Hoofdcategorieën
Reg. datum: 05 mei 2008

ik geloof niet dat 16 GB versie er al is.
iig nog niet hier in nederland

Reg. datum: 20 juli 2008

Ik heb op mijn mp3 een wachtwoord ingesteld. Alleen nu heb ik er wat dingen afgehaald en opgezet met emodio. En als ik nu hem aanzet en het goede wachtwoord invul zegt de samsung dat ik me wachtwoord moet bevestigen met behulp van emodio. Nou is mijn vraag of er mensen zijn die dat probleem ook hebben en hoe ze het hebben opgelost.

Het is me al gelukt :)

Reg. datum: 02 december 2007

Meld er voortaan ook even bij hoe je het hebt opgelost! Handig voor mensen die even googelen naar hetzelfde probleem bijv.

ik toetste steeds de verkeerde code in. Had blijkbaar een nieuw bedacht, maar was hem vergeten, 8)7 7(8)7

Heb op mijn scherm helaas 2 lichte krasjes zitten, midden in het scherm.
Terwijl ik ontzettend voorzichtig ben met dit soort dingen, heb em nog altijd in een enkelsokje laten zitten voordat ik de speler in mijn broekzak doe.. (of course zonder andere spullen in die zak).

Je ziet het alleen als je het ding buiten gebruikt, maar voor mij is dat al irritant genoeg..
Dus voor mensen die nog geen krasjes hebben, neem een hoesje of screenprotector. Ook al ben je er heel voorzichtig mee..

Is er misschien een trucje voor om dit soort lichte krasjes te camoufleren?

RelaXXinG wijzigde dit bericht 21-08-2008 11:25 (5%)

"Always remember that you are unique, just like everyone else...."

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Er zijn middeltjes waarmee je krassen uit TFT-schermen kan halen. Gebruik de search maar eens, voldoende over te vinden.

Reg. datum: 28 november 2003

Ik twijfel over een nieuwe >16gb flash mp3speler. Ik heb even dit topic doorgebladerd, en wou toch nog even checken of hij in Nederland te koop is, en zo nee (waar het toch op lijkt) of er plannen zijn om hem naar Nederland te halen, en zoja, wanneer? Want 16gb is toch wel een minimum voor mij.
Ik ben verder aan het kijken naar de iRiver Spinn, maar kan de 2 nog niet echt goed naast elkaar zetten. Dus zou iemand iets hierover kunnen zeggen: waarom zou ik een P2 kopen en geen Spinn?

Reg. datum: 20 september 2006

quote:
eswa schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:34:
Ik twijfel over een nieuwe >16gb flash mp3speler. Ik heb even dit topic doorgebladerd, en wou toch nog even checken of hij in Nederland te koop is, en zo nee (waar het toch op lijkt) of er plannen zijn om hem naar Nederland te halen, en zoja, wanneer? Want 16gb is toch wel een minimum voor mij.
Ik ben verder aan het kijken naar de iRiver Spinn, maar kan de 2 nog niet echt goed naast elkaar zetten. Dus zou iemand iets hierover kunnen zeggen: waarom zou ik een P2 kopen en geen Spinn?
Zie de quote hieronder voor je eerste vraag:
quote:
Vanhaag schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:37:
ik geloof niet dat 16 GB versie er al is.
iig nog niet hier in nederland
Zelf heb ik ook nog gezocht naar de 16gb versie maar die kon ik ook niet vinden via Google.

de iRiver Spinn ziet er ook erg mooi uit vind ik. Ik heb een site voor je gevonden met de verschillende specificaties van de Yp-P2 en de iRiver.

De Samsung heeft 5 uur langer te spelen met audio, maar met video zijn ze allebeide 5 uur lang. Daarnaast hebben ze allebei de mogelijkheid voor radio. denk dat ze je zelf even moet vergelijken en welke je het beste vindt, maar persoonlijk vind ik de Samsung wel erg strak :)

Zelf denk ik er ook over na om de Samsung te kopen, alleen zijn ze net zo duur als een Ipod (maar die heeft geen touchscreen, dat is wel jammer want ik vind touchscreen wel erg vet :) Zijn er nog andere players met touchscreen? Ik zag bij bol.com een 2 gb voor 90 euro, cheap maar wel weinig opslaggeheugen, 4 gb is wel beter maar is meteen 140-150 euro.

Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741

Reg. datum: 24 november 2007

Samsung P2 16G zwart kost 207 euros in de winkle, over vier weken ga ik hem daar halen.

Reg. datum: 20 september 2006

In welke winkel heb je deze speler dan met 16 GB gezien? Bij pricewatch staat tot en met de 8 GB.
Of komt hij pas over 4 weken uit?

Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741

Reg. datum: 24 november 2007

Ik heb het hier gezien: http://www.fortress.com.h...&hs_pdt_id=ASAMYPP2EB in Hong Kong. Aangezien ik over vier week naar toe gaat komt het goed uit.

Reg. datum: 10 september 2008

Hee allemaal, ik heb jullie topic hier even doorgelezen.. Ik ben van plan de P2 te kopen, ben er nog niet uit of ik de 4gb of 8gb neem, maar ik had alvast even wat vraagjes..
- Kun je de P2 ook aansluiten op je telefoon, en via de speakers van je telefoon muziek afspelen?
- Moet ik bepaalde dingen downloaden waarvan jullie zeggen dat deze van belang zijn en je P2 er beter van werkt, of je er meer uit kunt halen?
- Wat is op dit moment de goedkoopste winkel waar je m kan halen? (heb wel gekeken op sites als kieskeurig.nl en tweakers, maar niet alle sites staan daar bij en wil alles uitsluiten!)

Ik wacht met smart op een reactie van jullie, alvast bedankt!

Mandieee, welkom op GoT :)

-Volgens mij hebben de meeste telefoons geen line-in die over de speakers gaat, ik denk dus dat dit niet gaat werken.
-Je moet helemaal niks. Het is wel mogelijk om custom interfaces op je P2 te zetten. Beetje customizen naar smaak zeg maar. Quicksearch op "uci" in dit topic geeft een hoop info. Verder is het ntauurlijk aan te raden de laatste BlueWave (firmware) geïnstalleerd te hebben staan. Maar of dat nodig is kun je nog eens bekijken nadat je em hebt.
-Voor dit soort vragen is nu juist de Pricewatch bedacht. Anders is Google je vriend. Het is in ieder geval geen vraag voor dit topic :)

Reg. datum: 10 september 2008

quote:
RoD schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:23:
Mandieee, welkom op GoT :)

-Volgens mij hebben de meeste telefoons geen line-in die over de speakers gaat, ik denk dus dat dit niet gaat werken.
-Je moet helemaal niks. Het is wel mogelijk om custom interfaces op je P2 te zetten. Beetje customizen naar smaak zeg maar. Quicksearch op "uci" in dit topic geeft een hoop info. Verder is het ntauurlijk aan te raden de laatste BlueWave (firmware) geïnstalleerd te hebben staan. Maar of dat nodig is kun je nog eens bekijken nadat je em hebt.
-Voor dit soort vragen is nu juist de Pricewatch bedacht. Anders is Google je vriend. Het is in ieder geval geen vraag voor dit topic :)
Bedankt voor de info, alleen bedoelde ik met de tweede vraag meer, dat jullie het hier telkens over allerlei soorten software hebben, en ik niet weet waarvoor deze allemaal zijn, en dus ook niet of ik ze moet downloaden? Wat heb ik nodig om gewoon films te kijken, muziek te luisteren en bijvoorbeeld de songteksten te zien bij de nummers?
Thanks alvast

Reg. datum: 02 november 2006

Muziek luisteren kan gewoon zonder software en die andere dingen kunnen waarschijnlijk wel met de bijgeleverde software. Maar er zijn voor allerlei taken betere programma's. Als je met Google zoekt heb je er binnen een paar minuten een paar gedownload. En voor het kijken van video's is er een topic: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Ik vond in dit draadje nog een methode om gemakkelijk naar .svi te coderen. Wellicht handig voor sommige mensen hier.

Ik wilde weer eens wat films/series op mijn p2 zetten, maar ik kreeg telkens een vervelende error. Er was iets met mijn decoder die telkens een fout veroorzaakte.

Tijdje geen aandacht aan geschonken ivm tijdgebrek. Vandaag vroeg wakker en ik ben het wezen uitzoeken. Heb verschillende externe programma's geprobeerd, maar uiteindelijk kon ik na het decoden toch mijn bestand niet op de p2 zetten doordat het formaat niet herkend werd.

Erg irritant dus. Vervolgens maar besloten om mijn codecs te updaten (gebruik k-lite megacodec pack) in de hoop dat er ook een update zou zijn voor de decoders in het pakket.

Ik heb de meest recente gedownload, oude verwijderd, nieuwe geinstalleerd, en nu gaat draait het als een zonnetje. Momenteel een filmpje aan het decoderen middels het samsungprogrammatje, die hem daarna meteen op de speler zet.

Omdat er veel mensen zijn die problemen ondervinden hiermee, besloot ik de oplossing die voor mij werkt te posten. De codecpack is hier te vinden.

http://www.free-codecs.co..._lite_Mega_Codec_Pack.htm

Sowieso is deze pack er 1 die ik kan aanraden. Je kan alles afspelen, en hebt maar 1 programma nodig om alles te bekijken, namelijk de Media Player Classic. Imho de beste die er is.

AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 8800GT, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate 1x 500GB WD Elements, HP 19" Widescreen / Samsung T220 22", X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II

K-lite codec pack bevat inderdaad een hoop codecs. Het is echter verstandiger om de individuele codec die loopt te bokken gewoon opnieuw te installeren. Een heel codec pack daarvoor installeren is nogal overkill.

Paco is de kreet!
Reg. datum: 15 oktober 2001

quote:
nawintjuh schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:27:

Omdat er veel mensen zijn die problemen ondervinden hiermee, besloot ik de oplossing die voor mij werkt te posten. De codecpack is hier te vinden.

http://www.free-codecs.co..._lite_Mega_Codec_Pack.htm

Sowieso is deze pack er 1 die ik kan aanraden. Je kan alles afspelen, en hebt maar 1 programma nodig om alles te bekijken, namelijk de Media Player Classic. Imho de beste die er is.
Je zou ook gewoon Videolan VLC Media Player kunnen gebruiken. Daar zitten alle codecs in dan hoef je niet te tobben met codec packs. Je zou echter wel even moeten proberen hoe t omzetten dan werkt buiten VLC om met Samsung software.

funrider wijzigde dit bericht 13-10-2008 15:06 (6%)

quote:
RoD schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:18:
K-lite codec pack bevat inderdaad een hoop codecs. Het is echter verstandiger om de individuele codec die loopt te bokken gewoon opnieuw te installeren. Een heel codec pack daarvoor installeren is nogal overkill.
Ben ik helemaal met je eens, laat ik dat voorop stellen :)

Ik had zelf namelijk al gekeken in de settings van zowel de audio- als de video decoder, maar ik werd er absoluut niet wijs uit. Omdat het al een tijd geleden was dat ik mijn K-Lite pack had geupdate (dont fix what aint broke principe), besloot ik om eerst maar een update te proberen.

Die was aanwezig en heeft mijn problemen verholpen.

AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 8800GT, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate 1x 500GB WD Elements, HP 19" Widescreen / Samsung T220 22", X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II

quote:
funrider schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

Je zou ook gewoon Videolan VLC Media Player kunnen gebruiken. Daar zitten alle codecs in dan hoef je niet te tobben met codec packs. Je zou echter wel even moeten proberen hoe t omzetten dan werkt buiten VLC om met Samsung software.
Allereerst sorry voor de dubbele reactie van mij, maar ik kan mijn bericht op de een of andere manier niet editten.. :?

Ik ben bekend met VLC, maar ik had toentertijd K-Lite al geïnstalleerd staan, maar omdat alles al perfect werkte, en ik persoonlijk toch een voorkeur heb voor Media Player Classic heb ik het maar zo gelaten.

Verder zijn mijn problemen verholpen hoor :) Video's converteren gaat prima, en naar mijn idee zelfs sneller als eerst !

Virtual Dreams / Fairlight

Is er trouwens een manier om alle liedjes die ik op de p2 heb staan te shuffelen?
Nu shuffelt die alleen de nummers op een album of van 1 artiest door elkaar.. ik wil graag dat alle artiesten/albums door elkaar worden gespeeld..
Dit moet toch mogelijk zijn?

edit: of is een playlist maken de enigste optie?

edit: fixed.. het was zo simpel dat ik er overheen keek

quartex wijzigde dit bericht 18-10-2008 14:49 (18%)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Virtual Dreams / Fairlight

Heeft iemand fw 5.10 er op zitten?
Is er veel verschil met de 5.08?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Reg. datum: 20 oktober 2008

Niet crossposten aub. Daarnaast horen problemen niet in een ervaringentopic.

RoD wijzigde dit bericht 20-10-2008 22:38 (88%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: