quote:
icyx schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:48:
[...]
Natuurlijk. De reden dat ik hem op linux echter bete vind werken is omdat er gewoon fatsoenljke xorg support is voor syaptics touchpads, zodat je geen drivers hoeft te installeren

.
Tjah of de drivers nu al geinstalleerd/ingebakken zijn of dat je zelf even drivers moet installeren maakt natuurlijk ook geen reet uit. Zonder drivers doet ie het ook perfect maar kun je iets minder instellen.
Over de display drivers:
Ja je krijgt last van corruptie na standby, ik heb dit simpelweg opgelost door standby uit te zetten (als je niet op stroom zet en je wil em even niet gebruiken moet je em gewoon uitzetten, bootup tijd is erg kort dus dat is geen probleem). Dit is een bekend probleem waaraan gewerkt wordt zoals ik eerder al gezegd had.
Andere issues zijn corruptie rond de cursor soms (kan verder geen kwaad en gaat bijna meteen weer weg). Ook wil de boel niet meer fullscreen onder de command prompt (geen idee of dat met de originele drivers wel kan).
Als je niet 800x600 gaat draaien is het compleet nutteloos om de drivers te installeren, het hele punt is juist om em op 800x600 te krijgen zodat er iets op het beeld past.
Ik heb verder geen crashes meegemaakt dus wat stabiliteit betreft zit het wel goed met deze drivers.
TRRoads wijzigde dit bericht 24-12-2007 02:05 (3%)