Hoofdcategorieën
Topicacties

Het HTC S710 topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31 32 33 34 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
bellefontaine schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:45:
Heb op mijn s710 auto keylock van maniac's geinstaleerd en deze geeft problemen met tomtom mobile 5.2
heb ook de nieuwe versie geinstaleerd en als ik tomtom gebruik gaat mijn scherm naogeveer aantal seconden uit(zwart)
heeft iemand hier ook ervaring mee of heeft iemand een oplossing of een ander programma
zefs mits betaling
Je kan in Keylock bij 'Uitzonderingen' instellen voor welke programma er niet gelockt moet worden. TomTom mobile staat daar zelfs bij.
Verder moet je bij de instellingen van het Beginscherm de time-out op 'nooit' zetten.
Dan zou het goed moeten gaan.

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
bellefontaine schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:26:
Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaien op zijn s710
Hoe zijn de ervaringen
snelheid opstarten
uit adresboek navigeren enz...
Ik heb verschillende downloads van Navigon geprobeerd maar die waren allemaal voor PPC.
Die versie installeert niet en is dus ook niet te testen

Reg. datum: 09 oktober 2006

Ik heb een Orange SPV650 (HTC710) Windows Mobile 6. Synchronisatie werkt prima, maar als ik in ActiveSync op de knop 'verkennen' klik, krijg ik niet de mappen van 'mijn apparaat' maar c:\

Ik google me suf op het onderwerp, maar kan er niet of nauwelijks iets over vinden.. Het lijkt misschien wel op het probleem dat Tankiej hier eerder beschreef al loopt de boel bij mij niet vast, maar kan'ie mijn mobiel gewoon niet vinden, denk ik.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

It's time to burn

staat er in je verkenner ook niet Windows mobiel apparaat? je hoeft namelijk niet perse via active sync...

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 24 oktober 2005

Als ik op verkennen klik bij ActiveSync kom ik wel op mijn telefoon.
Zoals Preotorian_ al zei, staat hij wel bij Deze computer of Verkenner?

Wat bij mij heeft geholpen, kan natuurlijk dat het hier niet helpt maar je kan het altijd proberen, is bij Instellingen naar Verbindingen gaan en dan Meer... Dan kom je bij USB aan PC, standaard staat er daar een vinkje voor 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen'. Die heb ik bij mij weg gehaald, daarna had ik geen enkel probleem meer.

Dat is exact het probleem inderdaad: mijn verkenner toont mijn telefoon ("mobiel apparaat") niet..
MAar als ik Pretorian_ goed begrijp, heeft het niets te maken met active sync?

@Tankiej: ik gebruik activesync 4.5 en zie bij bestand -> verbindingsinstellingen niet de instelling netwerkfunctionaliteit, waar jij het over hebt.. kan alleen nog "verbindingen toestaan voor COM1" maar als ik dat doe, loopt AS meteen daarna vast..

Oh sorry, ik bedoelde op de telefoon. Niet bij ActiveSync :)

It's time to burn

Nou ja je moet wel verbonden zijn via USB, maar wat ik bedoelde was: stel nou dat er bij active sync iets mis is bij de link naar verkenner, dan kun je nog ff checken als je los van active sync verkenner opstart of je telefoon ook niet in de lijst van harde schijven e.d. genoemd wordt. Als ie daar ook niet staat dan ben ik uitgepraat ;-)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

You talking to me?

Ik heb mijn 710 via KPN, met een nederlandse WM6, is WM na de ROM update van de HTC site nog steeds in het Nederlands te zetten?

Oh ja ik heb nu ook de HTC grey theme geïnstalleerd. Kun je die plaatjes van het weer ook ergens wijzigen, de bestanden heb ik wel gevonden maar ik mag ze niet overschrijven door aangepaste afbeeldingen.

CAP-Team wijzigde dit bericht 24-02-2008 00:15 (44%)

Reg. datum: 26 oktober 2002

Hoe vervang je de plaatjes? Via ActiveSync of via de Explorer van het toestel?

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

You talking to me?

Allebei geprobeerd, ze lijken in gebruik te zijn.
Ze staan in de Windows map.

Ze zijn ook in gebruik als je je telefoon gewoon aan hebt en die theme gekozen hebt.
Probeer het eens als je een ander theme geselecteerd hebt, dan zijn die plaatjes niet in gebruik als het goed is :)

En ja, hij is nog steeds in het Nederlands na de ROM update :)

Tankiej wijzigde dit bericht 24-02-2008 14:01 (14%)

Reg. datum: 24 januari 2008

quote:
birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:02:
HTC live homescreen zoals op de S730, met smartmonitor en mru:

[afbeelding]

download hier

-kopieer HTC Live Home(grey)_mru.home.xml en de HTC Live Home(grey) map naar \Application Data\Home op je Vox.

-Je moet eerst lcd1.54, monitorplug en GregoryHTCHomeN (cabs vind je in de zip) installeren en je Vox herstarten voordat je de homescreen kan selecteren

Volg de instructies in de readme.txt!

zie ook dit draadje op modaco.
Mooie look, werkt goed wel traag.
Juist geïnstalleerd. Zal je binnen kort laten weten of ik al terug wil veranderen

Reg. datum: 29 september 2004

Heb sinds gisterenavond het volgende probleem. Mijn keypadje aan de voorkant werkt nog maar deels, de onderste helft heeft laten afweten. Verder doet de K het niet meer op het uitschuifbare toetsenbord. Schijnbaar was een smsje in een regenbui niet een heel goed idee, maar hiervan mag zo'n telefoon toch niet deels ophouden te functioneren.

Iemand een oplossing?

quote:
freakstar schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:11:
Van:
[afbeelding]

Via:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]

Ik zou het nooit weer doen, wat een hells karwei. Resultaat ziet er wel gelikt uit maar kan niet zeggen dat het er echt beter op geworden is. De toetsen gaan wat zwaarder enzo. Het nieuwe keypad was ook anders, er ontbraken klemhaakjes die aan de vorige wel zaten. Met wat Loctite vastgezet. :X

Oh ja, microsd rubbertje afdekding bewust weggelaten, liever een gat dan zo'n stom stukje wat er de hele tijd naast flubbert.
Kan jij me misschien een hele korte beschrijving geven van hoe je dat keypad wegkrijgt? Want een paar toetsen zijn gestopt met werken, ik vermoed toch misschien wat vocht of vuil eronder. Dus wil er graag een kijkje onder nemen. Maar merkte al wel dat je t keypad niet zomaar wegtrekt, en misschien dat het mogelijk is zónder eerst het complete toestel te ontmantelen volgens de handleiding.

vanWalsum wijzigde dit bericht 26-02-2008 17:35 (4%)

Reg. datum: 06 april 2007

Als je internet opstart krijg je gelijk dat scherm met favorieten en ook een zoek functie. Alleen zoek je hiermee op live en dat wou ik veranderen naar google. Na heel veel geknoei ben ik er eindelijk achter gekomen hoe ik het kan veranderen naar google. (Tis heel simpel) Als er belangstelling voor is dan wil ik wel posten hoe het moet.

It's time to burn

nou, ga je gang ;-)

Vervolg op mijn post van afgelopen vrijdag..

Synchroniseren via Active Sync werkt nog steeds prima, maar vanuit AS op 'verkennen' klikken, levert me niet de map 'Mobiel apparaat' op.. Met andere woorden: die map ontbreekt / wordt niet getoond in de verkenner. Ook niet als ik gewoon via Mijn computer kijk. Hoe zorg ik ervoor dat die map alsnog door mijn pc wordt getoond of geinstalleerd?

Ik heb de firewall al uit gezet, zonder resultaat
Partnership verwijderd en opnieuw opgezet, zonder resultaat

In mijn (pc) registry verder nog een variable gevonden met een wat vreemde naam:
value name: {000214A0-0000-0000-C000-000000000046}
value data: Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat
Geen idee of dit wat betekent.. Is de value name vernaggeld en wordt de map daarom niet getoond? Moet de value name anders zijn?

any ideas..?

SICKFUXX

quote:
Xarzo schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:47:
Als je internet opstart krijg je gelijk dat scherm met favorieten en ook een zoek functie. Alleen zoek je hiermee op live en dat wou ik veranderen naar google. Na heel veel geknoei ben ik er eindelijk achter gekomen hoe ik het kan veranderen naar google. (Tis heel simpel) Als er belangstelling voor is dan wil ik wel posten hoe het moet.
Posten dan! ;)

P.S. Ik heb ook m'n ROM maar eens geupdate. Van 1.15 naar 1.34 :o

Ill-Skillz wijzigde dit bericht 27-02-2008 19:41 (7%)

[ Samsung LE32S71 | Xbox 360 | Playstation III | Pioneer VSX-859RDS ]

Reg. datum: 11 februari 2007

Vraagje dat waarschijnlijk al vaak is langsgekomen:

Ik heb net ontdekt dat mijn ganse agenda voorafgaande aan deze week is gedelete sinds ik gistere mijn nieuwe s710 heb gesynced met outlook agenda!? Iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen want dit is echt wel klote!

Thanks

quote:
vanWalsum schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Kan jij me misschien een hele korte beschrijving geven van hoe je dat keypad wegkrijgt? Want een paar toetsen zijn gestopt met werken, ik vermoed toch misschien wat vocht of vuil eronder. Dus wil er graag een kijkje onder nemen. Maar merkte al wel dat je t keypad niet zomaar wegtrekt, en misschien dat het mogelijk is zónder eerst het complete toestel te ontmantelen volgens de handleiding.
Nee, zonder het hele toestel de demonteren is het niet te doen.
Aan het originele keypad zitten "haakjes" waarmee die was zit. Verder zit e.e.a. aan elkaar geplakt. Ik raad het je af om er iets aan te doen.

quote:
freakstar schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:51:
[...]

Nee, zonder het hele toestel de demonteren is het niet te doen.
Aan het originele keypad zitten "haakjes" waarmee die was zit. Verder zit e.e.a. aan elkaar geplakt. Ik raad het je af om er iets aan te doen.
Ik heb het toestel een stuk uit elkaar gehaald volgens de repair manual. Maar er was niks geen vuil of wat te zien. Nou stond ik vanmiddag te tanken, en drukte op de 8, en opeens een reactie! dus probeer snel wat letters van het toetsenbord, en ze werkten ookweer. Echt merkwaardig! Maar top, want het is en blijft een fijn toestel, en je houd weer wat meer geld over voor benzine :)

Reg. datum: 23 december 2005

werkt TT6 al op de S710?
Is er al een oplossing voor?

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
M3 SMGII schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:22:
werkt TT6 al op de S710?
Is er al een oplossing voor?
Doe zelf aub eens wat meer moeite voordat je je vraag hier neer plempt. Met een beetje eigen onderzoek heb je het antwoord zo gevonden.
Reg. datum: 03 januari 2004

Hoe is voor jullie mogelijk om met een non-branded telefoon op Vodafone Live! portal te komen? met internet explorer? Hoe krijg ik het werkend?

vanpeltje

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: