost!
Heb in het vorige topic 1 bericht gevonden van iemand die hetzelfde probleem had. Maar dat is ook zijn enigste bericht geweest. Dus heb geen idee hoe die persoon het opgelost heeft en of het dus op te lossen is.
Heb zelfs gisteren de rom er opnieuw opgezet en mocht niks helpen.
Volgende week wordt mijn toestel opgehaalt. Is een klacht wat niet zo heel vaak voorkomt maar wel bekend bij hun.
Ben ik hem dus even kwijt daar baal ik wel van maar verder ben ik al blij dat het gemaakt wordt.
Ben ik hem dus even kwijt daar baal ik wel van maar verder ben ik al blij dat het gemaakt wordt.
Installeer de Total Commander voor Smartphone.quote:Arthas schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:27:
[...]
De Taskmanager speed dial: goeie tip
Alleen MN6 via Speed dial starten wil niet lukken, aangezien er geen koppeling is voor het Start menu. Met andere woorden: MN6 is niet geïnstalleerd op de S710, maar werkt rechtstreeks vanaf de geheugenkaart.
Hiermee kun je eenvoudig een shortcut maken voor elke .exe.
Overigens.. welke versie van Navigon heb jij ?
k heb al verschillende versies geprobeerd maar krijg ze niet geinstalleerd of er zit geen installatie bij (6.5.1.). Bij opstarten van de mn6.exe krijg ik dan een foutmelding dat er bepaalde bestanden ontbreken en dan stop hij.
Tot nu toe werken alleen Route 66 en Sygic McGuider 7.52 vlekkeloos op mijn HTC S710.
Heb ook een aangepaste versie van TomTom 6 geprobeerd maar die was niet te gebruiken omdat het kiezen uit lijsten niet werkte met het keyboard.
Ik heb het volgende probleem: ik kan niet meer syncen met usb kabel.
Ik heb Active sync opnieuw geinstalleerd, verschillende pc's geprobeerd, verschillende usb kabels geprobeerd, vista geprobeerd maar geen succes.
Het vreemde is dat hij het via bluetooth wel doet
Opnieuw firmware flashen lukt niet, want dat doet hij alleen via USB.
Iemand???
Ik heb Active sync opnieuw geinstalleerd, verschillende pc's geprobeerd, verschillende usb kabels geprobeerd, vista geprobeerd maar geen succes.
Het vreemde is dat hij het via bluetooth wel doet
Opnieuw firmware flashen lukt niet, want dat doet hij alleen via USB.
Iemand???
Intel Q6600@2,8 GHz, Gigabyte GA-EP35-DS3R, 2 GB Kingston, 1x 8800GTS, 500GB Raid 0
Werkt de USB wel? Hoor/zie je op je pc dat er een apparaat is aangesloten?
Wel heel vreemd, ik heb dit ook eens een aantal keer gehad maar dan hielp activesync of windows mobile device centre opnieuw installeren altijd.
Wel heel vreemd, ik heb dit ook eens een aantal keer gehad maar dan hielp activesync of windows mobile device centre opnieuw installeren altijd.
Vandaag een mailtje gehad van HTC met het volgende betreffende Windows Mobile 6.1
Ofwel, men weet zelf nog niet of er wel een ROM update komt naar 6.1 voor de S710.quote:Good Evening,
HTC have not yet announced which devices will be upgraded to WM6.1
As and when devices are updated, the releases will be published on the HTC Eclub.
If you have not already registered your device, please go to
www.htc.com/europe
Best Regards,
HTC Europe
DoBs Met MovieMeter ondersteuning :)
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last