Hoofdcategorieën
Reg. datum: 08 december 2007

quote:
Huy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:55:
@Samsungp2lover
Hoe komen we aan die data? Toeneerst zei iedereen dat ie op 21 januari uitkomt, omdat de eerste op 21 november en 21 december uitkwam. Samsung heeft alleen gezegd dat het midden tot eind januari uitkomt en heeft geen officiele datum. Ach, de maand januari duurt toch niet meer zolang :P.

Oke, effe nog een mening voordat ik een 2 of 4 gb ga kopen van de P2. Ontvang je veel radiozenders met goede kwaliteit?
De meeste radio zenders ontvang je erg goed zoals radio 1 skyradio 538 3fm.

Ik las op www.yjzone.net dat iemand bijna zeker wist dat de update maandag uit gaat komen.

p.s. in de update zit ook nog een functie om radio op te nemen ;)

De 2gb samsung p2 is nu op bol.com te koop voor 130 euro. hij is dus in prijs verlaagd :D

samsungp2lover wijzigde dit bericht 26-01-2008 10:26 (5%)

Reg. datum: 01 januari 2008

quote:
samsungp2lover schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:24:
[...]

De meeste radio zenders ontvang je erg goed zoals radio 1 skyradio 538 3fm.

Ik las op www.yjzone.net dat iemand bijna zeker wist dat de update maandag uit gaat komen.

p.s. in de update zit ook nog een functie om radio op te nemen ;)

De 2gb samsung p2 is nu op bol.com te koop voor 130 euro. hij is dus in prijs verlaagd :D
Ik hou die prijzen al weken in de gaten, begin dit jaar zijn de prijzen van de 4gb plotseling tientjes duurder geworden :( . Ik vind trouwens de prijs/capaciteit-verhoudingen best groot :/ ~135 euro voor 2gb, ~180 euro voor 4gb en ~220 euro voor 8gb.

Ik wacht af dat de 4gb rond de 150 euro is en dan koop ik hem (anders veel te duur voor een student :P)

quote:
Huy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:02:
[...]

Ik hou die prijzen al weken in de gaten, begin dit jaar zijn de prijzen van de 4gb plotseling tientjes duurder geworden :( . Ik vind trouwens de prijs/capaciteit-verhoudingen best groot :/ ~135 euro voor 2gb, ~180 euro voor 4gb en ~220 euro voor 8gb.

Ik wacht af dat de 4gb rond de 150 euro is en dan koop ik hem (anders veel te duur voor een student :P)
Oke ik heb de 2gb versie en heb er precies genoeg aan. maar als je films er op gaat zetten zou ik wel voor 4gb kiezen. ik denk trouwens dat het beste is dat je nog wacht jah. over een maand ofzo is het al weer veel goedkoper.

Reg. datum: 26 januari 2008

Hallo,
ik heb een leuke wallpaper / foto, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen. (nieuw hier ;) )

kan iemand mij helpen?

Gr, P2-marcel

quote:
P2-marcel schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:20:
Hallo,
ik heb een leuke wallpaper / foto, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen. (nieuw hier ;) )

kan iemand mij helpen?

Gr, P2-marcel
rechtermuisknop op de afbeelding op een bepaalde site. daarna de link van die afbeelding kopieren en je je berichtje zetten via het icoontje (voeg een afbeelding toe)

Reg. datum: 26 januari 2008

quote:
samsungp2lover schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:07:
[...]

rechtermuisknop op de afbeelding op een bepaalde site. daarna de link van die afbeelding kopieren en je je berichtje zetten via het icoontje (voeg een afbeelding toe)
Bedankt!

Hier is dan de beloofde wallpaper ;) het ziet er echt mooi uit! het geeft je P2 een hele andere look!
http://85.17.151.182/175250001-175300000/175295901-175296000/175295943_5_tjuk.jpeg

Zo ziet mijn P2 eruit, met de wallpaper:
http://85.17.151.80/175250001-175300000/175294401-175294500/175294459_5_fUco.jpeg
Ik zal er ook nog andere versies van maken ;)

Gr, P2-marcel

Geweldig!!!!!!! video's van de tweede bluewave firmware :D :D :D

http://q.sina.com.cn/samsungmp3/vlog/play/vid=10813790
http://q.sina.com.cn/samsungmp3/vlog/play/vid=10813433

Nog meer hoop dat hij vandaag uit komt :D ziet er super uit ;)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Hier nog een informatief draadje over de aankomende firmwares. Leuk hoe Samsung een hype heeft weten te creeëren door slechts firmware upgrades aan te kondigen :)

Three sixty five Seven fifty
Reg. datum: 23 september 2003

Ik zit te twijfelen tussen de Touch en de P2. Op de verschillende filmpjes legt de P2 het qua controls telkens af tegen de Touch, de invoer via het touchscreen ziet er minder soepel en vloeiend uit en het lagged nogal. Is dit opgelost in de huidige "wave" ? xD

"The essence of all slavery consists in taking the product of another's labor by force. It is immaterial whether this force is founded upon ownership of the slave or ownership of the money he must get to live"

quote:
Deacon schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 01:49:
Ik zit te twijfelen tussen de Touch en de P2. Op de verschillende filmpjes legt de P2 het qua controls telkens af tegen de Touch, de invoer via het touchscreen ziet er minder soepel en vloeiend uit en het lagged nogal. Is dit opgelost in de huidige "wave" ? xD
Tis maar of je er handig in bent. ikzelf vind het touchscreen heel lekker werken. Maar in de tweede bluewave die waarschijnlijk morgen komt (volgens de man die dit filmpje heeft gemaakt in youtube, het staat onderaan het filmpje) http://ca.youtube.com/watch?v=QCuJ4hAfiYU#mIK1V_E_r20
Zullen de functies van het touchscreen helemaal aangepast worden. Zoals teksten of afbeeldingen die je kunt draaien met je vinger. Video's en afbeeldingen inzoomen met je vinger. En nog veel meer waar ik nog niet van af weet.

Het komt waarschijnlijk inderdaad uit voor vrijdag :)

http://nl.youtube.com/watch?v=NYhvLrGvMKo

Volgens de maker van het filmpje komt dit er allemaal bij:
- 5 games
- zoom function for video
- play speed
- rotating images
- fm recording
- new EQ function
- a-b function
- rotating the text viewer
- upgraded menu
- new albums function(bigger albums, new way of looking at it)
and More

Klinkt goed, hoewel ik geen P2 heb :P . Ik koop pas een P2 als de 4GB rond de 150 euro is, anders voor mijn verjaardag over drie maanden :)

Ik ben benieuwd wat er in de 3e bluewave in petto heeft.

quote:
Huy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:33:
Het komt waarschijnlijk inderdaad uit voor vrijdag :)

http://nl.youtube.com/watch?v=NYhvLrGvMKo

Volgens de maker van het filmpje komt dit er allemaal bij:
- 5 games
- zoom function for video
- play speed
- rotating images
- fm recording
- new EQ function
- a-b function
- rotating the text viewer
- upgraded menu
- new albums function(bigger albums, new way of looking at it)
and More

Klinkt goed, hoewel ik geen P2 heb :P . Ik koop pas een P2 als de 4GB rond de 150 euro is, anders voor mijn verjaardag over drie maanden :)

Ik ben benieuwd wat er in de 3e bluewave in petto heeft.
donderdag bedoel je dan zeker, dan is het 31 januari. Maar waarschijnlijk zijn het 3 games. op het filmpje zie je ook het navigatieprogramma van seoul. maar maakt allemaal niet uit!!! als de update maar snel uit komt, kan niet langer wachten :( >:). hier nog een ander filmpje van de 2nd bluewave firmware: http://ca.youtube.com/watch?v=3Joy5L5E0PA

De tweede bluewave firmware is uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D hier is een directe link!!! ;) ;)

http://www.yepp.co.kr/sup...ds_num=1715&seq_num=2

En hier de engelse Samsung pagina:

http://www.samsung.com/us...0200&disp_nm=YP-P2JCB

De nederlandse Samsung pagina:

http://www.samsung.com/nl...u_digitalaudioplayers.sec

Dit zit er allemaal in:
YP-P2 2ST WAVE*

YP-P2 firmware Ver 3.07 for MTP

1. Touch Games

- Three fun games (PowWow, Bubble Smile, and Jigsaw Puzzle) are provided.

2. FM Radio recording support

- FM broadcast can be recorded as MP3.

3. Repeat A-B

- Select a section of music and play it repeatedly.

4. Play Speed Control

- Control the music play speed.

5. File Deletion support

- Delete files on your P2 without having to connect to a PC.

6. EmoTure 1.5

- EmoTure is further improved with features such as horizontal viewing of text.

Link voor spelletjes + seoul map!!! :D
http://p2wallpapers.com/P...R%5B20080131190952%5D.zip

Link voor alleen spelletjes
http://org.downloadcenter...37078_Games_WorldWide.zip

Allemaal veel plezier ermee!!!

samsungp2lover wijzigde dit bericht 31-01-2008 14:34 (6%)

Reg. datum: 11 juni 2004

iemand waarbij de het foto draaien met de touch wel werkt en het zoomen van videos??
Veder vind ik het niet echt een geweldige verbetering...

vandaag is de nieuwe bluewave 2 firmware versie uitgekomen van de Samsung P2

Ik heb hem geupdate van 2.08 UMS naar 3.07 en dat is goed gegaan hij is nog steeds UMS (*zonder het extra config file te gebruiken om het in UMS mode te zetten). Gewoon de standaard upgrade dus.

De veranderingen:
- Je kan nu van de radio opnemen.
- Foto's draaien en kunnen uitvergroot worden en kunnen zelfs zo uitvergroot als achtergrond gebruikt worden.
- De album lijst is nu niet alleen als lijst maar ook groter, lijkt een beetje op coverflow maar dan zonder animaties.
- Het menu met de kleine iconen aan de onderkant zijn nu wat mooier en in de achtergrond kan je de volgende iconen al zien.
- Tekst is nu te draaien.
- Er is nu een a->b funktie in het muziek afspeel menu, (GELUKKIG is de EQ knop daar nu weg -waar ik elke keer op klikte- ipv de "volgende" knop waardoor je eerst weer 10x op die knop moest drukken om je eigen EQ instelling weet terug te hebben)
- Eindelijk de mogelijkhein om bestanden te wissen, hiervoor moet je wel het bestand benaderen via het bestanden beheer.
- Er kunnen nu ook games gespeeld worden, deze moet je wel nog downloaden van de samsung website, uitpakken en plaasten in de games map op je P2, momenteel zijn het er 3. Een puzzel game, een game waar je smilies kan draaien om er 3 op een rij te krijgen en een shooter game, die laaste vind ik niet echt wat, hopenlijk komen er nog wat meer.
- verschillende beeld verhoudingen selecteren (aspect ratio), dit werkt echter alleen als het een 320×240 film is bij 480×272 kan je de afmeting niet aanpassen, beetje jammer maar als je bij het encoden de balken weghaald is het verder niet zo'n probleem. (tip: gebruik de Gom encoder, eenvoudig en het programma heeft een standaard P2 setting waardoor je zelf niets meer hoeft in te stellen _/-\o_ )

verder mis ik nog steets de mogelijkheid om helderheid en kleur in te kunnen stellen bij films, maar je moet natuurlijk wel iets we wensen houden he P

Er zit bij mij alleen ook nog steeds een bug in, die ook al in de vorige firmware versie zat, namelijk als je naar Pictures gaat en dan aan de rechterkant op de slider drukt en zonder los te laten naar beneden scrolt dan veranderd alleen het eerste plaatje, bij het loslaten gaat het wel goed, meer mensen hier last van? het is niet hinderlijk maar wel een bugje :x

Kan je die bugs overigens ook ergens melden?

@wacky160: Bij mij werkt het draaien van de foto's wel je moet een grote circkel maken met je vinger dan gaat het wel.

Ps. Nog een laaste waarschuwing LAAT EERST DE BATTERIJ van je P2 helemaal OP! er zijn elders al wat meldingen dat de update niet goed ging en dat de software raar doet, het schijnt dat bij de tweede fase van de upgrade waarbij de nieuwe bestanden worden gescheven de P2 meer accu spanning vraagt dan bij normaal gebruik waardoor als de accu spanning te laag is het mogelijk is dat bestanden niet goed worden overgezet. Eerst even helemaal opladen dus. :X

DummyXL wijzigde dit bericht 31-01-2008 21:59 (37%)
Reden: zoemen veranderd in aspect ratio :P

Three sixty five Seven fifty
Reg. datum: 23 september 2003

Klinkt goed, als er een witte 8GB versie was dan had ik nu gelijk een P2 besteld :(
Iemand een idee of die er ooit nog gaat komen?

"The essence of all slavery consists in taking the product of another's labor by force. It is immaterial whether this force is founded upon ownership of the slave or ownership of the money he must get to live"

Ik vind het wel een aardig leuke update vooral het radio opnemen en de spelletjes. ook het snel en langzaam afspelen van muziek is best grappig. jammer dat ik niet kan inzoomen op filmpjes maar dat kunnen de meeste volgens mij niet. ik heb wel gehoord dat als je filmpjes groter of kleiner hebt dan het scherm aan kan je wel kan inzoomen. ;)

quote:
Deacon schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:11:
Klinkt goed, als er een witte 8GB versie was dan had ik nu gelijk een P2 besteld :(
Iemand een idee of die er ooit nog gaat komen?
Op deze site staat een 8gb white :D

http://www.digitalstreet....gelijk&utm_medium=cpc

weet niet of het echt is maar lijkt me een goede site ;)

Reg. datum: 11 januari 2008

Hoor bij veel mensen dat ze problemen hebben met de ''zoom functie'' van de nieuwe firmware, nou jaa het is eigenlijk geen zoom functie het veranderd de schermgrote. als ik dubbel tap op het scherm verander die van mij heb het probleem niet. had het probleem toen ik de p2 net had dat ik de scherm grote kon veranderen naar Full Screen. ik samsung gebeld zeggen ze dat het op het laatste moment ook niet kan. ik maar denken voor een oplossing had namelijk het sub menu schermgrote niet bij de video's staan. ik denk dat je het probleem van de scherm grote hiermee kan oplossen.

start Samsung Media Studio

-> environnement setting -> General configuration -> Convert -> en dan enlarge de screen aanvinken (Je ziet dan een katje uitgerekt worden daar niet te veel op letten merk je echt niet bij video's) opslaan en je video's over zetten met Samsung Media Studio.
Zo is mijn probleem verholpen maar dit was in het begin dus was de 2e wave nog niet uit. ik hoop dat ik voor de meeste het probleem heb kunnen oplossen!

Succes !

Als ik het goed begrijp past het dus gewoon de aspect ratio van de video aanpast zodat het schermvullend is? Of begrijp ik het nu verkeerd?

quote:
Als ik het goed begrijp past het dus gewoon de aspect ratio van de video aanpast zodat het schermvullend is? Of begrijp ik het nu verkeerd?
andwoord op je eerste vraag: ja.
andwoord op je tweede vraag: nee.

Reg. datum: 11 januari 2008

quote:
RoD schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:16:
Ja dat is inderdaad zo. dat hij zoomt njaa je kan het zo noemen ;) maar dat doet ie niet !

RoD heeft inderdaad gelijk !

Weet iemand met welke bitrate er wordt opgenomen van de radio?

Ik vind die "zoom"feature in dat geval best nutteloos. Als het goed is codeer je je video sowieso al naar het juiste formaat, en heb je dus zo'n zoomfeature niet nodig.
quote:
Huy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:50:
Weet iemand met welke bitrate er wordt opgenomen van de radio?
128kbps mp3 als het goed is.

Op deze engelse site staat de samsung p2 16 gb dus hij is er dus al in Engeland. Hopelijk snel in Nederland ;)

Http://www.casseva.com/Samsung_YP_P2_16Gb_White

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: