Hoofdcategorieën
Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
stimpyrulez schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:24:
[...]

Ik snap wel wat je bedoelt ja, en opzich zou ik dat ook wel fijner vinden.
Had namelijk bij mijn vorige telefoon (MDA Compact) ook, dat hij soms 3 afspraken weer gaf (als je er 3 op 1 dag had). Maar nu geeft hij er (bijna) altijd, maar 1 weer.

Hoop ook dat je ergens in de reg die periode kan verlengen dat hij naar voren moet kijken (bijv. 2 dagen i.p.v. 2 uur)
Werkt TodayAgenda niet op deze telefoon? Ik gebruik 't, en 't werkt perfect! Je krijgt dan gelijk van de komende 2 weken de agendapunten op je homescreen.

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
geo13 schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:05:
[...]

Error. There is a problem with this windows installer. A dll required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor. The disc must close because an error occured.

Dit is wat ik krijg als ik vanaf de disc installeer. Installeer ik vanuit microsoft.com , dan krijg ik ook zo iets.
Lijkt me een probleem met MS Installer software. Misschien een versie conflict tussen bepaalde DLL's die jij al op je systeem hebt en die niet passen bij de MSI die op de cd gebruikt wordt.
Check eerst of je wel voldoende rechten hebt om de installatie uit te voeren. Je moet Administrator zijn om de benodigde dll's in de system map te plaatsen.

Zoek op je systeem de file MSI.DLL op en hernoem deze naar MSI.DLL.BAK.
Start daarna opnieuw de installatie en check of het dan wel goed gaat

quote:
Ill-Skillz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:01:
[...]

Hé Freakstar,
misschien een beetje late reactie, maar ik heb hetzelfde probleem. Nu probeerde ik gister mijn S710 uit elkaar te halen, maar ik stuitte op die kabel die de twee delen met elkaar verbindt zeg maar. Dat datakabeltje van het printplaatje van het toetsenbord naar het scherm.

Hoe heb jij die uit elkaar gekregen? Grof geweld?

Greetsch.

p.s. ik heb geprobeerd de p.m te vinden, maar had daar geen succes mee. Vandaar dat ik het even zo vraag.
Je bedoelt de flatcable neem ik aan? Zoals je in de service manual kunt zien onderaan op pagina 27 moet het stukje print aan de kabel vast blijven zitten. Lijkt eerst wat raar en voor je gevoel gaat het misschien wat stug maar met een beetje pielen en vrotten met een schroevendraaiertje krijg je het wel los waarschijnlijk.

Alsnog raad ik het je af. Mijn toestel begint langzaam meer kuren te krijgen, de twee delen zitten steeds losser op elkaar en beginnen open te buigen ofzo….

Reg. datum: 18 februari 2007

quote:
Hardcore-Maniac schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:42:
Probleem:ik heb denk ik een bug ontdekt.... als eerste werkt de telefoon perfect.... tot ik de wekker zet, als ik de wekker aanzet terwijl de telefoon aangeeft batterij helemaal vol(net van de oplader gehaald) is diede volgende morgen helemaal leeg en gaat de wekker niet af... de telefoon begint meldingen te geven zoals normaal als de batterij leeg is maar wekker gaat niet af...

Info:

-officiele HTC rom de nieuwste...

Zelf getest:
-telefoon volledig naar fabrieksinstellingen gezet...
-getest of de telefoon normaal functioneert met de normale functies(batterij gaat 2/3 dagen mee"tomtom muziek afspelen internetten via wifi")

iemand die dit ook meegemaakt heeft? of iemand die dit kan testen, want daardoor ben ik al 3x telaat geweest op mn werk en dat is heel vervelend...

alvast bedankt
hmm vannacht wekker aangehad zonder hem van trilstand naar normaal profiel te zetten,nu blijft hij wel vol... vannavond eens weer op normaal profiel zetten en wekker aan... ben benieuwd

Reg. datum: 16 juni 2007

heb keylock van maniac.fschreiner.de geinstaleerd en alles werkt perfect.
maar ik zou graag hebben als ik in contacten ben dat hij niet de keylock activeerd ik wet wel waar ik dit moet instellen en heb dit als volgt gedaan
contacten.exe;commManager.exe
alleen in commMannager werkt het maar in contacten niet
kan iemand mij helpen

SICKFUXX

quote:
bellefontaine schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:40:
heb keylock van maniac.fschreiner.de geinstaleerd en alles werkt perfect.
maar ik zou graag hebben als ik in contacten ben dat hij niet de keylock activeerd ik wet wel waar ik dit moet instellen en heb dit als volgt gedaan
contacten.exe;commManager.exe
alleen in commMannager werkt het maar in contacten niet
kan iemand mij helpen
Weet je zeker dat die bestandsnaam contacten.exe klopt dan?
Waarom stel je niet in dat hij alleen lockt op home screen? Dat vind ik persoonlijk het fijnst.

[ Samsung LE32S71 | Xbox 360 | Playstation III | Pioneer VSX-859RDS ]

quote:
Ill-Skillz schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:29:
[...]

Weet je zeker dat die bestandsnaam contacten.exe klopt dan?
Waarom stel je niet in dat hij alleen lockt op home screen? Dat vind ik persoonlijk het fijnst.
maar ik weet niet of contacten.exe juist geschreven is andere naam weet niet

Reg. datum: 18 februari 2007

quote:
Hardcore-Maniac schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:50:
[...]

hmm vannacht wekker aangehad zonder hem van trilstand naar normaal profiel te zetten,nu blijft hij wel vol... vannavond eens weer op normaal profiel zetten en wekker aan... ben benieuwd
hmm vannacht geprobeert met beltoon aan... nu blijft hij wel vol? heel vreemd :O

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
bellefontaine schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:07:
[...]

maar ik weet niet of contacten.exe juist geschreven is andere naam weet niet
contacten = poutlook.exe volgens de procesweergave van Smarttoolkit.

quote:
OutofFocus schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:17:
[...]

contacten = poutlook.exe volgens de procesweergave van Smarttoolkit.
dank u
het werkt

Reg. datum: 07 januari 2007

Iemand enig idee wanneer we WM 6.1 officieel op de HTC S710 mogen verwachten? AT&T heeft al zijn HTC toestellen de update al aangeboden, dan hoop ik dat HTC zelf ook niet meer zo lang wacht.

Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
mackie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:13:
Ik heb een probleem met active sync op 2 pc's (werk en thuis). Dit werkte voorheen allemaal prima, ik kon op beidde pc's de S710 aansluiten via usb (en na eenmalig de instelling te hebben gemaakt) ging hij automatisch synchroniseren.

Nu heb ik het probleem dat elke keer ik hem aan één van de twee computers hang hij opnieuw ingesteld moet worden (b.v. ik koppel thuis aan -> opnieuw instellen, kom ik op werk -> opnieuw instellen, kom ik weer thuis -> weer opnieuw opstellen 8)7 ) en zo blijf ik in een vicieuze cirkel zitten :'( .
quote:
Mtyn schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:20:
Uninstallen en dan weer installeren? Bij mij herkende mijn pc laatst een usb apparaat maar er kwam helemaal niets. Ook toen hielp even herinstalleren van activesync.
Nou ik heb mn hele pc opnieuw geinstalleerd (moest er toch is van komen), en op mijn werk active sync opnieuw geinstalleerd. Maar het mag allemaal niet baten :( . Ik moet elke keer als ik weer bij de andere pc kom opnieuw een active sync relationship aanmaken....
Het valt mij wel op dat in het venster van active sync de naam WM_110374 staat en op het werk WM_1110374. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, waar komt deze naam vandaan?

We can do it two ways: easy or really easy!

1080Wp + 500Ltr Zonneboiler

is er nou verschil tussen de WM6 van een Touch en de Vox?
Ik probeer allerlei programmas voor WM6, maar de meeste werken niet
Reg. datum: 26 oktober 2002

Touch draait niet op Standard maar op Professional, ook omdat die Touch een .. touchscreen heeft :P

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 30 december 2002

Gewoon programma's voor Smartphone zoeken. Dan werkt het meestal wel.

..doet vandaag niet wat ook morgen kan!

Reg. datum: 28 mei 2007

Sinds kort heb ik het probleem dat mijn telefoon niet meer 'afgaat' als ik een sms ontvang!
Hij geeft alleen licht, maar weigert om te trillen of geluid te maken.
Ik heb de profielinstellingen nagekeken en die stonden naar mijn weten gewoon goed, had ook niks veranderd.
Weet iemand een oplossing?

Reg. datum: 24 oktober 2005

Heb je bij de instellingen van het geluid (Start -> Instellingen -> Geluid) wel een geluid er staan, en staat er niet 'Geen'?
Of staat het volume op 0, of heb je een geluid geselecteert die niet meer op de telefoon of geheugenkaart staat?

ik heb de rom geupdate, van 1.15 naar 1.34, de versie die nu op htc staat.
Echter, ik kan nu geen enkel mobiel netwerk(vodafone) meer vinden, hij blijfts taan op zoeken

mis ik een instellingof zoiets?
Hoe staan je instellingen en heb je daarna gereboot?
Je kan de proxy settings weglaten. Heb je automatisch geconfigureerd? Dan staan er nog oude settings, dan klopt het poort nummer niet.

Hier de juiste instellingen:

DE VERBINDINGSINSTELLINGEN

* Ga naar 'Start' -> 'Instellingen' -> 'Verbindingen-> 'GPRS'
* Kies 'Nieuw...' om een verbinding toe te voegen
* Naam: Vodafone
* Maakt verbinding met: Internet
* Toegangspunt: live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Verificatieype: geen
* Primaire en secundaire DNS: Leeg laten
* IP adres: leeg laten
* Kies 2x 'Gereed'
(Volgende stukje is optioneel, werkt ook zonder, mocht je de Live portal willen gebruiken moet je ook nog even de user-agent de en browser.dll aanpassen, dit terzijde voor non-branded vodafone htc's)

* Kies 'Proxy' -> 'Nieuw'
* Naam: Vodafone live! WAP proxy
* Maakt verbinding vanaf: Internet
* Maakt verbinding met: WAP Netwerk
* Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:8799
* Type: HTTP
* User name en Password: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de gegevens op te slaan en keer terug naar het hoofdmenu

Reboot.

Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
sander817 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:36:
ik heb de rom geupdate, van 1.15 naar 1.34, de versie die nu op htc staat.
Echter, ik kan nu geen enkel mobiel netwerk(vodafone) meer vinden, hij blijfts taan op zoeken

mis ik een instellingof zoiets?
Als het goed is staat er iets van "connection start" dacht ik, daarmee kan je dan je provider kiezen, en zou hij standaard de instellingen goed moeten zetten.

Reg. datum: 28 mei 2007

quote:
Tankiej schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:37:
Heb je bij de instellingen van het geluid (Start -> Instellingen -> Geluid) wel een geluid er staan, en staat er niet 'Geen'?
Thanks, het stond op een geluidje op de storage card die ik een keer had verwijderd!

waarmee kan ik een touchscreen simuleren op de s710?
Reg. datum: 26 oktober 2002

SPHelper geeft je de optie om een mousepointer te krijgen, is dat wat je zoekt?

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 09 december 2006

Sinds een week ben ik in het bezit van een HTC S710 en sinds vanmorgen ook voorzien van Navigon MobileNavigator 6 (MN6) op een 2GB MicroSD kaartje. Ik kon gelukkig ook mijn oude LD-1W GPS-module gebruiken, die ik bij m'n Nokia N70 had. Echter een paar dingetjes waar ik me aan ga storen later:

- Bij de registratie moet eerst T9 uitgezet zijn, voordat de activatie-code ingevoerd kan worden. Het woordenboek werkt enorm tegen hierin.
- Het intypen van namen van plaatsen e.d. gaat erg traag doordat het geheugengebruik enorm is. Misschien dat dit door mijn eigen doen komt ?

Is het mogelijk om zonder al te veel kunstgrepen een snelkoppeling te maken voor het Start-menu om MN6 te starten vanaf de geheugenkaart? Nu is het opstarten van MN6 erg omslachtig door via Bestandsbeheer te werken. Ik vond al Smart-Tool-Kit via een link in de oude S710-thread, maar ik wil al die andere features niet. Ik ben blij met m'n S730 home-schermpje ;)

Reg. datum: 30 december 2002

Gewoon speeddial gebruiken om het op te starten. Zo eb ik Taskmanager onder 7 zitten :) . Ruimt lekker op.

..doet vandaag niet wat ook morgen kan!

Pagina: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: