Reg. datum: 11 augustus 2008
Reg. datum: 11 augustus 2008
Hoi Denan,quote:denan schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:14:
[...]
Hoi Jan,
Het zou kunnen dat je nummer niet goed geporteerd is vanaf de oude partij. Bel je beide keren via hetzelfde netwerk naar dat nummer? Probeer anders eens uitgaand te bellen met die telefoonlijn.. werkt dat wel goed (en zie je het correcte nummer in het display van je gsm) dan heeft de partij waarmee je gaat testen het nummer van je vriendin nog geregistreerd ipv netjes opgeruimd.
Helaas, er werkt telefonisch niets. ADSL werkt inmiddels prima. Ik ga vanavond de sneheid testen. Als ik de aangesloten telefoon (meerdere geprobeerd) probeer dan krijg ik een dode lijn, dus geen enkel geluid.
Als ik van buiten naar haar vaste of tijdelijke nummer bel krijg ik het 'nummer bestaat niet' melodietje.
Volgens de helpdesk is het een PPP probleem.
Toch 'even' de helpdesk gebeld, daar zeiden ze dat er aan gewerkt werd en dat ze zouden vermelden dat ik gebeld had. Ik schat dat ik nu rond de ¤ 70,00 verbeld heb alles bij elkaar. Uiteraard gedeeltelijk met mijn mobiele telefoon, want waarmee zou ik anders kunnen bellen als ik bij haar thuis ben. De mobiele kosten zitten daar dus niet bij.
Maar ik stel het op prijs dat je met me meedenkt.
Groeten,
Jan