8800 GTX 756 mb ,6750 intel 2 Core, 2G mem, 460W-XPpro -MOMO stuur
Je kunt de Steering Linearity aanpassen bij de Options (hoger zetten), dat scheelde voor mij al een hoop vage acties, doordat 'ie wat minder zenuwachtig op het stuur reageert.quote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Dat denk ik ook ja, ik zuig echt ongelooflijk en vind het nu al een frustrerend klote spel. Ben al een uur bezig maar het lukt me niet om m'n auto langer dan 10 seconden op de baan te houden
Ik heb alle hulpmiddelen al aangezet maar ik vind het nog steeds een hel. Any tips?
Need for speed Prostreet lukte me trouwens ook niet, die vond ik al even bagger sturen, en Test Drive Unlimited ook al... Ik ben gewoon aan het simpele rijden zoals dat vroeger was met Need for speed (Most wanted en dergelijken), dat was gewoon simpel.
Please kan iemand het me uitleggen?
Krijg wel een beetje het Toca 2 (NB: dus niet Toca Racedriver 2) gevoel van vroegâh met dit spel:
grafisch WOW !, besturing WTF ?
Dead men smell toenails
Reg. datum: 25 februari 2006
Stuur hier met gamepad. Heb geen problemen met besturing hoor, stuurt fijn.quote:
Reg. datum: 29 augustus 2006
Ik vond het spel eigenlijk niet mooit todat mijn autoruit kapot ging, wat een prachtig effect
AMD Phenom GP9600 Black Edition || AMD HD3870 OC 800/2340 || OCZ 2x2GB Gold Edition || Theatron Agripa DTS7.1
Erg mooi en enorm gaaf om te spelen! De snelheid zit er goed in en ook de moeilijkheids graad vind ik tussen moeilijk en makkelijk precies goed. Ik was altijd beetje arcade racer dus heb nog beetje moeite om goed te rijden zonder al te veel te beuken, want dat doe ik altijd
Installatie verliep prima, toen ik het echter wilde opstarten kwam hij met de melding dat ik de WSOCK32.dll miste. Nu moet die melding iets van 8x weg klikken en dan start de game gewoon goed op
Ook vind ik het menu ingame erg gaaf gedaan
GRID voldoet perfect aan mijn verwachting van deze game en laat mijn pre-order lekker staan
Edit: speel dit met een xbox360 controller op de pc, wordt gelijk herkent
JuliettPapa wijzigde dit bericht 10-05-2008 02:43 (6%)
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
Reg. datum: 30 januari 2008
't Voelt totaal niet realistisch, en ik dacht dat 't echt de game zou moeten worden qua racegenre. Het sturen, mariokart op me oudste gameboy werkt 't zelfde..quote:Xadeon schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:59:
Ok jammer voor je. Maar wil je 't ook even onderbouwen? Alleen roepen dat iets slecht is, heeft in mijn ogen net zoveel nut als niks.
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
FPS is niet limited, game is gewoon zwaar voor wat oudere kaarten. Ik draai @ 7800GTX op 1280*1024 @ std settings (alles medium) rond de 25-30fps wat te weinig is voor een game als dit. Zelfs als ik alles op low zet gaan de fps naar 50 maar heb ik behoorlijk last van framedrops (vooral tijdens het driften). Tijd voor een nieuwe videokaartquote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:47:
[...]
Ik moet zeggen dat ik die 3e map (in de USA) erg mooi vind, bijzonder geslaagd. Mijn videokaart vond hem echter niet zo geslaagd, want ik kreeg net een crash van het spel, en nu zit ik in 800x600 oid te typen met 4-bit kleuren
@Xtresis, heb even gemeten en heb continu 25FPS. Komt waarschijnlijk doordat de FPS gelimiteerd is tot 25.
Ik heb de game 2 dagen geleden op de X360 gespeeld maar vond daar de besturing niet fijn (ben Forza 2 gewend). Op een of andere manier kan ik niet in schatten hoe hard ik een bocht in kan. Na nu 3 rondjes op de pc gereden te hebben (na 1 biertje
Tortelli wijzigde dit bericht 10-05-2008 02:07 (8%)
Als je je auto op gegeven moment zo kapot rijd aan de voorkant staat je wiel schreef en kan je ook niet meer normaal vooruit rijden.
Je auto echt verrot krijgen was me nog niet gelukt.
:: X360 Gamertag ::
Draait trouwens soepel op 1680x1050
Complete auto kapot rijden is echt super, laat zelfs de G-krachten zien en impactsnelheid
SideSwipe wijzigde dit bericht 10-05-2008 02:43 (7%)
Apart, ik vond het vrij simpel de auto kapot te krijgen. Een keer achterop een andere auto gereden -> einde race. Ook een keer gespind en tegen een vangrail geëindigd -> ook einde race.quote:Stollie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:34:
Heb effe de demo gespeeld en was leuk
Als je je auto op gegeven moment zo kapot rijd aan de voorkant staat je wiel schreef en kan je ook niet meer normaal vooruit rijden.
Je auto echt verrot krijgen was me nog niet gelukt.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
| Op zoek naar erotische schilderijen? | Vakantiebungalow aan de Zeeuwse kust huren? |
Uw advertentie hier? Al vanaf ¤ 4,95 p/m!
Reg. datum: 07 augustus 2006
Reg. datum: 01 december 2006
Oh? Ik speel met G25 en het speelt echt super.quote:Xtresis schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:16:
Demo net gespeeld, maar voor mij houd het wel op. Het is de engine die de game zo belabberd laat sturen, ik mis het echt race gevoel zoals bij GTR2 of RACE07, het is meer raggen ( want rechtuit lukt al helemaal niet, niet eens met een G25 ). Ik leg het voorlopig even aan de kant en ga nu ffies een lekker potje LFS spelen, heb je tenminste snelheidsgevoel.
En niet op jou quote reagerend,
Dit wordt zeker wel een vet spel. Ik vindh em lekker rijden, dat driften is raar. Ik haalde 47k punten terwijl die andere 250k had maarja. Die BMWs rijden zo lekker, en de 'Stang is ook nice.
Dan zal ik wel een semi-arcade racer zijn, maar serieus. Dit spel speelt heerlijk weg. Ik dacht onder die BMW race echt van WOW! Als je die graphics dan ziet, echt nice. Zag er eigenlijk best wel erg goed uit...
Edit: Tweede run met het driften... 106k voor mij en 600k voor dn ander.. Poohpooh
rCk wijzigde dit bericht 10-05-2008 09:22 (4%)
xfire: enpthron
Reg. datum: 01 juni 2001
Hoeveel graden speel je? Ik vind dat als je tegen iets op knalt, het stuur meer klappen krijgt dan de hele auto, geloof nooit dat dat helemaal gezond voor me G25 is.quote:
| Op zoek naar erotische schilderijen? | Vakantiebungalow aan de Zeeuwse kust huren? |
Uw advertentie hier? Al vanaf ¤ 4,95 p/m!
Reg. datum: 01 december 2006
Ik speel op 360 graden, beetje mijn 'drift' setup voor TDU. En speelt heerlijk weg, voel wel elke knal en hobbel op me g25, maar dat is ook fijn om te voelen.quote:Xtresis schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:17:
[...]
Hoeveel graden speel je? Ik vind dat als je tegen iets op knalt, het stuur meer klappen krijgt dan de hele auto, geloof nooit dat dat helemaal gezond voor me G25 is.
xfire: enpthron
My minicity
Met alle assists (behalve schakelen) uit rijdt het makkelijker
De AI beukt je niet per definitie
Sturen gaat na het correct instellen van de deadzone en sensitivity ook beter dan op de default settings
Het lijkt wel alsof ik een andere demo heb?
Pffff rookverbod.... Omdat een aantal mensen roken haten moet het gelijk verboden worden.... Moslims worden toch ook niet verboden omdat ook een aantal mensen aan ze ergeren?
Reg. datum: 19 juli 2005
Voor de rest de game leeft! en dat vind ik belangrijk. Wel jammer dat het geluid van de auto's niet zo klinkt als in het begin filmpje
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Vergeleken met Colin Mcrae Dirt haal ik hier wel betere framerates.
Tof dat ze ook multiplayer erin hebben gedaan
Reg. datum: 20 augustus 2005
quote:waterking schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:07:
Sinds gisteren de demo ook binnen en ik ben echt wel onder de indruk van deze game. Natuurlijk de besturing is niet super realistisch.. wie had dat verwacht dan.. die mensen moeten maar gt5 kopen.
GT5 is niet realistisch. GT5 is hooguit semirealistisch
Maarreh, ik ben zelkf best positief verrast. Deze game is gewoon fun
GAIAjohan wijzigde dit bericht 10-05-2008 13:34 (3%)
Reg. datum: 14 april 2007
De replays zijn heel gaaf maar ik krijg ze tot nu toe niet zo spectaculair als in de trailers.
http://www.youtube.com/watch?v=cP1Q6sxNJoY
My minicity
Dit topic is gesloten. ![]()