Hoofdcategorieën
Reg. datum: 08 december 2007

quote:
RoD schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:22:
Ik vond dit in ieder geval op ABI:

[...]
dit kon altijd al hoor door op instellingen-startmodus en dan te drukken op vorige status ;)

Reg. datum: 01 januari 2008

Ik ben benieuwd wat de opvolger van de P2 zal hebben, net als de andere mp3-spelers reeks. Hopelijk heeft ie alle functies wat de P2 heeft met sd-slot en wifi :)

Reg. datum: 11 januari 2008

is er misschien ook al wat bekend over nieuwe spellen die er aan gaan komen ?
Relaxed dat je nu niet telkens die start-up heb!!

Dit is de lijst waarin de dingen staan die verholpen zijn (engels)

This new firmware will fix these bugs and issues complained in the version 3.07.

1. When recording FM Radio, when volume is lowered all the way down to 0 and brought back up, there is no more sound.

2. Setting > Brightness, after adjusting the brightness level, if OK is not pressed and press back button, the screen goes all the way to the main menu.

3. After a movie playback, if primepack subway is run, the player will shut off on its own.

4. No beep sound selecting a music album art.

5. After playing game, the text gets broken.

6. When selecting text view types that were in V2.07 but deleted in V3.07, text view functions with problems.

7. After FM Radio, when playing radio recorded file and the power is turned off, in turning the player on, the screen will start on FM Radio instead of music.

Reg. datum: 16 mei 2000

Voor de mensen die hier belanden met een niet werkende firmware of een onjuiste manier van firmware updaten: Het is inmiddels mogelijk om je gebroken firmware zelfstandig te vervangen.

Samsung heeft er een tool voor. Het staat om mij onbegrijpelijke redenen niet in de handleiding en voor zover mij bekend wordt er nergens een verwijzing gemaakt naar deze 'feature'. Toch hoef je vanaf nu het apparaat niet meer terug te sturen. Updaten van firmware is hiermee dus helemaal niet 'eng' meer.

Link naar "How to"

De tweede Blue Wave staat inmiddels ook al op de Samsung site: http://www.samsung.com/nl...digitalaudioplayers%2Esec

quote:
+ de games ;)

Reg. datum: 24 augustus 2005

kan iemand mij vertellen of de speler ook god te bedienen is terwijl hij in de zak zit (volume, pauze/play, volgende vorige) ? omdat ik nogal vaak onder de les onopvallen muziek luister O-)

Asus A8N-E, 4x512MB PC3200, Elsa 7800 GTX, Amd 63 3000+ venice, Coolermaster real power 550 WATT

quote:
andyy schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:46:
kan iemand mij vertellen of de speler ook god te bedienen is terwijl hij in de zak zit (volume, pauze/play, volgende vorige) ? omdat ik nogal vaak onder de les onopvallen muziek luister O-)
Doe het zelf ook af en toe wel is :D, gaat prima hoor, volume knop zit aan de zijkant kan je makkelijk bij, de aan/uit knop is tevens ook een knop om je muziek op pauze en play mee te zetten, en ja volgende/vorige muziek is iets lastiger maar hee, waarom muziek skippen als je toch alleen maar muziek erop zet die je zelf GRAAG Luisterd :P

je buurman

Ik ben van plan om de p2 te kopen maar als ik de firmware update naar de nieuwste versie kan ik er dan via mijn k750i mee bellen? Ik zat zelf te denken om de P2 via mp3shop.nl te kopen(2gb) 154 euro. Is dit een goede koop?

Reg. datum: 16 mei 2000

quote:
michiel_hc schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:48:
Ik ben van plan om de p2 te kopen maar als ik de firmware update naar de nieuwste versie kan ik er dan via mijn k750i mee bellen? Ik zat zelf te denken om de P2 via mp3shop.nl te kopen(2gb) 154 euro. Is dit een goede koop?
2gb is wel erg weinig.

Goedkopere spelers bieden vaak meer geheugen. Dit is natuurlijk je eigen keuze maar het leuke van de P2 is natuurlijk dat je er iets meer mee kan dan alleen mp3'tjes afspelen. Een paar plaatjes, een paar filmpjes, een paar spelletjes en een paar goede mp3'tjes en je 2gb is vol. Je koopt dan een speler met veel mogelijkheden die je nauwelijks kan gebruiken door het weinige geheugen. Je kan het geheugen ook niet uitbreiden in de toekomst dus je moet dat even goed afwegen. Dan kan je beter een speler kopen waar je iig wel veel mp3'tjes mee kunt afspelen.
Wat dat bellen betreft, geen idee, snap het nut/lol ook eigenlijk niet.

quote:
michiel_hc schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:48:
ik heb zelf de samsung p2 en de k750i en via dit mobiel kan ik dan prima bellen, mits je natuurlijk je oordopjes in hebt. ik zou de samsung p2 kopen bij bol.com, 2gb voor 130 euro ;) :D

je buurman

Waarom kan ik bij bol.com niet gewoon contant betalen bij ontvangst?

quote:
michiel_hc schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:48:
Waarom kan ik bij bol.com niet gewoon contant betalen bij ontvangst?
bij bol.com heb je deze betalingswijze niet maar je hebt wel via acceptgiro, creditcard, Ideal, of vooruitbetalen.

hier meer informatie

http://www.nl.bol.com/is-...E0A5A5DFF014BF8AF155DB604

Prijzen beginnen weer te dalen :)
P2 4GB Zwart nu 160 euro

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod / Nieuwsposter
Reg. datum: 14 september 2004

Lijkt me handiger dat even aan Bol.com zelf te vragen, in plaats van in een topic wat gaat over de Samsung P2. :)

quote:
Huy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:42:
P2 4GB Zwart nu 160 euro
jah grappig om te zien...

wordt wel aantrekkelijk voor 4gb

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Huy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:42:
P2 4GB Zwart nu 160 euro
ja zag het, heb er net 1 besteld *O*

Asus A8N-E, 4x512MB PC3200, Elsa 7800 GTX, Amd 63 3000+ venice, Coolermaster real power 550 WATT

Reg. datum: 23 mei 2004

-

Bloodstrike wijzigde dit bericht 23-02-2008 18:18 (99%)

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod / Nieuwsposter
Reg. datum: 14 september 2004

Dit topic gaat over de P2, en bovendien horen problemen hier niet thuis.

quote:
RoD schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:11:
Dit topic gaat over de P2, en bovendien horen problemen hier niet thuis.
ja vind ik ook, waar hebben we het oppeens over :?

Reg. datum: 02 november 2006

over het berichtje dat Bloodstrike heeft geplaatst en daana ge-edit zodat er nu alleen nog maar een streep staat.

Heeft iemand al een idee wat er in de 3e bluewave gaat komen? bij de tweede bluewave waren er allerlei voorspellingen maar nu kan ik eigenlijk niets vinden.

Waarschijnlijk zal er een memo funktie inkomen (is die mic teminste in gebruik en niet alleen voor het bellen) Ik zag een horizontaal muziek afspeel menu ergens op youtube, maar die kan ik nu niet meer vinden :( of dat er ooit inkomt is natuurlijk nog de vraag) maar verder...

Komen er overigens nog meer bluewave update na de 3e versie? Ze hebben het immers alleen maar over 3 bluewaves...

Overigens werkt de P2 firmware 3.15 prima en inderdaad erg prettig dat het opstart scherm er niet is als je hem kort nadat hij uitwas weer aangezet.

DummyXL wijzigde dit bericht 23-02-2008 22:06 (12%)
Reden: aangevuld

quote:
DummyXL schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:02:
Heeft iemand al een idee wat er in de 3e bluewave gaat komen? bij de tweede bluewave waren er allerlei voorspellingen maar nu kan ik eigenlijk niets vinden.

Waarschijnlijk zal er een memo funktie inkomen (is die mic teminste in gebruik en niet alleen voor het bellen) Ik zag een horizontaal muziek afspeel menu ergens op youtube, maar die kan ik nu niet meer vinden :( of dat er ooit inkomt is natuurlijk nog de vraag) maar verder...

Komen er overigens nog meer bluewave update na de 3e versie? Ze hebben het immers alleen maar over 3 bluewaves...

Overigens werkt de P2 firmware 3.15 prima en inderdaad erg prettig dat het opstart scherm er niet is als je hem kort nadat hij uitwas weer aangezet.
ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het midden maart was...;)

op yjzone.net las ik ook dat samsung waarschijnlijk nog meer bluewaves zal laten komen (khoop ut :D)

is er dan echt helemaal niets bekend van de 3th Wave. Beyond your imagination. weet niet wat ze daarop hebben bedacht :p

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009