Hoofdcategorieën
Reg. datum: 08 december 2007

quote:
Steelduines schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:52:
is er dan echt helemaal niets bekend van de 3th Wave. Beyond your imagination. weet niet wat ze daarop hebben bedacht :p
nee,, op dit moment is er niets bekend ;)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

De tweede wave is nog niet zo lang uit, dus het verbaasd me niet dat er nog niks bekend is. Je kunt ook moeilijk verwachten dat ze zo even drie grote firmware-upgrades achter elkaar aan gooien.

quote:
RoD schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:12:
De tweede wave is nog niet zo lang uit, dus het verbaasd me niet dat er nog niks bekend is. Je kunt ook moeilijk verwachten dat ze zo even drie grote firmware-upgrades achter elkaar aan gooien.
toch willen ze die tweede wave wel in half maart laten uitkomen... best al snel 8)

Reg. datum: 11 januari 2008

quote:
RoD schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:12:
ja oké ik geef je groot gelijk !

Reg. datum: 24 januari 2008

heeft er iemand ook last van als je de oplader erin ( in stopcontact ) doet dat hij dan helemaal gaat flippen.
zoals dat die dingen doet terwijl je nergens aanzit. zoals menu's openen en overal op klikken.
erg vreemd dit.

jeroendh wijzigde dit bericht 03-03-2008 19:22 (4%)

Ik heb een Ipod (trust) lader liggen hier maar ik durf het ding - de p2- er niet mee op te laden. Ik heb een mail naar Samsung gestuurd om te vragen of het zou kunnen en dit was hun reactie:
quote:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw YP-P2JQB.

In de handleiding staat vermeld dat de garantie niet van toepassing is
als er gebruik wordt gemaakt van accessoires die niet speciaal voor de
YP-P2JQB zijn.
Het kan dus wel werken maar wij raden het niet aan.

In dit geval kunt u het beste een oplader kopen via een van de volgende
bedrijven:

www.belkin.com/nl/samsung/mp3
www.i-luv.com
Vervolgens trust maar eens een mail gestuurd en gevraagd of het uitmaakt dat het een I-pod lader is en of ik die voor de P2 kan gebruiken, dit was hun reactie:
quote:
Geachte klant,

Het maakt wel uit want dit product is special gemaakt om te werken met
iPod.
Toch blijf ik twijfelen of het niet gewoon werkt een usb lader is een usb lader toch? met een universele standaard die dus gewoon alle usb apparaten kan laden?
Schijnbaar niet dus, dus laad ik het ding wel via de computer op, wat lastig is soms.

USB is inderdaad standaard. Daar kan vrij weinig mee misgaan. Je hebt geen garantie dat het gaat werken, maar exploderende batterijen enzo -om maar wat te noemen- zal wel wat meevallen.
Heeft de iPod echter niet en non-standaard aansluiting?

ik zelf gebruik een gewone usb lader... en dat werkt perfect.... ;)

Reg. datum: 24 augustus 2005

(geen spam :P )
http://www.nl.bol.com/is-...d=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
die heb ik en hij doet het prima

Asus A8N-E, 4x512MB PC3200, Elsa 7800 GTX, Amd 63 3000+ venice, Coolermaster real power 550 WATT

Er zullen er wel meer zijn die het prima doen, aangezien het vrij standaard dingetjes zijn.

quote:
Heeft de iPod echter niet en non-standaard aansluiting?
geen idee...

de P2 heeft dit: accu van 830 mHa DC3.7V en een classificatie van DC 5.0V / 500mA

en dat trust usb lader geval: ac220V~240V 50/60Hz 0.25A Output: gelijkspanning DC 5V 0.5A
En o ja je mag hem niet openmaken staat er op :P

Samsung 500mA ... lader 550mA hmmm.

iemand een zinnige opmering of dit gaat werken, zonder dat mijn P2 naar een aantal keer opladen kapot is?

Het gaat vooral om het voltage. Met een te hoog voltage kun je de speler opblazen.. echter.. USB is altijd 5V, dus daar ga je geen problemen mee hebben. USB = USB, dus dat zou altijd moeten werken, tenzij de fabrikant vervelende trucjes heeft ingebouwd om ervoor te zorgen dat het niet werkt :) Echter, onveilig is het niet.

hmm m'n p2 liep laatst spontaal vast 8)7
is er al wat meer bekend over de nieuwe firmware ? het is immers al half maart *O*

Asus A8N-E, 4x512MB PC3200, Elsa 7800 GTX, Amd 63 3000+ venice, Coolermaster real power 550 WATT

quote:
andyy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:27:
hmm m'n p2 liep laatst spontaal vast 8)7
is er al wat meer bekend over de nieuwe firmware ? het is immers al half maart *O*
jah bij mij pas ook, eerst kon ik geen muziek afspelen, omdat hij het bestandstype kon lezen en daarna toen ik een filmpje bekeek liep hij helemaal vast, toen maar ff gereset en deed hij het weer :D

nog niets bekend over de nieuwe firmware, ook niet waar hij uit bestaat.... ;)

dat vastlopen tijdens een film starten heb ik ook één keer gehad na een reset niet meer.

Overigens heb ik nu mijn speler met de Trust USB lader opgeladen en hij is nog niet ontploft. :)
Ging overigens in 3 1/2 uur dus een half uur sneller dan via mijn pc.

Ben benieuwt wat de nieuwe firmware gaat brengen, ik hoop vooral dat hij bug "vrij" is.

ik heb zo'n oplader alleen maar gekocht voor m'n zomervakantie dat ik 'm kan opladen zonder pc :P
maar sowieso is de huidige FW toch al redelijk bugvrij ? ik heb niet echt bugs kunnen ontdekken.
wat ik wel zou willen zien is dat er meer van de touchscreen gebruikt wordt gemaakt net zoals bij de KUCHKUCHipodKUCH en 24uursklok

Spammen is niet de bedoeling.

RoD wijzigde dit bericht 18-03-2008 12:27 (84%)

Ook hier melden dat je je speler verkoopt valt onder spam. Gebruik daarvoor Vraag en Aanbod op de FP

RoD wijzigde dit bericht 18-03-2008 15:51 (66%)

Dat werd ook tijd. Samsung loopt behoorlijk achter wat betreft geheugencapaciteit. Had het liefst gezien dat ze er ook direct een 32GB versie bij deden.. maargoed.. zo kunnen ze eerst weer even vooruit.

De samsung p2 16 gb is nu in china, maar het is nog onbekend of hij ook naar nederland komt. Bron: Gadgetzone.nl

Ik kan me niet anders voorstellen dan dat ie in Nederland op de markt komt. De versies t/m 8GB zijn hier immers ook... en voor de concurrentie met andere merken is het wel zo handig dat je met de toenemende geheugencapaciteiten meegaat.

het is allang voorbij half maart...
waarom is er nog niets bekend over de 3th blue wave ???

Tsja, dat zul je toch aan Samsung moeten vragen... Ik denk zelf dat er binnenkort wel een aankondiging komt over wanneer ie uitkomt, maar het blijft afwachten natuurlijk.

Hee

Ik vroeg me eigenlijk af waar kan ik foto's vinden in precies de juiste resolutie voor m'n p2?
heb je daar software voor of delen mensen ze op een site?
zo ja kan iemand me hiermee verder helpen ?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: