Gathering of Tweakers

Quicksearch
Matthijs

quote:
Borgoth schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:40:
Mischien is hij zo makkelijker te vinden. :)
Heb inmiddels een map gevonden!

http://bds360clan.com/images/BPlocations.jpg

Dat maakt het weer makkelijk om de locaties op de site te krijgen. Bij de nummers op de map horen deze auto's
    1. Calvary 2. Annihilator 3. Manhattan 4. Hawker 5. Opus 6. Ikusa GT 7. Hyperion 8. 616 Sport 9. Fastback 10. R-Turbo 11. Inferno Van 12. 25 V-16 Revenge 13. Uberschall 8 14. Tempesta 15. Grand Marais 16. S1-7 Turbo 17. Touge Sport 18. Pioneer 19. Vegas 20. Citizen 21. 500GT 22. P12 23. LM Classic 24. Thunder Custom 25. Mesquite 26. WTR 27. Hydros Custom 28. X12 Turbo 29. Takedown 4x4 30. Oval Champ 31. Spur 32. GT 2400 33. Hot Rod Coupe 34. GT Concept 35. Reliable Custom
Is het trouwens geen goed moment om de TS te gaan updaten?

The_Bash wijzigde dit bericht 02-02-2008 20:52 (3%)

404 error: File not found

Is anyone there?

@The_Bash: mischien niet slim om het in de startpost te zetten. Het is natuurlijk het leukst om zelf te zoeken waar je wat moet halen/unlocken.

denk toch dat ik voor burnout ga inplaats van TDU. :) Burnout spreekt me toch meer aan.

360: Zabato
There really was a cake.

Reg. datum: 20 maart 2004

Ik ben vanmiddag weer even flink aan het burnouten geweest: op weg naar de elite license. Op het moment heb ik alle race events en alle beschikbare burning routes gehaald en ben ik begonnen aan de marked man events die nog open stonden, maar er zitten een aantal lange bij die ik niet tot een goed einde kon brengen. (van midden in de stad tot de windfarm o.a.)
Mijn vraag aan de wat verder gevorderde burnout spelers (want aan beginnelingen heb ik niets, dan is t nog makkelijk :) ): welke auto gebruiken jullie en wat is je taktiek?
- Hard rijden?
- Rustig/gecontroleerd rijden?
- Short cuts?
In het begin van de game gebruikte ik vaak een snelle auto en reed ik die zwarte auto's er gewoon uit. Maar dat is nu toch wel lastig, ze blijven me gewoon inhalen. Ook met langzamere/sterkere auto's rijden ze me gewoon helemaal kapot. (die 4x4 viel echt tegen, zo instabiel als t maar kan :D )

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

sorry mod, zal het niet meer doen :)

heb vannacht eindelijk m'n eerste meters met de retailversie gemaakt. moet zeggen dat de ervaring gelijk beter was dan de demo. ben direct naar het westen gereden om daar eens even te neuzen en ik moet zeggen, daar kan je een stuk beter knallen dan in het drukke downtown uit de demo :)

de superjumps en smashes zijn erg geinig om te doen.

vond het eerst lastig dat je de controller niet kunt instellen qua toetsen, maar ben gewend aan de triggers nu.

anywayz - als burnout fan van het uurste uur is paradise al met al toch zeer geslaagd.

en idd, die gasten van gamekings die zaten te zeiken over dat kaartje, dat valt echt mee. tenslotte zijn er maar 8 punten waar een event kan eindigen dus na enige oefening weet je de weg aardig te vinden.

GOTY? :p

quote:
nioz schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:05:
Ik ben vanmiddag weer even flink aan het burnouten geweest: op weg naar de elite license. Op het moment heb ik alle race events en alle beschikbare burning routes gehaald en ben ik begonnen aan de marked man events die nog open stonden, maar er zitten een aantal lange bij die ik niet tot een goed einde kon brengen. (van midden in de stad tot de windfarm o.a.)
Mijn vraag aan de wat verder gevorderde burnout spelers (want aan beginnelingen heb ik niets, dan is t nog makkelijk :) ): welke auto gebruiken jullie en wat is je taktiek?
- Hard rijden?
- Rustig/gecontroleerd rijden?
- Short cuts?
In het begin van de game gebruikte ik vaak een snelle auto en reed ik die zwarte auto's er gewoon uit. Maar dat is nu toch wel lastig, ze blijven me gewoon inhalen. Ook met langzamere/sterkere auto's rijden ze me gewoon helemaal kapot. (die 4x4 viel echt tegen, zo instabiel als t maar kan :D )
Ik ben nu ook bezig voor mn elite, maar met marked man wacht ik nog wel ff. Op een 1 of andere manier heb ik daar nooit zo'n zin in. Maar goed, je wilde tips?
Gebruik shortcuts. Via de treinrails is een hele handige, want het gaat toch niet om tijd. En probeer de drukte een beetje op te zoeken. Uiteraard niet botsen ofzo, maar die andere auto's zijn niet zo goed in het ontwijken van andere auto's dus doe daar je voordeel mee. En hard rijden heb je vaak niet zoveel aan want dan heb je meer kans op botsen en die anderen houden je toch wel bij. Verander ook vaak van richting, dan duurt het ook ff voordat ze weer allemaal bij je zijn.

Ook is het handig om een wat stevigere auto te nemen die toch aardig snel kan. De politieauto of de nieuwe-camaro-look-a-like zijn er erg geschikt voor.

Verder moet je ook wel wat mazzel hebben denk ik, maar ik heb er nooit zo'n problemen mee.

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
http://martinspire.nl/weblog/verhaal/gaming-occasionally-together-plan

Uitdrijvûrrrr!

Marked Man : ik rij zelf vaak met een stevigere auto die minder makkelijk weg te duwen is. Daarnaast rij ik vaak op top-speed, en trap dan ineens vol op de rem. Vaak vliegen ze dan net voorlangs, waarna ik weer full-speed ga. Helpt echt :)

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

gamer/hardware freak

Het kaartje is af en toe niet goed te volgen ja, maar het is wel prima. Zeker op een normale tv zonder hd is het moeilijk, toen ik het daarop probeerde ging het helemaal mis en kon ik het aankomende verkeer en het kaartje niet goed zien. Gelukkig speel ik altijd op 1920x1080. Doet burnout trouwens echt 1080p of scaled hij het vanaf 720p ?

quote:
Nutral schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:13:
Het kaartje is af en toe niet goed te volgen ja, maar het is wel prima. Zeker op een normale tv zonder hd is het moeilijk, toen ik het daarop probeerde ging het helemaal mis en kon ik het aankomende verkeer en het kaartje niet goed zien. Gelukkig speel ik altijd op 1920x1080. Doet burnout trouwens echt 1080p of scaled hij het vanaf 720p ?
720p, zie doosje :)

gamer/hardware freak

Op het doosje staat 720p/1080i/1080p. Verder zie ik niet staan of het word verteld dat het word geupscaled.

Reg. datum: 03 februari 2008

_/-\o_ Damn dat spel is echt gaaf! heb em onlangs gekocht via http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-2fm3.html voor 30 euries whoeee

PSN ID: MicheldeL

quote:
Borgoth schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:40:
Mischien is hij zo makkelijker te vinden. :)
Zijn probleem was dus dat ze nog niet op je kaart staan als je ze nog niet gevonden hebt...
quote:
Nutral schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:11:
Op het doosje staat 720p/1080i/1080p. Verder zie ik niet staan of het word verteld dat het word geupscaled.
Op mijn (US) doosje staat gewoon 'HD Output: 720p', dus 1080p wordt gescaled, zoals de meeste games op de PS3.
De makers hebben dit ook gewoon in de podcasts aangegeven, dat ze er liever op wilden focussen om 60fps te maken dan 1080p, ze zijn daarom voor 720p/60fps gegaan bij het developpen :)

Mijn max boostchain is trouwens ook 6x, maar heb daar nog niet echt op gefocussed. Wil nu eigenlijk alle smashes vinden (zonder map) zodat ik een van de carbon auto's krijg. Moet nog 18 smashes zien te vinden...

MicheldeL wijzigde dit bericht 03-02-2008 21:20 (59%)

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma

Ik probeer die achievement te halen waar je 20x burnout achter elkaar moet hebben.. Ik kom echter niet verder dan 6x op de snelweg.. Uiteindelijk crash ik elke keer..

Heeft iemand hem al gehaald? En waar?
quote:
Boosting Around the World 25
Get a x20 Boost Chain

Angeloonie wijzigde dit bericht 03-02-2008 21:16 (15%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Turn it up loud, captain!

quote:
Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:13:
Ik probeer die achievement te halen waar je 20x burnout achter elkaar moet hebben.. Ik kom echter niet verder dan 6x op de snelweg.. Uiteindelijk crash ik elke keer..

Heeft iemand hem al gehaald? En waar?

[...]
De snelweg schijnt de beste plek te zijn als je een langzame auto gebruikt, maar het is mij ook nog niet gelukt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

gamer/hardware freak

op de drift/dirt track ?

Ik heb hem gehaald :P

Je krijgt voor drift ook punten, dus ik ging een beetje kloten met rondjes driften met boost, dat werkt op zich wel, maar niet met de auto die ik toen had, dus ff zitten proberen en met de Hydros Custom is het uiteindelijk gelukt in dat honkbalstadion, genoeg ruimte om rondjes te driften :P Heb 21x gehaald, maar volgens mij had ik oneindig lang door kunnen gaan :P

Die Parralel Park is trouwens nog best lastig :+ Heb hem wel maar telkens 92-98% score :+

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Ik heb net even gechecked, maar mijn beste boostchain is 23. Ik heb er nooit echt op zitten letten en heb hem dus gewoon een keer bij toeval gehaald. Het zal waarschijnlijk op de snelweg of de berg-wegen wel makkelijk te halen zijn.

Heb nu alleen nog stunt runs en marked man events te gaan; stun runs ben ik verschrikkelijk slecht in (al heb ik wel geleerd dat het met een langzame auto makkelijker is: record is nu 500k+) en marked man vind ik saai ^_^

Gisteren een vastloper gehad :( spel sloeg vast met een stuk achteruit rijden... Moest mn PS3 resetten, na reset was mn savegame corrupt.... Kon dus weer lekker met een "Lerner's Permit" beginnen.... Tip van de dag... maak een BACKUP van je savegame :P

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Cosmopoliet

quote:
Boy-ke schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:11:
_/-\o_ Damn dat spel is echt gaaf! heb em onlangs gekocht via http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-2fm3.html voor 30 euries whoeee
Ik koop normaal ook mijn games via play-asia, maar ik durfde het niet met deze te doen omdat er nergens iets over regiovrij staat vermeld. Bummer, had ik me ruim 27 euro kunnen besparen.

Maar de game is gewoon de moeite waard is ook als je de volle mep betaalt.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Uitdrijvûrrrr!

quote:
Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:42:
Ik heb hem gehaald :P

Je krijgt voor drift ook punten, dus ik ging een beetje kloten met rondjes driften met boost, dat werkt op zich wel, maar niet met de auto die ik toen had, dus ff zitten proberen en met de Hydros Custom is het uiteindelijk gelukt in dat honkbalstadion, genoeg ruimte om rondjes te driften :P Heb 21x gehaald, maar volgens mij had ik oneindig lang door kunnen gaan :P

Die Parralel Park is trouwens nog best lastig :+ Heb hem wel maar telkens 92-98% score :+
Het parkeren vond ik juist dan weer simpel. Bij poging 5 had ik een 100% :)

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

PSN ID: MicheldeL

quote:
Exorcist schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:23:
Het parkeren vond ik juist dan weer simpel. Bij poging 5 had ik een 100% :)
Haha, idd. Als ik online kom gooi ik meestal m'n auto meteen ff ergens in een gaatje, dan heb ik dat record alvast op 100% staan :P

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma

quote:
DoctorV64 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:23:
[...]

Ik koop normaal ook mijn games via play-asia, maar ik durfde het niet met deze te doen omdat er nergens iets over regiovrij staat vermeld. Bummer, had ik me ruim 27 euro kunnen besparen.

Maar de game is gewoon de moeite waard is ook als je de volle mep betaalt.
Ik heb dit nog nooit gedaan, werkt dit goed? En waar moet je opletten bij het bestellen?
Is anyone there?

Ben toch voor paradise gegaan en zeker geen spijt. :)

Vond alleen die eerste auto take-downen erg lastig (die roze die vrij op de weg rijd) heb toen ik hem zag er 20 min over gedaan. Wat is die eerste auto rete traag zeg. Ben gewend bij een vriend dat je ze met 3 to 10 seconde neer hebt maar hij bleeft maar weg boosten.

Heb nu bijna me B licence, moet nog 2 races.

Edit:
ik zie op sommige fora dit plaatje langskomen:
http://images.xbox-france.com/7/4178/zoom/6414.jpg

Zitten deze extra stukken er nu wel of niet in? Heb ze zelf niet kunnen vinden. ook de hele stad indeling qua wegen lijkt anders. Kan iemand iets over deze map vertellen?

Borgoth wijzigde dit bericht 04-02-2008 21:23 (34%)
Reden: plaatje en typo's

360: Zabato
There really was a cake.

Nee, die zitten er niet in. Denk dat dit van een eerdere versie is ofzo. Dat rechtergedeelte zou nog kunnen toegevoegd worden, maar de gedeeltes aan de onderkant en bij de stuwdam zijn veel te anders. Misschien een fotosoep of dus zoals ik al eerder zij een eerdere versie.

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
http://martinspire.nl/weblog/verhaal/gaming-occasionally-together-plan

Net mijn elite license gehaald. Ik ben blij dat het erop zit, want die marked man events irriteerden me toch wel. Het was gewoon een beetje onzinnig als ik vol aan het boosten was met de Watson Revenge en dan nog werd ik ingehaald :S Nu kan ik gelukkig weer rustig de stad rond cruisen en even de laatste paar billboards en hekjes zoeken en de laatste 5 auto's unlocken. Ik heb nu bijna 30uur gespeeld, dus het is zeker een game waarbij je waar voor je geld krijgt (*kijkt afkeurend naar Heavenly Sword ;)*)

Spel ook gehaald en vermaak me offline prima, kan momenteel niet online dus heb even pech op dat vlak, en in het begin gewoon wat rond gaan rijden en langzaam aan wat events gaan doen, vind de stunt events leuk maar road rage best denk ik momenteel, voor de marked man events gebruik ik zelf steeds een grote/zware auto waarmee ik de zwarte auto's makkelijker aan de kant kan zetten, als er eentje naast of voor me komt rijden ram ik ze gewoon aan de kant, tot nu toe geen problemen mee ondervonden, misschine dat het voor de elite license straks moeilijker word. Ben nog niet echt bezig geweest om doelbewust dingen op te zoeken als smashes ed, alleen die ik onderweg tegenkwam uitgezocht hoe ik ze kon bereiken, sommige Burnout reclames zijn wat lastig te bereiken, soms kan ik niet vinden hoe je er bij moet komen en dan maak je ergens een sprong en ineens heb je weer zo'n bord gevonden, laat het maar aan toeval over, heb er zo al veel gevonden. Heb nu ook pas een auto of 30 ofzo, ben meer bezig gewoon rond te rijden en hier en daar een event doen dan echt puur events rijden vind het maken van sprongen en verborgen gebieden vinden veel leuker. Zitten nog heel wat uren vermaak ik denk ik zo, enige wat ik mis is eigenlijk een offline multiplayer, maar die lijken erg schaars op de PS3, vooral races.

Compassion will be your downfall! Khaosclan

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws