[Flash] Samsung YP-P2 (touchscreen) ervaringentopic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 102
Reg. datum: 08 december 2007
Bedankt voor de linkquote:RoD schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 00:56:
Ik vond ook nog een lijstje met veranderingen van de firmware-upgrade: Klik
Als het goed is, is dit het complete lijstje
Reg. datum: 01 januari 2008
Op de Samsung sites is de nieuwe firmware verdwenen
Teveel problemen ofzo ermee?
http://www.samsung.com/nl...u_digitalaudioplayers.sec
Teveel problemen ofzo ermee?
http://www.samsung.com/nl...u_digitalaudioplayers.sec
Vreemd. Ik lees op ABI en Dapreview eigenlijk geen problemen met de nieuwe firmware, en daar zitten wel het een en ander aan P2-eigenaren. Hopelijk is het een foutje.
Volgens dit draadje op ABI is er iets mis met de US firmware, en is de KR firmware in orde. Ook zie je in het draadje op ABI veel mensen posten dat ze geen problemen ondervonden hebben met de firmware. Verder schijnt de KR firmware nog downloadbaar te zijn. Mensen die de P2 nog willen updaten zullen dus even naar de KR firmware moeten zoeken.
Reg. datum: 11 januari 2008
Ben ik even blij dat ik hem al heb !!
snap eigenlijk niet wat er nu aan de hand is mjaa
blijf het volgen
snap eigenlijk niet wat er nu aan de hand is mjaa
blijf het volgen
Ik denk dat het wel werkt 
Weet iemand wanneer de 'tweede' Second Bluewave uitkomt, die van de server is verwijderd?
Weet iemand wanneer de 'tweede' Second Bluewave uitkomt, die van de server is verwijderd?
When it's done, denk ik. Er schijnt dus een bug mee te zijn dus het blijft giswerk wanneer de vernieuwde versie uitkomt. Het lijkt me dat het niet lang kan duren.. zo groot kan de bug niet zijn als er niet eens noemenswaardig veel mensen last van hadden. Ik neem aan dat Samsung hier vaart achter zet, dus ik verwacht iets binnen de komende dagen. Maargoed, ik werk niet bij Samsung, dus dit blijft gewoon een wilde gok 
Reg. datum: 08 januari 2008
Reg. datum: 08 januari 2008
volgens mij kunnen we een honkbal game verwachten bij de volgende update 
http://youtube.com/watch?v=tFcc_OuS6nU
Bedankt voor je postquote:pinopino schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:20:
volgens mij kunnen we een honkbal game verwachten bij de volgende update
zou super vet weze als die komt
nu maar afwachte
sorry foute tekst 
Steelduines wijzigde dit bericht 07-02-2008 20:03 (92%)
je kan het zelf verwijderen hoorquote:
nee maar waarschijnlijk komt die ook niet uit hoorquote:Steelduines schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:32:
Inmiddels al iets bekent over de Cradle? (YS-MC1)?
het is maar computerwerk dus niet van samsung zelf
samsungp2lover wijzigde dit bericht 07-02-2008 20:07 (44%)
wat is het hier dood hahaha niet iets nieuws te vertellen ?
Ik vind het ook vreemd dat er zo weinig aandacht voor dit apparaatje is. De P2 kan erg goed concurreren met de (populaire) iPod Touch. Het zou mooi zijn als dit apparaatje wat meer in de belangstelling kwam.
waarschijnlijk als de 4gb versie verlaagd wordt in prijs bijvoorbeeld naar 150 euro in plaats van 180.quote:RoD schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:41:
Ik vind het ook vreemd dat er zo weinig aandacht voor dit apparaatje is. De P2 kan erg goed concurreren met de (populaire) iPod Touch. Het zou mooi zijn als dit apparaatje wat meer in de belangstelling kwam.
trouwens de 2gb is ook verlaagd naar 130 dus waarom de 4gb niet...
Mwa. IPod is het merk en bungelt verder in elk lijstje ergens onderaan.quote:RoD schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:41:
Maar is de P2 wel zo goed? Ik vind het eigenlijk flink storend dat je in de EU hemel en aarde moet bewegen om dit apparaatje normaal te kunnen laten functioneren zonder windows media player (geen MTP -> UMS). De radio is niet beter dan een andere radio en ontvangst is niet briljant te noemen (of heeft dit te maken met je koptelefoon (dik draadje=goed ontvangst?)), OGG-files worden niet direct ondersteund. Ik heb verder niet zoveel ervaring met geluidskwaliteit maar een 'stilte' in de muziek is niet bepaald een 'stilte' op de P2. Dit laatste ligt niet aan mijn koptelefoon.
Als je wilt concurreren met de IPod moet je gewoon echt veel beter zijn. Voor mij geen IPod en ik loop echt te genieten met dit apparaatje, voor mij is dit het tofste apparaatje van dit moment maar dat is het dan ook.
Wat bedoel je hiermee precies? De speler laten werken via UMS is in ieder geval niet moeilijk Klikquote:arnem_ schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:55:
[...]
Mwa. IPod is het merk en bungelt verder in elk lijstje ergens onderaan.
Maar is de P2 wel zo goed? Ik vind het eigenlijk flink storend dat je in de EU hemel en aarde moet bewegen om dit apparaatje normaal te kunnen laten functioneren zonder windows media player (geen MTP -> UMS).
Radio is doorgaans niet echt goed te noemen. Dat is geen uitzondering, eerder de regel.quote:De radio is niet beter dan een andere radio en ontvangst is niet briljant te noemen (of heeft dit te maken met je koptelefoon (dik draadje=goed ontvangst?)),
Ook niet vreemd. Ogg-spelers zijn nog niet bepaald in de meerderheid.quote:OGG-files worden niet direct ondersteund.
Dat ben ik niet met je eens. Het is al vaak genoeg gebleken dat je met specs en features er niet komt. Immers, de iPods houden ook niet over qua specs. De P2 heeft wel een stijl die best populair zou kunnen zijn, Het ding ziet er vrij goed uit qua vorm en interface. Ik had er meer van verwachtquote:Als je wilt concurreren met de IPod moet je gewoon echt veel beter zijn. Voor mij geen IPod en ik loop echt te genieten met dit apparaatje, voor mij is dit het tofste apparaatje van dit moment maar dat is het dan ook.
In veel andere landen bijvoorbeeld rond korea en china maar ook in amerika is dit apperaatje wel onwijs populairquote:RoD schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:41:
Na het terugtrekken van firmwareversie 3.08 is sinds vandaag versie 3.15 uit.
http://www.yepp.co.kr/support/support_file_down_sms.jsp?pds_num=1723&seq_num=1
Ik had geen enkel probleem bij het upgraden van (UMS) versie 2.08 naar 3.15.
http://www.yepp.co.kr/support/support_file_down_sms.jsp?pds_num=1723&seq_num=1
Ik had geen enkel probleem bij het upgraden van (UMS) versie 2.08 naar 3.15.
Heb je ook ergens een changelog? Ik ben wel benieuwd of ze er nog extra features aan toegevoegd hebben. Kan er nog niets over vinden 
Nee. Ik weet eigenlijk ook niet waarom 3.07 terug getrokken is. Ik neem aan dat alleen de bug in 3.08 verholpen is. 3.07 heb ik nooit geďnstalleerd. Het voelt mij iig veel sneller aan maar ik weet dus niet of dat komt door van 2.x naar 3.x te gaan of van 3.x naar 3.xxquote:RoD schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:26:
Heb je ook ergens een changelog? Ik ben wel benieuwd of ze er nog extra features aan toegevoegd hebben. Kan er nog niets over vinden
Van 2.08 naar 3.15 is in ieder geval zeer de moeite waard. Video werkt bij mij veel beter.
arnem_ wijzigde dit bericht 15-02-2008 17:56 (21%)
Dit staat op site van de p2, vertaald met google naar engels...
P2 2nd Wave V3.15 date firmware update guidance. 2008.02.15 hit. 173
Hi. Yepp.
YP-P2 Blue Wave 2nd V.3.15 firmware has been updated.
V3.15 for the inconvenience firmware is shown improvements in the firmware of V3.07.
* P2 Seotaiji edition users are downloading firmware V3.15TJ please.
Key modifications are as follows.
1. FM Radio to zero lowering the volume all the recording during silent again raise modify anything phenomenon
2. The screen brightness setting to adjust settings without entering the OK to push,
The initial menu screen when you click the arrow doedolahganeun modification phenomenon neomeogadeon
3. If you choose the route to the subway video jaesaenghu Prime Power Pack Off modification phenomenon
4. Well beep album art music selection modification phenomenon annadeon
5. Broken phenomenon modify text characters silhaenghu Game
6. 2.08, 3.07, but has been deleted from the text view select the type of case, Behavior modification text view of strange phenomena coming eopgeureyideuhu
7. FM Radio FM Radio after running from the burning music files when compared to the Power Off
On FM Radio, the music is not re-start from the phenomenon was the modification
YP-P2 users, please remember to install the firmware.
ik snap het nog niet precies maar kom daar waarschijnlijk nog wel achter
P2 2nd Wave V3.15 date firmware update guidance. 2008.02.15 hit. 173
Hi. Yepp.
YP-P2 Blue Wave 2nd V.3.15 firmware has been updated.
V3.15 for the inconvenience firmware is shown improvements in the firmware of V3.07.
* P2 Seotaiji edition users are downloading firmware V3.15TJ please.
Key modifications are as follows.
1. FM Radio to zero lowering the volume all the recording during silent again raise modify anything phenomenon
2. The screen brightness setting to adjust settings without entering the OK to push,
The initial menu screen when you click the arrow doedolahganeun modification phenomenon neomeogadeon
3. If you choose the route to the subway video jaesaenghu Prime Power Pack Off modification phenomenon
4. Well beep album art music selection modification phenomenon annadeon
5. Broken phenomenon modify text characters silhaenghu Game
6. 2.08, 3.07, but has been deleted from the text view select the type of case, Behavior modification text view of strange phenomena coming eopgeureyideuhu
7. FM Radio FM Radio after running from the burning music files when compared to the Power Off
On FM Radio, the music is not re-start from the phenomenon was the modification
YP-P2 users, please remember to install the firmware.
ik snap het nog niet precies maar kom daar waarschijnlijk nog wel achter
Ik vond dit in ieder geval op ABI:
quote:MOST IMPORTANT NOVELTY ON 3.15 Firmware (coming from 3.07):
- INSTANT STARTUP (starts to play last played song/video immediately)
Means no Samsung Logo and/or annoying Startup-Melody anymore, yipee!
Everything else seems to be the same - no new options or whatsoever on first sight (coming from 3.07).
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last