Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw Topicstart-instellingen-meer-infoquote:eXistenz schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:28:
Ik heb vandaag mijn s710 binnengekregen alleen nu weet ik niet of ik wm6 erop heb staan.
O.S: Windows CE
Versie: 5.20(1622)
Is dit nu wm6 of nog een oude versie ?
of
start-taakbeheer-menu-systeeminfo
?? Active sync werkt prima op Win 2000. Het enige wat je niet kunt met active sync 4.5 is met outlook 2000 syncen.
Als ik ActiveSync vanaf de cd probeer te installeren krijg ik het bericht dat er een dll gemist of beschadigd is. Download ik ActiveSync van Microsoft, krijg ik hetzelfde verhaal.quote:Blinky180 schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:20:
?? Active sync werkt prima op Win 2000. Het enige wat je niet kunt met active sync 4.5 is met outlook 2000 syncen.
Ik kom niet te weet waar deze dll bij hoort. Ikzelf draai nog met Office 97.
Office97 is in ieder geval te oud om activesync te draaien. Heb even gekeken op de activesync pagina en daar staat dat active sync moet kunnen draaien op W2000 met sp3. Maar heeft in dit geval cerder weinig zin als je office97 draait.
Er zijn andere backup programmas die geen gebruik maken van Outlook maar wel gebruik maken van ActiveSync. Is er dan toch sprake van een verplichte koppeling met Outlook en/of Office? En vanuit de telefoon zie ik geen mogelijkheid om mijn gegevens te copieeren naar het externe geheugen.quote:Blinky180 schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:33:
Office97 is in ieder geval te oud om activesync te draaien. Heb even gekeken op de activesync pagina en daar staat dat active sync moet kunnen draaien op W2000 met sp3. Maar heeft in dit geval cerder weinig zin als je office97 draait.
Reg. datum: 12 april 2005
Geen matches
Ik wil iets, wat volgens mij niet makkelijk te doen is.
Ik heb het thema van de S730 geïnstalleerd op m'n telefoon. Dat ziet er allemaal netjes uit. (Ook vertaald naar het Nederlands) Maar nu wil ik dus meerdere afspraken uit mijn kalender zien op m'n telefoon. Dit wil ik omdat het eerder regel is dan uitzondering dat ik meer dan één afspraak heb op een dag.
Op de screenshot die te zien is op de eerste pagina van dit topic is precies te zien wat ik wil.
Ik heb al gezocht op multiple appointments on home screen, maar daar krijg ik dus uit dat ik Facade zou moeten gebruiken. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om te gaan betalen voor een programmatje dat ik alleen gebruik om meerdere afspraken op m'n homescreen te krijgen.
Is er een manier om dit gedaan te krijgen via het register of iets dergelijks?
Ik heb het thema van de S730 geïnstalleerd op m'n telefoon. Dat ziet er allemaal netjes uit. (Ook vertaald naar het Nederlands) Maar nu wil ik dus meerdere afspraken uit mijn kalender zien op m'n telefoon. Dit wil ik omdat het eerder regel is dan uitzondering dat ik meer dan één afspraak heb op een dag.
Op de screenshot die te zien is op de eerste pagina van dit topic is precies te zien wat ik wil.
Ik heb al gezocht op multiple appointments on home screen, maar daar krijg ik dus uit dat ik Facade zou moeten gebruiken. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om te gaan betalen voor een programmatje dat ik alleen gebruik om meerdere afspraken op m'n homescreen te krijgen.
wat jij op de screenshot ziet komt automatisch voor. Naarmate de dag vordert gaat ie ook vooruit kijken, en als je dan een afspraak hebt die op "hele dag" staat dan zet ie die erbij. Anders krijg je gewoon enkel de eerstvolgende. Er is dus wat nuance....hoop dat dat inzicht helpt.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik snap wel wat je bedoelt ja, en opzich zou ik dat ook wel fijner vinden.quote:letinon schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:57:
Ik wil iets, wat volgens mij niet makkelijk te doen is.
Had namelijk bij mijn vorige telefoon (MDA Compact) ook, dat hij soms 3 afspraken weer gaf (als je er 3 op 1 dag had). Maar nu geeft hij er (bijna) altijd, maar 1 weer.
Hoop ook dat je ergens in de reg die periode kan verlengen dat hij naar voren moet kijken (bijv. 2 dagen i.p.v. 2 uur)
Hé Freakstar,quote:freakstar schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:11:
Van:
[afbeelding]
Via:
[afbeelding]
Naar:
[afbeelding]
Ik zou het nooit weer doen, wat een hells karwei. Resultaat ziet er wel gelikt uit maar kan niet zeggen dat het er echt beter op geworden is. De toetsen gaan wat zwaarder enzo. Het nieuwe keypad was ook anders, er ontbraken klemhaakjes die aan de vorige wel zaten. Met wat Loctite vastgezet.
Oh ja, microsd rubbertje afdekding bewust weggelaten, liever een gat dan zo'n stom stukje wat er de hele tijd naast flubbert.
misschien een beetje late reactie, maar ik heb hetzelfde probleem. Nu probeerde ik gister mijn S710 uit elkaar te halen, maar ik stuitte op die kabel die de twee delen met elkaar verbindt zeg maar. Dat datakabeltje van het printplaatje van het toetsenbord naar het scherm.
Hoe heb jij die uit elkaar gekregen? Grof geweld?
Greetsch.
p.s. ik heb geprobeerd de p.m te vinden, maar had daar geen succes mee. Vandaar dat ik het even zo vraag.
[ Samsung LE32S71 | Xbox 360 | Playstation III | Pioneer VSX-859RDS ]
Ik ook...quote:geo13 schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:09:
[...]
Kun je mij vertellen hoe dat programmaatje op de s710 krijgt.
Ik kan activesync niet installeren omdat ik nog met win2000 werk.
Thuis op mijn Laptop draait XP Prof. en op het werk draait Windows 2000 Prof.
Op beide pc's heb ik activesync geinstalleerd.
Wat je nog zou kunnen doen is het via Bluetooth overzetten indien je een dongle hebt (op BT in je laptop)
Doet het bij mij ook prima... Niet via Exchange maar direct met de PC.quote:Blinky180 schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:20:
welke dll ?quote:geo13 schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:27:
[...]
Als ik ActiveSync vanaf de cd probeer te installeren krijg ik het bericht dat er een dll gemist of beschadigd is. Download ik ActiveSync van Microsoft, krijg ik hetzelfde verhaal.
Ik kom niet te weet waar deze dll bij hoort. Ikzelf draai nog met Office 97.
hallo mensen,
heb een G in het midden van mijn scherm staan. In het boekje staan: de netwerk of connectiviteitsstatus. Maar bedoelen ze hiermee dat ik inet aan heb staan of gewoon een goed ontvangst voor bellen etc?
heb een G in het midden van mijn scherm staan. In het boekje staan: de netwerk of connectiviteitsstatus. Maar bedoelen ze hiermee dat ik inet aan heb staan of gewoon een goed ontvangst voor bellen etc?
G = GPRS.... 
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
Hmm, stond automatisch al aan? Dit houd dus in dat ik op internet zat?quote:
Stel dat ik gewoon met WIFI op inet wil, dan gaat dit dus automatisch via het GPRS?
Maar dat GPRS houd in dat ik in verbinding sta met in dit geval HI? Stel dat ik dit dan uitzet, ben ik dan niet meer bereikbaar? Ik snap het verhaal niet helemaal..
haroldovic wijzigde dit bericht 08-04-2008 21:22 (34%)
Nee, het betekent enkel dat het beschikbaar is. Pas zodra rechtsbovenin je antenne icoontje plaats maakt voor een kleine G dan ben je verbonden via GPRS.quote:haroldovic schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:44:
[...]
Hmm, stond automatisch al aan? Dit houd dus in dat ik op internet zat?
Stel dat ik gewoon met WIFI op inet wil, dan gaat dit dus automatisch via het GPRS?
Maar dat GPRS houd in dat ik in verbinding sta met in dit geval HI? Stel dat ik dit dan uitzet, ben ik dan niet meer bereikbaar? Ik snap het verhaal niet helemaal..
It takes one to know one...
Die vraag over WIFI vind ik nog wel interessant:
Als ik thuis op internet ga, kan ik dan ook ervoor zorgen dat ik automatisch via WIFI connect en niet via GPRS?
Als ik thuis op internet ga, kan ik dan ook ervoor zorgen dat ik automatisch via WIFI connect en niet via GPRS?
Blader nog even een aantal pagina's verder in de handleiding: Daar staan alle icoontjes en varianten van icoontjes netjes uitgelegdquote:haroldovic schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:06:
hallo mensen,
Muscrerior wijzigde dit bericht 09-04-2008 16:31 (0%)
Reden: typo
ja sorry, begon eventjes te zweten dus wou even snel wat weten. Later zag ik idd dat alle icoontjes netjes stonden uitgelegd. Maar dat over de Wifi wou ik ook nog even weten, dat ik straks niet torenhoge rekeningen krijg? Als ik gewoon Wifi aanheb en ga op inet dan gaat het automatisch via de Wifi en niet (in mijn geval) via Hi?quote:Muscrerior schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:31:
[...]
Blader nog even een aantal pagina's verder in de handleiding: Daar staan alle icoontjes en varianten van icoontjes netjes uitgelegd
PS: Heb ook een screenprotector gehaald van displex ofzo, maar echt een heel slecht ding. Bobbels zijn er niet uit te krijgen.. geen aanrader dus. En dat rechterlampje dat knippert houd ik dat ik gewoon bereik heb met Hi?
Bedankt mensen,
Harold
Geen matches
Ja, inderdaad. En als je linkerlampje blauw knippert, staat Blauwtand aan. Als je linkerlampje groen knippert, staat je Wifi aan.quote:haroldovic schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:14:
En dat rechterlampje dat knippert houd ik dat ik gewoon bereik heb met Hi?
Windows Mobile 6.1 roms zijn nog steeds illegaal tot dat het moment daar is dat HTC ze uitbrengt!
DaannO wijzigde dit bericht 10-04-2008 16:15 (74%)
Error. There is a problem with this windows installer. A dll required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor. The disc must close because an error occured.quote:
Dit is wat ik krijg als ik vanaf de disc installeer. Installeer ik vanuit microsoft.com , dan krijg ik ook zo iets.
Weet iemand al wanneér (of zelfs maar ófquote:coone schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:08:
Windows Mobile 6.1 roms zijn nog steeds illegaal tot dat het moment daar is dat HTC ze uitbrengt!
Ik kom op het internet niets vinden...
Probleem:ik heb denk ik een bug ontdekt.... als eerste werkt de telefoon perfect.... tot ik de wekker zet, als ik de wekker aanzet terwijl de telefoon aangeeft batterij helemaal vol(net van de oplader gehaald) is diede volgende morgen helemaal leeg en gaat de wekker niet af... de telefoon begint meldingen te geven zoals normaal als de batterij leeg is maar wekker gaat niet af...
Info:
-officiele HTC rom de nieuwste...
Zelf getest:
-telefoon volledig naar fabrieksinstellingen gezet...
-getest of de telefoon normaal functioneert met de normale functies(batterij gaat 2/3 dagen mee"tomtom muziek afspelen internetten via wifi")
iemand die dit ook meegemaakt heeft? of iemand die dit kan testen, want daardoor ben ik al 3x telaat geweest op mn werk en dat is heel vervelend...
alvast bedankt
Info:
-officiele HTC rom de nieuwste...
Zelf getest:
-telefoon volledig naar fabrieksinstellingen gezet...
-getest of de telefoon normaal functioneert met de normale functies(batterij gaat 2/3 dagen mee"tomtom muziek afspelen internetten via wifi")
iemand die dit ook meegemaakt heeft? of iemand die dit kan testen, want daardoor ben ik al 3x telaat geweest op mn werk en dat is heel vervelend...
alvast bedankt
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 31 32 33 34 last