[specs]
Reg. datum: 12 december 2007
net gebeld met tnt post, ze schijnen het zo druk te hebben op de luchthaven dat het waarschijnlijk na oud & nieuw wordt voordat ik mn EEE pc krijgquote:doordOUWE schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:18:
[...]
Kijk hier eens:
dit is mn T&T nummer :
EE459716030TW
http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html
kan er op schiphol.nl geen chocola van maken.
iemand enig idee wanneer deze aan zal komen?
helaas
Het is IDE signaal wat over een PCI-e connector gaat.quote:TRRoads schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:44:
[...]
Ha ha zo grappig. Al zou de SM223 in true-IDE modus kunnen draaien, wat heb je daaraan? Hij draait op de EEE PC niet in IDE modus aangezien het signaal over PCI-E heen gaat...
De SM223 is niets anders dan een NAND -> CF (IDE) convertertje. Breek een willekeurige CF kaart open en je hebt grote kans dat je ook een SM223 tegen komt. En hoe denk je dan dat Asus die SM223 aangesloten heeft ? Het ding kan niet via PCI-e praten, direct USB ook al niet Niets is makkelijker dan hem aan de IDE bus van de southbridge te hangen aangezien je daar geen extra logica voor nodig hebt, niet vreemd dus ook dat hij in het bios als IDE apparaat wordt herkend aangezien ik niet zou weten waaraan je dat ding beter kan hangen.
Klopt het trouwens ook dat de interne SM223 als Slave wordt herkent in de bios ? Als die SSD die via de Mini-PCIe zit aangesloten op Master staat ingesteld heb je dus waarschijnlijk kans dat je ze gewoon naast elkaar kan gebruiken.
Als iemand zin heeft kan hij het ook doormeten, als het goed is staan dan de IDE pinnen van de interne SM223 parallel met de mini PCI-e connector
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3
Groot nieuwsquote:Rensz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:42:
Bij Komplett zijn er nu een paar op voorraad.
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=344278
Vanochtend waren er nog 10. Op het moment van schrijven nog 8.
Dus uiteindelijk hebben we de December deadline wel gehaalt.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
[specs]
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
Vind ik eigenlijk te ver uitsteken om er permanent in te laten zitten. Maar ik weet niet hoe dat er op een eeepc uitziet.
Je hebt deze dingen idd ook als bluetooth.
Palomar wijzigde dit bericht 27-12-2007 12:32 (3%)
[specs]
Vind ik niet echt aangezien het UK versies zijn... Twijfel wel... Denk dat ik er zo een bestel!quote:XanderDrake schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:14:
[...]
Groot nieuwsOfficieel beschikbaar in NL
![]()
Dus uiteindelijk hebben we de December deadline wel gehaalt.
EDIT: Ahh shit, ze hebben alleen de witte... en mn moeder wil 'n zwarte *bummer*
Iemand = CLB! En hij zal even ver uitsteken hoorquote:Palomar schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:27:
In een van de vorige delen postte iemand een plaatje van die ontvanger
Waar leveren ze dit keyboard dan

CLB wijzigde dit bericht 27-12-2007 13:12 (55%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Reg. datum: 01 december 2006
Nu nog maar 6.quote:Rensz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:42:
Bij Komplett zijn er nu een paar op voorraad.
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=344278
Vanochtend waren er nog 10. Op het moment van schrijven nog 8.
Reg. datum: 10 november 2004
Edit: 13.50 uur, alles verkocht. Ze hebben er 23 januari weer 11 op voorraad. Nu maar hopen dat mijn bestelling op tijd was, want de site liep volgens mij achter op de werkelijke bestellingen.
ArghhH wijzigde dit bericht 27-12-2007 13:54 (70%)
thnxquote:CLB schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:36:
[...]
Iemand = CLB! En hij zal even ver uitsteken hoor
[afbeelding] [afbeelding]
[specs]
Hoe moet dat dan werken? De mini-PCIe connector is gewoon geheel functioneel als PCIe connector en dus niet als IDE connector, mensen hebben er al ander spul aan gehangen en ook de USB pinnen zijn getest aanwezig.quote:DaWaN schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:10:
[...]
Het is IDE signaal wat over een PCI-e connector gaat.
De SM223 is niets anders dan een NAND -> CF (IDE) convertertje. Breek een willekeurige CF kaart open en je hebt grote kans dat je ook een SM223 tegen komt. En hoe denk je dan dat Asus die SM223 aangesloten heeft ? Het ding kan niet via PCI-e praten, direct USB ook al niet Niets is makkelijker dan hem aan de IDE bus van de southbridge te hangen aangezien je daar geen extra logica voor nodig hebt, niet vreemd dus ook dat hij in het bios als IDE apparaat wordt herkend aangezien ik niet zou weten waaraan je dat ding beter kan hangen.
Klopt het trouwens ook dat de interne SM223 als Slave wordt herkent in de bios ? Als die SSD die via de Mini-PCIe zit aangesloten op Master staat ingesteld heb je dus waarschijnlijk kans dat je ze gewoon naast elkaar kan gebruiken.
Als iemand zin heeft kan hij het ook doormeten, als het goed is staan dan de IDE pinnen van de interne SM223 parallel met de mini PCI-e connector
I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
ik vind dat sowieso een vreemd toetsenbord. De lay-out zal wel gewoon US zijn, maar de 'Fn'-icoontjes op de F1-F10 knoppen zijn heel anders dan bij mij. Ik zie bijv. een knop voor sleep en ook iet swat op bluetooth lijkt (op F10).quote:CLB schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:36:
[...]
Waar leveren ze dit keyboard dan![]()
[afbeelding]
[specs]
Nope integendeel zelfs.quote:TRRoads schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:55:
[...]
Hoe moet dat dan werken? De mini-PCIe connector is gewoon geheel functioneel als PCIe connector en dus niet als IDE connector, mensen hebben er al ander spul aan gehangen en ook de USB pinnen zijn getest aanwezig.
De Mini-PCIe connector van de WiFi kaart kun je inderdaad gewoon als Mini-PCIe gebruiken maar die SSD aansluiting (die dus alleen fysiek mini PCIe is) juist niet, zoek maar op
Zijn precies 't zelfde... steken dus gewoon te ver uit naar mijn ideequote:Palomar schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:54:
[...]
thnxAlleen dat is volgens mij niet de ontvanger van de VX Nano, maar een bluetooth adapter. Zou de VX nano precies hetzelfde zijn, of misschien dat ie niet iets minder uitsteekt? Want op die plaatjes steekt ie echt te ver uit. Ws. zou ik hem er dan uithalen als ik de muis niet gebruik, en dan kan ik net zo goed een goedkopere muis kopen met een normale receiver...
Niet eens gezien eerlijk gezegd.. Doelde meer op QWERTY met @ en # op de goede plaatsquote:Palomar schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:57:
[...]
ik vind dat sowieso een vreemd toetsenbord. De lay-out zal wel gewoon US zijn, maar de 'Fn'-icoontjes op de F1-F10 knoppen zijn heel anders dan bij mij. Ik zie bijv. een knop voor sleep en ook iet swat op bluetooth lijkt (op F10).
CLB wijzigde dit bericht 27-12-2007 14:07 (28%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Jeroen797 wijzigde dit bericht 27-12-2007 14:24 (3%)
AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2,5 Ghz, Asus 8800GT, Asus A8N-SLI Premium, 2GB DDR || Asus EEE PC 4G
Ik kan het niet vinden, heb je een bron?quote:DaWaN schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:02:
[...]
Nope integendeel zelfs.
De Mini-PCIe connector van de WiFi kaart kun je inderdaad gewoon als Mini-PCIe gebruiken maar die SSD aansluiting (die dus alleen fysiek mini PCIe is) juist niet, zoek maar op
I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
Zit er in MPC niet een optie om de screensaver te enablen/disablen? Ws. staat dat aan, omdat je normaliter niet wilt dat je scherm in standby gaat als je een filmpje kijkt
Palomar wijzigde dit bericht 27-12-2007 14:26 (20%)
[specs]
Heb net gekeken, maar kan niet zo`n optie vindenquote:Palomar schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:25:
Zit er in MPC niet een optie om de screensaver te enablen/disablen? Ws. staat dat aan, omdat je normaliter niet wilt dat je scherm in standby gaat als je een filmpje kijkt
AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2,5 Ghz, Asus 8800GT, Asus A8N-SLI Premium, 2GB DDR || Asus EEE PC 4G
Mijn theorie met de SSD in het PCI-e slot achterin klopt iig. Één wordt master en de andere slavequote:TRRoads schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:24:
[...]
Ik kan het niet vinden, heb je een bron?
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=6640
Op de PCI-e SSD zit ook gewoon een SM223 (NAND -> IDE (CF))
Ik kan alleen nergens vinden dat het andere PCI-e slot wel of niet werkt, als je iets vind laat het even weten.
Dat moet geen probleem zijn inderdaadquote:Rensz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:34:
Kan je de EEE PC gewoon upgrade met een normaal ddr2 SO-DIMM bankje upgrade?
Zoals deze?
DaWaN wijzigde dit bericht 27-12-2007 15:01 (30%)
Reg. datum: 05 november 2007
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar en had exact dezelfde vraag ook al gesteld.quote:Rensz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:34:
Zoals deze?
quote:ldhollander schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:01:
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar en had exact dezelfde vraag ook al gesteld.
Ja dat zou gewoon moeten kunnen. de EEE gebruikt geen bijzonder geheugen.quote:Rensz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:34:
Zoals deze?
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik ben ook op buitenlandse sites geweest maar daar is het of niet uit voorraad leverbaar of versturen ze het niet naar nederland (en vaak beide).
Dit topic is gesloten. ![]()