Reg. datum: 15 februari 2008
vervallen!quote:
RedBaret wijzigde dit bericht 02-03-2008 20:53 (61%)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]vervallen!quote:Shiver23 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:51:
Nog meer die three-player challenges willen halen? (PS3-versie). Two-player heb ik allemaal en als je er twee hebt krijg je nog wat extra's.
RedBaret wijzigde dit bericht 02-03-2008 20:53 (61%)
giulio
Bussen pakken, die geven een multiplierquote:giulio schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:06:
Iemand nog tips voor de showtime?? kom er totaal niet verder mee dan 100.000 dollar.
Snap ook niet wat ik nou met die sixaxis moet doen qua besturing, lijkt geen verschil te maken....
En zag een filmpje (volgens mij van michel) waar ie ook dollars kreeg voor jumps, ik krijg ook dat niet voor elkaar.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
giulio
Je kan de SixAxis besturing ook uit zetten, dan werkt het met R1 en L1 en buig je dus respectievelijk af naar rechts of links, verder gewoon de analoge sticks gebruiken.quote:giulio schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:06:
Ja, maar ik stuiter maar wat rond en kom echt niet verder dan 100.000 .... incl 2 of 3 bussen enzo...
En dat besturen met sixaxis snap ik ook niet echt..
Compassion will be your downfall! Khaosclan
dat was het dan weer voor deze post
Hoe is het met je pakket?quote:corniels schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:35:
Net een ps3 aangeschaft, en direct Burnout paradise erbij gekocht.
Wat ziet het er goed uit en wat moest ik lachen om mezelf. De eerste 10 minuten echt alleen over de weg gereden en een paar hekken pakken enz. Maar toen ik die afsnij weggetjes door had en die jumpsIk zie nu meer offroad dan onroad
Morgen ff internet fixen en een PSN aanmaken.
Je ziet de damage van de anderen niet online.quote:ahoon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:37:
Als ik online race heb ik altijd een kapotte auto, terwijl de rest dat niet heeft?
Ook snap ik niet zo goed hoe die challenges werken, offline zijn er toch maar twee challenges? showtime en time? Of zijn de challenges alleen online?
Die showtime opties heb ik gedaan maar vind er vrij weinig aan, kan je hiermee die crash challenge behalen?
En wat houdt die time challenge in?
en het laaste wat ik niet snap, zijn de burning routes.
Verander de weergave van je kaart zodat je alleen de burning routes ziet.quote:ahoon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:19:
@shiver23: Dat laatste is dus bij niet het geval. Heb al met een paar autos gechecked en zie alleen oranje bolletjes zonder ster?
Er zitten een aantal events op de I-88 snelweg bij de tolpoorten, misschien dat je die nog mist.quote:ahoon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:29:
ok, dus als ik ergens nog niet ben geweest met mijn auto dan is het ook niet zichtbaar op de kaart?
wel vreemd, heb class A license en dacht overal wel ongeveer geweest te zijn. Kennelijk ontbreken er nog wat kruisingen dan waar ik nog niet over heb gereden.
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Als je ergens tegenaan botst loopt de timer gewoon door.quote:ahoon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:48:
Bedoelen jullie met gevonden events, geactiveerde dus l2 en r2 indrukken, of gewoon dat je er "overheen" hebt gereden?
En die time rules. Als je die activeerd dan gaat er bij mij een teller lopen maar die stopt vrij snel. Klopt het dat het "over" is als je tegen iets aan botst? En waar moet ik dan heen racen? gewoon de weg volgen totdat hij overloopt in een andere? En wat als je halverweg de een weg een time road rule activeerd? Kortom, de bedoeling daarvan is mij niet geheel duidelijk?
giulio
Dus jij ben zo'n online prutser die de challenges aan het dwarsbomen isquote:giulio schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:57:
Hoe herken ik eigenlijk auto's die ik kan krijgen, want die dj zei dat ik auto's kon krijgen door ertegen aan te crashen, maar zie of hoor totaal geen opvallende auto's...
Heb er nog maar 4 (moet minder klooien) maar heb wel veel online callenges geloof ik. (let er niet echt op, klooien is leuker).
Bij de opties kun je inderdaad ergens het volume van de muziek apart instellen, heb die ook een stuk lager gezet want ik vond 'm een tikkeltje te hard. Overigens heb ik m'n iPod aan de Xbox hangen en gebruik ik die muziek als ingame muziek ipv die standaard muziek, die ben ik nu onderhand wel moequote:corniels schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:48:
Iemand enig idee of het mogelijk is om de sounds ed aan te passern op hun volume?
Wanneer ik het geluid beetje hard zet, hoor je de muziek veel harder dan de ingame sound.. en heb dat liever andersom
Je herkend ze aan het rijgedragquote:giulio schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:57:
Hoe herken ik eigenlijk auto's die ik kan krijgen, want die dj zei dat ik auto's kon krijgen door ertegen aan te crashen, maar zie of hoor totaal geen opvallende auto's...
Heb er nog maar 4 (moet minder klooien) maar heb wel veel online callenges geloof ik. (let er niet echt op, klooien is leuker).
PS Network ID: TjaBBe
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona