[Flash] Samsung YP-P2 (touchscreen) ervaringentopic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 38
Reg. datum: 28 maart 2005
Ja maar maar ik hoopte dat ik deze namen ook kon veranderen als de muziek gewoon op de mediaspeler bleef staan.quote:lasharor schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:58:
[...]
Tag je bestanden eerst voordat je ze op je P2 zet...
Dit is dus jammerlijk niet mogelijk
Verder loopt dit programmatje ook vast als die een film wil converteren.
Hiervoor maar een ander programmatje genomen.
Probeer als Tagger eens: Mp3Tag
En als video Converter: Super
Reg. datum: 01 januari 2008
Reg. datum: 01 januari 2008
Zou je misschien is een directe downloadlink willen geven? Die site is zo onoverzichtelijk en heb na een kwartier zoeken het opgegeven. Er staat overal wel download, maar als ik daarop klik, krijg ik niets.quote:lasharor schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:16:
Probeer als Tagger eens: Mp3Tag
Reg. datum: 04 oktober 2006
Als je mp3tag bedoelt: http://www.anytag.de/download/mp3tagv241setup.exe
Ik gebruik die ook om mijn songs te taggen. Ik heb enkel af en toe een album dat gesplitst op de player staat omdat bij sommige liedjes de albumnaam wordt afgekapt.
Maarja wat wil je met albums met namen als "He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms"
.
Ik gebruik die ook om mijn songs te taggen. Ik heb enkel af en toe een album dat gesplitst op de player staat omdat bij sommige liedjes de albumnaam wordt afgekapt.
Maarja wat wil je met albums met namen als "He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms"
Reg. datum: 19 februari 2004
Kan wel! Gewoon de id3 naderhand aanpassen en een manual libary update er overheen gooien. Wellicht moet je speler dan wel in UMS modus 'staan'.quote:pijper schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:41:
[...]
Ja maar maar ik hoopte dat ik deze namen ook kon veranderen als de muziek gewoon op de mediaspeler bleef staan.
Reg. datum: 31 maart 2008
Reg. datum: 31 maart 2008
Dit voegt niets toe aan het topic.
RoD wijzigde dit bericht 09-05-2008 17:24 (91%)
Mp3tag werkt erg handig.
Ik zal Super straks ook nog proberen.
en over de 16 gb versie.
Deze is al een tijdje te koop in UK en is gewoon in europa te shippen
(Dit was al een paar keer genoemd in dit topic)
Ik zal Super straks ook nog proberen.
en over de 16 gb versie.
Deze is al een tijdje te koop in UK en is gewoon in europa te shippen
(Dit was al een paar keer genoemd in dit topic)
Ik vind tag & rename beter, want daar kun je een map structure mee aanmaken zodat al je songs bijvoorbeeld per artiest in een map staan. Volgens mij kan mp3tag dit niet.
Voor super:
google (zoekwoord: Super) 2de link --> naar onderen scrollen
Start downloading super (klikken)
Dan krijg je een nieuwe pagina, daar staat ergens Download and use
Daarna scroll je helemaal naar onder en dan staat daar ergens een mirror
google (zoekwoord: Super) 2de link --> naar onderen scrollen
Start downloading super (klikken)
Dan krijg je een nieuwe pagina, daar staat ergens Download and use
Daarna scroll je helemaal naar onder en dan staat daar ergens een mirror
Reg. datum: 11 april 2008
Reg. datum: 11 april 2008
Echt een top media player alleen wel minder dat via bluethooth de EQ settings niet worden doorgevoerd wat het geluidskwaliteit niet ten goede komt maar het geluid via de normale jack is echt uitmuntend daar kan menig PMD nog van leren.
Daarnaast is Samsung goed bezig en brengt vrij regelmatig goede updates uit ik hoop alleen dat ze of in hun software of in de firmware ooit support voor last.fm in gaan bouwen dat is het enige wat ik eigenlijk mis.
Verder zijn er zo ver ik weet mensen bezig om rockbox en google’s android op de P2 te krijgen.
Daarnaast is Samsung goed bezig en brengt vrij regelmatig goede updates uit ik hoop alleen dat ze of in hun software of in de firmware ooit support voor last.fm in gaan bouwen dat is het enige wat ik eigenlijk mis.
Verder zijn er zo ver ik weet mensen bezig om rockbox en google’s android op de P2 te krijgen.
Op de Rockbox site staat de P2 bij " Inactive Development Targets". Ik denk dus niet dat Rockbox ooit op de P2 gaat komen.
Verder vraag ik me af hoe je Android op het ding zou moeten krijgen. Het is toch primair bedoeld (afaik) voor telefoons/smartphones en de P2 is daar toch veel te beperkt voor. Of het zou al een uitgeklede versie moeten worden.
Ik hoop dat ze de SDK gaan vrijgeven van de P2. Ik kijk namelijk al uit naar gameboy ports (denkt aan pokemon
) voor de P2. Het touchscreen heeft wel wat extra te bieden.
Maar vooraleer ze daaraan beginnen mogen ze toch eens gapless invoeren. Zeer zonde als je een setje aan het luisteren bent dat met een cue gesplitst is. Maar ach, it is zowat het enige echte nadeel aan deze player voor zolang ik hem al heb.
Maar vooraleer ze daaraan beginnen mogen ze toch eens gapless invoeren. Zeer zonde als je een setje aan het luisteren bent dat met een cue gesplitst is. Maar ach, it is zowat het enige echte nadeel aan deze player voor zolang ik hem al heb.
Volgens mij moet je het meer zien als een soort windows mobile. Je hebt 2 versies 1 met telefoon module en 1 zonder, verder verschillen ze dus niet.quote:RoD schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:39:
Verder vraag ik me af hoe je Android op het ding zou moeten krijgen. Het is toch primair bedoeld (afaik) voor telefoons/smartphones en de P2 is daar toch veel te beperkt voor. Of het zou al een uitgeklede versie moeten worden.
Maar dan nog is zo'n OS complexer dan wat de P2 ooit aan zal kunnen, gok ik zo. Ik neem niet aan dat er een erg snelle mobiele CPU/GPU in zit die alles kan wat smartphones ook kunnen (zonder te bellen dus).
Absoluut nutteloos weetje:
Om gewicht en ruimte te besparen hebben ze de behuizing van de batterij zo goed als weggelaten. Slechts een folie beschermt de chemische substantie. Dit maakt dat de batterij in de P2 "kneedbaar" is. (niet iets om uit te proberen maar die van mij is toch al kapot)
Om gewicht en ruimte te besparen hebben ze de behuizing van de batterij zo goed als weggelaten. Slechts een folie beschermt de chemische substantie. Dit maakt dat de batterij in de P2 "kneedbaar" is. (niet iets om uit te proberen maar die van mij is toch al kapot)
Opzich wel grappig. Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt
. Je gaat je toch afvragen of dat wel veilig is. Het ding laten vallen en de batterij zou kunnen gaan lekken, bijvoorbeeld. Maar ik neem aan dat ze het uitvoerig getest hebben. Pics zouden eigenlijk wel leuk zijn 
0.830*3.7=3.071
In de vorm van een brug!
Ik denk eigenlijk dat dit veiliger is dan een vast omhulsel. Dit kan immers niet barsten. De batterij is ook één van de weinige dingen die nog wel werken sinds de crash dus in mijn geval werkte het
arnem_ wijzigde dit bericht 25-05-2008 15:14 (36%)
Scheurt dat niet makkelijk dan? Vanaf het plaatje is het in ieder geval moeilijk beoordelen. Het is wel erg dun moet ik zeggen. Grappig 
Reg. datum: 24 januari 2008
Reg. datum: 24 januari 2008
Hoe heb je hem opengemaakt?
Want die van mij ramelt een beetje na de reparatie beurt van Samsung.
Want die van mij ramelt een beetje na de reparatie beurt van Samsung.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last